Je mag het over beide hebbenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik over MC, wat gek daar gaat dit topic over.
Zal het in de naam zitten, in HIMYM was ze ook al irritantquote:
himym? wasda?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal het in de naam zitten, in HIMYM was ze ook al irritant
En in Gossip Girl ookquote:Op maandag 22 februari 2016 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal het in de naam zitten, in HIMYM was ze ook al irritant
How I Met Your Motherquote:
ja ik bedacht het me idd, even snel logisch nagedacht.quote:
Ik zou niet blij zijn als ik in Amerika wordt gecast een rol als 'Lily'quote:Op maandag 22 februari 2016 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik bedacht het me idd, even snel logisch nagedacht.
En lily was zelfs in ATWT vervelend.
hahaha nee als ik een vent zou zijn ik ook nietquote:Op maandag 22 februari 2016 18:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou niet blij zijn als ik in Amerika wordt gecast een rol als 'Lily'
en in MC NZquote:Op maandag 22 februari 2016 18:40 schreef roos85 het volgende:
Dus we hebben een vervelende Lily in HIMYM, ATWT en Gossip Girl
En MC NewZealandquote:Op maandag 22 februari 2016 18:40 schreef roos85 het volgende:
Dus we hebben een vervelende Lily in HIMYM, ATWT en Gossip Girl
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:43 schreef franklop het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Nigella Lawson Shannon gaat vervangen bij MC AUS?
Nope. Ben benieuwd, iig wat moois voor de herenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:43 schreef franklop het volgende:
ah gaan ze daar ook meer snoepen? ow nee die snoepten al best veelquote:Op maandag 22 februari 2016 18:43 schreef franklop het volgende:
Die vinden het idd vast niet ergquote:Op maandag 22 februari 2016 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope. Ben benieuwd, iig wat moois voor de heren
Nee er mist iets...quote:VInd deze twee nieuwe juryleden trouwens allebei niet zo leuk.
Ook een manier om te kokenquote:Waarom zou je nog een fornuis gebruiken als je je voedsel ook gaar kunt schreeuwen? Met een flinke gil komt al gauw genoeg energie vrij om een eitje te koken, maar er zijn ook ervaren thuiskoks die hele maaltijden bereiden met de nieuwe gaarmethode. Zoals Erwin de Roest, hij schreeuwt zijn biefstuk medium rare."Schreeuwend koken is moeilijker dan je denkt", roept Erwin.
"Om zo'n stuk vlees op de juiste manier te garen moet je dus meteen al heel hard schreeuwen, dan schroeit de buitenkant dicht. Vervolgens kun je op een iets lager volume naar de biefstuk blijven roepen, maar ook weer niet te lang want dan wordt het hartstikke taai. Koken is finesse, roep ik altijd maar."
quote:
Ik let nooit op tijdens dat soort reclames.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Karina het volgende:
WTF die utopiogozer, zat hij nou die stoel te rijden
euh?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:52 schreef franklop het volgende:
[..]ow vandaar. ja oke... dan heb ik er nog 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Het totale aantal kinderen van het koninklijk paar is voor het achtste jaar op rij gelijk gebleven. Dat is gebleken tijdens het jaarlijkse kindertelmoment in het Oostenrijkse Lech. “Na het bekijken van de eerste twintig foto’s zag je al dat het weer heel snel richting de drie ging." De traditie van de kindertelling stamt uit de tijd van Prins Bernard toen er jaarlijks veel schommelingen in het aantal kinderen te zien waren.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat heb ik even gemistquote:Op maandag 22 februari 2016 18:56 schreef Karina het volgende:
En victoria moet haar tieten wegstoppen als ze kookt
Ik heb iets gemist denk ik....... ff op zoek naar de koude theequote:Op maandag 22 februari 2016 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog niemand gezien waarvan ik dacht: die vind ik wel leuk, die moet winnen.
En victoria moet haar tieten wegstoppen als ze kookt
Nou ik zag een behoorlijk laag decollete. Volgens mij was er vrijdag ook al eentje.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist denk ik....... ff op zoek naar de koude thee
Wie victoria dan? Ik ben niet goed in 3 dingen, namen gezichten en nog ietsquote:Op maandag 22 februari 2016 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zag een behoorlijk lage decollete. Volgens mij was er vrijdag ook al eentje.
Lichtblauw truitje. Toevallig zeiden ze net haar naam anders had ik die echt niet geweten hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wie victoria dan? Ik ben niet goed in 3 dingen, namen gezichten en nog iets
was zij het van die inktvis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |