Poetin is de lachende 4equote:Op zaterdag 5 september 2015 00:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De linkse gaan met de extremisten mee wat ik je brom. Ik zal strijden voor vrijheid.
Nee inderdaad, Syrië is altijd al een puinhoop geweest, dat is niet iets van de laatste jaren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Beter opgeleid? Hoe dat, voor zover ik het begrijp vliegt daar om de vijf dagen een bom in de school.
Hand ophouden? Hoeveel vluchtelingen uit Syrië zitten hier nu in een uitzichtloos uitkeringsbestaan?quote:Laten we eerlijk zijn, het zal best mensen hebben met goeie opleidingen. Maar die hoeven hier hun hand niet op te houden toch gebeurt dat.
Leuke anekdotequote:Ik ken een vluchteling hier is fietsenmaker. Nederland heeft een te kort aan fietsenmakers toch doet hij dat niet als werk. Kan hem niet verplichten dus prima zo. De man zal zijn redenen wel hebben.
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Maar dat Syrische allemaal hoog opgeleid zijn graag een bron.
Burgeroorlog... plz, het gros van Nederland is drukker met Zwarte Piet dan de wereldpolitiek...quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De linkse gaan met de extremisten mee wat ik je brom. Ik zal strijden voor vrijheid.
Tijdje in plantsoendienst gezeten, tijdje geprobeerd in installatie techniek, nu op de gemeente mensen weg wijs maken waar ze wat mogen dumpen, stofzuigers, tuinafval etc.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat voor arbeid verricht jij?
Hoezo?quote:
Dan is ZP ineens een bijzaak hoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Burgeroorlog... plz, het gros van Nederland is drukker met Zwarte Piet dan de wereldpolitiek...
Nee dat is anders, als je vindt dat vluchtelingen opgevangen moeten worden heb je ze maar in huis te nemen, als je vindt dat chronisch zieken / bejaarden het slecht hebben is het de verantwoordelijkheid van de overheid.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat leuk trouwens dat de ZORG er weer bijgehaald wordt...
Waar doe jij vrijwilligerswerk, Eenzame Kat?
inderdaad, zeker mensen van hier hebben het recht op goed onderwijs en die studie is betaald door de bevolking maar wordt dubbel en dik terug betaald.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:28 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Arrogantie? Ik studeer hard, doe meer dan de gemiddelde student en ben ook echt geïnteresseerd in de studiestof. Die leraren worden ook ergens voor betaald. Ik heb recht op goed onderwijs.
Jij ziet werkelijk pak 'm beet 1 miljoen (en dan neem ik het heeeeeeeeel ruim) fundi's hun wil opleggen aan pak 'm beet 16 miljoen niet-islamitische Nederlanders?quote:
Oh, die zogenaamde burgeroorlog die ik voorspel, Europa in puin enzoquote:
Nee dat wordt in veel gevallen helemaal niet dubbel en dik terugbetaald, maar dat is ook totaal niet waar het mogelijk maken van studeren voor de bevolking om zou moeten draaien.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:33 schreef 9h05t het volgende:
[..]
inderdaad, zeker mensen van hier hebben het recht op goed onderwijs en die studie is betaald door de bevolking maar wordt dubbel en dik terug betaald.
Ps Wat studeer je ?
Met is was het ook een kleine groep in het begin. De Franse revolutie was ook een relatief kleine groep die begon.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij ziet werkelijk pak 'm beet 1 miljoen (en dan neem ik het heeeeeeeeel ruim) fundi's hun wil opleggen aan pak 'm beet 16 miljoen niet-islamitische Nederlanders?
Poetin is een arrogante zak maar wel een nationalistische arrogante zak, en dat missen we hierquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij snapt wel dat je soms koud moet zijn.
Want nationalisme heeft altijd voor goede dingen gezorgd.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:35 schreef 9h05t het volgende:
[..]
Poetin is een arrogante zak maar wel een nationalistische arrogante zak, en dat missen we hier
Nee, maar 1 Quincy is al genoeg om het volk te verdelen over Zwarte Pietquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij ziet werkelijk pak 'm beet 1 miljoen (en dan neem ik het heeeeeeeeel ruim) fundi's hun wil opleggen aan pak 'm beet 16 miljoen niet-islamitische Nederlanders?
Studeren is een melkkoe geworden. Vandaag de dag kun je beter zelf uit boeken leren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat wordt in veel gevallen helemaal niet dubbel en dik terugbetaald, maar dat is ook totaal niet waar het mogelijk maken van studeren voor de bevolking om zou moeten draaien.
Studeren, zeg ik als onopgeleide retard, is kennis vergaren. Het is niet iets dat met het rendementsdenken benaderd hoort te worden.
Je bent serieus nu? Jij ziet werkelijk de 'Islam' dominant worden in Nederland?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Met is was het ook een kleine groep in het begin. De Franse revolutie was ook een relatief kleine groep die begon.
En waar is dat een gevolg van denk je?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Studeren is een melkkoe geworden. Vandaag de dag kun je beter zelf uit boeken leren.
Dat is niet zo vreemd hè? De ouderen en zieken zijn onze verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat is anders, als je vindt dat vluchtelingen opgevangen moeten worden heb je ze maar in huis te nemen, als je vindt dat chronisch zieken / bejaarden het slecht hebben is het de verantwoordelijkheid van de overheid.
Grapje zeker? Voor het merendeel van Fok zijn ouderen en zieken vieze parasieten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd hè? De ouderen en zieken zijn onze verantwoordelijkheid.
Ik ben niet hoog opgeleid of wat dan ook, maar ik maak me wel zorgen of ik het einde van de maand haal. De islam daarentegen komt altijd weer negatief in het nieuws en heeft blijkbaar alle tijd om hun religieuze agenda erdoorheen te jagen etc. Maar het zal wel, ik zie een groei van islamisering en ben bang dat het alles over zal nemen ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent serieus nu? Jij ziet werkelijk de 'Islam' dominant worden in Nederland?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |