Ja, George, Matt, Gary, koken zelf ook allemaal, dat je kunt zien. In NZ, zie je dat niet ....quote:Op donderdag 3 september 2015 19:25 schreef LPFAN het volgende:
ik kan echt niet wachten tot aussie begint
idd, ik hoop tenminste dat sbs6 de masterclasses gaat uitzenden...quote:Op donderdag 3 september 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, George, Matt, Gary, koken zelf ook allemaal, dat je kunt zien. In NZ, zie je dat niet ....
tot morgen!quote:
hehe ik heb mijn eten net op ;p zo alleen nog toetje ;pquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:30 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd of aaron dit gaat inhalen!
Kijken met bordje op schoot.
Als leraar wel ja. In de keuken kan hij echtquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:31 schreef LPFAN het volgende:
hij legt alles zo lekker rustig en goed uit he![]()
uhu i know :pquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als leraar wel ja. In de keuken kan hij echt![]()
![]()
Vorig seizoen van MC Aussie was ook schrikken... Ik dacht eerst dat George kanker had. Maar was gewoon 20 kg afgevallen...quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:33 schreef Nizno het volgende:
heb al heerlijk gefrituurde aardappelschijfjes op.
En Paula weet wel hoe ze een goede opmerking tegen George moet maken zonder te beledigen
jah idd, ik schrok ook van zijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vorig seizoen van MC Aussie was ook schrikken... Ik dacht eerst dat George kanker had. Maar was gewoon 20 kg afgevallen...
En dat is precies waar Aaron ontzettend goed in is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:38 schreef Nizno het volgende:
ow god alles mag weg. geen timer geen maatbeker en al helemaal geen pen
dat is een feit. Maar dat doet hij eigenlijk bij Aus ook, alleen valt het minder op omdat hij het met de opdrachten bij grote groepen veel doet.quote:
En omdat George overal bovenop zit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:39 schreef Nizno het volgende:
Ze zijn beiden zenuwachtig als maar zijn kan. Paula omdat ze druk heeft van George die er bij staat en Aaron omdat hij zoveel punten moet inhalen.
ik heb het die dat Aaron daar beter mee om kan gaan dan Paulaquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En omdat George overal bovenop zit.
volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het die dat Aaron daar beter mee om kan gaan dan Paula
mijn eten wordt nu binnen gebrachtquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
hehe ik heb mijn eten net op ;p zo alleen nog toetje ;p
Goed bezig!quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
mijn eten wordt nu binnen gebracht
Ik zal trouwens dit weeknd het aussie topic ff maken.
Aaron kan overal beter mee omgaan dan Paula volgens mij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het die dat Aaron daar beter mee om kan gaan dan Paula
ik was niet aan het opletten, wat zei hij?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:53 schreef Burner82 het volgende:
Wow, George prikt in 3 uur dwars door Aaron heen, waar de hele jury in al die weken het niet snapte![]()
![]()
![]()
![]()
George voelde de emotie, hij voelde sowieso al iets bij hoe Aaron dingen deed. Het gaat niet alleen om het gerecht, maar ook het hele traject ervoor. En dat voelde hij bij Aaron heel sterk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:55 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik was niet aan het opletten, wat zei hij?
nicequote:Op vrijdag 4 september 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
George voelde de emotie, hij voelde sowieso al iets bij hoe Aaron dingen deed. Het gaat niet alleen om het gerecht, maar ook het hele traject ervoor. En dat voelde hij bij Aaron heel sterk.
The sweet assassin... Zumbo zou echt zo Agent 47 kunnen spelenquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
The sweet assassin... Zumbo zou echt zo Agent 47 kunnen spelen![]()
Mag je dan al hele seizoen niet kijken?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:00 schreef Nizno het volgende:
Eigenlijk mag ik nu helemaal niet kijken bedenk ik me.... lief is bang dat ik ga spoileren als ik het eerder weet dan zij
ik weet niet wie er wint, dacht het gezien te hebben maar die ligt er al uit..quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mag je dan al hele seizoen niet kijken?
Wat is het verschil tussen eerst 200 en dan terug naar 140, of gewoon wat langer wachten op 140?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:02 schreef Nizno het volgende:
Die van aaron zagen er minder leuk uit dan die van paula.... alleen paula vergeet de juiste temp.
de buitenkant lijkt me.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen eerst 200 en dan terug naar 140, of gewoon wat langer wachten op 140?
Scheelt in de kosten voor nieuwe "piep" knopjes.. Denk dat ze er nu alweer 1 versleten hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:06 schreef Nizno het volgende:
ze hadden beter 1 lange piep kunnen laten horen geloof ik
dat ging even erg goed knetterend piepen iddquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Scheelt in de kosten voor nieuwe "piep" knopjes.. Denk dat ze er nu alweer 1 versleten hebben
beswel ja, kon het horen op de wcquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:19 schreef LPFAN het volgende:
dat gepiep begint nu irritant te worden ;p
Dan heb je blijkbaar nog nooit met vloeibare suiker gestrooid....quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:22 schreef Nizno het volgende:
euh zwaarder dan kinderen baren... ja hoor ja
en ook nog nooit een kind gebaardquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar nog nooit met vloeibare suiker gestrooid....
waarom zou het niet terecht zijn?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:31 schreef Nizno het volgende:
dit was te verwachten... en of het terecht is.................
Ja, is terecht. Aaron was echt wel de beste, vanaf het begin.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:31 schreef Nizno het volgende:
dit was te verwachten... en of het terecht is.................
omdat ik eerlijk gezegd niet weet of de finale wel echt op finalepunten ging, of ook op het hele seizoen er voor.quote:
dat is absoluut waar.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, is terecht. Aaron was echt wel de beste, vanaf het begin.
oke dan lag het niet aan mij. Zoem en ik waren iets aan het testen wegens een bugje maar dat is nu iets anders dan stuk is.quote:
Haha, ik moest weer f5-en om dit te zienquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan lag het niet aan mij. Zoem en ik waren iets aan het testen wegens een bugje maar dat is nu iets anders dan stuk is.
Maar eigenlijk heel stiekem vond ik hem in de finale niet zoveel beterquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik wist natuurlijk al dat Aaron had gewonnen, maar wel terecht vind ik. Hij was bijna elke aflevering de beste.
Ik denk dat ze ergens wat haar hebben gevonden en daar de handen in hebben gestoken.quote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ergens wat haar hebben gevonden en daar de handen in hebben gestoken.
ghighi i know who didquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel jaDaarom zijn IT-er's altijd zo leuk als het fout gaat. Ze hebben nooit wat gedaan
![]()
Het werkt weerquote:
Op mijn oude werkplek wisten ze sowieso nooit wie wat gedaan had omdat iedereen maar wat deedquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het werkt weer![]()
Op mijn oude werk wist dat ook altijd wel.. Maar de programmeurs en It-ers hadden allemaal niks gedaan... Na 3 uur mailen en voorbeelden zei er dan uiteindelijk 1: ja, misschien, heb ik een kleine update even doorgevoerd![]()
![]()
Wij hadden gelimiteerde keus.. Ops manager die goedkeuring gaf, onze it-er... En dan het programmeursbureau die nooit wat fout deed..quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Op mijn oude werkplek wisten ze sowieso nooit wie wat gedaan had omdat iedereen maar wat deed
altijd leuk zulke medewerkersquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wij hadden gelimiteerde keus.. Ops manager die goedkeuring gaf, onze it-er... En dan het programmeursbureau die nooit wat fout deed..![]()
Maar toen ik begon met processen en alles te documenteren voordat nieuwe software live ging... tsja..
na 2.5 jaar hadden we alles onder controle, maar bij iedere software-change werden we steeds maanden/jaren teruggegooid, alle fouten weer terug...quote:
ja, maar grote bedrijven zijn dan ook lastig he, die zien niets. Die merken pas als er problemen zijn. En daar profiteren dat soort ITers van.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
na 2.5 jaar hadden we alles onder controle, maar bij iedere software-change werden we steeds maanden/jaren teruggegooid, alle fouten weer terug...
Pas toen ik een groot model had nagemaakt van hoe het systeem werkte, dat iedere software-change vanuit dat bedrijf, steeds alles doorvoerde op basis van de benchmark van 2012... werkte het bedrijf wel mee...
Ieder nieuwe grote verandering werd gebaseerd op het oude model... dus alle kleine veranderingen al gedaan sinds die tijd hebben ze niet mee genomen.
Dan hou je wel werk natuurlijk, a 75-150 per uur per persoon...
Probleem is direct merkbaar... Maar dan moet je nog vinden wie het gedaan heeft... en wie het kan terugdraaienquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, maar grote bedrijven zijn dan ook lastig he, die zien niets. Die merken pas als er problemen zijn. En daar profiteren dat soort ITers van.
heb met een heel subtiel klein clubje gewerkt en toen wist ik verrekte goed wie er aan de stukmaakknopjes kon zitten (hadden ook allemaal 1 nummer die ze doorschakelden naar de juiste mobiel van dienst dus easy) korte lijntjes werken vaak wel. Maar zodra het log en hoog in de boom wordt gaat t stuk, dat merkte ik na reorganisaties ook erg snel. Toen we niet meer rechtstreeks konden bellen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Probleem is direct merkbaar... Maar dan moet je nog vinden wie het gedaan heeft... en wie het kan terugdraaien
dealquote:Op zondag 6 september 2015 14:50 schreef Karina het volgende:
TV / Masterchef Australië #1 Seizoen 15!
Morgen hier verder.
Meer zoals Australiequote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:21 schreef Elvi het volgende:
Misschien dat ik ook ga kijken. Is het net zo gemoedelijk als Australië of is het zoals USA?
ja ik ben ook erg benieuwd naar de top16, of er sprekende verhalen of persoonlijkheden tussen zitten.quote:
hmm, hij lijkt ook een beetje timide.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:53 schreef roos85 het volgende:
Die ruitjesbloes is wel aan het stuntelen.
Ook war autistische trekkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, hij lijkt ook een beetje timide.
het is geen MC USA he waar je op basis van uitzendminuten al kan zien hoe het gaat lopenquote:
lichtelijk homo ookquote:
we zouden kunnen wedden om een afhaaldinerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is geen MC USA he waar je op basis van uitzendminuten al kan zien hoe het gaat lopen
jij moet eens stoppen met googlen !!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:56 schreef wdn het volgende:
[..]
we zouden kunnen wedden om een afhaaldiner
Ik heb nog niks gegoogled voor deze aflevering.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij moet eens stoppen met googlen !!
ahaa dat had je ook niet moeten doen dan hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gegoogled voor deze aflevering.
Ik heb alleen de foto gezien van wie er door gaan
Ja hallo. Die werd me door de ogen geduwdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahaa dat had je ook niet moeten doen dan he
door wie???quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hallo. Die werd me door de ogen geduwd
SBS6quote:
ow dat heb ik gemist denk ikquote:
Eens. Der is echt iets vreemd aan haar.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens. Der is echt iets vreemd aan haar.
Zo'n zeikwijf heb ik het idee bij haar.
kanker bij schoonvader toch? vader van Partner zoals hij het zei... dus homoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:14 schreef wdn het volgende:
Die Peter is ook een eikel. Moeder dood. Kanker bij kennis.
En dan klagen dat er geen over is en hij niet weet hoe hij een kip moet klaar maken.
En het willen opgeven ook nog.
Right
nope. Die zou vloekenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:15 schreef wdn het volgende:
Zo hey. Niet weten wat je klaar maakt....
Zie je die bij Gordon door gaan?
Echt die bracht je persoonlijk naar de deur en gooide je de trap afquote:
ze zijn er nog niet helemaal door heen toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:20 schreef wdn het volgende:
Valt trouwens wel op he: geen 1 die rauw vlees voorzet.
Dat was bij MC USA wel anders.
mijne nietquote:
Kom op! Liever haar dan die Lilyquote:
dat was die oude die zichzelf in de vingers zat te snijden?quote:
hahaha ja een verademing welquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:24 schreef roos85 het volgende:
Wat zijn ze aardig![]()
Dit is weer even wennen
zo hoort hetquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:24 schreef roos85 het volgende:
Wat zijn ze aardig![]()
Dit is weer even wennen
die zal wel door gaan denk ikquote:
ik hoor t....quote:
Triestquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoor t....
en degene die eend maakte van een duif is ook door.
misschien had ze iets minder druk moeten zijn met kletsen en bewegen en iets meer met smaakquote:
Geen saus he. Funest.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien had ze iets minder druk moeten zijn met kletsen en bewegen en iets meer met smaak
toch weer Julius he...quote:
Holaquote:Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef franklop het volgende:
Iemand idee hoeveel afleveringen dit is?
stuk of 15 denk ikquote:Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef franklop het volgende:
Iemand idee hoeveel afleveringen dit is?
16? dus het stopt weer gewoon op vrijdag?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola
16, ik had mezelf toch al gespoilerd met plaatjes zoeken dus even in de wiki gekeken.
Denk het ja. Al weet ik niet of de eerste (wat normaal de auditieronde is) in die 16 zit of niet. Die hebben we hier niet gezien iig.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
16? dus het stopt weer gewoon op vrijdag?
nee ik heb al ff gespiekt die is meegerekend in die 16quote:Op maandag 22 februari 2016 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het ja. Al weet ik niet of de eerste (wat normaal de auditieronde is) in die 16 zit of niet. Die hebben we hier niet gezien iig.
dat zeker. En George en Marco komen ookquote:
Klopt ook wel er zijn nu 16 kandidaten, dus elke week een afvaller (elke dag dus eigenlijk).quote:Op maandag 22 februari 2016 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik heb al ff gespiekt die is meegerekend in die 16
had het over het land hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zeker. En George en Marco komen ook
ik over MC, wat gek daar gaat dit topic over.quote:
Je mag het over beide hebbenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik over MC, wat gek daar gaat dit topic over.
Zal het in de naam zitten, in HIMYM was ze ook al irritantquote:
himym? wasda?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal het in de naam zitten, in HIMYM was ze ook al irritant
En in Gossip Girl ookquote:Op maandag 22 februari 2016 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal het in de naam zitten, in HIMYM was ze ook al irritant
How I Met Your Motherquote:
ja ik bedacht het me idd, even snel logisch nagedacht.quote:
Ik zou niet blij zijn als ik in Amerika wordt gecast een rol als 'Lily'quote:Op maandag 22 februari 2016 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik bedacht het me idd, even snel logisch nagedacht.
En lily was zelfs in ATWT vervelend.
hahaha nee als ik een vent zou zijn ik ook nietquote:Op maandag 22 februari 2016 18:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou niet blij zijn als ik in Amerika wordt gecast een rol als 'Lily'
en in MC NZquote:Op maandag 22 februari 2016 18:40 schreef roos85 het volgende:
Dus we hebben een vervelende Lily in HIMYM, ATWT en Gossip Girl
En MC NewZealandquote:Op maandag 22 februari 2016 18:40 schreef roos85 het volgende:
Dus we hebben een vervelende Lily in HIMYM, ATWT en Gossip Girl
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:43 schreef franklop het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Nigella Lawson Shannon gaat vervangen bij MC AUS?
Nope. Ben benieuwd, iig wat moois voor de herenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:43 schreef franklop het volgende:
ah gaan ze daar ook meer snoepen? ow nee die snoepten al best veelquote:Op maandag 22 februari 2016 18:43 schreef franklop het volgende:
Die vinden het idd vast niet ergquote:Op maandag 22 februari 2016 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope. Ben benieuwd, iig wat moois voor de heren
Nee er mist iets...quote:VInd deze twee nieuwe juryleden trouwens allebei niet zo leuk.
Ook een manier om te kokenquote:Waarom zou je nog een fornuis gebruiken als je je voedsel ook gaar kunt schreeuwen? Met een flinke gil komt al gauw genoeg energie vrij om een eitje te koken, maar er zijn ook ervaren thuiskoks die hele maaltijden bereiden met de nieuwe gaarmethode. Zoals Erwin de Roest, hij schreeuwt zijn biefstuk medium rare."Schreeuwend koken is moeilijker dan je denkt", roept Erwin.
"Om zo'n stuk vlees op de juiste manier te garen moet je dus meteen al heel hard schreeuwen, dan schroeit de buitenkant dicht. Vervolgens kun je op een iets lager volume naar de biefstuk blijven roepen, maar ook weer niet te lang want dan wordt het hartstikke taai. Koken is finesse, roep ik altijd maar."
quote:
Ik let nooit op tijdens dat soort reclames.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Karina het volgende:
WTF die utopiogozer, zat hij nou die stoel te rijden
euh?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:52 schreef franklop het volgende:
[..]ow vandaar. ja oke... dan heb ik er nog 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Het totale aantal kinderen van het koninklijk paar is voor het achtste jaar op rij gelijk gebleven. Dat is gebleken tijdens het jaarlijkse kindertelmoment in het Oostenrijkse Lech. “Na het bekijken van de eerste twintig foto’s zag je al dat het weer heel snel richting de drie ging." De traditie van de kindertelling stamt uit de tijd van Prins Bernard toen er jaarlijks veel schommelingen in het aantal kinderen te zien waren.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat heb ik even gemistquote:Op maandag 22 februari 2016 18:56 schreef Karina het volgende:
En victoria moet haar tieten wegstoppen als ze kookt
Ik heb iets gemist denk ik....... ff op zoek naar de koude theequote:Op maandag 22 februari 2016 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog niemand gezien waarvan ik dacht: die vind ik wel leuk, die moet winnen.
En victoria moet haar tieten wegstoppen als ze kookt
Nou ik zag een behoorlijk laag decollete. Volgens mij was er vrijdag ook al eentje.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist denk ik....... ff op zoek naar de koude thee
Wie victoria dan? Ik ben niet goed in 3 dingen, namen gezichten en nog ietsquote:Op maandag 22 februari 2016 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zag een behoorlijk lage decollete. Volgens mij was er vrijdag ook al eentje.
Lichtblauw truitje. Toevallig zeiden ze net haar naam anders had ik die echt niet geweten hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wie victoria dan? Ik ben niet goed in 3 dingen, namen gezichten en nog iets
was zij het van die inktvis?quote:
hij lijkt op die ene amerikaanquote:Op maandag 22 februari 2016 19:00 schreef Karina het volgende:
Waar ken ik die jurylid met pet van? Hij komt me toch wel bekend voor.
Dat gebeurd in AUS ook altijdquote:Op maandag 22 februari 2016 19:00 schreef Nizno het volgende:
Alle werkbanken zijn spik en span schoon... Dat ging rap
Zalm wil ik altijd mediumquote:Op maandag 22 februari 2016 19:03 schreef Karina het volgende:
Gek, medium rare vis. Ik weet rauwe vis of gare vis, maar medium?
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:04 schreef Nizno het volgende:
medium zit tussen rauw en gaar in, medium rauw zit dan tussen rauw en medium in?
ja die had ik in gedachten idd.quote:
graatjesmuts dusquote:
Vind ik nog steeds niet echt een issue hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep. Als ze bukt vallen ze er zowat uit
Dat snap ik. Al vind ik het in de keuken nogal apart. Sowieso de kleding. Mensen met blote armen of blote benen, lijkt me niet handig in de keuken ivm spatten en zo.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds niet echt een issue hoor
Blote armen heb ik ook vaak met koken.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik. Al vind ik het in de keuken nogal apart. Sowieso de kleding. Mensen met blote armen of blote benen, lijkt me niet handig in de keuken ivm spatten en zo.
Thuis is toch net even wat anders. Vind het vooral onhygienisch als ze blote oksels hebbenquote:Op maandag 22 februari 2016 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Blote armen heb ik ook vaak met koken.
Ik vind het altijd handig met koken anders heb ik binnen no time de mouwen van mn shirt nat en smerig.
Blote benen dan weer niet.
vroeg!quote:Op maandag 22 februari 2016 19:13 schreef franklop het volgende:
Goed ik heb morgen de keuze. Of om 07.00 tot 08.00u banen zwemmen, of van 11.30 tot 13.00 en dan waarschijnlijk in een te vol bad..
ja dat wel, lekker met die lange rasta okselharen.... geeft net dat extra zoutje zou Robert zeggenquote:Op maandag 22 februari 2016 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Thuis is toch net even wat anders. Vind het vooral onhygienisch als ze blote oksels hebbenmaar dat heb ik al eerder gezegd volgens mij
Zie ze ook weleens zweten boven een pan, brrr.
In de finale zijn ze dan opeens helemaal netjes met lange broek en jas aangekleed.
Wat een lul de behanger is dat zegquote:Op maandag 22 februari 2016 19:14 schreef Nizno het volgende:
Daar word ik niet vrolijk van!
Nee van Rob inmiddels ook niet meer.
Dat vrees ik ookquote:
Sinds JVMV kan ik hem niet meer serieus nemen.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat een lul de behanger is dat zeg
ze hebben hier normaal gesproken elke ochtend banenzwemmen, maar daar komen ook veel oudjes op af, dus daar moet je dan omheen zwemmen.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:16 schreef Karina het volgende:
'Hier' in het zwembad hebben ze altijd een aparte baan voor baantjeszwemmers, dan heb je geen last van die kutmensen met hun koters.
Of van die bejaarden die breeduit zwemmenquote:Op maandag 22 februari 2016 19:16 schreef Karina het volgende:
'Hier' in het zwembad hebben ze altijd een aparte baan voor baantjeszwemmers, dan heb je geen last van die kutmensen met hun koters.
sinds ik 1 keer met het afgieten van de aardappels heet water over mijn dunne broek heb gekregen durf ik een korte broek helemaal niet meer.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook
Ik sta overigens ook gewoon met korte mouwen en ook wel eens in korte broek 'te koken'
Dat werkt niet altijd. Het idee is leuk maar er zitten in het zwembad waar ik altijd zwom net te veel mensen in die baan die allemaal op verschillende snelheid zwemmen.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:16 schreef Karina het volgende:
slalom tijdens het vroege vogel zwemmenquote:Op maandag 22 februari 2016 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
ze hebben hier normaal gesproken elke ochtend banenzwemmen, maar daar komen ook veel oudjes op af, dus daar moet je dan omheen zwemmen.
Nu is het alleen voorjaarsvakantie, dus opeens aangepaste tijden ..
Zeg niet informatie achterhouden he! De waterkoker lektequote:Op maandag 22 februari 2016 19:20 schreef roos85 het volgende:
Ach een zeker iemand kreeg het ooit voor elkaar om kokend water op mijn voet te laten vallen (stond op sokken te koken), omdat ie water uit de waterkoker in een pan wilde gieten
En die gast die de hele vis gemaakt heeft inmiddels ook. Mazzelaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |