dealquote:Op zondag 6 september 2015 14:50 schreef Karina het volgende:
TV / Masterchef Australië #1 Seizoen 15!
Morgen hier verder.
Meer zoals Australiequote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:21 schreef Elvi het volgende:
Misschien dat ik ook ga kijken. Is het net zo gemoedelijk als Australië of is het zoals USA?
ja ik ben ook erg benieuwd naar de top16, of er sprekende verhalen of persoonlijkheden tussen zitten.quote:
hmm, hij lijkt ook een beetje timide.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:53 schreef roos85 het volgende:
Die ruitjesbloes is wel aan het stuntelen.
Ook war autistische trekkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, hij lijkt ook een beetje timide.
het is geen MC USA he waar je op basis van uitzendminuten al kan zien hoe het gaat lopenquote:
lichtelijk homo ookquote:
we zouden kunnen wedden om een afhaaldinerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is geen MC USA he waar je op basis van uitzendminuten al kan zien hoe het gaat lopen
jij moet eens stoppen met googlen !!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:56 schreef wdn het volgende:
[..]
we zouden kunnen wedden om een afhaaldiner
Ik heb nog niks gegoogled voor deze aflevering.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij moet eens stoppen met googlen !!
ahaa dat had je ook niet moeten doen dan hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gegoogled voor deze aflevering.
Ik heb alleen de foto gezien van wie er door gaan
Ja hallo. Die werd me door de ogen geduwdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahaa dat had je ook niet moeten doen dan he
door wie???quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hallo. Die werd me door de ogen geduwd
SBS6quote:
ow dat heb ik gemist denk ikquote:
Eens. Der is echt iets vreemd aan haar.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens. Der is echt iets vreemd aan haar.
Zo'n zeikwijf heb ik het idee bij haar.
kanker bij schoonvader toch? vader van Partner zoals hij het zei... dus homoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:14 schreef wdn het volgende:
Die Peter is ook een eikel. Moeder dood. Kanker bij kennis.
En dan klagen dat er geen over is en hij niet weet hoe hij een kip moet klaar maken.
En het willen opgeven ook nog.
Right
nope. Die zou vloekenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:15 schreef wdn het volgende:
Zo hey. Niet weten wat je klaar maakt....
Zie je die bij Gordon door gaan?
Echt die bracht je persoonlijk naar de deur en gooide je de trap afquote:
ze zijn er nog niet helemaal door heen toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:20 schreef wdn het volgende:
Valt trouwens wel op he: geen 1 die rauw vlees voorzet.
Dat was bij MC USA wel anders.
mijne nietquote:
Kom op! Liever haar dan die Lilyquote:
dat was die oude die zichzelf in de vingers zat te snijden?quote:
hahaha ja een verademing welquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:24 schreef roos85 het volgende:
Wat zijn ze aardig![]()
Dit is weer even wennen
zo hoort hetquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:24 schreef roos85 het volgende:
Wat zijn ze aardig![]()
Dit is weer even wennen
die zal wel door gaan denk ikquote:
ik hoor t....quote:
Triestquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoor t....
en degene die eend maakte van een duif is ook door.
misschien had ze iets minder druk moeten zijn met kletsen en bewegen en iets meer met smaakquote:
Geen saus he. Funest.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien had ze iets minder druk moeten zijn met kletsen en bewegen en iets meer met smaak
toch weer Julius he...quote:
Holaquote:Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef franklop het volgende:
Iemand idee hoeveel afleveringen dit is?
stuk of 15 denk ikquote:Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef franklop het volgende:
Iemand idee hoeveel afleveringen dit is?
16? dus het stopt weer gewoon op vrijdag?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola
16, ik had mezelf toch al gespoilerd met plaatjes zoeken dus even in de wiki gekeken.
Denk het ja. Al weet ik niet of de eerste (wat normaal de auditieronde is) in die 16 zit of niet. Die hebben we hier niet gezien iig.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
16? dus het stopt weer gewoon op vrijdag?
nee ik heb al ff gespiekt die is meegerekend in die 16quote:Op maandag 22 februari 2016 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het ja. Al weet ik niet of de eerste (wat normaal de auditieronde is) in die 16 zit of niet. Die hebben we hier niet gezien iig.
dat zeker. En George en Marco komen ookquote:
Klopt ook wel er zijn nu 16 kandidaten, dus elke week een afvaller (elke dag dus eigenlijk).quote:Op maandag 22 februari 2016 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik heb al ff gespiekt die is meegerekend in die 16
had het over het land hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zeker. En George en Marco komen ook
ik over MC, wat gek daar gaat dit topic over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |