ja johquote:
Vul die onderbuik van je eens met wat voedzame shizzle.quote:
En dan straks geen banen meer voor komende generatie, waar moeten wij dan gaan werken, in hun land?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
De vergrijzing verstoort vooral de economische balans, misschien kunnen we die uitruilen. Alles voor den economie! hail hydra!
Van 20 euro kan ik eten kopen hier voor zover ik weet en zo'n smartphone draagt niet perse bij aan je veiligheid.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
domrechts heeft ook wat mensen met een smartphone gezien op tv hoor
die dingen kosten wat, 20 euro tegenwoordig?
Banen verdwijnen harder dan bier in mijn koelkast. Doen die vluchtelingen niks aan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:25 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
En dan straks geen banen meer voor komende generatie, waar moeten wij dan gaan werken, in hun land?
De vergrijzing is een veel groter probleem voor de komende jaren. Een beroepsbevolking die relatief groot genoeg is om de kosten daarvan te dragen zou zelfs een goede oplossing kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:25 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
En dan straks geen banen meer voor komende generatie, waar moeten wij dan gaan werken, in hun land?
Nee maar zorgt er wel voor dat je makkelijk contact kan houden met familie/vrienden. Sowieso is het nogal achterlijk om te denken dat elke vluchteling arm was in het land waaruit men vlucht.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:26 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Van 20 euro kan ik eten kopen hier voor zover ik weet en zo'n smartphone draagt niet perse bij aan je veiligheid.
Wat doe jij eigenlijk voor die vluchtelingen of kom je hier alleen een beetje de fatsoensfascist uithangen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Uiteraard. Vooral nog even extra afgeven op mensen die nog iets van gevoel in hun donder hebben.
Ja, of ze worden lekker allemaal kampertjes en Nederland word het nieuwe Rusland. Waar hebben die mensen ooit een opleiding gehad? Nederland kenniseconomiequote:Op vrijdag 4 september 2015 23:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Banen verdwijnen harder dan bier in mijn koelkast. Doen die vluchtelingen niks aan.
Sterker nog, ik denk dat ze meer banen creëren dan afpakken op de lange termijn.
Gaan we nu weer het waaromneemjeergeen20inhuisargument krijgen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor die vluchtelingen of kom je hier alleen een beetje de fatsoensfascist uithangen?
Hé, daar hebben we Arthur...quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor die vluchtelingen of kom je hier alleen een beetje de fatsoensfascist uithangen?
Ja, dan ga je daar toch gewoon wifi aanleggen om het vluchtelingenprobleem op te lossenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:25 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Het zijn juist relatief rijke en goed opgeleide Syriërs die vluchten. Dus deze zijn ook relatief goed voor onze arbeidsmarkt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maar zorgt er wel voor dat je makkelijk contact kan houden met familie/vrienden. Sowieso is het nogal achterlijk om te denken dat elke vluchteling arm was in het land waaruit men vlucht.
Dat mensen naar hier komen en profiteren van het systeem.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
En wat is er mist met vluchten voor betere welvaart = beter welzijn
BINGO!!quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dacht ik al, zelf draag je ook niks bij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hé, daar hebben we Arthur...
Gast, > Geenstijl.
Ja, maar dat wil er helaas niet in bij sommige mensen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Het zijn juist relatief rijke en goed opgeleide Syriërs die vluchten. Dus deze zijn ook relatief goed voor onze arbeidsmarkt.
Die mensen hebben ook een vak moeten leren in het voormalig stabiele Syrië.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:28 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Ja, of ze worden lekker allemaal kampertjes en Nederland word het nieuwe Rusland. Waar hebben die mensen ooit een opleiding gehad? Nederland kenniseconomie
Welke regels?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef 9h05t het volgende:
[..]
Dat mensen naar hier komen en profiteren van het systeem.
Bovendien is iedereen die er iets van zegt een "racist" en blijven wij achter met een onaangepaste bende parasieten die hier hun regels willen opleggen.
En dat vak gaat onze economie verrijken? Kunnen ze dat vak ook wel beoefenen in een minder welvarend EU-land.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die mensen hebben ook een vak moeten leren in het voormalig stabiele Syrië.
Griekenland, Balkan en Hongarije zou ik ook niet graag zitten hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:30 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
En dat vak gaat onze economie verrijken? Kunnen ze dat vak ook wel beoefenen in een minder welvarend EU-land.
Ik leg je net uit dat de beroepsbevolking zwaar krimpt, door de vergrijzing van de babyboomquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:25 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |