waarom zou het niet terecht zijn?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:31 schreef Nizno het volgende:
dit was te verwachten... en of het terecht is.................
Ja, is terecht. Aaron was echt wel de beste, vanaf het begin.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:31 schreef Nizno het volgende:
dit was te verwachten... en of het terecht is.................
omdat ik eerlijk gezegd niet weet of de finale wel echt op finalepunten ging, of ook op het hele seizoen er voor.quote:
dat is absoluut waar.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, is terecht. Aaron was echt wel de beste, vanaf het begin.
oke dan lag het niet aan mij. Zoem en ik waren iets aan het testen wegens een bugje maar dat is nu iets anders dan stuk is.quote:
Haha, ik moest weer f5-en om dit te zienquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan lag het niet aan mij. Zoem en ik waren iets aan het testen wegens een bugje maar dat is nu iets anders dan stuk is.
Maar eigenlijk heel stiekem vond ik hem in de finale niet zoveel beterquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik wist natuurlijk al dat Aaron had gewonnen, maar wel terecht vind ik. Hij was bijna elke aflevering de beste.
Ik denk dat ze ergens wat haar hebben gevonden en daar de handen in hebben gestoken.quote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ergens wat haar hebben gevonden en daar de handen in hebben gestoken.
ghighi i know who didquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel jaDaarom zijn IT-er's altijd zo leuk als het fout gaat. Ze hebben nooit wat gedaan
![]()
Het werkt weerquote:
Op mijn oude werkplek wisten ze sowieso nooit wie wat gedaan had omdat iedereen maar wat deedquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het werkt weer![]()
Op mijn oude werk wist dat ook altijd wel.. Maar de programmeurs en It-ers hadden allemaal niks gedaan... Na 3 uur mailen en voorbeelden zei er dan uiteindelijk 1: ja, misschien, heb ik een kleine update even doorgevoerd![]()
![]()
Wij hadden gelimiteerde keus.. Ops manager die goedkeuring gaf, onze it-er... En dan het programmeursbureau die nooit wat fout deed..quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Op mijn oude werkplek wisten ze sowieso nooit wie wat gedaan had omdat iedereen maar wat deed
altijd leuk zulke medewerkersquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wij hadden gelimiteerde keus.. Ops manager die goedkeuring gaf, onze it-er... En dan het programmeursbureau die nooit wat fout deed..![]()
Maar toen ik begon met processen en alles te documenteren voordat nieuwe software live ging... tsja..
na 2.5 jaar hadden we alles onder controle, maar bij iedere software-change werden we steeds maanden/jaren teruggegooid, alle fouten weer terug...quote:
ja, maar grote bedrijven zijn dan ook lastig he, die zien niets. Die merken pas als er problemen zijn. En daar profiteren dat soort ITers van.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
na 2.5 jaar hadden we alles onder controle, maar bij iedere software-change werden we steeds maanden/jaren teruggegooid, alle fouten weer terug...
Pas toen ik een groot model had nagemaakt van hoe het systeem werkte, dat iedere software-change vanuit dat bedrijf, steeds alles doorvoerde op basis van de benchmark van 2012... werkte het bedrijf wel mee...
Ieder nieuwe grote verandering werd gebaseerd op het oude model... dus alle kleine veranderingen al gedaan sinds die tijd hebben ze niet mee genomen.
Dan hou je wel werk natuurlijk, a 75-150 per uur per persoon...
Probleem is direct merkbaar... Maar dan moet je nog vinden wie het gedaan heeft... en wie het kan terugdraaienquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, maar grote bedrijven zijn dan ook lastig he, die zien niets. Die merken pas als er problemen zijn. En daar profiteren dat soort ITers van.
heb met een heel subtiel klein clubje gewerkt en toen wist ik verrekte goed wie er aan de stukmaakknopjes kon zitten (hadden ook allemaal 1 nummer die ze doorschakelden naar de juiste mobiel van dienst dus easy) korte lijntjes werken vaak wel. Maar zodra het log en hoog in de boom wordt gaat t stuk, dat merkte ik na reorganisaties ook erg snel. Toen we niet meer rechtstreeks konden bellen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Probleem is direct merkbaar... Maar dan moet je nog vinden wie het gedaan heeft... en wie het kan terugdraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |