hij lijkt op die ene amerikaanquote:Op maandag 22 februari 2016 19:00 schreef Karina het volgende:
Waar ken ik die jurylid met pet van? Hij komt me toch wel bekend voor.
Dat gebeurd in AUS ook altijdquote:Op maandag 22 februari 2016 19:00 schreef Nizno het volgende:
Alle werkbanken zijn spik en span schoon... Dat ging rap
Zalm wil ik altijd mediumquote:Op maandag 22 februari 2016 19:03 schreef Karina het volgende:
Gek, medium rare vis. Ik weet rauwe vis of gare vis, maar medium?
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:04 schreef Nizno het volgende:
medium zit tussen rauw en gaar in, medium rauw zit dan tussen rauw en medium in?
ja die had ik in gedachten idd.quote:
graatjesmuts dusquote:
Vind ik nog steeds niet echt een issue hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep. Als ze bukt vallen ze er zowat uit
Dat snap ik. Al vind ik het in de keuken nogal apart. Sowieso de kleding. Mensen met blote armen of blote benen, lijkt me niet handig in de keuken ivm spatten en zo.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds niet echt een issue hoor
Blote armen heb ik ook vaak met koken.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik. Al vind ik het in de keuken nogal apart. Sowieso de kleding. Mensen met blote armen of blote benen, lijkt me niet handig in de keuken ivm spatten en zo.
Thuis is toch net even wat anders. Vind het vooral onhygienisch als ze blote oksels hebbenquote:Op maandag 22 februari 2016 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Blote armen heb ik ook vaak met koken.
Ik vind het altijd handig met koken anders heb ik binnen no time de mouwen van mn shirt nat en smerig.
Blote benen dan weer niet.
vroeg!quote:Op maandag 22 februari 2016 19:13 schreef franklop het volgende:
Goed ik heb morgen de keuze. Of om 07.00 tot 08.00u banen zwemmen, of van 11.30 tot 13.00 en dan waarschijnlijk in een te vol bad..
ja dat wel, lekker met die lange rasta okselharen.... geeft net dat extra zoutje zou Robert zeggenquote:Op maandag 22 februari 2016 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Thuis is toch net even wat anders. Vind het vooral onhygienisch als ze blote oksels hebbenmaar dat heb ik al eerder gezegd volgens mij
Zie ze ook weleens zweten boven een pan, brrr.
In de finale zijn ze dan opeens helemaal netjes met lange broek en jas aangekleed.
Wat een lul de behanger is dat zegquote:Op maandag 22 februari 2016 19:14 schreef Nizno het volgende:
Daar word ik niet vrolijk van!
Nee van Rob inmiddels ook niet meer.
Dat vrees ik ookquote:
Sinds JVMV kan ik hem niet meer serieus nemen.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat een lul de behanger is dat zeg
ze hebben hier normaal gesproken elke ochtend banenzwemmen, maar daar komen ook veel oudjes op af, dus daar moet je dan omheen zwemmen.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:16 schreef Karina het volgende:
'Hier' in het zwembad hebben ze altijd een aparte baan voor baantjeszwemmers, dan heb je geen last van die kutmensen met hun koters.
Of van die bejaarden die breeduit zwemmenquote:Op maandag 22 februari 2016 19:16 schreef Karina het volgende:
'Hier' in het zwembad hebben ze altijd een aparte baan voor baantjeszwemmers, dan heb je geen last van die kutmensen met hun koters.
sinds ik 1 keer met het afgieten van de aardappels heet water over mijn dunne broek heb gekregen durf ik een korte broek helemaal niet meer.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook
Ik sta overigens ook gewoon met korte mouwen en ook wel eens in korte broek 'te koken'
Dat werkt niet altijd. Het idee is leuk maar er zitten in het zwembad waar ik altijd zwom net te veel mensen in die baan die allemaal op verschillende snelheid zwemmen.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:16 schreef Karina het volgende:
slalom tijdens het vroege vogel zwemmenquote:Op maandag 22 februari 2016 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
ze hebben hier normaal gesproken elke ochtend banenzwemmen, maar daar komen ook veel oudjes op af, dus daar moet je dan omheen zwemmen.
Nu is het alleen voorjaarsvakantie, dus opeens aangepaste tijden ..
Zeg niet informatie achterhouden he! De waterkoker lektequote:Op maandag 22 februari 2016 19:20 schreef roos85 het volgende:
Ach een zeker iemand kreeg het ooit voor elkaar om kokend water op mijn voet te laten vallen (stond op sokken te koken), omdat ie water uit de waterkoker in een pan wilde gieten
En die gast die de hele vis gemaakt heeft inmiddels ook. Mazzelaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |