En dat is precies waar Aaron ontzettend goed in is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:38 schreef Nizno het volgende:
ow god alles mag weg. geen timer geen maatbeker en al helemaal geen pen
dat is een feit. Maar dat doet hij eigenlijk bij Aus ook, alleen valt het minder op omdat hij het met de opdrachten bij grote groepen veel doet.quote:
En omdat George overal bovenop zit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:39 schreef Nizno het volgende:
Ze zijn beiden zenuwachtig als maar zijn kan. Paula omdat ze druk heeft van George die er bij staat en Aaron omdat hij zoveel punten moet inhalen.
ik heb het die dat Aaron daar beter mee om kan gaan dan Paulaquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En omdat George overal bovenop zit.
volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het die dat Aaron daar beter mee om kan gaan dan Paula
mijn eten wordt nu binnen gebrachtquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
hehe ik heb mijn eten net op ;p zo alleen nog toetje ;p
Goed bezig!quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
mijn eten wordt nu binnen gebracht
Ik zal trouwens dit weeknd het aussie topic ff maken.
Aaron kan overal beter mee omgaan dan Paula volgens mij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het die dat Aaron daar beter mee om kan gaan dan Paula
ik was niet aan het opletten, wat zei hij?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:53 schreef Burner82 het volgende:
Wow, George prikt in 3 uur dwars door Aaron heen, waar de hele jury in al die weken het niet snapte![]()
![]()
![]()
![]()
George voelde de emotie, hij voelde sowieso al iets bij hoe Aaron dingen deed. Het gaat niet alleen om het gerecht, maar ook het hele traject ervoor. En dat voelde hij bij Aaron heel sterk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:55 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik was niet aan het opletten, wat zei hij?
nicequote:Op vrijdag 4 september 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
George voelde de emotie, hij voelde sowieso al iets bij hoe Aaron dingen deed. Het gaat niet alleen om het gerecht, maar ook het hele traject ervoor. En dat voelde hij bij Aaron heel sterk.
The sweet assassin... Zumbo zou echt zo Agent 47 kunnen spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |