Wat doe jij om de islam en die vluchtelingenstroom waar je zo tegen bent te stoppen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Deadprez roept alleen wat. Zelf doet hij niets. Dan is het altijd makkelijk iets te roepen van de zijlijn.
Dit hele forum is een grote zijlijn langs het veld van de realiteit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Deadprez roept alleen wat. Zelf doet hij niets. Dan is het altijd makkelijk iets te roepen van de zijlijn.
Probeer ééns te discussieren zonder na twee regels mensen voor nazi uit te gaan maken, Guus. Je kan beterquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen opleiding?
Die vluchtelingen behoren veelal tot de intellectuele elite van hun samenleving man
Maar je UI waarschuwde vooraf eigenlijk al dat je een achterlijke neonazi bent.
Probeer eens op de inhoud in te gaan en dat zinnetje te negeren. Denk niet dat je beter kan tho.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:12 schreef the-eye het volgende:
[..]
Probeer ééns te discussieren zonder na twee regels mensen voor nazi uit te gaan maken, Guus. Je kan beter
Maar jij weet het ook niet, dus de munt kan twee kanten opvallen. Dus je quote iets helemaal uit context. Of iedere beginnende rijder roekeloos en als braddie is weet de staat niet, daarom is er een beginners rijbewijs drie punten en je bent eruit.quote:
Ik heb zoiets meegemaakt met het huis waar ik nu woon en daar ging een aantal jaar overheen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen vertellen.
Prachtige vergelijking.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar jij weet het ook niet, dus de munt kan twee kanten opvallen. Dus je quote iets helemaal uit context. Of iedere beginnende rijder roekeloos en als braddie is weet de staat niet, daarom is er een beginners rijbewijs drie punten en je bent eruit.
Allicht moet zoiets voor vluchtelingen komen. Een systeem betreft participeren. Maar jij trekt alles uit context.
weet ik, maar welk nut heeft het ?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kunt vanuit het buitenland gewoon stemmen.
PVV stemmen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat doe jij om de islam en die vluchtelingenstroom waar je zo tegen bent te stoppen?
Kom dan niet met smoesjes. Ja, hoe denk je dat het komt dat de PVV niet meer de macht komt? Ze hebben het nogal verprutst hè, de vorige keer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:14 schreef 9h05t het volgende:
[..]
weet ik, maar welk nut heeft het ?
geen enkele partij gaat effectief iets doen. Bovendien is het voor sommige partijen gewoon onmogelijk om aan de macht te komen.
Oké ik stem GL dus ik heb genoeg gedaan om vluchtelingen op te vangen.quote:
Ja, dat is iets wat ik dan weer niet begrijp. Hoeveel mensen daar een stem in hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik heb zoiets meegemaakt met het huis waar ik nu woon en daar ging een aantal jaar overheen.
Ik geloof er gewoon niet in en als Belg zijnde gaat PVV stemmen nogal moeilijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kom dan niet met smoesjes. Ja, hoe denk je dat het komt dat de PVV niet meer de macht komt? Ze hebben het nogal verprutst hè, de vorige keer.
Wellichtquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kunnen wij samen eens daten?
Toch zijn er mensen die werken en mensen die hard gewerkt hebben en door de jaren gespaard hebben. Die moeten nu meer belasting betalen dan de gene die alles opmaakt sparen wordt gestraft. Pensioenfondsen gokken met geld en raken dat kwijt, maar de mensen die nu sparen voor hun late dag worden gestraft. Dat is niet hoe het zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dit hele forum is een grote zijlijn langs het veld van de realiteit.
Vlaams Belang heeft het ook nogal voor zichzelf verpest.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:16 schreef 9h05t het volgende:
[..]
Ik geloof er gewoon niet in en alsBelg zijnde gaat PVV stemmen nogal moeilijk.
Maar het kost jou geen cent. Ik betaal wel mee aan belasting en shit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké ik stem GL dus ik heb genoeg gedaan om vluchtelingen op te vangen.
Bron pls dat "alles duurder wordt" door migranten?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen die werken en mensen die hard gewerkt hebben en door de jaren gespaard hebben. Die moeten nu meer belasting betalen dan de gene die alles opmaakt sparen wordt gestraft. Pensioenfondsen gokken met geld en raken dat kwijt, maar de mensen die nu sparen voor hun late dag worden gestraft. Dat is niet hoe het zou moeten zijn.
Dat is realiteit. Dat dan weer immigranten komen waardoor alles nog duurder gaat worden is vervelend. Het zou geen probleem zijn als pensioenen gewoon deugde wat ze niet doen klaar.
Ik heb niet snel een hekel aan buitenlanders, maar die Belgen daar kotsen wij Nederlanders opquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:16 schreef 9h05t het volgende:
[..]
Ik geloof er gewoon niet in en als Belg zijnde gaat PVV stemmen nogal moeilijk.
No offense, maar je zit volgens je pohi op meerdere accounts al jaren in de wajong.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar het kost jou geen cent. Ik betaal wel mee aan belasting en shit.
Offence* deadprez, beetje op je spelling letten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
No offense, maar je zit volgens je pohi op meerdere accounts al jaren in de wajong.
Maar is allemaal merely an act jatoch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |