Of ik word geen moeder en draai lekker mee in deze maatschappij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:50 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Of ze wordt moeder en gaat steeds minder of helemaal niet meer werken waardoor de maatschappij geen cent terugziet van haar investering.
hehe daar is ie hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:51 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ga jij in huis nemen, deadprez?
Je moet er niet vanuit gaan dat het als maar beter en beter wordt, wees blij dat je het zo lang zo goed hebt gehad.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:40 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens ook onze extreme bezuinigingen in de zorg en het onderwijs. What's ur point?
Kunnen wij samen eens daten?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:50 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Ik ontvang geen StuFi en betaal de hele rats zelf nog. Daarna ga ik misschien lenen, als het echt niet meer gaat, maar dan wel minimaal. En dan nog: ik geef liever mijn belastingcenten uit aan een student die daarvan onderwijs kan betalen, dan aan een of andere uitkeringstrekker.
Los eerst dat probleem maar eens op voordat je komt zeiken hoeveel mijn studie jou kost.
Waarom stel je die vraag niet aan the-eye op wiens aanname over jouw toekomst ik reageerde?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:51 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Of ik word geen moeder en draai lekker mee in deze maatschappij.
Heb jij een glazen bol?
weet niet wie jij bent, had het over de inhoud van je postquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je had me toch wel verwacht vandaag?
Fijn, leuk, gezellig. Maar die hap vluchtelingen maakt het er tot nu toe (die bijdrage aan de economie valt nog te bezien) niet beter op.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je moet er niet vanuit gaan dat het als maar beter en beter wordt, wees blij dat je het zo lang zo goed hebt gehad.
Als ze er even tussenuit is is dat toch geen probleem?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:51 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Of ik word geen moeder en draai lekker mee in deze maatschappij.
Heb jij een glazen bol?
Je betaalt alsnog slechts een fractie van de kosten. Of denk je dat dat collegegeld jouw hele studie dekt?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:50 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Ik ontvang geen StuFi en betaal de hele rats zelf nog.
Waarom kaats jij de vraag terug naar iemand anders als je zelf geen gevat antwoord meer kunt bedenken?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag niet aan the-eye op wiens aanname over jouw toekomst ik reageerde?
Denk je dat jou belastingcenten een hele uitkering dekken?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je betaalt alsnog slechts een fractie van de kosten. Of denk je dat dat collegegeld jouw hele studie dekt?
Iedere euro is toch al schuld. Ik meen het,beter zet je ooit een kogel door je kop alles wordt slechter steeds maar. Komt een tijd dat de rijken over ons heersen. Geld zit vooral in het bezit van sommige rijken. Wij als Nederland gaan al kopje onder in de schuld. Het zal alleen maar erger worden kan je dat niet hebben is opgeven beter. Dit is toch een grote vertyfte kut maatschappij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:53 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Fijn, leuk, gezellig. Maar die hap vluchtelingen maakt het er tot nu toe (die bijdrage aan de economie valt nog te bezien) niet beter op.
Ik vind het argument "Van mijn belastingcenten" niet erg sterk van iemand die haar hele leven een netto-ontvanger is geweest en waarvan het maar zeer de vraag is of ze daar ooit verandering in gaat brengen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als ze er even tussenuit is is dat toch geen probleem?
Uh, wat?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:56 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Denk je dat jouw belastingcenten een hele uitkering dekken?
Hap vluchtelingen ? Waar dan? Dit jaar 0.024% van de Europese bevolking. Als die allemaal naar NL zouden komen groeien we met 0.8%. Gaat dus helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:53 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Fijn, leuk, gezellig. Maar die hap vluchtelingen maakt het er tot nu toe (die bijdrage aan de economie valt nog te bezien) niet beter op.
Nu doe je gevoelig over spelling maar je wilt wel al die analfabetische vluchtelingen hier hebben? Make up your mind, deadprez.quote:
Dat jochie is hetzelfde effect als een lief konijn laten zien dag later eten ze weer vlees.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:55 schreef Remqo het volgende:
Ik weet het allemaal niet hoor, dat sentimentele gedoe over het aangespoelde jochie, en dan weer beelden van vluchtelingen die voedselpakketten weigeren.
Die mensen hebben het al zwaar genoeg
Zijn belastingcenten? Geld is niet van jezelf gekkie, wat denk jij wel? Dat jij geld verdienen verdiend?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:56 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Denk je dat jou belastingcenten een hele uitkering dekken?
Nee trolletje, ik verbeterde je. De rest ging over de achterlijke vergelijking die je maakt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:58 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Nu doe je gevoelig over spelling maar je wilt wel al die analfabetische vluchtelingen hier hebben? Make up your mind, deadprez.
sws nogal optimistisch om te veronderstellen dat ik belasting betaalquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zijn belastingcenten? Geld is niet van jezelf gekkie, wat denk jij wel? Dat jij geld verdienen verdiend?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |