Ja, pensioenfondsen beloven ook gouden bergen die ze niet in kas hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen die werken en mensen die hard gewerkt hebben en door de jaren gespaard hebben. Die moeten nu meer belasting betalen dan de gene die alles opmaakt sparen wordt gestraft. Pensioenfondsen gokken met geld en raken dat kwijt, maar de mensen die nu sparen voor hun late dag worden gestraft. Dat is niet hoe het zou moeten zijn.
Dat is realiteit. Dat dan weer immigranten komen waardoor alles nog duurder gaat worden is vervelend. Het zou geen probleem zijn als pensioenen gewoon deugde wat ze niet doen klaar.
Er is altijd werkloosheid dat wordt ook expres zo gehouden alleen is die werkloosheid nu veel te hoogquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er is vrijwel altijd werkloosheid
Expres?quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Er is altijd werkloosheid dat wordt ook expres zo gehouden alleen is die werkloosheid nu veel te hoog
EttovanBelgie:quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben écht danig 'in awe' over je lekker 'kanmeniksschelen' attitude...
Als ze op vakantie gaan, gaat de vluchteling dan naar het asiel?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:50 schreef eenzame_kat het volgende:
En dan gaan van die wausen in Nederland zichzelf op o.a. facebook kenbaar maken als een 'gastvrij, sociaal, mensenrechtontlenend rotgezin' dat dan weer zogenaamd de waarheid in pacht heeft en het moreel juiste doet. Beseffen ze dan niet dat NL al een hoge bevolkingsdichtheid heeft vanwege de vele inwoners en het kleine oppervlak? Die vluchtelingen konden beter in een minder dichtbevolkt klein Europees landje blijven, als het ze 'toch niet om de welvaart maar om de veiligheid' te doen was.
Klacht: goedgelovige schijtgezinnen
Dat zou een optie kunnen zijn, maar omdat moeder Rutte ze waarschijnlijk ook nog wat vakantiegeld (lees:ons belastinggeld) toestopt, hebben ze meer opties. Engeland bijv.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:28 schreef Piebe het volgende:
[..]
Als ze op vakantie gaan, gaat de vluchteling dan naar het asiel?
Het is inderdaad verstandig er vanuit te gaan dat we voorgoed laagconjunctuur zullen hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Er is altijd werkloosheid dat wordt ook expres zo gehouden alleen is die werkloosheid nu veel te hoog
Dat denk ik te weten:quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
TwentscheRos: zou je mij eerst even willen vertellen wat jij denkt dat ik denk over de hele crisis met de vluchtelingen?
Hoe kom je er bij dat mensen met een afwijkende mening dan die van jou "het allemaal niks kan schelen". Je kunt toch met recht bang zijn voor "de islam" bv. Het is immers wel politiek correct om bang te zijn voor rechts-extremisme. Een softe aanpak mbt islam kan net zulke desastreuze gevolgen hebben dan in de dertiger jaren een lakonieke houding tov nazisme.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben écht danig 'in awe' over je lekker 'kanmeniksschelen' attitude...
Waar precies sta ik een softe aanpak van de radicale Islam voor? Kennelijk heb je nog steeds niet door dat het vrij weinig met rechts en links te maken heeft zoals die termen thans gebruikt worden. Waar het mij omgaat is de houding van mensen hier op fok die het nodig vinden hun 'mening' te ventileren in de meest harde, cynische kijk mij eens Hans Teeuwen nadoen modus. Als dan vervolgens om de zaak te lijmen onze ouderen erbij worden betrokken om die mening alsnog iets van gewicht te geven, noem ik die mening wat het is: bullsh*t.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat mensen met een afwijkende mening dan die van jou "het allemaal niks kan schelen". Je kunt toch met recht bang zijn voor "de islam" bv. Het is immers wel politiek correct om bang te zijn voor rechts-extremisme. Een softe aanpak mbt islam kan net zulke desastreuze gevolgen hebben dan in de dertiger jaren een lakonieke houding tov nazisme.
Je hebt al eens gezegd dat je "vroeger" heel rechts en materialistisch was. Maar nú heb je ineens het licht gezien en ben je links. Zou de waarheid misschien niet ergens in het midden liggen. En kijk je over 10 jaar net zo hoofdschuddend terug op deze "linkse periode" dan dat je nu terugkijkt op je "rechtse periode". Dat zou toch zomaar kunnen. Of is het nu allemaal heel anders.
Vandaar de term "gaswinning"quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:25 schreef Scuidward het volgende:
Gewoon de gaskraan extra open, geld komt uit de grond tegenwoordig. Groningen plat. Win-win.
Bij een gemiddeld kind duurt het ongeveer 18 tot 20 jaar eer die gaat werken en belasting gaat betalen, als die tijd krijgt dat kind kinderbijslag, kindergebonden budget, scholing enz.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:24 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Precies dit. En ook al zijn ze hoogopgeleid, dat hele inburgeringstraject kost ons ook weer geld. Geld dat beter in onze eigen zorg en onderwijs gestoken kan worden, want daar is het hard nodig.
Begrip voor hun gedrag is geen argument om ze op te nemen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:09 schreef snakelady het volgende:
Ze komen uit een redelijk welvarend land, ik zou er zelf ook niet graag op achteruit gaan als ik met mijn gezin zou moeten vluchten, als ik dan zou kunnen kiezen uit een land waar mijn kinderen niet naar school kunnen, in armoede moet leven en als vuil wordt behandeld of een land waar de kinderen naar school kunnen, ik niet in armoede hoef te leven en helaas nog steeds als vuil wordt behandeld zou ik ook voor het laatste gaan.
Mensen vragen zich af waarom ze bv een mobiele telefoon hebben, dat is omdat ze vluchten van oorlog, niet van de 18de eeuw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |