Ja uiteraard. Een meubelmaker in Syrië gebruikt planken, een hamer en spijkers niet op een compleet andere manier dan een meubelmaker in Nederland.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:30 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
En dat vak gaat onze economie verrijken? Kunnen ze dat vak ook wel beoefenen in een minder welvarend EU-land.
ook niet als je van uit Syrie komt ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Griekenland, Balkan en Hongarije zou ik ook niet graag zitten hoor.
Niet in de omstandigheden die de autoriteiten daar aanbieden. Dat in elk geval.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:32 schreef 9h05t het volgende:
[..]
ook niet als je van uit Syrie komt ?
eigen volk eerst jatokquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:33 schreef eenzame_kat het volgende:
Het is uberhaupt raar om over racisme te spreken. De mensen die de vluchtelingen doodwensen, dat slaat natuurlijk nergens op. Maar mijn 'haat' draait niet om racisme, neen, het draait om pure zelfbescherming en bescherming van onze economie. Alles zal verstoord worden terwijl zij zogenaamd alleen voor 'veiligheid' gingen maar verkapt voor welvaart, over de rug van de al originele bevolking (wij) en alles inpikken wat wij aan welvaart opgebouwd hebben terwijl het enige wat zij hoefden te doen is lekker een stukkie reizen en hun Iphone opladen.
En waar gaan alle meubelmakers uit Nederland dan heen? Syrië?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Een meubelmaker in Syrië gebruikt planken, een hamer en spijkers niet op een compleet andere manier dan een meubelmaker in Nederland.
Familie van Hans Janmaat?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:33 schreef eenzame_kat het volgende:
Het is uberhaupt raar om over racisme te spreken. De mensen die de vluchtelingen doodwensen, dat slaat natuurlijk nergens op. Maar mijn 'haat' draait niet om racisme, neen, het draait om pure zelfbescherming en bescherming van onze economie. Alles zal verstoord worden terwijl zij zogenaamd alleen voor 'veiligheid' gingen maar verkapt voor welvaart, over de rug van de al originele bevolking (wij) en alles inpikken wat wij aan welvaart opgebouwd hebben terwijl het enige wat zij hoefden te doen is lekker een stukkie reizen en hun Iphone opladen.
Zou jij ook doen. Ik heb ook liever dat de politieke daders, Amerika en Rusland, zelf voor opvang regelen.. Maarja wij zijn het schoothondjequote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef 9h05t het volgende:
[..]
Dat mensen naar hier komen en profiteren van het systeem.
Bovendien is iedereen die er iets van zegt een "racist" en blijven wij achter met een onaangepaste bende parasieten die hier hun regels willen opleggen.
Het is niet alsof wij als Nederlanders hier niet hard voor gewerkt hebben. Zij komen hier, willen uitkering en al klaargemaakte banen hebben. Nogmaals, als je alleen veiligheid wilt, ga dan lekker ergens anders, iets dichterbij je eigen land, in een safehouse zitten of zo.quote:
Denken dat er verzadiging is bij dit soort vakkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:34 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
En waar gaan alle meubelmakers uit Nederland dan heen? Syrië?
Exactly. Met Rutte als moeder de vrouwquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zou jij ook doen. Ik heb ook liever dat de politieke daders, Amerika en Rusland, zelf voor opvang regelen.. Maarja wij zijn het schoothondje
Yikes het land met de meeste asielzoekers ter wereldquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:35 schreef Scuidward het volgende:
Over 100 jaar zijn we allemaal globaal 2000 km naar links opgeschoven.
Typ ik dit vanuit de US.
Nee, want jij behoort tot de 16milj NLers hier, en houdt het dus mooi in balans. Als je er een te groot aantal mensen ingooit (buutlanners) dan is straks een deel van de Nederlanders werkloos.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Denken dat er verzadiging is bij dit soort vakken.
Wat als ik nu meubelmaker ga worden, want ik kan ook wel lekker timmeren. Is dat dan ook niet de bedoeling omdat ik werk inpik van de meubelmakers die hier al hun beroep uitoefenen?
Die zitten t.z.t. allemaal in China.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Yikes het land met de meeste asielzoekers ter wereld
Ik heb helemaal nergens voor gewerkt, spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:35 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Het is niet alsof wij als Nederlanders hier niet hard voor gewerkt hebben. Zij komen hier, willen uitkering en al klaargemaakte banen hebben. Nogmaals, als je alleen veiligheid wilt, ga dan lekker ergens anders, iets dichterbij je eigen land, in een safehouse zitten of zo.
Daar hebben we wel weer "onze" grote geweldige economie aan te danken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:35 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Exactly. Met Rutte als moeder de vrouw
Gadverdamme...quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:37 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Nee, want jij behoort tot de 16milj NLers hier, en houdt het dus mooi in balans. Als je er een te groot aantal mensen ingooit (buutlanners) dan is straks een deel van de Nederlanders werkloos.
Leuk voor jou, maar ik ben van plan wel mn best te doen en er zijn genoeg wel hardwerkende Nederlanders.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens voor gewerkt, spreek voor jezelf.
Oh ja, ze willen een uitkering en een baan idd. [ afbeelding ] want fuck logic
Hahah, man wat een treurnis dit. Je bent het van plan? Dus je hebt eigenlijk zelf nog helemaal niks bijgedragen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:39 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Leuk voor jou, maar ik ben van plan wel mn best te doen en er zijn genoeg wel hardwerkende Nederlanders.
Nee natuurlijk niet aarshaarknabbelaar, my bad, 1 van de 2.
Ja, en vervolgens ook onze extreme bezuinigingen in de zorg en het onderwijs. What's ur point?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Daar hebben we wel weer "onze" grote geweldige economie aan te danken.
Gewoon een nietsnut dus, die TS. Oprottuh ermee, want met dit soort profiteurs kunnen we geen reet mee.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hahah, man wat een treurnis dit. Je bent het van plan? Dus je hebt eigenlijk zelf nog helemaal niks bijgedragen?
Je hebt dus nog nooit gewerkt, alleen maar je hand opgehouden en je noemt anderen gelukszoekers en profiteurs?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:39 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Leuk voor jou, maar ik ben van plan wel mn best te doen en er zijn genoeg wel hardwerkende Nederlanders.
Ja maar zij gaat echt iets van het leven maken, en die Syriërs... Ach ja, dat zullen wel altijd profiteurs blijven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je hebt dus nog nooit gewerkt, alleen maar je hand opgehouden en je noemt anderen gelukszoekers en profiteurs?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |