quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
Goh, weer een topic over vluchtelingen. Veel nieuwe inzichten ook.
Nou joh, wat ben ik trots. Zometeen kunnen we het hier beter Marokko-Syrie noemen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:51 schreef D.D.W. het volgende:
Alles is kut, behalve Duitsland, Engeland en Nederland. Wees er trots op!
Kutvolk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:57 schreef Vermon het volgende:
Wel handig dat ze geen eten nodig hebben. Kijk HIER maar!
quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:50 schreef deadprez het volgende:
Goh, weer een topic over vluchtelingen. Veel nieuwe inzichten ook.
Leuke sarcasme.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:02 schreef Vermon het volgende:
[..]
Nee het zijn vredelievende mensen die uit een door oorlog verscheurd land komen!!!!![]()
![]()
![]()
En die door alle ellende geen genoegen nemen met een middelmatig EU-land maar echt naar Engeland en NL door moeten reizen!!!1!1quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:02 schreef Vermon het volgende:
[..]
Nee het zijn vredelievende mensen die uit een door oorlog verscheurd land komen!!!!![]()
![]()
![]()
Gevoel? Dat noem je in dit geval naïviteit/kuddegedrag.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Uiteraard. Vooral nog even extra afgeven op mensen die nog iets van gevoel in hun donder hebben.
nog plek zat hier hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:50 schreef eenzame_kat het volgende:
vanwege de vele inwoners en het kleine oppervlak
Nee lekker ranzig rechts napraten is geen kuddegedrag zeker.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:06 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Gevoel? Dat noem je in dit geval naïviteit/kuddegedrag.
Hey dat is deze manquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:04 schreef Vermon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar denkt deze verdrietige vluchteling anders over
Juistem. Nou, gefeliciteerd weer, hoor. Hopelijk laat je al je facebook-vriendjes bij deze weer zien hoe ongelooflijk rebels en 'edgy' je bent. Lekker 'don't give a f*ck'', zo weer wat extra likes.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:06 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Gevoel? Dat noem je in dit geval naïviteit/kuddegedrag.
Vincent van de Nieuwe Uri Gellerquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:07 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Hey dat is deze man
[ afbeelding ]
Ik praat niks na. Heb deze conclusie zelf getrokken want er zit geen logica in de redeneringen van de vluchtelingen over hun welvaart/veiligheidsdilemma.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee lekker ranzig rechts napraten is geen kuddegedrag zeker.
Nouuuuuquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juistem. Nou, gefeliciteerd weer, hoor. Hopelijk laat je al je facebook-vriendjes bij deze weer zien hoe ongelooflijk rebels en 'edgy' je bent. Lekker 'don't give a f*ck'', zo weer wat extra likes.
Hoezo? Ik ben écht danig 'in awe' over je lekker 'kanmeniksschelen' attitude...quote:
En wat is er mist met vluchten voor betere welvaart = beter welzijnquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:15 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Ik praat niks na. Heb deze conclusie zelf getrokken want er zit geen logica in de redeneringen van de vluchtelingen over hun welvaart/veiligheidsdilemma.
Nee inderdaad, jij zou er uiteraard ook voor kiezen om in een tentenkamp weg te rotten in Hongarije met je gezin.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:15 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Ik praat niks na. Heb deze conclusie zelf getrokken want er zit geen logica in de redeneringen van de vluchtelingen over hun welvaart/veiligheidsdilemma.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Vincent van de Nieuwe Uri Geller![]()
![]()
Jaja ik weet alles
Oke top bedankt meid hier zat ik al de hele avond op te wachten. Had echt jou bevestiging en waardering nodig om verder te kunnen gaan met mijn leven. Je hebt het compleet gemaakt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben écht danig 'in awe' over je lekker 'kanmeniksschelen' attitude...
Vind je het gek? De kampen zitten vol met mensen die hier alleen komen voor het geld, niet omdat ze vluchten. Ze hebben geen opleiding, geen kans op de arbeidsmarkt, spreken de taal niet en passen zich niet aan. Dan zitten ze met mensen uit hun eigen omgeving die een ander geloof aanhangen en dan gaan ze daar tegen vechten en ze proberen te vermoorden. Geef je ze eten breken ze de boel af, geef je ze een dak slopen ze dat ook nog een keer. Hele panden worden verziekt, kazernes die omgebouwd worden tot gelukszoekersopvang kunnen na de kortste tijd tot de grond toe worden afgebroken omdat er niets meer van over is. Ze kunnen gewoon opgevangen worden in de landen om hun heen, zo vangen meerdere landen daar vluchtelingen op. Echte vluchtelingen komen ook in die landen terecht. De mensen die geld willen komen hier heen en maken misbruik van de situatie. Zelfs dat 3 jarige jochie, het doet me niet eens meer wat. Na al die rellen, al dat gezeik, komen ze nog steeds hier heen in de hoop dat hier alles beter is en dat ze constant gratis geld krijgen. Helaas krijgen ze dat ook dus blijven ze komen. We moeten ze gewoon terugslepen naar waar ze vandaan komen of ergens in het midden-oosten een groot kamp maken, zorgen voor veiligheid, eten, kleding en scholing. Doen we dat niet, dan gewoon terug naar buiten. Compleet andere cultuur, compleet andere mentaliteit. We hebben niets aan die mensen, die zullen voor de rest van hun leven geen werk gaan vinden in onze maatschappij. Als dit niet gebeurd ben ik bang dat we over een aantal jaar in een burgeroorlog zitten. Daar lijkt het steeds harder op af te gaan namelijk. Kijk naar naar Duitsland, kijk naar Zweden, kijk naar Engeland of kijk desnoods 3 stappen over de grens bij Calais. Dat fiets ik vanaf mijn huis. Kijk naar de problemen. Ik word hier zelf al steeds harder en harder van. Het is niet erg als we een paar mensen tijdelijk naar binnen halen, maar dat gaat niet om een paar mensen. Dit gaat nu om een miljoen en dat gaat alleen maar meer worden als we dit niet stoppen. Onze complete zorg is naar de tering, ons onderwijs is kapot, wat moeten we met deze mensen gaan doen? Laten we eerst eens voor ons eigen land gaan zorgen en daarna gaan kijken hoe we hun kunnen helpen.quote:
Dat is wel wat overdreven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:18 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Oke top bedankt meid hier zat ik al de hele avond op te wachten. Had echt jou bevestiging en waardering nodig om verder te kunnen gaan met mijn leven. Je hebt het compleet gemaakt.
Met zo'n vlag als UI weet ik het wel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:18 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Vind je het gek? De kampen zitten vol met mensen die hier alleen komen voor het geld, niet omdat ze vluchten. Ze hebben geen opleiding, geen kans op de arbeidsmarkt, spreken de taal niet en passen zich niet aan. Dan zitten ze met mensen uit hun eigen omgeving die een ander geloof aanhangen en dan gaan ze daar tegen vechten en ze proberen te vermoorden. Geef je ze eten breken ze de boel af, geef je ze een dak slopen ze dat ook nog een keer. Hele panden worden verziekt, kazernes die omgebouwd worden tot gelukszoekersopvang kunnen na de kortste tijd tot de grond toe worden afgebroken omdat er niets meer van over is. Ze kunnen gewoon opgevangen worden in de landen om hun heen, zo vangen meerdere landen daar vluchtelingen op. Echte vluchtelingen komen ook in die landen terecht. De mensen die geld willen komen hier heen en maken misbruik van de situatie. Zelfs dat 3 jarige jochie, het doet me niet eens meer wat. Na al die rellen, al dat gezeik, komen ze nog steeds hier heen in de hoop dat hier alles beter is en dat ze constant gratis geld krijgen. Helaas krijgen ze dat ook dus blijven ze komen. We moeten ze gewoon terugslepen naar waar ze vandaan komen of ergens in het midden-oosten een groot kamp maken, zorgen voor veiligheid, eten, kleding en scholing. Doen we dat niet, dan gewoon terug naar buiten. Compleet andere cultuur, compleet andere mentaliteit. We hebben niets aan die mensen, die zullen voor de rest van hun leven geen werk gaan vinden in onze maatschappij. Als dit niet gebeurd ben ik bang dat we over een aantal jaar in een burgeroorlog zitten. Daar lijkt het steeds harder op af te gaan namelijk. Kijk naar naar Duitsland, kijk naar Zweden, kijk naar Engeland of kijk desnoods 3 stappen over de grens bij Calais. Dat fiets ik vanaf mijn huis. Kijk naar de problemen. Ik word hier zelf al steeds harder en harder van. Het is niet erg als we een paar mensen tijdelijk naar binnen halen, maar dat gaat niet om een paar mensen. Dit gaat nu om een miljoen en dat gaat alleen maar meer worden als we dit niet stoppen. Onze complete zorg is naar de tering, ons onderwijs is kapot, wat moeten we met deze mensen gaan doen? Laten we eerst eens voor ons eigen land gaan zorgen en daarna gaan kijken hoe we hun kunnen helpen.
denk aan je bloeddrukquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:18 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Vind je het gek? De kampen zitten vol met mensen die hier alleen komen voor het geld, niet omdat ze vluchten. Ze hebben geen opleiding, geen kans op de arbeidsmarkt, spreken de taal niet en passen zich niet aan. Dan zitten ze met mensen uit hun eigen omgeving die een ander geloof aanhangen en dan gaan ze daar tegen vechten en ze proberen te vermoorden. Geef je ze eten breken ze de boel af, geef je ze een dak slopen ze dat ook nog een keer. Hele panden worden verziekt, kazernes die omgebouwd worden tot gelukszoekersopvang kunnen na de kortste tijd tot de grond toe worden afgebroken omdat er niets meer van over is. Ze kunnen gewoon opgevangen worden in de landen om hun heen, zo vangen meerdere landen daar vluchtelingen op. Echte vluchtelingen komen ook in die landen terecht. De mensen die geld willen komen hier heen en maken misbruik van de situatie. Zelfs dat 3 jarige jochie, het doet me niet eens meer wat. Na al die rellen, al dat gezeik, komen ze nog steeds hier heen in de hoop dat hier alles beter is en dat ze constant gratis geld krijgen. Helaas krijgen ze dat ook dus blijven ze komen. We moeten ze gewoon terugslepen naar waar ze vandaan komen of ergens in het midden-oosten een groot kamp maken, zorgen voor veiligheid, eten, kleding en scholing. Doen we dat niet, dan gewoon terug naar buiten. Compleet andere cultuur, compleet andere mentaliteit. We hebben niets aan die mensen, die zullen voor de rest van hun leven geen werk gaan vinden in onze maatschappij. Als dit niet gebeurd ben ik bang dat we over een aantal jaar in een burgeroorlog zitten. Daar lijkt het steeds harder op af te gaan namelijk. Kijk naar naar Duitsland, kijk naar Zweden, kijk naar Engeland of kijk desnoods 3 stappen over de grens bij Calais. Dat fiets ik vanaf mijn huis. Kijk naar de problemen. Ik word hier zelf al steeds harder en harder van. Het is niet erg als we een paar mensen tijdelijk naar binnen halen, maar dat gaat niet om een paar mensen. Dit gaat nu om een miljoen en dat gaat alleen maar meer worden als we dit niet stoppen. Onze complete zorg is naar de tering, ons onderwijs is kapot, wat moeten we met deze mensen gaan doen? Laten we eerst eens voor ons eigen land gaan zorgen en daarna gaan kijken hoe we hun kunnen helpen.
Alles voor de veiligheid, het is daar alsnog beter en veiliger dan in mijn thuisland dan lijkt me. En daar is vast ook wel wifi voor de Iphone.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee inderdaad, jij zou er uiteraard ook voor kiezen om in een tentenkamp weg te rotten in Hongarije met je gezin.
plsquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:19 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Alles voor de veiligheid, het is daar alsnog beter en veiliger dan in mijn thuisland dan lijkt me. En daar is vast ook wel wifi voor de Iphone.
Helemaal niks! Saudi-Arabië en de omringende landen steken geen poot uit om hun "moslimbroeders" te helpen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:20 schreef deadprez het volgende:
Die woordenbrij valt verder niet echt te lezen, maar ik zie iets over buurlanden ofzo, je weet hoeveel mensen er opgevangen worden in buurlanden?
Een ander land zijn economische balans verstoren terwijl je ook bij een iets minder welvarend en dichtbevolkt EU-land terechtkunt omdat je het tenslotte toch om de zogenaamde 'veiligheid' te doen was.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
En wat is er mist met vluchten voor betere welvaart = beter welzijn
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:18 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)asseert-miljoen.htmlquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:21 schreef Vermon het volgende:
[..]
Helemaal niks! Saudi-Arabië en de omringende landen steken geen poot uit om hun "moslimbroeders" te helpen.
Die kwestie zouden ze eerst moeten fixen voordat ze allemaal vluchtelingen binnen gaan halen en -pres Rutte daar weer het binnengeschraapte belastinggeld aan uit kan geven en moedertje kan spelen voor volk dat niet eens uit zn eigen land komt. Maar nee vooral blijven bezuinigen op onze zorg en onderwijs en interne problemen maar wel alle vluchtelingen opvangen (kost geld).quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lief wel, opnieuw gaan de anti-vluchtelingen crusaders het hebben over 'ons volk'... Waar zijn dan de topics over de participatiestaat, over hoe er met onze ouderen, zieken en werklozen wordt omgegaan?
In buurlanden Turkije en Libanon miljoenen vluchtelingen en de EU (ruim 500 miljoen inwoners) raakt helemaal in paniek wanneer nog geen miljoen vluchtelingen binnenkomenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:21 schreef Vermon het volgende:
[..]
Helemaal niks! Saudi-Arabië en de omringende landen steken geen poot uit om hun "moslimbroeders" te helpen.
Wanneer ga je hierover een topic openen? Nou???quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:23 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Die kwestie zouden ze eerst moeten fixen voordat ze allemaal vluchtelingen binnen gaan halen en -pres Rutte daar weer het binnengeschraapte belastinggeld aan uit kan geven en moedertje kan spelen voor volk dat niet eens uit zn eigen land komt. Maar nee vooral blijven bezuinigen op onze zorg en onderwijs en interne problemen maar wel alle vluchtelingen opvangen (kost geld).
De vergrijzing verstoort vooral de economische balans, misschien kunnen we die uitruilen. Alles voor den economie! hail hydra!quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:21 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Een ander land zijn economische balans verstoren terwijl je ook bij een iets minder welvarend en dichtbevolkt EU-land terechtkunt omdat je het tenslotte toch om de zogenaamde 'veiligheid' te doen was.
De doorsnee vluchteling ook.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een echte Burgeroorlog... Natuurlijk, joh..
De doorsnee Nederlander maakt zich nog drukker om het hebben van een goede WIFI-connectie dan een oorlog.
ja johquote:
Vul die onderbuik van je eens met wat voedzame shizzle.quote:
En dan straks geen banen meer voor komende generatie, waar moeten wij dan gaan werken, in hun land?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
De vergrijzing verstoort vooral de economische balans, misschien kunnen we die uitruilen. Alles voor den economie! hail hydra!
Van 20 euro kan ik eten kopen hier voor zover ik weet en zo'n smartphone draagt niet perse bij aan je veiligheid.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
domrechts heeft ook wat mensen met een smartphone gezien op tv hoor
die dingen kosten wat, 20 euro tegenwoordig?
Banen verdwijnen harder dan bier in mijn koelkast. Doen die vluchtelingen niks aan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:25 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
En dan straks geen banen meer voor komende generatie, waar moeten wij dan gaan werken, in hun land?
De vergrijzing is een veel groter probleem voor de komende jaren. Een beroepsbevolking die relatief groot genoeg is om de kosten daarvan te dragen zou zelfs een goede oplossing kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:25 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
En dan straks geen banen meer voor komende generatie, waar moeten wij dan gaan werken, in hun land?
Nee maar zorgt er wel voor dat je makkelijk contact kan houden met familie/vrienden. Sowieso is het nogal achterlijk om te denken dat elke vluchteling arm was in het land waaruit men vlucht.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:26 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Van 20 euro kan ik eten kopen hier voor zover ik weet en zo'n smartphone draagt niet perse bij aan je veiligheid.
Wat doe jij eigenlijk voor die vluchtelingen of kom je hier alleen een beetje de fatsoensfascist uithangen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Uiteraard. Vooral nog even extra afgeven op mensen die nog iets van gevoel in hun donder hebben.
Ja, of ze worden lekker allemaal kampertjes en Nederland word het nieuwe Rusland. Waar hebben die mensen ooit een opleiding gehad? Nederland kenniseconomiequote:Op vrijdag 4 september 2015 23:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Banen verdwijnen harder dan bier in mijn koelkast. Doen die vluchtelingen niks aan.
Sterker nog, ik denk dat ze meer banen creëren dan afpakken op de lange termijn.
Gaan we nu weer het waaromneemjeergeen20inhuisargument krijgen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor die vluchtelingen of kom je hier alleen een beetje de fatsoensfascist uithangen?
Hé, daar hebben we Arthur...quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor die vluchtelingen of kom je hier alleen een beetje de fatsoensfascist uithangen?
Ja, dan ga je daar toch gewoon wifi aanleggen om het vluchtelingenprobleem op te lossenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:25 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Het zijn juist relatief rijke en goed opgeleide Syriërs die vluchten. Dus deze zijn ook relatief goed voor onze arbeidsmarkt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maar zorgt er wel voor dat je makkelijk contact kan houden met familie/vrienden. Sowieso is het nogal achterlijk om te denken dat elke vluchteling arm was in het land waaruit men vlucht.
Dat mensen naar hier komen en profiteren van het systeem.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
En wat is er mist met vluchten voor betere welvaart = beter welzijn
BINGO!!quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dacht ik al, zelf draag je ook niks bij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hé, daar hebben we Arthur...
Gast, > Geenstijl.
Ja, maar dat wil er helaas niet in bij sommige mensen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Het zijn juist relatief rijke en goed opgeleide Syriërs die vluchten. Dus deze zijn ook relatief goed voor onze arbeidsmarkt.
Die mensen hebben ook een vak moeten leren in het voormalig stabiele Syrië.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:28 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Ja, of ze worden lekker allemaal kampertjes en Nederland word het nieuwe Rusland. Waar hebben die mensen ooit een opleiding gehad? Nederland kenniseconomie
Welke regels?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef 9h05t het volgende:
[..]
Dat mensen naar hier komen en profiteren van het systeem.
Bovendien is iedereen die er iets van zegt een "racist" en blijven wij achter met een onaangepaste bende parasieten die hier hun regels willen opleggen.
En dat vak gaat onze economie verrijken? Kunnen ze dat vak ook wel beoefenen in een minder welvarend EU-land.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die mensen hebben ook een vak moeten leren in het voormalig stabiele Syrië.
Griekenland, Balkan en Hongarije zou ik ook niet graag zitten hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:30 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
En dat vak gaat onze economie verrijken? Kunnen ze dat vak ook wel beoefenen in een minder welvarend EU-land.
Ik leg je net uit dat de beroepsbevolking zwaar krimpt, door de vergrijzing van de babyboomquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:25 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Een meubelmaker in Syrië gebruikt planken, een hamer en spijkers niet op een compleet andere manier dan een meubelmaker in Nederland.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:30 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
En dat vak gaat onze economie verrijken? Kunnen ze dat vak ook wel beoefenen in een minder welvarend EU-land.
ook niet als je van uit Syrie komt ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Griekenland, Balkan en Hongarije zou ik ook niet graag zitten hoor.
Niet in de omstandigheden die de autoriteiten daar aanbieden. Dat in elk geval.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:32 schreef 9h05t het volgende:
[..]
ook niet als je van uit Syrie komt ?
eigen volk eerst jatokquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:33 schreef eenzame_kat het volgende:
Het is uberhaupt raar om over racisme te spreken. De mensen die de vluchtelingen doodwensen, dat slaat natuurlijk nergens op. Maar mijn 'haat' draait niet om racisme, neen, het draait om pure zelfbescherming en bescherming van onze economie. Alles zal verstoord worden terwijl zij zogenaamd alleen voor 'veiligheid' gingen maar verkapt voor welvaart, over de rug van de al originele bevolking (wij) en alles inpikken wat wij aan welvaart opgebouwd hebben terwijl het enige wat zij hoefden te doen is lekker een stukkie reizen en hun Iphone opladen.
En waar gaan alle meubelmakers uit Nederland dan heen? Syrië?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Een meubelmaker in Syrië gebruikt planken, een hamer en spijkers niet op een compleet andere manier dan een meubelmaker in Nederland.
Familie van Hans Janmaat?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:33 schreef eenzame_kat het volgende:
Het is uberhaupt raar om over racisme te spreken. De mensen die de vluchtelingen doodwensen, dat slaat natuurlijk nergens op. Maar mijn 'haat' draait niet om racisme, neen, het draait om pure zelfbescherming en bescherming van onze economie. Alles zal verstoord worden terwijl zij zogenaamd alleen voor 'veiligheid' gingen maar verkapt voor welvaart, over de rug van de al originele bevolking (wij) en alles inpikken wat wij aan welvaart opgebouwd hebben terwijl het enige wat zij hoefden te doen is lekker een stukkie reizen en hun Iphone opladen.
Zou jij ook doen. Ik heb ook liever dat de politieke daders, Amerika en Rusland, zelf voor opvang regelen.. Maarja wij zijn het schoothondjequote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef 9h05t het volgende:
[..]
Dat mensen naar hier komen en profiteren van het systeem.
Bovendien is iedereen die er iets van zegt een "racist" en blijven wij achter met een onaangepaste bende parasieten die hier hun regels willen opleggen.
Het is niet alsof wij als Nederlanders hier niet hard voor gewerkt hebben. Zij komen hier, willen uitkering en al klaargemaakte banen hebben. Nogmaals, als je alleen veiligheid wilt, ga dan lekker ergens anders, iets dichterbij je eigen land, in een safehouse zitten of zo.quote:
Denken dat er verzadiging is bij dit soort vakkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:34 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
En waar gaan alle meubelmakers uit Nederland dan heen? Syrië?
Exactly. Met Rutte als moeder de vrouwquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zou jij ook doen. Ik heb ook liever dat de politieke daders, Amerika en Rusland, zelf voor opvang regelen.. Maarja wij zijn het schoothondje
Yikes het land met de meeste asielzoekers ter wereldquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:35 schreef Scuidward het volgende:
Over 100 jaar zijn we allemaal globaal 2000 km naar links opgeschoven.
Typ ik dit vanuit de US.
Nee, want jij behoort tot de 16milj NLers hier, en houdt het dus mooi in balans. Als je er een te groot aantal mensen ingooit (buutlanners) dan is straks een deel van de Nederlanders werkloos.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Denken dat er verzadiging is bij dit soort vakken.
Wat als ik nu meubelmaker ga worden, want ik kan ook wel lekker timmeren. Is dat dan ook niet de bedoeling omdat ik werk inpik van de meubelmakers die hier al hun beroep uitoefenen?
Die zitten t.z.t. allemaal in China.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Yikes het land met de meeste asielzoekers ter wereld
Ik heb helemaal nergens voor gewerkt, spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:35 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Het is niet alsof wij als Nederlanders hier niet hard voor gewerkt hebben. Zij komen hier, willen uitkering en al klaargemaakte banen hebben. Nogmaals, als je alleen veiligheid wilt, ga dan lekker ergens anders, iets dichterbij je eigen land, in een safehouse zitten of zo.
Daar hebben we wel weer "onze" grote geweldige economie aan te danken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:35 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Exactly. Met Rutte als moeder de vrouw
Gadverdamme...quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:37 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Nee, want jij behoort tot de 16milj NLers hier, en houdt het dus mooi in balans. Als je er een te groot aantal mensen ingooit (buutlanners) dan is straks een deel van de Nederlanders werkloos.
Leuk voor jou, maar ik ben van plan wel mn best te doen en er zijn genoeg wel hardwerkende Nederlanders.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens voor gewerkt, spreek voor jezelf.
Oh ja, ze willen een uitkering en een baan idd. [ afbeelding ] want fuck logic
Hahah, man wat een treurnis dit. Je bent het van plan? Dus je hebt eigenlijk zelf nog helemaal niks bijgedragen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:39 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Leuk voor jou, maar ik ben van plan wel mn best te doen en er zijn genoeg wel hardwerkende Nederlanders.
Nee natuurlijk niet aarshaarknabbelaar, my bad, 1 van de 2.
Ja, en vervolgens ook onze extreme bezuinigingen in de zorg en het onderwijs. What's ur point?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Daar hebben we wel weer "onze" grote geweldige economie aan te danken.
Gewoon een nietsnut dus, die TS. Oprottuh ermee, want met dit soort profiteurs kunnen we geen reet mee.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hahah, man wat een treurnis dit. Je bent het van plan? Dus je hebt eigenlijk zelf nog helemaal niks bijgedragen?
Je hebt dus nog nooit gewerkt, alleen maar je hand opgehouden en je noemt anderen gelukszoekers en profiteurs?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:39 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Leuk voor jou, maar ik ben van plan wel mn best te doen en er zijn genoeg wel hardwerkende Nederlanders.
Ja maar zij gaat echt iets van het leven maken, en die Syriërs... Ach ja, dat zullen wel altijd profiteurs blijven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je hebt dus nog nooit gewerkt, alleen maar je hand opgehouden en je noemt anderen gelukszoekers en profiteurs?
Ik heb wel hard gewerkt voor mijn geld, je kent de hele situatie verder ook niet dus ik ga er ook niet verder op in. Verscheidene winkels, fabrieken. Ik studeer nog en ben van plan op mijn latere baan ook deze inzet te behouden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je hebt dus nog nooit gewerkt, alleen maar je hand opgehouden en je noemt anderen gelukszoekers en profiteurs?
lelquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:43 schreef eenzame_kat het volgende:
je kent de hele situatie verder ook niet dus ik ga er ook niet verder op in.
Enig idee wat jouw studie de hardwerkende Nederlanders kost?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:43 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Ik studeer nog en ben van plan op mijn latere baan ook deze inzet te behouden.
Nou meiske dan doe jij dat toch.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:44 schreef eenzame_kat het volgende:
En wat die vluchtelingen betreft: als zij ook hard willen werken en onze economie juist steunen ipv vernaggelen: prima. Maar dat wil ik eerst wel eens zien.. Tot dan houd ik gewoon deze mening.
En wie kwam er het beste uit? Juist, Zwitserland. Je lekker afwezig houden van al die probzquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zo ging het wel in de tweede wereldoorlog gesloten grenzen overal.
ja stel je voor zegquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik vrees wel voor de dag dat ik een moslim arts krijg.
"Hey leuk, zo'n snikkel zie ik niet vaak."quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Nee, want tot nu toe heb ik hem zelf nog betaald kringspiermusketier.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Enig idee wat jouw studie de hardwerkende Nederlanders kost?
lekker jodengoud fixen en keiharde doekoes maken tijdens de holocaust, topquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:45 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
En wie kwam er het beste uit? Juist, Zwitserland. Je lekker afwezig houden van al die probz
Menig studie/opleiding is gesubsidieerd vanuit de overheid.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:46 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Nee, want tot nu toe heb ik hem zelf nog betaald kringspiermusketier.
Ja? Je hele studie?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:46 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Jij betaalt het instellingscollegegeld en ontvangt geen StuFi?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:46 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Menig uitkering ook. (Sherlock)quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Menig studie/opleiding is gesubsidieerd vanuit de overheid.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
stop maar gewoonquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:48 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Menig uitkering ook. (Sherlock)
En dat is dan zeker net zo belangrijk als een studie? Ik vind het niet meer dan normaal dat dat gebeurd, het onderwijs is tegenwoordig verschrikkelijk duur en wij hebben daar gewoon recht op.
Daar is door ouders belasting voor betaald en gaat straks als ze werkt ook belasting voor betaald worden. Mensen die de taal niet spreken en in een vreemde cultuur terecht komen gaan voorlopig niet werken. Al zou dat wel het geval zijn, we hebben gewoon geen plek en geen werk voor extra mensen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Enig idee wat jouw studie de hardwerkende Nederlanders kost?
Gebeurd? Stop maar met die studie, want dat wordt niets en kost de maatschappij alleen maar handenvol geld.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:48 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
En dat is dan zeker net zo belangrijk als een studie? Ik vind het niet meer dan normaal dat dat gebeurd, het onderwijs is tegenwoordig verschrikkelijk duur en wij hebben daar gewoon recht op.
Het was geen oordeel, meer een constatering. Ik zit ook nog lang niet in de positie dat ik kan praten over 'mijn belastingcenten' en 'mijn AOW'. Maar ik weet dat ik dat in de toekomst ook niet snel zal doen, puur omdat geld een andere waarde heeft in mijn wereld. Minder emotioneel beladen, meer praktisch.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:48 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Ik ontvang geen StuFi en betaal de hele rats zelf nog. Daarna ga ik misschien lenen, als het echt niet meer gaat, maar dan wel minimaal. En dan nog: ik geef liever mijn belastingcenten uit aan een student die daarvan onderwijs kan betalen, dan aan een of andere uitkeringstrekker.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Jij betaalt het instellingscollegegeld en ontvangt geen StuFi?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het was geen oordeel, meer een constatering. Ik zit ook nog lang niet in de positie dat ik kan praten over 'mijn belastingcenten' en 'mijn AOW'. Maar ik weet dat ik dat in de toekomst ook niet snel zal doen, puur omdat geld een andere waarde heeft in mijn wereld. Minder emotioneel beladen, meer praktisch.
Of ze wordt moeder en gaat steeds minder of helemaal niet meer werken waardoor de maatschappij geen cent terugziet van haar investering.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Daar is door ouders belasting voor betaald en gaat straks als ze werkt ook belasting voor betaald worden.
Ja ze zijn te gaar een hand te geven of wat dan ook. Ik vertrouw ze niet, Arabieren sowieso niet. Volk dat elkaar de nek afsnijdt omdat ze van een andere stam of groep afstammen. Ik vertrouw dat soort mensen niet.quote:
Of ik word geen moeder en draai lekker mee in deze maatschappij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:50 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Of ze wordt moeder en gaat steeds minder of helemaal niet meer werken waardoor de maatschappij geen cent terugziet van haar investering.
hehe daar is ie hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:51 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ga jij in huis nemen, deadprez?
Je moet er niet vanuit gaan dat het als maar beter en beter wordt, wees blij dat je het zo lang zo goed hebt gehad.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:40 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens ook onze extreme bezuinigingen in de zorg en het onderwijs. What's ur point?
Kunnen wij samen eens daten?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:50 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Ik ontvang geen StuFi en betaal de hele rats zelf nog. Daarna ga ik misschien lenen, als het echt niet meer gaat, maar dan wel minimaal. En dan nog: ik geef liever mijn belastingcenten uit aan een student die daarvan onderwijs kan betalen, dan aan een of andere uitkeringstrekker.
Los eerst dat probleem maar eens op voordat je komt zeiken hoeveel mijn studie jou kost.
Waarom stel je die vraag niet aan the-eye op wiens aanname over jouw toekomst ik reageerde?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:51 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Of ik word geen moeder en draai lekker mee in deze maatschappij.
Heb jij een glazen bol?
weet niet wie jij bent, had het over de inhoud van je postquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je had me toch wel verwacht vandaag?
Fijn, leuk, gezellig. Maar die hap vluchtelingen maakt het er tot nu toe (die bijdrage aan de economie valt nog te bezien) niet beter op.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je moet er niet vanuit gaan dat het als maar beter en beter wordt, wees blij dat je het zo lang zo goed hebt gehad.
Als ze er even tussenuit is is dat toch geen probleem?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:51 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Of ik word geen moeder en draai lekker mee in deze maatschappij.
Heb jij een glazen bol?
Je betaalt alsnog slechts een fractie van de kosten. Of denk je dat dat collegegeld jouw hele studie dekt?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:50 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Ik ontvang geen StuFi en betaal de hele rats zelf nog.
Waarom kaats jij de vraag terug naar iemand anders als je zelf geen gevat antwoord meer kunt bedenken?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag niet aan the-eye op wiens aanname over jouw toekomst ik reageerde?
Denk je dat jou belastingcenten een hele uitkering dekken?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je betaalt alsnog slechts een fractie van de kosten. Of denk je dat dat collegegeld jouw hele studie dekt?
Iedere euro is toch al schuld. Ik meen het,beter zet je ooit een kogel door je kop alles wordt slechter steeds maar. Komt een tijd dat de rijken over ons heersen. Geld zit vooral in het bezit van sommige rijken. Wij als Nederland gaan al kopje onder in de schuld. Het zal alleen maar erger worden kan je dat niet hebben is opgeven beter. Dit is toch een grote vertyfte kut maatschappij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:53 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Fijn, leuk, gezellig. Maar die hap vluchtelingen maakt het er tot nu toe (die bijdrage aan de economie valt nog te bezien) niet beter op.
Ik vind het argument "Van mijn belastingcenten" niet erg sterk van iemand die haar hele leven een netto-ontvanger is geweest en waarvan het maar zeer de vraag is of ze daar ooit verandering in gaat brengen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als ze er even tussenuit is is dat toch geen probleem?
Uh, wat?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:56 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Denk je dat jouw belastingcenten een hele uitkering dekken?
Hap vluchtelingen ? Waar dan? Dit jaar 0.024% van de Europese bevolking. Als die allemaal naar NL zouden komen groeien we met 0.8%. Gaat dus helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:53 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Fijn, leuk, gezellig. Maar die hap vluchtelingen maakt het er tot nu toe (die bijdrage aan de economie valt nog te bezien) niet beter op.
Nu doe je gevoelig over spelling maar je wilt wel al die analfabetische vluchtelingen hier hebben? Make up your mind, deadprez.quote:
Dat jochie is hetzelfde effect als een lief konijn laten zien dag later eten ze weer vlees.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:55 schreef Remqo het volgende:
Ik weet het allemaal niet hoor, dat sentimentele gedoe over het aangespoelde jochie, en dan weer beelden van vluchtelingen die voedselpakketten weigeren.
Die mensen hebben het al zwaar genoeg
Zijn belastingcenten? Geld is niet van jezelf gekkie, wat denk jij wel? Dat jij geld verdienen verdiend?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:56 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Denk je dat jou belastingcenten een hele uitkering dekken?
Nee trolletje, ik verbeterde je. De rest ging over de achterlijke vergelijking die je maakt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:58 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Nu doe je gevoelig over spelling maar je wilt wel al die analfabetische vluchtelingen hier hebben? Make up your mind, deadprez.
sws nogal optimistisch om te veronderstellen dat ik belasting betaalquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zijn belastingcenten? Geld is niet van jezelf gekkie, wat denk jij wel? Dat jij geld verdienen verdiend?
Ik neem het hun niet kwalijk,quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zou jij ook doen. Ik heb ook liever dat de politieke daders, Amerika en Rusland, zelf voor opvang regelen.. Maarja wij zijn het schoothondje
Wat heb jij gestemd de afgelopen tijden?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:00 schreef 9h05t het volgende:
[..]
Ik neem het hun niet kwalijk,
Ik neem het de EU en de regering kwalijk dat ze het toelaten
Ik zou geen discussie met die kerel aangaan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:58 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Nu doe je gevoelig over spelling maar je wilt wel al die analfabetische vluchtelingen hier hebben? Make up your mind, deadprez.
I'm your worst nightmarequote:Op vrijdag 4 september 2015 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet niet wie jij bent, had het over de inhoud van je post
Zulke berekeningen worden iedere keer opnieuw uit de kast gehaald. Je vergeet daarbij even dat we al de nodige immigratie problemen hier hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hap vluchtelingen ? Waar dan? Dit jaar 0.024% van de Europese bevolking. Als die allemaal naar NL zouden komen groeien we met 0.8%. Gaat dus helemaal nergens over.
hahaquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:02 schreef the-eye het volgende:
I'm your worst nightmare
Maar even zonder dollen. Jouw grote hart
Dat aangespoelde jochie wordt ook gebruikt voor propagandadoeleinden, zo slim ben ik ook nog wel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat jochie is hetzelfde effect als een lief konijn laten zien dag later eten ze weer vlees.
Dit is een heel tegenstrijdig onderwerp. Dat niet zwart of wit te behandelen valt. Uiteindelijk zoeken ze alleen rijken landen uit wat rijken landen armer maakt. Er moet een grens zijn. En participeren moet worden aangemoedigd.
Ik heb het al vaker gezegd en ik zal het nog eens zeggen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Gewoon piraten uit Somalië geld geven om vluchtelingen sloepen in de verdoemis te schieten. Is goedkoper uiteindelijk.
Waar wil je die huizen bouwen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:02 schreef Scuidward het volgende:
Hopelijk is dit een eye-opener voor de regering dat er eindelijk huizen moeten komen.
Ik zou beginnen met de leegstaande kantoorpanden herinrichten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:06 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Waar wil je die huizen bouwen?
Dat er helemaal geen natuur meer in Nederland overblijft? Of onderwater-huizen in de Noordoostpolder?
Ik zie jou toch wel een beetje als het linkse geweten van de klb dus ik ben stik nieuwsgierig hoe jij je de komende tijd gaat inzetten?quote:
Niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zie jou toch wel een beetje als het linkse geweten van de klb dus ik ben stik nieuwsgierig hoe jij je de komende tijd gaat inzetten?
Hoelang duurt dat nou om een bestemmingsplan van een pand te veranderen in woonbestemming?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:06 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met de leegstaande kantoorpanden herinrichten.
niet, er al enkele keren onder uit geraakt door stage of studie in het buitenland.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat heb jij gestemd de afgelopen tijden?
Geen opleiding?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:18 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Slot openbreken en je bent klaar.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:08 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hoelang duurt dat nou om een bestemmingsplan van een pand te veranderen in woonbestemming?
Het daadwerkelijke probleem is mentaliteit. Als ze komen om te profiteren en ons zien als de hand die hun voed. Maar tegelijkertijd haat hebben voor het westen en haar cultuur.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat aangespoelde jochie wordt ook gebruikt voor propagandadoeleinden, zo slim ben ik ook nog wel.
Er zijn honderden of wel niet duizenden mensen verzopen tijdens hun overtocht, en ja, het is vreselijk.
Wat de meesten gewoon wilden, was een fatsoenlijk bestaan opbouwen.
Wat mij eerder zorgen baart is, en dat is een klein deel, extremisten tussen die vluchtelingen zitten die het ons niet makkelijker op gaan maken.
Je kunt vanuit het buitenland gewoon stemmen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:08 schreef 9h05t het volgende:
[..]
niet, er al enkele keren onder uit geraakt door stage of studie in het buitenland.
Ik zou het je niet kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:08 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hoelang duurt dat nou om een bestemmingsplan van een pand te veranderen in woonbestemming?
Deadprez roept alleen wat. Zelf doet hij niets. Dan is het altijd makkelijk iets te roepen van de zijlijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zie jou toch wel een beetje als het linkse geweten van de klb dus ik ben stik nieuwsgierig hoe jij je de komende tijd gaat inzetten?
Wat doe jij om de islam en die vluchtelingenstroom waar je zo tegen bent te stoppen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Deadprez roept alleen wat. Zelf doet hij niets. Dan is het altijd makkelijk iets te roepen van de zijlijn.
Dit hele forum is een grote zijlijn langs het veld van de realiteit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Deadprez roept alleen wat. Zelf doet hij niets. Dan is het altijd makkelijk iets te roepen van de zijlijn.
Probeer ééns te discussieren zonder na twee regels mensen voor nazi uit te gaan maken, Guus. Je kan beterquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen opleiding?
Die vluchtelingen behoren veelal tot de intellectuele elite van hun samenleving man
Maar je UI waarschuwde vooraf eigenlijk al dat je een achterlijke neonazi bent.
Probeer eens op de inhoud in te gaan en dat zinnetje te negeren. Denk niet dat je beter kan tho.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:12 schreef the-eye het volgende:
[..]
Probeer ééns te discussieren zonder na twee regels mensen voor nazi uit te gaan maken, Guus. Je kan beter
Maar jij weet het ook niet, dus de munt kan twee kanten opvallen. Dus je quote iets helemaal uit context. Of iedere beginnende rijder roekeloos en als braddie is weet de staat niet, daarom is er een beginners rijbewijs drie punten en je bent eruit.quote:
Ik heb zoiets meegemaakt met het huis waar ik nu woon en daar ging een aantal jaar overheen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen vertellen.
Prachtige vergelijking.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar jij weet het ook niet, dus de munt kan twee kanten opvallen. Dus je quote iets helemaal uit context. Of iedere beginnende rijder roekeloos en als braddie is weet de staat niet, daarom is er een beginners rijbewijs drie punten en je bent eruit.
Allicht moet zoiets voor vluchtelingen komen. Een systeem betreft participeren. Maar jij trekt alles uit context.
weet ik, maar welk nut heeft het ?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kunt vanuit het buitenland gewoon stemmen.
PVV stemmen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat doe jij om de islam en die vluchtelingenstroom waar je zo tegen bent te stoppen?
Kom dan niet met smoesjes. Ja, hoe denk je dat het komt dat de PVV niet meer de macht komt? Ze hebben het nogal verprutst hè, de vorige keer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:14 schreef 9h05t het volgende:
[..]
weet ik, maar welk nut heeft het ?
geen enkele partij gaat effectief iets doen. Bovendien is het voor sommige partijen gewoon onmogelijk om aan de macht te komen.
Oké ik stem GL dus ik heb genoeg gedaan om vluchtelingen op te vangen.quote:
Ja, dat is iets wat ik dan weer niet begrijp. Hoeveel mensen daar een stem in hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik heb zoiets meegemaakt met het huis waar ik nu woon en daar ging een aantal jaar overheen.
Ik geloof er gewoon niet in en als Belg zijnde gaat PVV stemmen nogal moeilijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kom dan niet met smoesjes. Ja, hoe denk je dat het komt dat de PVV niet meer de macht komt? Ze hebben het nogal verprutst hè, de vorige keer.
Wellichtquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kunnen wij samen eens daten?
Toch zijn er mensen die werken en mensen die hard gewerkt hebben en door de jaren gespaard hebben. Die moeten nu meer belasting betalen dan de gene die alles opmaakt sparen wordt gestraft. Pensioenfondsen gokken met geld en raken dat kwijt, maar de mensen die nu sparen voor hun late dag worden gestraft. Dat is niet hoe het zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dit hele forum is een grote zijlijn langs het veld van de realiteit.
Vlaams Belang heeft het ook nogal voor zichzelf verpest.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:16 schreef 9h05t het volgende:
[..]
Ik geloof er gewoon niet in en alsBelg zijnde gaat PVV stemmen nogal moeilijk.
Maar het kost jou geen cent. Ik betaal wel mee aan belasting en shit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké ik stem GL dus ik heb genoeg gedaan om vluchtelingen op te vangen.
Bron pls dat "alles duurder wordt" door migranten?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen die werken en mensen die hard gewerkt hebben en door de jaren gespaard hebben. Die moeten nu meer belasting betalen dan de gene die alles opmaakt sparen wordt gestraft. Pensioenfondsen gokken met geld en raken dat kwijt, maar de mensen die nu sparen voor hun late dag worden gestraft. Dat is niet hoe het zou moeten zijn.
Dat is realiteit. Dat dan weer immigranten komen waardoor alles nog duurder gaat worden is vervelend. Het zou geen probleem zijn als pensioenen gewoon deugde wat ze niet doen klaar.
Ik heb niet snel een hekel aan buitenlanders, maar die Belgen daar kotsen wij Nederlanders opquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:16 schreef 9h05t het volgende:
[..]
Ik geloof er gewoon niet in en als Belg zijnde gaat PVV stemmen nogal moeilijk.
No offense, maar je zit volgens je pohi op meerdere accounts al jaren in de wajong.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar het kost jou geen cent. Ik betaal wel mee aan belasting en shit.
Offence* deadprez, beetje op je spelling letten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
No offense, maar je zit volgens je pohi op meerdere accounts al jaren in de wajong.
Maar is allemaal merely an act jatoch
Ik zie die mensen ook niet liever in de kou staan, ik vraag me wel eens af hoe de westerse landen er mee omgaan. Het is niet de bedoeling dat de vluchtelingen alles even kunnen flikken en overal mee wegkomen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het daadwerkelijke probleem is mentaliteit. Als ze komen om te profiteren en ons zien als de hand die hun voed. Maar tegelijkertijd haat hebben voor het westen en haar cultuur.
Dan krijg je meer extremisme, criminaliteit etc. Ik weet niet met welke mentaliteit ze komen. Komen ze met de mentaliteit van iemand uit probleemwijken die een uitkering aanvraagt of komen ze welwillend.
Verder zullen er altijd culturele problemen blijven van het behandelen van vrouwen tot weet ik niet wat. Ik zeg niet dat we ze in de kou moeten laten staan, er moeten wel wat scherpere regels komen, en er moet echt geparticipeerd worden. Als dat kan is het zo erg nog niet.
Niet alleen door, maar ze hebben vast een negatievere dan wel positievere invloed op de economie. Daar heb ik geen bron voor, maar lijkt me logisch. Ze komen zonder bezittingen, spreken de taal niet en de staat moet voor ze betalen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bron pls dat "alles duurder wordt" door migranten?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:48 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
hmm klinkt als hetzelfde effect dat wij krijgen van jullie bier, 1x heineken gedronken en ik weet waarom we onafhankelijk wouden wordenquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb niet snel een hekel aan buitenlanders, maar die Belgen daar kotsen wij Nederlanders op
Ik denk dat zowat iedere partij het al verpest heeft. Bovendien ben ik ook geen volledige voorstander van VB en ik zou er enkel op stemmen wegens gebrek aan een alternatief.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vlaams Belang heeft het ook nogal voor zichzelf verpest.
Ik hoop het en hoop ook dat als het laatste gebeurt er per direct actie wordt ondernomen. Deze vrijheid die we hebben mogen we niet kwijtraken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie die mensen ook niet liever in de kou staan, ik vraag me wel eens af hoe de westerse landen er mee omgaan. Het is niet de bedoeling dat de vluchtelingen alles even kunnen flikken en overal mee wegkomen.
Al denk ik dat het grootste deel wel gewoon netjes wil meedraaien, zonder homo's van flats gaan gooien.
Precies dit. En ook al zijn ze hoogopgeleid, dat hele inburgeringstraject kost ons ook weer geld. Geld dat beter in onze eigen zorg en onderwijs gestoken kan worden, want daar is het hard nodig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niet alleen door, maar ze hebben vast een negatievere dan wel positievere invloed op de economie. Daar heb ik geen bron voor, maar lijkt me logisch. Ze komen zonder bezittingen, spreken de taal niet en de staat moet voor ze betalen.
Kinderen daarentegen hebben ouders die voor ze betalen worden klaargestoomd voor school en werk spreken Nederlands, Engels en misschien nog een taal zoeken werk en kopen of huren iets.
Wat je nu binnenhaalt zijn eigenlijk mensen die weinig kans maken op de arbeidsmarkt. Zelfs als ze hoog geleid zijn moeten ze de taal leren en hebben ze nog geen euro op de bank.
Syrische vluchtelingen spreken over het algemeen prima Engels, zijn beter opgeleid dan ik en jij waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niet alleen door, maar ze hebben vast een negatievere dan wel positievere invloed op de economie. Daar heb ik geen bron voor, maar lijkt me logisch. Ze komen zonder bezittingen, spreken de taal niet en de staat moet voor ze betalen.
Kinderen daarentegen hebben ouders die voor ze betalen worden klaargestoomd voor school en werk spreken Nederlands, Engels en misschien nog een taal zoeken werk en kopen of huren iets.
Wat je nu binnenhaalt zijn eigenlijk mensen die weinig kans maken op de arbeidsmarkt. Zelfs als ze hoog geleid zijn moeten ze de taal leren en hebben ze nog geen euro op de bank.
Hey maar van wie ben jij nou eigenlijk een kloon?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:24 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Goede weerlegging, Etto. Origineel ook.
Van jou.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hey maar van wie ben jij nou eigenlijk een kloon?
Zielig wel als je je leven zo laat leiden door cijfertjes.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:24 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Precies dit. En ook al zijn ze hoogopgeleid, dat hele inburgeringstraject kost ons ook weer geld. Geld dat beter in onze eigen zorg en onderwijs gestoken kan worden, want daar is het hard nodig.
Nou, hilarische comeback hoor.quote:
Sorry. Maar echt... 'daar hebben wij recht op'...quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:24 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Goede weerlegging, Etto. Origineel ook.
Jij hebt het meer op lettertjes hé..quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zielig wel als je je leven zo laat leiden door cijfertjes.
Beter opgeleid? Hoe dat, voor zover ik het begrijp vliegt daar om de vijf dagen een bom in de school. Laten we eerlijk zijn, het zal best mensen hebben met goeie opleidingen. Maar die hoeven hier hun hand niet op te houden toch gebeurt dat. Ik ken een vluchteling hier is fietsenmaker. Nederland heeft een te kort aan fietsenmakers toch doet hij dat niet als werk. Kan hem niet verplichten dus prima zo. De man zal zijn redenen wel hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Syrische vluchtelingen spreken over het algemeen prima Engels, zijn beter opgeleid dan ik en jij waarschijnlijk ook.
hahaquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:27 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Jij hebt het meer op lettertjes hé..
Arrogantie? Ik studeer hard, doe meer dan de gemiddelde student en ben ook echt geïnteresseerd in de studiestof. Die leraren worden ook ergens voor betaald. Ik heb recht op goed onderwijs.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sorry. Maar echt... 'daar hebben wij recht op'...
De arrogantie...
We moeten gewoon gaan daten jij en ik.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:24 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Precies dit. En ook al zijn ze hoogopgeleid, dat hele inburgeringstraject kost ons ook weer geld. Geld dat beter in onze eigen zorg en onderwijs gestoken kan worden, want daar is het hard nodig.
Anders verwacht ik over 10 jaar een Europese burgeroorlog tussen 3 partijen, linksen, rechtsen en moslim-extremistenquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik hoop het en hoop ook dat als het laatste gebeurt er per direct actie wordt ondernomen. Deze vrijheid die we hebben mogen we niet kwijtraken.
Hoe weet jij nou dat je harder studeert? Erg hoog in de bol?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:28 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Arrogantie? Ik studeer hard, doe meer dan de gemiddelde student en ben ook echt geïnteresseerd in de studiestof. Die leraren worden ook ergens voor betaald. Ik heb recht op goed onderwijs.
Ach is dat niet wat iedereen wil. En laten we eerlijk zijn, deze discussie was zinloos als de rijkste mensen ter wereld niet zo gierig waren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ergens heb ik een vermoeden dat het eenzame_kat niet zozeer om de zorg gaat (zieken en uitkeringstrekkers, BAH! Die kunnen best werken als ze maar willen!), maar om onderwijs, want, heel verrassend, daar heeft mevrouw wel zelf baat bij.
Wat heet: ze claimt er een recht op.
Wat voor arbeid verricht jij?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Beter opgeleid? Hoe dat, voor zover ik het begrijp vliegt daar om de vijf dagen een bom in de school. Laten we eerlijk zijn, het zal best mensen hebben met goeie opleidingen. Maar die hoeven hier hun hand niet op te houden toch gebeurt dat. Ik ken een vluchteling hier is fietsenmaker. Nederland heeft een te kort aan fietsenmakers toch doet hij dat niet als werk. Kan hem niet verplichten dus prima zo. De man zal zijn redenen wel hebben.
Maar dat Syrische allemaal hoog opgeleid zijn graag een bron.
Als de spoeling dunner wordt is er gewoon minder te verdelen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bron pls dat "alles duurder wordt" door migranten?
De linkse gaan met de extremisten mee wat ik je brom. Ik zal strijden voor vrijheid.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Anders verwacht ik over 10 jaar een Europese burgeroorlog tussen 3 partijen, linksen, rechtsen en moslim-extremisten
Poetin is de lachende 4equote:Op zaterdag 5 september 2015 00:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De linkse gaan met de extremisten mee wat ik je brom. Ik zal strijden voor vrijheid.
Nee inderdaad, Syrië is altijd al een puinhoop geweest, dat is niet iets van de laatste jaren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Beter opgeleid? Hoe dat, voor zover ik het begrijp vliegt daar om de vijf dagen een bom in de school.
Hand ophouden? Hoeveel vluchtelingen uit Syrië zitten hier nu in een uitzichtloos uitkeringsbestaan?quote:Laten we eerlijk zijn, het zal best mensen hebben met goeie opleidingen. Maar die hoeven hier hun hand niet op te houden toch gebeurt dat.
Leuke anekdotequote:Ik ken een vluchteling hier is fietsenmaker. Nederland heeft een te kort aan fietsenmakers toch doet hij dat niet als werk. Kan hem niet verplichten dus prima zo. De man zal zijn redenen wel hebben.
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Maar dat Syrische allemaal hoog opgeleid zijn graag een bron.
Burgeroorlog... plz, het gros van Nederland is drukker met Zwarte Piet dan de wereldpolitiek...quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De linkse gaan met de extremisten mee wat ik je brom. Ik zal strijden voor vrijheid.
Tijdje in plantsoendienst gezeten, tijdje geprobeerd in installatie techniek, nu op de gemeente mensen weg wijs maken waar ze wat mogen dumpen, stofzuigers, tuinafval etc.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat voor arbeid verricht jij?
Hoezo?quote:
Dan is ZP ineens een bijzaak hoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Burgeroorlog... plz, het gros van Nederland is drukker met Zwarte Piet dan de wereldpolitiek...
Nee dat is anders, als je vindt dat vluchtelingen opgevangen moeten worden heb je ze maar in huis te nemen, als je vindt dat chronisch zieken / bejaarden het slecht hebben is het de verantwoordelijkheid van de overheid.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat leuk trouwens dat de ZORG er weer bijgehaald wordt...
Waar doe jij vrijwilligerswerk, Eenzame Kat?
inderdaad, zeker mensen van hier hebben het recht op goed onderwijs en die studie is betaald door de bevolking maar wordt dubbel en dik terug betaald.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:28 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Arrogantie? Ik studeer hard, doe meer dan de gemiddelde student en ben ook echt geïnteresseerd in de studiestof. Die leraren worden ook ergens voor betaald. Ik heb recht op goed onderwijs.
Jij ziet werkelijk pak 'm beet 1 miljoen (en dan neem ik het heeeeeeeeel ruim) fundi's hun wil opleggen aan pak 'm beet 16 miljoen niet-islamitische Nederlanders?quote:
Oh, die zogenaamde burgeroorlog die ik voorspel, Europa in puin enzoquote:
Nee dat wordt in veel gevallen helemaal niet dubbel en dik terugbetaald, maar dat is ook totaal niet waar het mogelijk maken van studeren voor de bevolking om zou moeten draaien.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:33 schreef 9h05t het volgende:
[..]
inderdaad, zeker mensen van hier hebben het recht op goed onderwijs en die studie is betaald door de bevolking maar wordt dubbel en dik terug betaald.
Ps Wat studeer je ?
Met is was het ook een kleine groep in het begin. De Franse revolutie was ook een relatief kleine groep die begon.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij ziet werkelijk pak 'm beet 1 miljoen (en dan neem ik het heeeeeeeeel ruim) fundi's hun wil opleggen aan pak 'm beet 16 miljoen niet-islamitische Nederlanders?
Poetin is een arrogante zak maar wel een nationalistische arrogante zak, en dat missen we hierquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij snapt wel dat je soms koud moet zijn.
Want nationalisme heeft altijd voor goede dingen gezorgd.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:35 schreef 9h05t het volgende:
[..]
Poetin is een arrogante zak maar wel een nationalistische arrogante zak, en dat missen we hier
Nee, maar 1 Quincy is al genoeg om het volk te verdelen over Zwarte Pietquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij ziet werkelijk pak 'm beet 1 miljoen (en dan neem ik het heeeeeeeeel ruim) fundi's hun wil opleggen aan pak 'm beet 16 miljoen niet-islamitische Nederlanders?
Studeren is een melkkoe geworden. Vandaag de dag kun je beter zelf uit boeken leren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat wordt in veel gevallen helemaal niet dubbel en dik terugbetaald, maar dat is ook totaal niet waar het mogelijk maken van studeren voor de bevolking om zou moeten draaien.
Studeren, zeg ik als onopgeleide retard, is kennis vergaren. Het is niet iets dat met het rendementsdenken benaderd hoort te worden.
Je bent serieus nu? Jij ziet werkelijk de 'Islam' dominant worden in Nederland?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Met is was het ook een kleine groep in het begin. De Franse revolutie was ook een relatief kleine groep die begon.
En waar is dat een gevolg van denk je?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Studeren is een melkkoe geworden. Vandaag de dag kun je beter zelf uit boeken leren.
Dat is niet zo vreemd hè? De ouderen en zieken zijn onze verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat is anders, als je vindt dat vluchtelingen opgevangen moeten worden heb je ze maar in huis te nemen, als je vindt dat chronisch zieken / bejaarden het slecht hebben is het de verantwoordelijkheid van de overheid.
Grapje zeker? Voor het merendeel van Fok zijn ouderen en zieken vieze parasieten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd hè? De ouderen en zieken zijn onze verantwoordelijkheid.
Ik ben niet hoog opgeleid of wat dan ook, maar ik maak me wel zorgen of ik het einde van de maand haal. De islam daarentegen komt altijd weer negatief in het nieuws en heeft blijkbaar alle tijd om hun religieuze agenda erdoorheen te jagen etc. Maar het zal wel, ik zie een groei van islamisering en ben bang dat het alles over zal nemen ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent serieus nu? Jij ziet werkelijk de 'Islam' dominant worden in Nederland?
Die wel, de vluchtelingen niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hoe dan? Met zwaard en vuur?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ben niet hoog opgeleid of wat dan ook, maar ik maak me wel zorgen of ik het einde van de maand haal. De islam daarentegen komt altijd weer negatief in het nieuws en heeft blijkbaar alle tijd om hun religieuze agenda erdoorheen te jagen etc. Maar het zal wel, ik zie een groei van islamisering en ben bang dat het alles over zal nemen ja.
Wellicht moet je je drukker maken over de overheersing van het liberalisme, waardoor je het einde van de maand niet haalt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ben niet hoog opgeleid of wat dan ook, maar ik maak me wel zorgen of ik het einde van de maand haal. De islam daarentegen komt altijd weer negatief in het nieuws en heeft blijkbaar alle tijd om hun religieuze agenda erdoorheen te jagen etc. Maar het zal wel, ik zie een groei van islamisering en ben bang dat het alles over zal nemen ja.
Vluchtelingen ook. Daar zijn verdragen voor en buiten dat lijkt het me niet meer dan normaal dat wij in fucking Nederland, waar mensen zich druk maken om de grootte van hun tv, het als onze verantwoordelijkheid zien om mensen op te vangen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
bahquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:39 schreef 9h05t het volgende:
[..]
Die wel, de vluchtelingen niet.
Als die worden opgevangen krijgen ze een gunst
Ik zie nu ook kleine groepjes hele wijken in hun terreurgreep houden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mensen exploiteren alles voor geld.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
En waar is dat een gevolg van denk je?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mensen exploiteren alles voor geld.
Ik kan een niks aan doen man, links naait mij net zo hard als rechts zo ruim leef ik niet hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht moet je je drukker maken over de overheersing van het liberalisme, waardoor je het einde van de maand niet haalt.
Werd je uitgescholden door een paar 13-jarige bontkraagjes?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:40 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zie nu ook kleine groepjes hele wijken in hun terreurgreep houden.
Ja precies. Net als bij jouw thuis. Je pappa en mamma zijn verantwoordelijk voor jou maar als ze iets voor je buurjongetje doen is dat een gunstquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:39 schreef 9h05t het volgende:
[..]
Die wel, de vluchtelingen niet.
Als die worden opgevangen krijgen ze een gunst
Hier hebben we het al ééns over gehad.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Werd je uitgescholden door een paar 13-jarige bontkraagjes?
Dat lijkt me sowieso een goed plan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:41 schreef PausNicolaas het volgende:
Als ze die debielen van IS eens opruimen...
Daarom is het idioot vluchtelingen binnen te halen. Zij exploiteren voor geld. De advocaten en mensen rechten jopi popis cashen er geld voor en dat is het probleem.quote:
Oh, dat zal best.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:42 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hier hebben we het al ééns over gehad.
Religie.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:39 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Hoe dan? Met zwaard en vuur?
Nee, dat is niet idioot. Je laat je leiden door dezelfde kakkers die rijkdom als het hoogst haalbare doel zien.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daarom is het idioot vluchtelingen binnen te halen. Zij exploiteren voor geld. De advocaten en mensen rechten jopi popis cashen er geld voor en dat is het probleem.
Als opleidingen weer eens betaalbaar waren, pensioenfondsen deugden etc waren vluchtelingen niet zo'n probleem nu wel helaas omdat wat kakkers het verneukt hebben en nu gewoon hard doorgaan.
Nee zij exploiteren hun eigen landgenoten. Halen mensen binnen verdienen daar nog meer aan terwijl het volk voor de kosten opdraait.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, dat is niet idioot. Je laat je leiden door dezelfde kakkers die rijkdom als het hoogst haalbare doel zien.
Door hier in groepen te terroriseren etc.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:45 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Maar hoe willen ze dat in Europa gaan verspreiden?
Er is vrijwel altijd werkloosheidquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:37 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Nee, want jij behoort tot de 16milj NLers hier, en houdt het dus mooi in balans. Als je er een te groot aantal mensen ingooit (buutlanners) dan is straks een deel van de Nederlanders werkloos.
Tijd voor een norit tabletje denk ik.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee zij exploiteren hun eigen landgenoten. Halen mensen binnen verdienen daar nog meer aan terwijl het volk voor de kosten opdraait.
De rijkere zullen rijker worden de middenklasse armer.
Geloof niet dat Europa op die manier te islamiseren is.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Door hier in groepen te terroriseren etc.
Ja, pensioenfondsen beloven ook gouden bergen die ze niet in kas hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen die werken en mensen die hard gewerkt hebben en door de jaren gespaard hebben. Die moeten nu meer belasting betalen dan de gene die alles opmaakt sparen wordt gestraft. Pensioenfondsen gokken met geld en raken dat kwijt, maar de mensen die nu sparen voor hun late dag worden gestraft. Dat is niet hoe het zou moeten zijn.
Dat is realiteit. Dat dan weer immigranten komen waardoor alles nog duurder gaat worden is vervelend. Het zou geen probleem zijn als pensioenen gewoon deugde wat ze niet doen klaar.
Er is altijd werkloosheid dat wordt ook expres zo gehouden alleen is die werkloosheid nu veel te hoogquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er is vrijwel altijd werkloosheid
Expres?quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Er is altijd werkloosheid dat wordt ook expres zo gehouden alleen is die werkloosheid nu veel te hoog
EttovanBelgie:quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ze op vakantie gaan, gaat de vluchteling dan naar het asiel?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:50 schreef eenzame_kat het volgende:
En dan gaan van die wausen in Nederland zichzelf op o.a. facebook kenbaar maken als een 'gastvrij, sociaal, mensenrechtontlenend rotgezin' dat dan weer zogenaamd de waarheid in pacht heeft en het moreel juiste doet. Beseffen ze dan niet dat NL al een hoge bevolkingsdichtheid heeft vanwege de vele inwoners en het kleine oppervlak? Die vluchtelingen konden beter in een minder dichtbevolkt klein Europees landje blijven, als het ze 'toch niet om de welvaart maar om de veiligheid' te doen was.
Klacht: goedgelovige schijtgezinnen
Dat zou een optie kunnen zijn, maar omdat moeder Rutte ze waarschijnlijk ook nog wat vakantiegeld (lees:ons belastinggeld) toestopt, hebben ze meer opties. Engeland bijv.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:28 schreef Piebe het volgende:
[..]
Als ze op vakantie gaan, gaat de vluchteling dan naar het asiel?
Het is inderdaad verstandig er vanuit te gaan dat we voorgoed laagconjunctuur zullen hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Er is altijd werkloosheid dat wordt ook expres zo gehouden alleen is die werkloosheid nu veel te hoog
Dat denk ik te weten:quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
TwentscheRos: zou je mij eerst even willen vertellen wat jij denkt dat ik denk over de hele crisis met de vluchtelingen?
Hoe kom je er bij dat mensen met een afwijkende mening dan die van jou "het allemaal niks kan schelen". Je kunt toch met recht bang zijn voor "de islam" bv. Het is immers wel politiek correct om bang te zijn voor rechts-extremisme. Een softe aanpak mbt islam kan net zulke desastreuze gevolgen hebben dan in de dertiger jaren een lakonieke houding tov nazisme.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar precies sta ik een softe aanpak van de radicale Islam voor? Kennelijk heb je nog steeds niet door dat het vrij weinig met rechts en links te maken heeft zoals die termen thans gebruikt worden. Waar het mij omgaat is de houding van mensen hier op fok die het nodig vinden hun 'mening' te ventileren in de meest harde, cynische kijk mij eens Hans Teeuwen nadoen modus. Als dan vervolgens om de zaak te lijmen onze ouderen erbij worden betrokken om die mening alsnog iets van gewicht te geven, noem ik die mening wat het is: bullsh*t.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat mensen met een afwijkende mening dan die van jou "het allemaal niks kan schelen". Je kunt toch met recht bang zijn voor "de islam" bv. Het is immers wel politiek correct om bang te zijn voor rechts-extremisme. Een softe aanpak mbt islam kan net zulke desastreuze gevolgen hebben dan in de dertiger jaren een lakonieke houding tov nazisme.
Je hebt al eens gezegd dat je "vroeger" heel rechts en materialistisch was. Maar nú heb je ineens het licht gezien en ben je links. Zou de waarheid misschien niet ergens in het midden liggen. En kijk je over 10 jaar net zo hoofdschuddend terug op deze "linkse periode" dan dat je nu terugkijkt op je "rechtse periode". Dat zou toch zomaar kunnen. Of is het nu allemaal heel anders.
Vandaar de term "gaswinning"quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:25 schreef Scuidward het volgende:
Gewoon de gaskraan extra open, geld komt uit de grond tegenwoordig. Groningen plat. Win-win.
Bij een gemiddeld kind duurt het ongeveer 18 tot 20 jaar eer die gaat werken en belasting gaat betalen, als die tijd krijgt dat kind kinderbijslag, kindergebonden budget, scholing enz.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:24 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Begrip voor hun gedrag is geen argument om ze op te nemen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:09 schreef snakelady het volgende:
Ze komen uit een redelijk welvarend land, ik zou er zelf ook niet graag op achteruit gaan als ik met mijn gezin zou moeten vluchten, als ik dan zou kunnen kiezen uit een land waar mijn kinderen niet naar school kunnen, in armoede moet leven en als vuil wordt behandeld of een land waar de kinderen naar school kunnen, ik niet in armoede hoef te leven en helaas nog steeds als vuil wordt behandeld zou ik ook voor het laatste gaan.
Mensen vragen zich af waarom ze bv een mobiele telefoon hebben, dat is omdat ze vluchten van oorlog, niet van de 18de eeuw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |