SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nanook24 op 02-09-2015 08:51:56 ]"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
laten we, om te beginnen, de klok even terugdraaien naar eind augustus 2014, het moment dat ik de 80km in Naseby voltooid had.
Een leeg gevoel knaagde aan me, opdracht vervult maar ik wilde meer, maar de 80km in Naseby had me geleerd dat de 100km cut-off van twaalf uur een stap te ver zou zijn voor me.
En toen begon het al snel te spoken in mijn hoofd, ik spoelde de film terug en ging over "the Milers" in the back of the pack, old Norm, big Jimmy en wee Alexandra, waren zij zoveel beter dan ik als lopers of was er meer?
Na een lang gesprek met mijn trainingsmaatjes Matt en Will, beiden Milers, overwon het knagende gevoel en na ongeveer twee weken besloot ik in het diepe te springen, na mijn 80km wel met zwembandjes om, maar ik wist niet of die mij, met mijn 82kg, boven water zouden houden.
Ik begon met het lezen van raceverslagen van Milers en kwam al heel snel tot de conclusie dat ik in de problemen was, "I was on my own".
Op de internet is genoeg "do and don't-s" advies te vinden als het op bijv. marathontraining aankomt maar een Miler is toch een ander verhaal, het maakt niet uit hoeveel raceverslagen je lees, iedereen heeft zijn eigen kijk op bepaalde dingen.
Dus er zat niets anders op dan kilometers maken, heel vaak alleen, en bepaalde zaken, o.a. wat voeding betreft, zelf te testen en uit te vinden.
Maar na elf maanden intensieve training was het dan eindelijk zo ver...... D-Day!
Donderdagmorgen vertrokken mijn vrouw, mijn schoonzuster (mijn crewie) en Matt, in een auto, afgeladen met spullen, naar Naseby en daar aangekomen was onze eerste taak "to stake our claim" om een goede plaats te bemachtingen langs het acht-figuur parkoers voor onze crew-tent.
Tent op en daarna een uurtje handen schudden en warme omhelzingen met de andere Milers die langzaam binnen druppelen, Naseby is tenslotte de jaarlijkse bedevaart/reunie voor de South Island ultra-gemeenschap.
Daarna naar de Naseby pub voor een avondmaaltijd met een andere goede vriend van mij, Leroy, en zijn vrouw.
En dit maal kon uit niets anders bestaan dan mijn favouriete pre-race voedsel, fish and chips.... eiwitten,koolhydraten,vetten en zout, alles wat je nodig hebt.
Donderdagavond rond negen uur naar bed, in de hoop voor een goede nachtrust, en gelukkig slaap ik redelijk goed; oke, ik ben een paar keer wakker gedurende de nacht maar mag niet klagen en ik voel mij uitgerust.
Vrjdagmorgen, een flink bord muesli met soyamelk als ontbijt en om negen uur halen we Matt op bij zijn logeeradres, en we rijden naar Naseby Forest, net buiten het dorpje.
Wij richten onze crew-tent in en ik ga nog een keer over mijn crew box met mijn crewie.
Daarna registratie en wederom handen schudden, geluk wensen en omhelzingen.
Kwart voor twaalf, race briefing en een moment stilte voor Kevin, een van de deelnemers die een maand voor de race overleden is, de race -directie vraagt of diverse Milers Kevin's startnummer, wat hem al toegezegd was, met zich mee te dragen, zodat hij toch zijn miler kan lopen.
Twaalf uur, de bel gaat en we zijn op weg, met een brok in mijn keel door het gevoel van "oke, dit is het dan, daar gaan we".... honderd miles te gaan, van Breda naar Deventer.
Hoewel de vewachtingen voor slecht weer zijn vanaf zaterdagmorgen rond vier uur, op het moment van onze eerste rondjes is het nog prachtig winterweer, vijf graden en windstil.
De eerste tien kilometer is parkoersverkenning en al snel blijkt dat het op vele plaatsen, door de gesmolten sneeuw en regen, glad, nat en glibberig is.
Ik kom de eerste keer door in 1uur20min, iets te snel volgens de planning maar het tempo op dat moment voelt goed dus ik besluit voorlopig rond dit schema te blijven hangen.
De eerste drie-vier rondjes gaan in dit tempo en de voeding bestaat uit ongeveer het zelfde deze eerste rondjes, een VFuel gel, een halve banaan en een mueslibar en 300 ml Tailwind per vijf kilometer.
Half zes middags en heel langzaam begint het te schemeren en rond kilometer 45 heb ik een slecht moment, ik mis een boomwortel en val, geen schade maar ook mijn maag begint hevig te rommelen en dit alles zorgt er voor dat ik in een "bad headspace" terecht kom.
De eerste dertig-veertig kilometers lijken niet voorbij te gaan en we moeten nog zo ver..... deze gedachte doet de dip waar ik even in zit geen goed.
Maar redding is nabij in de vorm van "base camp" nog maar anderhalve kilometer voor mijn volgende vijf kilometer doorkomst en het feit dat bij doorkomst mijn maag weer tot rust is gekomen en het feit dat ik even met de mensen in de crew-tent kan praten zet mij weer op het rechte pad.
Rond vrijdagavond half zeven begint het zachtjes te regenen en het wordt tijd om even snel om te kleden, wat warmer aan te trekken en een regenjas.
En dan gaan we de lange donkere nacht is...... Simon en Garfunkel schiet mij te binnen en samen met degene die vlak achter mij loopt, beginnen we te zachtjes te zingen, "Hello darkness my old friend, I'm here to talk to you again" en we bewegen verder door de stilte van de nacht.
Bij de volgende vijf kilometer doorkomst, rond half acht, zie ik mijn vrouw langs het parkoers en ze vertelt me dat ze Jimmy's mince and cheese pies bij zich heeft en het vooruitzicht na 65 kilometers, dat er bij de volgende doorkomst warm eten op mij wacht zorgt voor een opleving.
Even van jas wisselen, van regenjas naar dun puffer jacket, want de regen is gestopt de lucht opengetrokken en het vriest licht, en de pie naar binnen werken en wegspoelen met Tailwind, de klok wijst ondertussen acht uur
Na vijf kilometer, rond kilometer zeventig, begint de pie zijn werk te doen en de volgende tien kilometer "vliegen" voorbij, dit is voor mijn gevoel mijn sterkste ronde tot nu toe.
Middernacht verstrijkt en langzamerhand bereik ik het half way point, 80 kilometer en vanaf nu is het onbekend terrein....nog nooit heb ik verder gelopen.
Hoewel het tempo er uit is voel ik mij geestelijk nog beresterk, gedreven door het feit dat het aftellen begonnen is.
Het enige wat zijn tol begint eisen is het feit het gladde en modderige parkoers er voor zorgt dat het bij iedere stap oppassen geblazen is, iets wat niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk zwaar is..... twaalf uur lang jezelf concentreren met alleen het licht van je hoofdlamp.
De volgende mentale opleving komt om drie uur 's nachts, op dat moment passeer ik de uiteindelijke winnaar in base camp, op weg naar zijn laatste tien kilometer, en hij hi-fives me en zegt "good job buddy, keep it up, you got this" en ik denk "yup, this is what ultra running is all about"
Zaterdagmorgen zes uur en langzaam wordt het licht, mijn hart juicht!
Het honderd kilometerpunt verstrijkt en nog steeds voel ik mij goed, ik weet niet of dit de biltong, de tweede mince en cheesepie, de pompoenensoep of het zicht in de verte van de eindstreep is maar ondanks dat ik vermoeid raak is opgeven nog geen moment in mij opgekomen.
Om zes uur verschijnen ook de 80 en 100km lopers op het parkoers en dit, en hun aanmoedigen, zorgen voor een welkome afwisseling. Diverse hardloopvrienden van mij lopen de 80km en diverse stoppen even om te horen hoe het met me gaat.
Tien uur, ook de 60km teamrunners en de 50km'ers komen er bij en het parkoers verandert in een grote modderpoel op sommige plaatsen.
Met een rondetijd van rond de 1uur55min glijden de kilometers langzaam voorbij en mijn enige probleem is dat vast eten niet meer lukt en ik zal volkomen moeten vertrouwen op de pompoenensoep van de algemene verzorgingstent en mijn eigen Tailwind en ik geef mijn crewie de opdracht om mijn Tailwind sterker te maken,vijf schepjes per 800ml flacon, ipv de gebruikelijke drie en vanaf nu draag ik mijn drinken bij me.
Zaterdagmiddag twee uur en het eind is in zicht en langs het parkoers zie ik een bekend gezicht, mijn hardloopvriendin Gabbie is gearriveerd en ze zegt, als ik haar passeer "I'm here to bring you home buddy"
Voordat ik Gabbie bereik bij het volgende vijf kilometerpunt ervaar ik hoe medogeloos een miler kan zijn.
Met nog zo'n 18 kilometer te gaan haal ik een jongedame in die er slecht aan toe is, ze strompelt voor me uit en ze strompelt voor mij uit.
Ik vraag "how much more" en ze zegt "two laps" gevolgt "but I want to sit down, I want to sit down".
Ik kan niet op haar wachten, dit zou mijn eigen doodsteek kunnen betekenen in de slotfase van de race, en als ik even later omkijk zie ik haar op een boomstronk zitten.....later zou blijken dat ze de finish niet gehaald heeft.
Maar daar is Gabbie en samen gaan we op weg naar de laatste 15km, nog drie uur en dan is het over.
We besluiten om niet meer te stoppen bij de crew-tent, bij de doorkomsten rent Gabbie even voor mij uit om een nieuwe drinkfles te pakken en we gaan verder.
Vier uur en het legendarische moment is daar, de laatste ronde!
We lopen verder en maken samen plannen voor toekomstige races en voor ik het weet is de volgende en laatste doorkomst is daar........vijf kilometer!
De laatste klim, de laatste afdaling en daar is de finish.......tranen van opluchting, na dertig uur zit het er op.
Nu, 48 uur later, is er weer dat knagende gevoel"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik ben vooral heel hard mijn best aan het doen om weer een paar kilo aan te komen zodat ik weer kan gaan hardlopen. Ik zweef nu tegen ondergewicht aan (oorzaak stress) dus ik durf gewoon ff niet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Long time no see Nanook! Hoe gaat t met jou?
Verder nog steeds hard op zoek naar een baan maar het blijft slecht met de part time administratieve banen en als ik dan een keer 1 van de 2 (of 3) kandidaten ben word ik het nog niet...heel frustrerend maar het is niet anders.
Edit: Moeten er nog loopjes in de OP? Ik volg op het moment niet zo heel actief maar ik zal dit topic extra in de gaten houden voor verzoekjes."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Uiteindelijk helemaal geen onweer meer gekomen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee. Code oranje... Boeoeoe!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar als het regent kun je gewoon lopen toch? En voor onweer kan je altijd wel een plek vinden om te schuilen.
Zelf 8,5km op de baan gehad. Prima gelopen, op het gemakje.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik had een loop in het bos gepland en gezien de onweer van afgelopen dagen die een code geel was, leek daar lopen met code oranje me niet zo'n goed idee. Ach ja. Morgen weer een dagquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:24 schreef mosselmossel het volgende:
Maar als het regent kun je gewoon lopen toch? En voor onweer kan je altijd wel een plek vinden om te schuilen.
Zelf 8,5km op de baan gehad. Prima gelopen, op het gemakje.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou hier viel het ook mee met die onweer. En trainen in de regen is fijn. Ging best lekker! 1x 15 min. in Z1 en toen 3x een rondje van een paar honderd meter denk ik (geen idee hoever eigenlijk) Steeds moest je sneller. 1e rondje was in 2:35 , 2e rondje in 2:14, 3e rondje 2:03
. Iemand enig idee hoeveel meter dat zou kunnen zijn?? Daarna weer even zone 1, en toen 2x een sprint naar een verkeersdrempel. En toen rustig teruggerend naar de sportschool met een eindsprint(je) .
Woensdag heb ik een afspraak met zijn collega over de oefeningen. Ik hoef niks op de apparaten te doen en gelukkig ook niet zovaak langs te komen. (Zie de eigen trainer toch elke week dus kan altijd dingen vragen). Hopen dat het gaat lukken deze keer![]()
Oh en wie weet er iets om blaren weg te houden. Ik heb anti-blaarsokken van de hema. Die werken redelijk goed, maar zodra ik andere sportsokken aantrek is het meteen mis na een paar km. Iemand advies, of gewoon maar een voorraad van de hema inslaan :p?
linkje: http://app.endomondo.com/workouts/593264442/19432788![]()
schoenen goed vast maken? Klinkt als een open deur maar het helpt bij aardig. Ik gebruik de lusjes waardoor mijn hiel beter in mijn schoen zit en ik daardoor minder heen en weer schuif.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:33 schreef xMissi het volgende:
Nou hier viel het ook mee met die onweer. En trainen in de regen is fijn. Ging best lekker! 1x 15 min. in Z1 en toen 3x een rondje van een paar honderd meter denk ik (geen idee hoever eigenlijk) Steeds moest je sneller. 1e rondje was in 2:35 , 2e rondje in 2:14, 3e rondje 2:03
. Iemand enig idee hoeveel meter dat zou kunnen zijn?? Daarna weer even zone 1, en toen 2x een sprint naar een verkeersdrempel. En toen rustig teruggerend naar de sportschool met een eindsprint(je) .
Woensdag heb ik een afspraak met zijn collega over de oefeningen. Ik hoef niks op de apparaten te doen en gelukkig ook niet zovaak langs te komen. (Zie de eigen trainer toch elke week dus kan altijd dingen vragen). Hopen dat het gaat lukken deze keer![]()
Oh en wie weet er iets om blaren weg te houden. Ik heb anti-blaarsokken van de hema. Die werken redelijk goed, maar zodra ik andere sportsokken aantrek is het meteen mis na een paar km. Iemand advies, of gewoon maar een voorraad van de hema inslaan :p?
linkje: http://app.endomondo.com/workouts/593264442/19432788
Ook voeten proberen te ontspannen tijdens het lopen helpt.![]()
Vraag 1: als het een atletiekbaan is, 400 meterquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:33 schreef xMissi het volgende:
linkje: http://app.endomondo.com/workouts/593264442/19432788
Vraag 2: andere schoenen. Blaren is namelijk nooit goed.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
tell me about it....quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:37 schreef mosselmossel het volgende:
Vraag 2: andere schoenen. Blaren is namelijk nooit goed.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Als je het met die sokken van de hema niet heb zou ik daar een paar of 4 van kopen denk ik.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
@Mossel ik heb geen atletiekbaan hier , was gewoon van dat punt tot hetzelfde punt een rondje. Hij zei wel we doen even alsof het een baan is dus 400 m zou best kunnen!
En nee aan mijn schoenen ligt het niet, met het eerste paar had ik het nooit, totdat ik de steunzolen er indeed . Sindsdien heb ik er constant last van. Dus ook met het nieuwere lichtere paar (die ik voor de wedstrijdjes heb gekocht) . Maar ik denk idd dat ik dan maar een voorraad moet inslaan.
Heb me eigenlijk nooit zo verdiept in sportsokken.. Maar nu met die blaren wel.
Oh en @oceanix ik heb ze aan de zijkant /onderkant van mn voeten. Niet bij mijn hiel.
En ik denk eerlijk gezegd niet dat ik mijn schoenen nog strakker moet doen.. Loopt niet fijn.
Btw zonder steunzolen lopen ontwikkel ik ze ook weer![]()
![]()
![]()
ik loop ze ook niet op de hiel maar op de onderkant voeten, dat deel tussen de bal en de hiel maar ook op mijn tenen zowel de onderkant als de zijkant. Volgens mijn huisarts heb ik andrews barber, ik denk dat hij verder als de a moet komen in de medische encyclopedie....quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:55 schreef xMissi het volgende:
@Mossel ik heb geen atletiekbaan hier , was gewoon van dat punt tot hetzelfde punt een rondje. Hij zei wel we doen even alsof het een baan is dus 400 m zou best kunnen!
En nee aan mijn schoenen ligt het niet, met het eerste paar had ik het nooit, totdat ik de steunzolen er indeed . Sindsdien heb ik er constant last van. Dus ook met het nieuwere lichtere paar (die ik voor de wedstrijdjes heb gekocht) . Maar ik denk idd dat ik dan maar een voorraad moet inslaan.
Oh en @oceanix ik heb ze aan de zijkant /onderkant van mn voeten. Niet bij mijn hiel.
En ik denk eerlijk gezegd niet dat ik mijn schoenen nog strakker moet doen.. Loopt niet fijn.
![]()
Vandaar dat ik mijn schoenen anders ben gaan strikken, waardoor ik minder glij. En dat werkt aardig maar beter werkt het om op te letten hoe ik loop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Oceanonix op 31-08-2015 22:07:42 (foto toegevoegd) ]![]()
Ohh okee. Moet je dan het laatste gaatje mee strikken? Worden de veters dan niet te kort? Ik ben gewend om altijd een dubbele knoop te doen , denk dat dan niet meer zal lukken. Letten op hoe ik loop, doe ik ook wel redelijk. En die zolen dwingen mij dan ook om 'recht' te lopen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:05 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
ik loop ze ook niet op de hiel maar op de onderkant voeten, dat deel tussen de bal en de hiel maar ook op mijn tenen zowel de onderkant als de zijkant. Volgens mijn huisarts heb ik andrews barber, ik denk dat hij verder als de a moet komen in de medische encyclopedie....
Vandaar dat ik mijn schoenen anders ben gaan strikken, waardoor ik minder glij. En dat werkt aardig maar beter werkt het om op te letten hoe ik loop.
Ik twijfel nu of ik ze erin doe met de wedstrijd..
Edit; ik zie het al op je foto! Denk dat het tekort word dan. En ik ben nogal gehecht aan een dubbele knoop![]()
![]()
je houdt ruimte over voor een dubbele knoop. Zonder dubbele knoop ga ik niet hardlopen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:11 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ohh okee. Moet je dan het laatste gaatje mee strikken? Worden de veters dan niet te kort? Ik ben gewend om altijd een dubbele knoop te doen , denk dat dan niet meer zal lukken. Letten op hoe ik loop, doe ik ook wel redelijk. En die zolen dwingen mij dan ook om 'recht' te lopen.
Ik twijfel nu of ik ze erin doe met de wedstrijd..![]()
![]()
http://www.runnersweb.nl/(...)de-blaren-zitten.htmquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:55 schreef xMissi het volgende:
![]()
Toevallig komt dit op mijn tijdlijn langs. Misschien staat er iets tussen. Verder zijn blaren niet per se een teken van verkeerde schoenen, verkeerde sokken kan ook. Dus als je er met die HEMA sokken nooit last van hebt, gewoon lekker veel kopen!
En je rondje.. had je geen GPS horloge om dan? Voor ons onmogelijk om te zeggen hoe lang het is heHangt er vanaf hoe hard jij gerend hebt
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ook niet haha! Ik zal eens even kijken wat ik ga doen en of het helpt thanks !quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:12 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
je houdt ruimte over voor een dubbele knoop. Zonder dubbele knoop ga ik niet hardlopen.![]()
![]()
Jaa die had ik zeker om, kijk maar naar het linkje. Maar ik ben lastig met zulke afstanden inschatten. Maar hij zei dus we doen even alsof het een atl.baan is. Dus ik denk idd 400/500 meter ofzo. En hard gerend ... Ehh ja voor jou misschien langzaam maar ik was kapot na het laatste rondje van 2:03quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.runnersweb.nl/(...)de-blaren-zitten.htm
Toevallig komt dit op mijn tijdlijn langs. Misschien staat er iets tussen. Verder zijn blaren niet per se een teken van verkeerde schoenen, verkeerde sokken kan ook. Dus als je er met die HEMA sokken nooit last van hebt, gewoon lekker veel kopen!
En je rondje.. had je geen GPS horloge om dan? Voor ons onmogelijk om te zeggen hoe lang het is heHangt er vanaf hoe hard jij gerend hebt
Hartslag 195 ofzo. Die trouwens steeds sneller zakt
![]()
![]()
Ik strik mijn veters net als jij, maar het eerste wat ik altijd moet doen met nieuwe schoenen, is nieuwe veters kopen, die daar lang genoeg voor zijnquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:12 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
je houdt ruimte over voor een dubbele knoop. Zonder dubbele knoop ga ik niet hardlopen.En dubbele knoop is onzinnig als je gewoon je schoenen goed strikt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je hoeft het niet te schatten, je kan het omrekenenquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:17 schreef xMissi het volgende:
[..]
Jaa die had ik zeker om, kijk maar naar het linkje. Maar ik ben lastig met zulke afstanden inschatten. Maar hij zei dus we doen even alsof het een atl.baan is. Dus ik denk idd 400/500 meter ofzo. En hard gerend ... Ehh ja voor jou misschien langzaam maar ik was kapot na het laatste rondje van 2:03Hartslag 195 ofzo. Die trouwens steeds sneller zakt
Als het 325 meter was, was je gemiddelde snelheid bijvoorbeeld 6.18. Maarja maakt ook niet echt uit, als jullie vaker hetzelfde rondje lopen weet je vanzelf hoeveel je sneller wordt..
Of de volgende keer op je lap knopje drukken bij het begin en eind van het rondje..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb geen lapknopje??????Maar dit was de eerste keer dit rondje haha dus weet niet of we het vaker gaan doen. Was wel een keer wat anders
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:05 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
ik loop ze ook niet op de hiel maar op de onderkant voeten, dat deel tussen de bal en de hiel maar ook op mijn tenen zowel de onderkant als de zijkant. Volgens mijn huisarts heb ik andrews barber, ik denk dat hij verder als de a moet komen in de medische encyclopedie....
Vandaar dat ik mijn schoenen anders ben gaan strikken, waardoor ik minder glij. En dat werkt aardig maar beter werkt het om op te letten hoe ik loop.Heb ook zo iets gehad goede sokken zijn net zo belangrijk, dacht een keer omdat al mijn "hardloop sokken" in de was zaten normale sport sokken aan te trekken, enorme blaren gehad. Ook fietssokken zijn geen hardloop sokken, daar heb ik dan ook meer last van. Vind de juiste sok en koop daar meer van inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Afgelopen zondag 4u28m. Verzin maar.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:25 schreef Quoi het volgende:
Ook leuk. We posten hier voortaan onze tijden en dan verzint iedereen de afstand er wel bijGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Gokje?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:27 schreef Frsh het volgende:
[..]
Afgelopen zondag 4u28m. Verzin maar.![]()
Had gekund, maar Nee.quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Hoe doe ik dat dan? Want ik druk alleen op start en eindig hem weer als ik klaar ben. Gewoon op rennen zegmaar. Ik stel hem niet in ofzo. Oké sorry, ik ben nog een beetje dom met het horlogequote:![]()
![]()
![]()
Sorry, geen idee. Lees eens een gebruiksaanwijzing.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:36 schreef xMissi het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat dan? Want ik druk alleen op start en eindig hem weer als ik klaar ben. Gewoon op rennen zegmaar. Ik stel hem niet in ofzo. Oké sorry, ik ben nog een beetje dom met het horloge
Matterhorntje gepakt?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:27 schreef Frsh het volgende:
[..]
Afgelopen zondag 4u28m. Verzin maar.F means you're fucked![]()
Een klein Matterhorntje dan. Maddalene Mountain Race. 25km met 1100m stijgen en 1500m dalen.www.maddaleneskymarathon.itquote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Very coolquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:43 schreef Frsh het volgende:
[..]
Een klein Matterhorntje dan. Maddalene Mountain Race. 25km met 1100m stijgen en 1500m dalen.www.maddaleneskymarathon.it
Was het zo leuk als ik denk?F means you're fucked![]()
Na een heel uitgebreid schoenadvies afgelopen vrijdag heb ik vrijdag-en zaterdagavond voor een totaal van 41,5 km gelopen (al bijna een hele marathon) en gisteren ook nog een hockeytoernooitje. Vandaag lijkt het pijntje onder mijn voet desondanks toch minder. Mijn nieuwe schoentjes lijken dus te doen wat ze moeten doen. Mijn oude hadden inmiddels ook al 1000 km er op zitten en de verkoper liet me zien op welke plekken de demping niet meer goed was. Ben dus blij met mijn nieuwe patta's.
Brooks adrenaline GTS 15Life is what you make it.![]()
Nee t was heel stom. Fecking 4,5u over 25km. Das wandelen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Very cool
Was het zo leuk als ik denk?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Is veel beter voor je dan al dat hardgeloop johquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:46 schreef Frsh het volgende:
[..]
Nee t was heel stom. Fecking 4,5u over 25km. Das wandelen.F means you're fucked![]()
Heftig verslag RD. Echt begrijpen zal ik dat ultra'en echt nooit. Ik vind die marathon al een tyfuseind.Life is what you make it.![]()
Daar was ik niet opgekomenquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:43 schreef Frsh het volgende:
[..]
Een klein Matterhorntje dan. Maddalene Mountain Race. 25km met 1100m stijgen en 1500m dalen.www.maddaleneskymarathon.it
En 25 km. Jeutje. Kon je écht niet harder?![]()
![]()
K#K, ik liep (sprintte) vanmiddag even naar de oto (regen, ik ben van suiker) en toen schoot het in mijn linker knie. Het is er nog niet uitgeschoten...
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Zal ik even langs komen met m'n desert eagle?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:28 schreef Corniel het volgende:
K#K, ik liep (sprintte) vanmiddag even naar de oto (regen, ik ben van suiker) en toen schoot het in mijn linker knie. Het is er nog niet uitgeschoten...
Hopelijk valt het mee man. Knieën kunnen ellendige dingen zijn.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Doe nou niet!!!!quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:28 schreef Corniel het volgende:
K#K, ik liep (sprintte) vanmiddag even naar de oto (regen, ik ben van suiker) en toen schoot het in mijn linker knie. Het is er nog niet uitgeschoten...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo, de maand augustus is weer voorbij. Dus tijd voor een korte terugblik:
- maandtotaal 90,5 km
- jaartussenstand 815,5 km
- tot en met de 12e niet gelopen vanwege de vakantie
- langste afstand 22,5 km
- geen wedstrijden
- twee keer in Twente gelopen en 6 keer in Amersfoort of omgeving
Voor september staan er meer kilometers en in ieder geval één wedstrijd op de planning. Game on!![]()
Ik heb geen zin om naar mijn maandtotalen van de afgelopen maanden te kijken. Word ik alleen maar sip van
F means you're fucked![]()
Kijk je wel uit!quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:28 schreef Corniel het volgende:
K#K, ik liep (sprintte) vanmiddag even naar de oto (regen, ik ben van suiker) en toen schoot het in mijn linker knie. Het is er nog niet uitgeschoten...Even goed herstellen na die 50 he... Hoop dat het niets ernstigs is.
Wel interessant artikel vind ik:
http://www.prorun.nl/trai(...)tappen-of-toch-niet/
Al is het ook wel een beetje logisch. Dat Mo trouwens zulke snelheden haalt met een relatief lage frequentie!![]()
Hebben ze weer 'n artikel over me geschreven?quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Kijk je wel uit!Even goed herstellen na die 50 he... Hoop dat het niets ernstigs is.
Wel interessant artikel vind ik:
http://www.prorun.nl/trai(...)tappen-of-toch-niet/
Al is het ook wel een beetje logisch. Dat Mo trouwens zulke snelheden haalt met een relatief lage frequentie!Ja doei.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna een zweeffoto......'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik had met dat bijschrift een foto van jou plat op de grond verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna een zweeffoto......![]()
Ja doei.![]()
Mijn maandtotaal: 0,5 x die ene wedstrijd van RD. En dan nog 2 km minder. De afgelopen dagen niet gelopen vanwege te hoge dauwpunten op de spaarzame momenten dat ik niet aan het werk was en niet in bed lag. Toch het hoogste maandtotaal sinds januari.![]()
Mijn maandtotaal van aug; 46.79km
Wel tevreden hoe deze maand is verlopen. Zit er weer lekker in en gister een stukje gelopen wat ik eigenlijk nooit loop, waarom weet ik niet. Nog 4 maanden trainen voor de 15km van de bruggenloop.![]()
To run or not to run, that´s the question. In principe zou ik eigenlijk gewoon een LDL moeten doen vandaag, volgens mijn schema. Maar ja, als ik zondag die 16,1km moet gaan rennen is het misschien verstandiger om nu een beetje rustig aan te doen? Of morgen tussendoor een half uurtje ofzo te gaan? Aan de andere kant wil ik gewoon verder en zie ik die TTM als onderdeel van mijn schema 10 -> 21km...
Edit: Maandtotaal was slechts 45km, maar zat een week niet lopen in en natuurlijk mijn reisje naar Holanda en de veel te hoge dauwpunten hier
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Gewoon vandaag lopen dus.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:14 schreef flipsen het volgende:
zie ik die TTM als onderdeel van mijn schema 10 -> 21km...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sla je slag deze week want ik heb mijzelf een week vrijaf gegevenquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn maandtotaal: 0,5 x die ene wedstrijd van RD. En dan nog 2 km minder. De afgelopen dagen niet gelopen vanwege te hoge dauwpunten op de spaarzame momenten dat ik niet aan het werk was en niet in bed lag. Toch het hoogste maandtotaal sinds januari.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
slacker...quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Sla je slag deze week want ik heb mijzelf een week vrijaf gegevenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Aantal miles gelopen in een wedstrijd = aantal dagen loopvrij toch? Dus in december mag je weerquote:Op dinsdag 1 september 2015 10:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Sla je slag deze week want ik heb mijzelf een week vrijaf gegeven
Rust is ook trainen zeggen zequote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Aantal miles gelopen in een wedstrijd = aantal dagen loopvrij toch? Dus in december mag je weer
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Of was dat tot je volgende wedstrijd of tempotraining? 26 dagen niks doen na een marathon lijkt me ook wat overdreven..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ken hem als 3 km wedstrijd is 1 dag rust. Dus na een HM een week rust en na een M dus 2 weken. Maar dat betekent in dit geval dus toch nog 8 weken rust...quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Of was dat tot je volgende wedstrijd of tempotraining? 26 dagen niks doen na een marathon lijkt me ook wat overdreven..![]()
Mijn maandtotaal in augustus 155km en daarmee hoogste maandtotaal ooit. Verste loopje is 24,42km geweest en heb ik 2 wedstrijden gelopen. Ik verwacht in september nog meer te lopen dan in augustus.![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
Helpen die compressie sokken nu veel? Ik weet dat ik ze twee jaar geleden ook eens heb aangehad met een halve marathon, maar eigenlijk geen idee meer of dat nu anders liep of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna een zweeffoto......![]()
Verschilt ook wel per persoon of ze helpen of niet. De meeste die ik kendie er mee lopen hebben er wel baat bij.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:34 schreef mytec het volgende:
[..]
Helpen die compressie sokken nu veel? Ik weet dat ik ze twee jaar geleden ook eens heb aangehad met een halve marathon, maar eigenlijk geen idee meer of dat nu anders liep of niet.![]()
Het lopen hoort ook niet echt anders te voelen, maar je zou erna minder last van je kuiten kunnen hebben. Maar 100% sluitend wetenschappelijk bewijs is er ook nog niet dus het is inderdaad meer een kwestie van; als je het fijn vindt, helpt het..quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:34 schreef mytec het volgende:
[..]
Helpen die compressie sokken nu veel? Ik weet dat ik ze twee jaar geleden ook eens heb aangehad met een halve marathon, maar eigenlijk geen idee meer of dat nu anders liep of niet.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Verschilt ook wel per persoon of ze helpen of niet. De meeste die ik kendie er mee lopen hebben er wel baat bij.Ok bedankt binnenkort nog maar eens proberen, alleen nu niet in de hitte ;-)quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het lopen hoort ook niet echt anders te voelen, maar je zou erna minder last van je kuiten kunnen hebben. Maar 100% sluitend wetenschappelijk bewijs is er ook nog niet dus het is inderdaad meer een kwestie van; als je het fijn vindt, helpt het..![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Of was dat tot je volgende wedstrijd of tempotraining? 26 dagen niks doen na een marathon lijkt me ook wat overdreven..![]()
Al liep ik zelf al een week na de Eigertrail weer tempotrainingen. Geen wonder dat het herstel een maandje duurde.
![]()
Als extreem werkontwijkend gedrag heb ik een plattegrond van het parcours van Eindhoven geprint en ben ik op zoek naar herkenningspunten bij de belangrijke km-punten. Maar ik kom erachter dat ik Eindhoven echt onwijs slecht kenWeet niet of dat een probleem is.. in Amsterdam vond ik het wel fijn dat ik echt goed wist hoe de route liep. Misschien moet ik nog een keer er heen gaan voor parcoursverkenning of zo. Het parcours loopt nou ook niet echt langs veel eyecatchers of zo voor zover ik nu kan ontwaren. Ik heb trouwens ook nog nergens gevonden waar precies de drankposten zijn, al staat er +- elke 5km. Nouja is ook allemaal triviaal natuurlijk, je komt ze vanzelf wel tegen. Maar ik vind het toch wel fijn om een strategie uit te stippelen om mijn zenuwen wat te beteugelen
Jij bent doorgaans dan ook vrij eigenwijsquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Al liep ik zelf al een week na de Eigertrail weer tempotrainingen. Geen wonder dat het herstel een maandje duurde.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Daar begin ik niet aan. Ik wil een voedingsplan en tijdsplanning maken, that's it. Kan nu mooi in m'n langste ldls gaan oefenen met gels. Heb doe jij dat?quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Als extreem werkontwijkend gedrag heb ik een plattegrond van het parcours van Eindhoven geprint en ben ik op zoek naar herkenningspunten bij de belangrijke km-punten. Maar ik kom erachter dat ik Eindhoven echt onwijs slecht kenWeet niet of dat een probleem is.. in Amsterdam vond ik het wel fijn dat ik echt goed wist hoe de route liep. Misschien moet ik nog een keer er heen gaan voor parcoursverkenning of zo. Het parcours loopt nou ook niet echt langs veel eyecatchers of zo voor zover ik nu kan ontwaren. Ik heb trouwens ook nog nergens gevonden waar precies de drankposten zijn, al staat er +- elke 5km. Nouja is ook allemaal triviaal natuurlijk, je komt ze vanzelf wel tegen. Maar ik vind het toch wel fijn om een strategie uit te stippelen om mijn zenuwen wat te beteugelen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mijn trainer is een slavendrijverquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij bent doorgaans dan ook vrij eigenwijs![]()
![]()
Wat voor trainer is het als hij geen rekening houdt met herstel na zo'n inspanning?quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mijn trainer is een slavendrijverJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb vorig jaar mijn eerste gel rond de 12km genomen en daarna elke 6km/halfuur één, dat werkte prima, dus dat kan ik nu weer doen. Ga dat ook niet volledig meer oefenen want tijdens de meeste trainingslopen heb ik aan 0 of 1 of 2 gelletjes genoeg. Maar ik weet dat ik het mentaal wel fijn vind als ik de marathon in stukjes kan opknippen, 5km van de kerk naar het park of zo..quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:44 schreef Daywalk3r het volgende:
plan en tijdsplanning maken, that's it. Kan nu mooi in m'n langste ldls gaan oefenen met gels. Heb doe jij dat?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Er zijn géén eyecatchers in Eindhoven.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:42 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
Mijn trainer heeft dat trekje ook wel eens, maar ik moet eerlijk toegeven dat het waarschijnlijk komt doordat ik dan alweer veel te snel allemaal nieuwe ambitieuze doelen aan hem heb doorgegeven waarvoor ik wil trainenquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat voor trainer is het als hij geen rekening houdt met herstel na zo'n inspanning?Zodra ik me vrolijk en fit voel, kijkt hij hoeveel ik aankan en krijg je erg pittige schema's, maar als ik me niet goed voel zal hij de eerste zijn om te zeggen dat ik beter kan stoppen of minder moet doen.
Er is wel een straat die Marathonloop heet, maar daar gaat het parcours dan weer niet overheenquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:48 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Er zijn géén eyecatchers in Eindhoven.Nouja, dan maar gewoon hersenloos rennen en af en toe op mijn klokje kijken.
Thnx. Zoiets had ik zelf ook ongeveer in gedachten. Ldl loop ik ook met 1 of 2, maar wil het toch eens een beetje "zoals in het echt" oefenen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar mijn eerste gel rond de 12km genomen en daarna elke 6km/halfuur één, dat werkte prima, dus dat kan ik nu weer doen. Ga dat ook niet volledig meer oefenen want tijdens de meeste trainingslopen heb ik aan 0 of 1 of 2 gelletjes genoeg. Maar ik weet dat ik het mentaal wel fijn vind als ik de marathon in stukjes kan opknippen, 5km van de kerk naar het park of zo..
En mentaal vind ik dat juist niet fijn. Dan heb ik zo iets van, pff nog zo lang, en ook al heb ik een horloge om, dan doe ik het niet, dan reken ik van Ooh al een kwart gehad, Ooh 1/3 al, och nog maar een Sallandtrail enz.klinkt gek maar het helpt
Dat is ook zo. Dat is bij Jero natuurlijk ook, dat weet ik.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mijn trainer heeft dat trekje ook wel eens, maar ik moet eerlijk toegeven dat het waarschijnlijk komt doordat ik dan alweer veel te snel allemaal nieuwe ambitieuze doelen aan hem heb doorgegeven waarvoor ik wil trainenZodra ik me vrolijk en fit voel, kijkt hij hoeveel ik aankan en krijg je erg pittige schema's, maar als ik me niet goed voel zal hij de eerste zijn om te zeggen dat ik beter kan stoppen of minder moet doen.
Zo´n inspanning? Het was toch gewoon een veredelde hike?quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat voor trainer is het als hij geen rekening houdt met herstel na zo'n inspanning?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Het is sowieso een goed idee om te oefenen ja, het is ook je eerste marathon toch?quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Thnx. Zoiets had ik zelf ook ongeveer in gedachten. Ldl loop ik ook met 1 of 2, maar wil het toch eens een beetje "zoals in het echt" oefenen.
En mentaal vind ik dat juist niet fijn. Dan heb ik zo iets van, pff nog zo lang, en ook al heb ik een horloge om, dan doe ik het niet, dan reken ik van Ooh al een kwart gehad, Ooh 1/3 al, och nog maar een Sallandtrail enz.klinkt gek maar het helpt
Ook gewoon om te weten of je gear het goed houdt.. ik heb vorig jaar in het Olympisch stadion (eerste 200m) al tientallen gels op de grond zien vallen..
Je langste duurloop is uiteraard goed geschikt om zoiets te oefenen. Wat sommige mensen ook doen is flesjes water van te voren neerzetten/verstoppen en daar rondes langs lopen, dan kun je net zoveel drinken als je tijdens je marathon wilt doen zonder dat je met 2kg op je rug hoeft te lopen of zo.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar wil je ook niet lopen, is bij een industrieterrein. Ik wil zo wel even naar de route kijken of ik wat herkenningspunten weet. Kan niks beloven hoor, kom er niet vaak meerquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er is wel een straat die Marathonloop heet, maar daar gaat het parcours dan weer niet overheenNouja, dan maar gewoon hersenloos rennen en af en toe op mijn klokje kijken.
De route komt wel vlak langs die straat dus het industriegebied pakken we mee denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Daar wil je ook niet lopen, is bij een industrieterrein. Ik wil zo wel even naar de route kijken of ik wat herkenningspunten weet. Kan niks beloven hoor, kom er niet vaak meer
Volgens mij loop je er ook op, hey is best een lange straat dacht ik.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De route komt wel vlak langs die straat dus het industriegebied pakken we mee denk ik
En je mag gekkies zwaaien bij de grote beek. Daar is t best mooi.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik train tijdens ldl met m'n racevest dus dat ben ik wel gewend. Kan ik mooi de posten overslaan in Eindhoven want dan doe ik hem ook om denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is sowieso een goed idee om te oefenen ja, het is ook je eerste marathon toch?
Ook gewoon om te weten of je gear het goed houdt.. ik heb vorig jaar in het Olympisch stadion (eerste 200m) al tientallen gels op de grond zien vallen..
Je langste duurloop is uiteraard goed geschikt om zoiets te oefenen. Wat sommige mensen ook doen is flesjes water van te voren neerzetten/verstoppen en daar rondes langs lopen, dan kun je net zoveel drinken als je tijdens je marathon wilt doen zonder dat je met 2kg op je rug hoeft te lopen of zo.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hi Nanook, mag deze erbij in de OP?
1
21[b]29-11-2015 - [url=http://www.tisvoorniks.nl/]'t Is voor niks (Geldrop)[/url][/b]
2[*] SEMTEX - Marathon
Oh en mag ik bij de Venloop?
1 [*] SEMTEX - HM
[ Bericht 13% gewijzigd door SEMTEX op 01-09-2015 16:19:21 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gelul. Het centrum is mooi, Strijp-S is vet en dit jaar komen we voor het eerst door de Genneper parken. En het heeft een supergezellig publiekquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:48 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Er zijn géén eyecatchers in Eindhoven.
De marathonloopstraat is ook niet zo spannend, daar zitten voornl. sportclubs. Voorheen kwamen alle afstanden daar wel langs.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb hem ook uitgekozen door o.a. jouw enthousiaste verhalen over het publiek en de sfeer. Uiteindelijk kijk je toch niet superveel om je heen. Het parcours is nu wel 2x zo lang natuurlijk dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gelul. Het centrum is mooi, Strijp-S is vet en dit jaar komen we voor het eerst door de Genneper parken. En het heeft een supergezellig publiek
De marathonloopstraat is ook niet zo spannend, daar zitten voornl. sportclubs. Voorheen kwamen alle afstanden daar wel langs.
En wow, 2 marathons in 2 maanden weer.. jij weet ook van geen ophoudenIk durf me uberhaupt nog niet in te schrijven voor loopjes na de marathon, laat staan voor nog een hele vlak erna!
Mijn mening is wel gekleurd he, omdat ik er zelf vandaan komquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb hem ook uitgekozen door o.a. jouw enthousiaste verhalen over het publiek en de sfeer. Uiteindelijk kijk je toch niet superveel om je heen. Het parcours is nu wel 2x zo lang natuurlijk dus ben benieuwd.Hij is iig een stuk minder massaal als Amsterdam of Rotterdam.
Ik weet dat mijn lichaam het kan, het herstel gaat ook elke keer weer sneller. Ik denk dat ik het voor mezelf nodig heb om gemotiveerd te blijven. En de lat steeds hoger te leggen. Met het lopen van die laatste komt de teller op 4 dit jaar.quote:En wow, 2 marathons in 2 maanden weer.. jij weet ook van geen ophoudenIk durf me uberhaupt nog niet in te schrijven voor loopjes na de marathon, laat staan voor nog een hele vlak erna!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dit is ook waarom ik voor Eindhoven zou kiezen als ik een hele marathon ga lopen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn mening is wel gekleurd he, omdat ik er zelf vandaan komHij is iig een stuk minder massaal als Amsterdam of Rotterdam.
![]()
Ik ga het meemaken! Stratums eind is in ieder geval een goede plek voor een herstelbiertje achterafquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn mening is wel gekleurd he, omdat ik er zelf vandaan komHij is iig een stuk minder massaal als Amsterdam of Rotterdam.
[..]
Ik weet dat mijn lichaam het kan, het herstel gaat ook elke keer weer sneller. Ik denk dat ik het voor mezelf nodig heb om gemotiveerd te blijven. En de lat steeds hoger te leggen. Met het lopen van die laatste komt de teller op 4 dit jaar.
En ja jij werkt denk ik ook wel op een andere manier naar die wedstrijden toe, jij loopt het hele jaar lange afstanden ipv met een schema dat naar een piekmoment toewerkt. Maar toch vind ik het knap. Ik heb echt even 'niets' nodig na het lopen van een marathon.. de vorige keer in ieder geval.
Maar ach.. deze is gratis dus mocht je er toch geen zin meer in hebben is er niet veel verloren
Hmm ja tisvoorniks.. Leuk loopje, gratis, maar toch weer een eind rijden (al kan ik dan weer op bezoek bij vrienden) maar vorig jaar is daar mijn blessure begonnen. Niet dat dat dit jaar weer zou gebeuren maar toch. Hoe snel zou het vol zijn? De 21 en 30..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het is gratis.. we leven in Holland, een land van gierigaards en als ik de Venloop als maatstaf neem (binnen een paar weken vol) verwacht ik snelquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm ja tisvoorniks.. Leuk loopje, gratis, maar toch weer een eind rijden (al kan ik dan weer op bezoek bij vrienden) maar vorig jaar is daar mijn blessure begonnen. Niet dat dat dit jaar weer zou gebeuren maar toch. Hoe snel zou het vol zijn? De 21 en 30..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hoe voorkomen ze eigenlijk dat heel veel mensen zich inschrijven en toch niet op komen dagen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je mag je toch nooit meer inschrijven als je dat doet?quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe voorkomen ze eigenlijk dat heel veel mensen zich inschrijven en toch niet op komen dagen?Ja doei.![]()
Hmm zal er eens over denken, en m'n maatje vragen die vorig jaar niet liep of hij nu wel wil.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is gratis.. we leven in Holland, een land van gierigaards en als ik de Venloop als maatstaf neem (binnen een paar weken vol) verwacht ik snelJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die namen komen op een zwarte lijst, zeggen zequote:Op dinsdag 1 september 2015 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe voorkomen ze eigenlijk dat heel veel mensen zich inschrijven en toch niet op komen dagen?
Wat grappig, ik keek naar m'n maandtotaal van augustus en die staat precies op 200.
We hebben zondag weer een record om naar uit te kijken.twitter:tilburgtenmiles twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 19:08:33De Amerikaanse wereldtopper @ShalaneFlanagan sluit aan bij het startveld van de 10km, op jacht naar het Amerikaans record (31.06 uit 1990)! reageer retweet
![]()
Heerlijkste en vlotste loopje in tijden
O. Mijn. Hemel. wat was het heerlijk lopen![]()
5km met 5.43min/kmJa doei.![]()
Oehhh nicequote:Op dinsdag 1 september 2015 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Heerlijkste en vlotste loopje in tijden
O. Mijn. Hemel. wat was het heerlijk lopen![]()
5km met 5.43min/km
Rustigaan doen en opbouwen loont, krachttraining ook, wil ik graag geloven!2016, here I come
Ja doei.![]()
Je staat erbijquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:13 schreef SEMTEX het volgende:
Hi Nanook, mag deze erbij in de OP?
[ code verwijderd ]
Oh en mag ik bij de Venloop?
[ code verwijderd ]
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Iedereen is goed bezig zo te zien.![]()
Ik heb vanmorgen voordat ik naar werk ging een slechte 8.5km, gisteravond een paar glazen wijn gedronken en wat laat naar bed gegaan, heeft blijkbaar echt heel veel invloed op je hardloopprestaties.Echt 5/6 minuten trager dan normaal en een paar keer een minuutje gelopen.
![]()
moet kunnenquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb vanmorgen voordat ik naar werk ging een slechte 8.5km, gisteravond een paar glazen wijn gedronken en wat laat naar bed gegaan, heeft blijkbaar echt heel veel invloed op je hardloopprestaties.Echt 5/6 minuten trager dan normaal en een paar keer een minuutje gelopen.
![]()
Iedereen is goed bezig. Ik niet... Gisteren één training gemist en meteen slaat de slacker-modus toe... Morgen moet ik echt weer gaan.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je hoeft ook niet elke keer dat je rent hetzelfde tempo te lopen, laat staan voluit!quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Al heb ik met katers ook nog wel eens m'n 'beste' tijden gelopen, gewoon omdat ik dan van de pijn af wilde zijn![]()
Ja doei.![]()
Bij de club of voor jezelf?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Iedereen is goed bezig. Ik niet... Gisteren één training gemist en meteen slaat de slacker-modus toe... Morgen moet ik echt weer gaan.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik loop alleen met mezelfquote:maar maandag ben ik geskipt, en dan is het zo makkelijk om de volgende ook te skippen
Oi!quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik loop alleen met mezelfmaar maandag ben ik geskipt, en dan is het zo makkelijk om de volgende ook te skippen
Het is niet warm meer heF means you're fucked![]()
Nee ik weet het... Maar ik ben echt moe! Ik weet zeker dat als ik nu op bed ga liggen, ik meteen slaapquote:
Oh ik wou net zeggen van ga nu dan.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee ik weet het... Maar ik ben echt moe! Ik weet zeker dat als ik nu op bed ga liggen, ik meteen slaapJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ga dan maar extra lekker slapen als je weer thuis bent van lopenquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee ik weet het... Maar ik ben echt moe! Ik weet zeker dat als ik nu op bed ga liggen, ik meteen slaap
quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh ik wou net zeggen van ga nu dan.Morgen! Beloofd!quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Ga dan maar extra lekker slapen als je weer thuis bent van lopen
herkenbaarquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Iedereen is goed bezig. Ik niet... Gisteren één training gemist en meteen slaat de slacker-modus toe... Morgen moet ik echt weer gaan.![]()
![]()
Boooo lopen joh! Dan slaap je zo veel lekkerder daarnaquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee ik weet het... Maar ik ben echt moe! Ik weet zeker dat als ik nu op bed ga liggen, ik meteen slaap![]()
Lekker loopje Mo!
Ik heb ook lekker gelopen. Zelfde intervalherstelloopje als paar weken geleden, alleen kwam ik nu een halve km verder. Nice![]()
![]()
Nice, lekker bezig!!quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Boooo lopen joh! Dan slaap je zo veel lekkerder daarna![]()
Lekker loopje Mo!
Ik heb ook lekker gelopen. Zelfde intervalherstelloopje als paar weken geleden, alleen kwam ik nu een halve km verder. Nice
Morgen ga ik er ook voor![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Morgen krijg je anders een paar virtuele trapjes onder de bips hequote:Op dinsdag 1 september 2015 20:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nice, lekker bezig!!
Morgen ga ik er ook voor!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik doe mee: Morgen!Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Het is hier al morgen.... just sayingquote:
En als het op hardlopen aankomt, sleep is overrated!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En dat willen de virtuele bevallige billetjes niet!quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Morgen krijg je anders een paar virtuele trapjes onder de bips hequote:Op dinsdag 1 september 2015 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Het is hier al morgen.... just saying
En als het op hardlopen aankomt, sleep is overrated!
Ik morgen ook weer. 100 minuten. 20 om 20. Rustig, normaal.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ook zoiets, 19km, het plan is om het meteen morgenvroeg voor het echte ontbijt te doenquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik morgen ook weer. 100 minuten. 20 om 20. Rustig, normaal.
Je hebt je studenten duidelijk niet onder appel, YUR. Dit is het moment om door te selecteren.
Aan de andere kant: ik ben vanochtend wel gaan lopen en het was 8 km misère. Zelfs voor mijn doen. Ik heb denk ik iets onder de leden, voel me niet fit. Gelukkig heb ik zo meteen nachtdienst.![]()
Dat zal bij mij zon 16 of 17 km zijn. Daarvoor ga ik wel even ontbijten denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, 19km, het plan is om het meteen morgenvroeg voor het echte ontbijt te doenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik mag morgen ook weer, al heeft dat heuvelop en -af lopen in de hitte wel enigsinds mijn schema in de war geschopt. Gisteren maar een herstelloopje gedaan, ipv de geplande training.
Morgen dus weer serieus aan de bak.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
![]()
1
2[b]4 Oktober 2015 [url=http://www.sportsground.co.nz/stpaulsathletics/81470/] Sandy Piont Classic (Invercargill)[/url][/b]
[*] rechtsedirecte - HM
Nanook, zou je mij in de OP willen zetten?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
daar kun je voor 7 euro geen buil aan vallen!quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:21 schreef Skweezer het volgende:
Bij de AH hardloopaccesoires voor 6,99
[ afbeelding ]
Dat hesje lijkt wel handig en niet zo lomp'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat hesje lijkt op m'n Nathan-vestje! Zit prima hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:21 schreef Skweezer het volgende:
Bij de AH hardloopaccesoires voor 6,99
[ afbeelding ]
Dat hesje lijkt wel handig en niet zo lomp[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vanavond weer fijn intervallen gelopen bij de AV (gewoon in het bos natuurlijk)
Is me eindelijk gelukt om een niet helemaal los te gaan. 15x2 min op tempo's tussen de 5.10 en 5.30. Vaak probeer ik er dan een paar onder de 5.00 te lopen maar heb dat braaf niet gedaan. Ook wel ns goed.
En eindelijk meer met groepsgenoten gesproken, dat vond ik ook leuk
Zit die strak om het lichaam?quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat hesje lijkt op m'n Nathan-vestje! Zit prima hoor!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo, 6x300, 6x200m en 6x100m (50% pauze) in the pocket. Dat wordt weer spierpijnnnnnHeerlijk!
Ik kreeg de vraag: "Als jij nu naast mij loopt en ik loop de 5 km in 25 min, hoe kun jij dan 27 min lopen?" Ik heb diegene doorgestuurd naar Zwabber voor het antwoord.
Nu Dafne bij de DWDD terugkijken.![]()
Neu niet echt. Maar je kunt 'm met de klittenbandjes wel iets strakker zetten denk ik? Heb ik alleen nooit de moeite voor genomen.quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan laat ik 't bij m'n huidige vestje denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Neu niet echt. Maar je kunt 'm met de klittenbandjes wel iets strakker zetten denk ik? Heb ik alleen nooit de moeite voor genomen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
1) Intervallen van 200/300/500 zijn kort en daardoor zowel fysiek als mentaal makkelijker vol te houden. Een afstand van 5 of 10 is een ander verhaal. Dan moet je echt een drempel over om door te kunnen zetten. Die drempel ben jij nog nooit over geweest. Is ook moeilijk, hier spreekt de ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:35 schreef Quoi het volgende:
Ik kreeg de vraag: "Als jij nu naast mij loopt en ik loop de 5 km in 25 min, hoe kun jij dan 27 min lopen?" Ik heb diegene doorgestuurd naar Zwabber voor het antwoord.
2) Trainingen zijn gevrijwaard van prestatiedruk.
3) Jij bent vermoedelijk een avondloper, maar wedstrijden zijn meestal 's ochtends/'s middags.
4) Jouw clubgenoot presteert juist goed onder druk.
5) Jij moet beter naar mij luisteren.![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
1) Intervallen van 200/300/500 zijn kort en daardoor zowel fysiek als mentaal makkelijker vol te houden. Een afstand van 5 of 10 is een ander verhaal. Dan moet je echt een drempel over om door te kunnen zetten. Die drempel ben jij nog nooit over geweest. Is ook moeilijk, hier spreekt de ervaringsdeskundige.
3) Jij bent vermoedelijk een avondloper, maar wedstrijden zijn meestal 's ochtends/'s middags.
5) Jij moet beter naar mij luisteren.
Ik train ook met sub55 op de 10 km gekkies en die houd ik ook prima bij. Trainingstempo zegt weinig over wedstrijdtempoSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
6) Topsnelheid op korte intervallen komt meer aan op looptechniek en kracht en een 5km meer op inhoud/anaeroob vermogen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
1) Intervallen van 200/300/500 zijn kort en daardoor zowel fysiek als mentaal makkelijker vol te houden. Een afstand van 5 of 10 is een ander verhaal. Dan moet je echt een drempel over om door te kunnen zetten. Die drempel ben jij nog nooit over geweest. Is ook moeilijk, hier spreekt de ervaringsdeskundige.
5) Jij moet beter naar mij luisteren.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat zijn joggersquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:32 schreef Quoi het volgende:
Dat er toch mensen zijn die hardlopen zónder de kennis en ondersteuning van dit topic
* flipsen noemt zichzelf regelmatig een jogger
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Zo langzamerhand kan ik me alvast een beetje druk beginnen te maken over Tilburg. Eerst hardloopwedstrijdje en dan gelijk zo´n evenement, ik heb het weer slim gekozen. Had toch beter naar Amsterdam Noord kunnen gaan![]()
Maar goed, startnummer zal ik de avond van tevoren wel vastspelden op het tshirt dat ik aan ga trekken. Eten en drinken hoef ik niet mee te nemen toch? Zijn waterposten en eten doe ik eigenlijk nooit onderweg. Als ik dat 12km kan volhouden, lukt dat ook wel 16km. Wordt wel slecht weer zag ik, of eigenlijk juist heerlijk weer! Maar hoe doe ik dat met kleding? Las in het boekje wel iets over tassen afgeven ergens? Maar dat je daar weer geen dure spullen in moet laten liggen, dus moet ik dan zonder mobiel naar Tilburg? Dan kan ik ook niemand bereiken. Gaan verder geen bekenden van me mee, dus dan maar zonder denk ik. Heb natuurlijk geen spibelt ofzo en die ga ik nu ook niet meer aanschaffen, want dan moet ik daar weer aan wennen. Maar hoe herken ik dan Fok!-ers bij zo´n massaal evenement? Moeilijk moeilijk moeilijk, misschien ga ik wel gewoon niet
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:55 schreef flipsen het volgende:
Zo langzamerhand kan ik me alvast een beetje druk beginnen te maken over Tilburg. Eerst hardloopwedstrijdje en dan gelijk zo´n evenement, ik heb het weer slim gekozen. Had toch beter naar Amsterdam Noord kunnen gaan![]()
Maar goed, startnummer zal ik de avond van tevoren wel vastspelden op het tshirt dat ik aan ga trekken. Eten en drinken hoef ik niet mee te nemen toch? Zijn waterposten en eten doe ik eigenlijk nooit onderweg. Als ik dat 12km kan volhouden, lukt dat ook wel 16km. Wordt wel slecht weer zag ik, of eigenlijk juist heerlijk weer! Maar hoe doe ik dat met kleding? Las in het boekje wel iets over tassen afgeven ergens? Maar dat je daar weer geen dure spullen in moet laten liggen, dus moet ik dan zonder mobiel naar Tilburg? Dan kan ik ook niemand bereiken. Gaan verder geen bekenden van me mee, dus dan maar zonder denk ik. Heb natuurlijk geen spibelt ofzo en die ga ik nu ook niet meer aanschaffen, want dan moet ik daar weer aan wennen. Maar hoe herken ik dan Fok!-ers bij zo´n massaal evenement? Moeilijk moeilijk moeilijk, misschien ga ik wel gewoon niet
Ik zou wel iets eten en drinken meenemen voor na het loopje, is goed voor het herstel.
Mobiel (+ov +pinpas +rijbewijs) stop ik idd altijd in m'n spibelt tijdens loopjes, en de rest geef ik af bij de kledinginname.![]()
Ik laat mijn waardevolle spullen meestal gewoon wel in mijn tas zitten als ik hem afgeeft. Beetje vertrouwen in het systeem en de medemens
+1quote:Op woensdag 2 september 2015 06:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou wel iets eten en drinken meenemen voor na het loopje, is goed voor het herstel.
Mobiel (+ov +pinpas +rijbewijs) stop ik idd altijd in m'n spibelt tijdens loopjes, en de rest geef ik af bij de kledinginname.. En spreek sowieso van tevoren een plek af waar jullie elkaar ontmoeten voor en na de wedstrijd.
Als ik bij een loopje kom kijken krijg ik meestal alle (waardevolle) spullen van kennissen om te bewaren.
![]()
Als ik niemand heb om het bij achter te laten gooi ik het ook altijd allemaal in m'n tas bij de tasseninname. Ik laat het ook gewoon achter in kleedkamers allemaal. Gaat nooit mis. Heel soms in de auto, als ik dichtbij kan parkeren.
En ik neem eigenlijk altijd wel een banaan voor voor de wedstrijd mee, maar voor na de wedstrijd zijn er altijd genoeg eettentjes om leeg te kopen, dus neem ik dat nooit mee eigenlijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je vraagt je toch af hoe zij iedere keer de finish halen he.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:32 schreef Quoi het volgende:
Dat er toch mensen zijn die hardlopen zónder de kennis en ondersteuning van dit topic
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ah, de pre-race stressquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:55 schreef flipsen het volgende:
Maar goed, startnummer zal ik de avond van tevoren wel vastspelden op het tshirt dat ik aan ga trekken. Eten en drinken hoef ik niet mee te nemen toch? Zijn waterposten en eten doe ik eigenlijk nooit onderweg. Als ik dat 12km kan volhouden, lukt dat ook wel 16km. Wordt wel slecht weer zag ik, of eigenlijk juist heerlijk weer! Maar hoe doe ik dat met kleding? Las in het boekje wel iets over tassen afgeven ergens? Maar dat je daar weer geen dure spullen in moet laten liggen, dus moet ik dan zonder mobiel naar Tilburg? Dan kan ik ook niemand bereiken. Gaan verder geen bekenden van me mee, dus dan maar zonder denk ik. Heb natuurlijk geen spibelt ofzo en die ga ik nu ook niet meer aanschaffen, want dan moet ik daar weer aan wennen. Maar hoe herken ik dan Fok!-ers bij zo´n massaal evenement? Moeilijk moeilijk moeilijk, misschien ga ik wel gewoon niet![]()
Als je met de auto gaat, dan zou ik die lekker gebruiken als opslagplaats. En anders gewoon de mogelijkheden van de organisatie gebruiken, dat gaat ook altijd wel goed hoor
En qua Fok!kers: Spreek van te voren een locatie en tijd afF means you're fucked![]()
Haha, hoe bizar is dat dan... Ik zit totaal niet in het ultraloop-gebeuren, maar dat de volgende afstand gelijk het dubbele is van de vorige is wel een trend, niet? Want ik hoor mensen eigenlijk alleen over 50k, 50M, 100k, 100M... en dan jou nu hierover...quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
er zijn o.a. vier 200 milers in de USA maar daarvoor moet je eerst twee 100 milers voltooien
En een 200 miler is een dure aangelegenheid omdat je ook een crewlid mee moet nemen, en mocht dit plan ooit werkelijkheid worden dan wil ik dat wel doen met iemand die zelf ook een ervaren ultraloper is de de behoeften kent.
200M![]()
![]()
Met alle respect, maar je moet (in mijn ogen) wel een klein beetje gek zijn als je daar nu al (of üvberhaupt) aan denkt![]()
![]()
Flesje drinken voor achteraf is altijd wel lekker. Eten vind ik minder belangrijk maar dat is persoonlijk.
Vannacht trouwens wakker geworden van een nogal pijnlijke aanval van kuitkramp na een heuvelopintervaltraining van gisteravond, die wel zwaar maar niet enorm intensief was.![]()
@Flipsen: gaat goedkomen; alles zal zich vanzelf wijzen en je gaat genieten van de loop. Gewoon alleen het noodzakelijke meenemen. Kleine dingen (geld/OV-kaart) kun je zelfs nog meenemen tijdens je loop. Je moet er vooral van gaan genieten!
(Had de stress aan het begin ook hoor; is logisch)
=======
Tot nu toe gaat deze week voor mij ook weer lekker.
Maandag 15x200m/1' verwerkt in een 7,5km-rondje. Dat past ook goed qua inlopen/uitlopen. Rekken/strekken + klein stukje warmup doe ik daarvoor altijd al, maar log ik obv niet).
Nog wel wat pace-variatie, maar 2 intervallen van 4'17"/km en de rest tussen 4'20"/km en 4'30"/km was ik zeer tevreden mee.
Gisteren was ik erg moe; voor 10 uur 's ochtends had ik al 440km gereden en daarna nog gewerkt, dus ik dacht even dat ik tegen de avond geen zin meer had om te lopen.
Uiteraard ben ik wel gegaan onder het mom: "een klein herstelloopje is ook meegenomen."
Uiteindelijk 8,5km relaxed gelopen op een voor mij heel behoorlijk tempo en kon het niet laten om halverwege 1 snelle km te doen.
Zo ver kan gevoel en realiteit dus toch van elkaar zitten.
Op koers voor een 35+km-week. Voor het eerst weer een beetje in 'opbouw'-territorium dus.
Feeling good!![]()
Er schijnt een levendige zwarte markt in medailles te zijn dus geloof niet alles wat je hier zietquote:Op woensdag 2 september 2015 07:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe zij iedere keer de finish halen he.
Ik heb er nog wel een paar in de aanbieding. Naast een Garmin FR220 en een Raidlight Olmo 12 rugzakquote:Op woensdag 2 september 2015 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Er schijnt een levendige zwarte markt in medailles te zijn dus geloof niet alles wat je hier ziet
quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ code verwijderd ]
Nanook, zou je mij in de OP willen zetten?Je kunt het wel zelf!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik wil niet zeggen dat ik a la Steven Hawking de heilige graal van het hardlopen heb ontdekt.. maar elke keer als ik zoete broodjes voor het lopen eet (of enkelvoud in dit geval) gaat het me toch een partij lekker! N=1, t =3. 20km in 1.40u, hatsa! Ik liep ook echt super ontspannen (met de woorden van Dafne Schippers in mijn hoofd, snel lopen is ontspannen), denk dat mijn hartslag ook in de D3 blokjes niet boven de 160-165 uit kwam. In het begin was het heerlijk rustig op straat, laatste kwartiertje merk je wel dat de stadsdrukte begint en moest ik erg vaak wachten voor stoplichten.. dus voor het goede eigenlijk nog een uurtje vroeger gaan.
Nu snel écht ontbijten en naar het werk
https://derandvanhetland.(...)-back-to-the-future/
Redelijk briljante blog over de oude zakken en de instagrampoesjes van de hardloopwereld
Die moet ik eens gaan lezen!quote:Op woensdag 2 september 2015 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Redelijk briljante blog over de oude zakken en de instagrampoesjes van de hardloopwereld
Zodra ik tijd hebDrie deadlines in een week = monsterlijk druk. Mijn blog schiet er dus gewoon even bij in deze week.
![]()
Ja, zeker als blogger wel leuk om te lezen denk ikquote:Op woensdag 2 september 2015 10:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Die moet ik eens gaan lezen!
Zodra ik tijd hebDrie deadlines in een week = monsterlijk druk. Mijn blog schiet er dus gewoon even bij in deze week.
Vraag me wel af wat het is aan hardlopen dat het blijkbaar zo'n goed onderwerp is voor bloggen! Ik zie bijna nooit fietsblogs of zwemblogs of roeiblogs..
Overigens, wat mij echt schokte tijdens mijn rondje vanochtend: Een brugklasser op een elektrische fiets. Ik ken het verhaal natuurlijk niet, wie weet heeft ze wel een spierziekte of zo, maar zo op het eerste gezicht.. wtf.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat mocht die vent willenquote:Op woensdag 2 september 2015 11:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja nog iets: Wie vindt deze man op Strava voor je inlogt ook op Mossel lijken?
www.strava.comF means you're fucked![]()
Ik wil heel gevat reageren maar je hebt gelijkquote:
Hihihihi!quote:Op woensdag 2 september 2015 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik wil heel gevat reageren maar je hebt gelijksterkte
Brings back memories! Ik ben mijn internetcarriere eind jaren 90 begonnen op dezelfde plek als deze blogger beschrijftquote:Op woensdag 2 september 2015 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Redelijk briljante blog over de oude zakken en de instagrampoesjes van de hardloopwereld. Thuis eens goed lezen.
![]()
Het belangrijkste is: meten is weten. Dat zal je met me eens zijn als wetenschapper.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:32 schreef Quoi het volgende:
Mensen die niet meten kunnen de confrontatie met de cijfers gewoon niet aan. Mensen die zoveel mogelijk willen meten, o.a. ondergetekende, sporen eerlijk gezegd natuurlijk ook niet helemaal.![]()
PM me de details eens?quote:Op woensdag 2 september 2015 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Er schijnt een levendige zwarte markt in medailles te zijn dus geloof niet alles wat je hier ziet
En, al tijd gehad?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nice, lekker bezig!!
Morgen ga ik er ook voor!![]()
![]()
![]()
Ik sluit mij graag aan bij de club niet-sporenden. Maar inderdaad. Als ik de dag ervoor een BBQ heb gehad ga ik ook nooit op de weegschaal staan.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het belangrijkste is: meten is weten. Dat zal je met me eens zijn als wetenschapper.
Mensen die niet meten kunnen de confrontatie met de cijfers gewoon niet aan. Mensen die zoveel mogelijk willen meten, o.a. ondergetekende, sporen eerlijk gezegd natuurlijk ook niet helemaal.
Nope! Zit nog op m'n werk, maar m'n sporttas met renspullen staat hier naast m'n bureau! Dus ik ga, echt!quote:
![]()
Parcoursverkenning voor Eindhoven gevonden!
De kriebels beginnen wel erg vroeg zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het veiligheidshesje maar gekocht bij de AH.
Is inderdaad met klitterband![]()
quote:Op woensdag 2 september 2015 17:12 schreef Skweezer het volgende:
Ik zag vandaag ook iemand met zo'n hesje om 10 uur 's ochtends. Ik probeer me dan meteen voor te stellen wat het idee daarachter is maar kon niks bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het veiligheidshesje maar gekocht bij de AH.
Is inderdaad met klitterband
Het is "om te sporten". Staat erop.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zag vandaag ook iemand met zo'n hesje om 10 uur 's ochtends. Ik probeer me dan meteen voor te stellen wat het idee daarachter is maar kon niks bedenken
Voor de komende maanden misschien geen slecht idee. Voor om 10:00 hartje zomer, tsja.![]()
Vanavond voor de lol een 16km trimloopje doen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Goed hoor.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nope! Zit nog op m'n werk, maar m'n sporttas met renspullen staat hier naast m'n bureau! Dus ik ga, echt!Veel plezier.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:35 schreef SEMTEX het volgende:
Vanavond voor de lol een 16km trimloopje doen.![]()
![]()
Wat een afstandenquote:Op woensdag 2 september 2015 17:35 schreef SEMTEX het volgende:
Vanavond voor de lol een 16km trimloopje doen.Netjes.
Ik doe vanavond lekker 8x400in 84/86
![]()
Misschien was ie benieuwd hoe dat net gekochte vestje zit?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zag vandaag ook iemand met zo'n hesje om 10 uur 's ochtends. Ik probeer me dan meteen voor te stellen wat het idee daarachter is maar kon niks bedenken![]()
Opvallen in het verkeer misschien? Daar heb ik m'n roze petje voorquote:Op woensdag 2 september 2015 17:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zag vandaag ook iemand met zo'n hesje om 10 uur 's ochtends. Ik probeer me dan meteen voor te stellen wat het idee daarachter is maar kon niks bedenken![]()
![]()
'quote:Op woensdag 2 september 2015 17:38 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Wat een afstandenNetjes.
Ik doe vanavond lekker 8x400in 84/86
Snel! Waar train je nu voor?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik wil mijn 3km PR van 2,5 jaar geleden gaan verbeteren. staat op 10:21 (wegwedstrijd)quote:Op woensdag 2 september 2015 17:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
'
Snel! Waar train je nu voor?
Wil onder de 10 min komen natuurlijk![]()
![]()
Ah, dat is wel een mooi doel. Al zijn 3km wegwedstrijden wel zeldzaam. Nooit erover gedacht om het op de baan te proberen?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:50 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Ik wil mijn 3km PR van 2,5 jaar geleden gaan verbeteren. staat op 10:21 (wegwedstrijd)
Wil onder de 10 min komen natuurlijkIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klopt, ik ga wel eens naar de trackmeetings in Wageningen of Utrecht maar doe dan meestal de 1500/1000/800 mquote:Op woensdag 2 september 2015 17:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah, dat is wel een mooi doel. Al zijn 3km wegwedstrijden wel zeldzaam. Nooit erover gedacht om het op de baan te proberen?![]()
Leukquote:Op woensdag 2 september 2015 16:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Parcoursverkenning voor Eindhoven gevonden!
De kriebels beginnen wel erg vroeg zegWel een paar lange saaie stukken.
Vandaag bij de bergsprint van de transalpine-run wezen kijken. Een aantal deelnemers liep met behoorlijk wat moeite maar het grootste deel alsof ze niet al 4 dagen erop hadden zitten.
We waren ze gisteren ook al tegen gekomen bovenop de berg bij Fiss. Daar waaide ik bijna uit mijn vel. Respect voor diegene die daar liepen.![]()
![]()
Voor de mensen die het niet kennen (waaronder ik zelf net nog niet)quote:STAGE 5: UPHILL TIME TRIAL SAMNAUN
6,23 km • Vertical gain: 731 m • Vertical loss: 60 m • Start 10:00 am
The mountain sprint traditionally is said to be the rest day of the GORE-TEX® TRANSALPINE-RUN 2015. The new route starts in Samnaun with a levelled two-kilometer-run. It is perfect to either warm up or directly speed up. After that there are no more excuses: The trail leading up steep slopes with a climb of 700 meters becomes more and more narrow until it reaches the finish on the 2499 meters high Alp Trida.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Misschien was hij al om 6 uur begonnen met lopen?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan moet je alle andere etappes die de teams lopen ook nog ff posten, want vandaag was een rustdagquote:Op woensdag 2 september 2015 19:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor de mensen die het niet kennen (waaronder ik zelf net nog niet)
[..]
Tja dat mag de rest zelf indenken of opzoeken. Deze inspanning een rustdag noemen zegt genoeg over voorgaande dagen.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan moet je alle andere etappes die de teams lopen ook nog ff posten, want vandaag was een rustdagJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Laatste poging hier, alles gaat op marktplaats:
Iemand interesse in:
• Garmin FR220 incl hartslagband
• Garmin Footpod
• Raidlight Olmo 12L hardlooprugzak
• Mizuno Wave Creation 15 schoenen maat 42 (US9), slechts 4 keer op hardgelopen (Camokleuren)
Die lees je niet, omdat ze je misschien minder interesseren, maar die zijn er echt. En van roeiers, fietsers of zwemmers zijn er misschien 50.000. Van lopers 500.000.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, zeker als blogger wel leuk om te lezen denk ikVraag me wel af wat het is aan hardlopen dat het blijkbaar zo'n goed onderwerp is voor bloggen! Ik zie bijna nooit fietsblogs of zwemblogs of roeiblogs..
Nee man, ik ben veel lelijker.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja nog iets: Wie vindt deze man op Strava voor je inlogt ook op Mossel lijken?
www.strava.comZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik denk dat LT wel graag roeiblogs leest..quote:Op woensdag 2 september 2015 19:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die lees je niet, omdat ze je misschien minder interesseren, maar die zijn er echt. En van roeiers, fietsers of zwemmers zijn er misschien 50.000. Van lopers 500.000.
[..]
Nee man, ik ben veel lelijker.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
had het van de week al een keer gepost.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tja dat mag de rest zelf indenken of opzoeken. Deze inspanning een rustdag noemen zegt genoeg over voorgaande dagen.8 dagen, 4 landen, 2 hardlopers, 1 droom is het motto van deze trail.
268 km over de alpen en ze pakken zowel wat dalen maar vooral pieken.![]()
kutquote:
Wat?!quote:ik ben wel geweest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ja het is hier het betere takkenweer. De afgelopen dagen was het 30 graden, nu is het de helft met een bak regen.![]()
quote:Op woensdag 2 september 2015 20:27 schreef Oceanonix het volgende:
Cool om daar een stuk van te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ja het is hier het betere takkenweer. De afgelopen dagen was het 30 graden, nu is het de helft met een bak regen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben wel klaar voor de TTM geloof ik.
Grootste risico dat het fiasco wordt is op het ogenblik het startnummer![]()
Dat heeft mijn "teamcaptain" en die moet ik zondag voor de race zien te vinden. Heel leuk allemaal, maar ik weet niet eens hoe de beste man eruit ziet
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 2 september 2015 20:27 schreef Oceanonix het volgende:
Hij is gewoon gewonnen door een Nederlander, Tim Pleijte van Team Salomon NL. Echt supergoed! Hij loopt samen met Michel Buijk de TAR en staan 12e in het klassement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ja het is hier het betere takkenweer. De afgelopen dagen was het 30 graden, nu is het de helft met een bak regen.
Ik wil de TAR ooit ook een keer lopen, lijkt me ontzettend gaaf. Maar eerst wat sterker worden.
![]()
Bij de vrouwen ging de eerste plaats ook naar NL vandaag geloof ikquote:Op woensdag 2 september 2015 21:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hij is gewoon gewonnen door een Nederlander, Tim Pleijte van Team Salomon NL. Echt supergoed! Hij loopt samen met Michel Buijk de TAR en staan 12e in het klassement.
Ik wil de TAR ooit ook een keer lopen, lijkt me ontzettend gaaf. Maar eerst wat sterker worden.
Wyccie heeft mij ook gevonden tijdens de Marikenloop om het startnummer over te dragen, en toen hadden we elkaar ook nog nooit gezien. Het is te doen dus!quote:Op woensdag 2 september 2015 21:05 schreef Guard het volgende:
Ik ben wel klaar voor de TTM geloof ik.
Grootste risico dat het fiasco wordt is op het ogenblik het startnummer![]()
Dat heeft mijn "teamcaptain" en die moet ik zondag voor de race zien te vinden. Heel leuk allemaal, maar ik weet niet eens hoe de beste man eruit ziet
Het zal ook wel goed komen, ik moet op zoek naar een groepje met shirts van de uni aan, dan komt het allemaal goed. Maar ik zou me toch wat meer op mijn gemak voelen als dat startnummer gewoon hier op de mat was geploft of ik het zelf vantevoren op het sportcentrum zou kunnen halen.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wyccie heeft mij ook gevonden tijdens de Marikenloop om het startnummer over te dragen, en toen hadden we elkaar ook nog nooit gezien. Het is te doen dus!
[/neuroot]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Klopt inderdaad, naar Ragna Debats, meteen even opgezocht. Woont in Catalonië en is 9e geworden bij Zegama. Top-skyrunster!quote:Op woensdag 2 september 2015 21:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij de vrouwen ging de eerste plaats ook naar NL vandaag geloof ik![]()
![]()
Oh dit had ik niet eens gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uh ja leuk, maar mijn zus komt ook langs en er lopen ook nog wat gezellige mensen van hier mee, dus die selfie zal ik wel niet opkomen![]()
Overigens: spreken we wat af, als fok!ers onder elkaar?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
nadeel van een 100 miler, als je achter in het veld deelneem heb je 30 uur de tijd om met je medelopers te keuvelen en dit heeft er toe geleidt dat mijn ultra-kalender voor volgend jaar al weer gevuld raakt.
damn gaat best snel. Lijkt me wel gevaarlijkquote:![]()
![]()
In Twente zeggen ze dan "Vake bu'j te bange!" (vaak ben je te bang)quote:Op woensdag 2 september 2015 21:52 schreef Skweezer het volgende:
[..]
damn gaat best snel. Lijkt me wel gevaarlijkJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ach, meeste mensen gaan niet zo snel hoor, waaronder ik.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:52 schreef Skweezer het volgende:
[..]
damn gaat best snel. Lijkt me wel gevaarlijkDe mensen die wel zo snel lopen daar zijn over het algemeen al ontzettend ervaren daarin. En als je op zo'n pad loopt valt het ook meestal wel mee en ben je alleen bezig met het pad en je voeten. De afgronden zie je bijna niet eens
. Dat ervaarde ik in ieder geval bij de Eigertrail.
![]()
hear hearquote:Op woensdag 2 september 2015 22:02 schreef Jero_nimo het volgende:
En als je op zo'n pad loopt valt het ook meestal wel mee en ben je alleen bezig met het pad en je voeten. De afgronden zie je bijna niet eens. Dat ervaarde ik in ieder geval bij de Eigertrail.
quote:Op woensdag 2 september 2015 21:19 schreef Guard het volgende:
Oh dit had ik niet eens gezien...Ik weet niet zo goed hoe alles gaat verlopen zondag, daarom wat voorzichtig met afspraken maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uh ja leuk, maar mijn zus komt ook langs en er lopen ook nog wat gezellige mensen van hier mee, dus die selfie zal ik wel niet opkomen![]()
Overigens: spreken we wat af, als fok!ers onder elkaar?
Onze jongste mini gaat 's ochtends eerst nog de minirun lopen om 10.30 uur en ik start zelf om 13.55, vak C. Daarna wil ik best naar de Koepelhal, maar weet niet of de rest van mijn gezinnetje daarvoor te porren is. Ik denk eigenlijk dat ik niet dan wel heel kort bij een fokmeet zal zijn.
Gelukkig wel mijn startnummer binnen. Hoef ik me daar tenminste geen zorgen meer over te maken![]()
Alleen nog niks gelopen deze week. Had eigenlijk vanavond een kort stukje willen doen, en dan vrijdag weer. Ik denk dat het nu morgen en vrijdag gaat worden.
Ik zit een beetje te dubben wat ik zal gaan doen: behoudend starten en genieten van de race, zeker wetend dat ik hem uit kan lopen zonder te wandelen (5:45/km) of proberen om ook echt voor een tijd te lopen, dat als alles meezit moet kunnen, met het gevaar dat ik ergens onderweg op adem moet gaan komen (5:30/km). Ik denk het laatste. Maar soms het eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje rare vraag: Ik heb trouwens soms bij een langere afstand last van zweet dat in mijn ogen druppelt. Hebben meer mensen daar last van? Iemand tips daarvoor? Ik zit erover te denken om met een polszweetbandje te gaan lopen, maar weet niet of ik daar weer meer last van krijg dan van dat zweet-gedoe. (Waar je je allemaal druk over kan maken)![]()
en nu we toch bezig zijn: wat zijn nu de handige momenten om een gelletje te nemen bij een 10 EM?
Ik zat erover te denken om er één te nemen op ca. 9-10 km, dan is het (voor mij) nog iets meer dan een half uur te gaan. Iemand betere ideeen?
Heb nu eindelijk wel een "lekkere" gel: de colasmaak van squeezy. Beter te doen dan de heel zoete kleverige meuk van SIS die ik had geprobeerd.![]()
Last van een polsbandje lijkt me gek. Ik heb meestal een buff op dus dan kan de zweet daarin.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:36 schreef steffelonio het volgende:
Beetje rare vraag: Ik heb trouwens soms bij een langere afstand last van zweet dat in mijn ogen druppelt. Hebben meer mensen daar last van? Iemand tips daarvoor? Ik zit erover te denken om met een polszweetbandje te gaan lopen, maar weet niet of ik daar weer meer last van krijg dan van dat zweet-gedoe. (Waar je je allemaal druk over kan maken)
Als je al een gelletje meeneemt voor die afstand zou ik hem inderdaad ongeveer op het midden doen. En SIS zoet? Van de gels die ik heb gehad vind ik dat juist meevallen. (degene die je zonder water moet nemen)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je zou ook wat vaseline op je wenkbrauwen kunnen doen, is geloof ik ook een veel gebruikte methode.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:36 schreef steffelonio het volgende:
Beetje rare vraag: Ik heb trouwens soms bij een langere afstand last van zweet dat in mijn ogen druppelt. Hebben meer mensen daar last van? Iemand tips daarvoor? Ik zit erover te denken om met een polszweetbandje te gaan lopen, maar weet niet of ik daar weer meer last van krijg dan van dat zweet-gedoe. (Waar je je allemaal druk over kan maken)
Verder heeft het niet zo veel zin om een gel te gebruiken bij een relatief korte afstand als 10 EM.![]()
Lijkt me wel, toch? Start jij de groeps-app? Start ik de groeps-app? Wie eventueel zou willen meeten, dm maar.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:19 schreef Guard het volgende:
Overigens: spreken we wat af, als fok!ers onder elkaar?![]()
start jij de app? Ben niet veel op Fok om dm's te checkenquote:Op donderdag 3 september 2015 00:53 schreef pijll het volgende:
[..]
Lijkt me wel, toch? Start jij de groeps-app? Start ik de groeps-app? Wie eventueel zou willen meeten, dm maar.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo. Net terug van een lekkere 3km. Morgen maar eens kijken hoe hard we kunnen op de 5km.
Yepquote:Op woensdag 2 september 2015 23:36 schreef steffelonio het volgende:
Beetje rare vraag: Ik heb trouwens soms bij een langere afstand last van zweet dat in mijn ogen druppelt. Hebben meer mensen daar last van? Iemand tips daarvoor? Ik zit erover te denken om met een polszweetbandje te gaan lopen, maar weet niet of ik daar weer meer last van krijg dan van dat zweet-gedoe. (Waar je je allemaal druk over kan maken)Vaseline boven je wenkbrauwen idd of een petje op.
![]()
Mijn grote teennagel heeft nu ook de kleine teennagel uitgenodigd voor een afscheidsfeestje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, ik zweet héél erg op mijn hoofd. Héél erg. Dus ik draag altijd een buffquote:Op woensdag 2 september 2015 23:36 schreef steffelonio het volgende:
Beetje rare vraag: Ik heb trouwens soms bij een langere afstand last van zweet dat in mijn ogen druppelt. Hebben meer mensen daar last van? Iemand tips daarvoor? Ik zit erover te denken om met een polszweetbandje te gaan lopen, maar weet niet of ik daar weer meer last van krijg dan van dat zweet-gedoe. (Waar je je allemaal druk over kan maken)Sinds ik dat doe geen last meer van.
Ja doei.![]()
Sinds ik revalideerde liep ik regelmatig hard, maar altijd 5-6 km met een tempo dat ik na 5km ook echt kapot was, rond de 5:00. Nu ging ik een keer expres heel langzamer lopen (wat voelt dat tegennatuurlijk aan het begin!) maar na 5 km had ik het gevoel dat ik nog uren door konuiteindelijk alsnog maar 7,5 gelopen met een tempo van 5:42 maar absoluut niet moe of kapot
ik snap opeens weer waarom hardlopen leuk is![]()
![]()
Ah, je hebt het licht gezienquote:Op donderdag 3 september 2015 09:36 schreef Daantke het volgende:
Sinds ik revalideerde liep ik regelmatig hard, maar altijd 5-6 km met een tempo dat ik na 5km ook echt kapot was, rond de 5:00. Nu ging ik een keer expres heel langzamer lopen (wat voelt dat tegennatuurlijk aan het begin!) maar na 5 km had ik het gevoel dat ik nog uren door konuiteindelijk alsnog maar 7,5 gelopen met een tempo van 5:42 maar absoluut niet moe of kapot
ik snap opeens weer waarom hardlopen leuk is![]()
Hardlopen![]()
Soms gaat een training erg lekker. Onderdeel van de training was een rondje (circa 3 km) op "pittig tempo" zoals de trainer dat noemde. En dat ging opeens wel erg lekker! Meegelopen met een trainingsmaatje die eigenlijk te snel voor me is, maar gisteren rustig aan deed voor zijn doen omdat hij zondag 30 km loopt. En dan loop je opeens rond de 4.15/km in een training.![]()
Wel lekker om even de benen te testen voor de 10 km van zondag. Ik geloof dat ik er wel klaar voor ben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vaseline of een zweetband om je hoofdquote:Op woensdag 2 september 2015 23:36 schreef steffelonio het volgende:
edit: was al gezegd.
Zondag een 3km wedstrijd lopen en dan verder voor de Posbankloop!![]()
Vanavond weer een sportmassageIk wou zeggen lekker, maar eigenlijk is het helemaal niet zo lekker
@LT succes met de sportmassage haha!
Gisteravond oefeningen meegekregen. Het zijn er gelukkig(nog) maar 4 . Deadlift, lunge, achterwaartse? lunge (soort schaats beweging) En voor tussendoor gewoon rek oefeningetje. Ik moet het wel met steun doen. Want zonder mocht het niet van hem want dat doet te zeer. Nouja goed dan doen we dat. Over 4 weken controleafspraak. Hoop dat het dan al
beter gaat.
Vanavond weer trainenHeb er zin in
![]()
![]()
Een lunge een schaatsbeweging?Hoe schaats jij?
Nouja.. side lunges lijken er nog wel een beetje op..
Dat lijkt mij wel lekker hoor.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Vanavond weer een sportmassageIk wou zeggen lekker, maar eigenlijk is het helemaal niet zo lekker
Heb behoorlijke spierpijn nu haha.
Gisteravond nog even wezen hardlopen, ging echt heel lekker. 10 km in ongeveer 57 minuten.![]()
![]()
Juist als je spierpijn hebt is zo'n massage behoorlijk pijnlijkquote:Op donderdag 3 september 2015 11:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel lekker hoor.Heb behoorlijke spierpijn nu haha.
Gisteravond nog even wezen hardlopen, ging echt heel lekker. 10 km in ongeveer 57 minuten.Een goede sportmasseur gaat echt met je spierknopen aan de slag. Vorige keer zat ik helemaal onder de blauwe plekken. En ik heb nu ook een beetje stijve bovenbenen dus fijn wordt het waarschijnlijk niet. Maar achteraf is het wel fijn om weer helemaal soepele spieren te hebben.
Lekker bezig!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 11:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Juist als je spierpijn hebt is zo'n massage behoorlijk pijnlijkEen goede sportmasseur gaat echt met je spierknopen aan de slag. Vorige keer zat ik helemaal onder de blauwe plekken. En ik heb nu ook een beetje stijve bovenbenen dus fijn wordt het waarschijnlijk niet. Maar achteraf is het wel fijn om weer helemaal soepele spieren te hebben.
Lekker bezig!Dat is wel hard, blauwe plekken ja? Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Maar lijkt me wel een keer fijn haha.
Thanks!![]()
![]()
Ok, het wordt dus toch taperen tm zondag, ik heb gewoon geen tijdNog even over die tassen: gewone plastic tas? Sporttas? Rugzak? Wat is handig? Dacht zelf gewoon een plastic tasje mee te nemen met een broek en schoon shirt, klein handdoekje wellicht... Waarom word ik zo nerveus
Is dat normaal??
Als je je tas achterlaat bij het centrale tassenachterlaatpunt van de organisatie, zou ik een tas nemen die je af kunt sluitenquote:Op donderdag 3 september 2015 11:33 schreef flipsen het volgende:
Ok, het wordt dus toch taperen tm zondag, ik heb gewoon geen tijdNog even over die tassen: gewone plastic tas? Sporttas? Rugzak? Wat is handig? Dacht zelf gewoon een plastic tasje mee te nemen met een broek en schoon shirt, klein handdoekje wellicht... Waarom word ik zo nerveus
Is dat normaal??
Ik zou wel een tas doen die je dicht kan ritsen, ze gooien dat gewoon op een tafel of zo dus anders valt er misschien iets uit of wordt het nat. Maar eerlijk gezegd boeit het geen drol, doe waar je je fijn bij voeltquote:Op donderdag 3 september 2015 11:33 schreef flipsen het volgende:
Is dat normaal??
Ik ga meestal in een joggingbroek en jas heen met daaronder mijn sportkleren, en dan stop ik die in de tas en trek ik ze weer aan na de wedstrijd. En een flesje drinken en nog wat eten inderdaad.
Dat wordt dus nog ergens een goedkope tas scoren met rits
Kun je niet ff een rugzak of sporttasje ofzo van iemand lenen?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:36 schreef flipsen het volgende:
Dat wordt dus nog ergens een goedkope tas scoren met ritsF means you're fucked![]()
En op het moment dat je al nerveus wordt, komt er nog een mailtje van de organisatie binnen met "TTM KOMT ERAAN!". Aaaaaargh
Ok, ik chargeer een beetjeLoop echt nog niet te hyperventileren, dat komt nog wel
Misschien kan iemand van hier er één voor je meenemen? En verder.. geen stress, adem in adem uit.. evenementen zijn leuk dus geniet er vanquote:Op donderdag 3 september 2015 11:36 schreef flipsen het volgende:
Dat wordt dus nog ergens een goedkope tas scoren met rits
Die TTM gaat echt jouw ergste nachtmerrie worden. Niet alleen zal je veel te hard van start gaan en het gevoel krijgen te ontploffen, je krijgt ook een dramatische aanval van YURkak en zal druipend van de spuitpoep bij de tassenafgifte erachter komen dat al je waardevolle spullen gejat zijn.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:38 schreef flipsen het volgende:
En op het moment dat je al nerveus wordt, komt er nog een mailtje van de organisatie binnen met "TTM KOMT ERAAN!". Aaaaaargh
Ok, ik chargeer een beetjeLoop echt nog niet te hyperventileren, dat komt nog wel
Welkom in Nederland.![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 11:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Die TTM gaat echt jouw ergste nachtmerrie worden. Niet alleen zal je veel te hard van start gaan en het gevoel krijgen te ontploffen, je krijgt ook een dramatische aanval van YURkak en zal druipend van de spuitpoep bij de tassenafgifte erachter komen dat al je waardevolle spullen gejat zijn.
![]()
En dan hebben we het nog niet eens over het meeten van andere Fok!ers achteraf
Vooraf! Je denkt toch niet dat we op je gaan wachten?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:49 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan hebben we het nog niet eens over het meeten van andere Fok!ers achteraf![]()
![]()
En al die wilde verhalen die ik hier altijd lees over barbecues enzo dan?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:55 schreef pijll het volgende:
[..]
Vooraf! Je denkt toch niet dat we op je gaan wachten?
Je moet niet alles geloven wat je op Fok leest.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
En al die wilde verhalen die ik hier altijd lees over barbecues enzo dan?![]()
Ekiden only... En dit gaat niet door dit jaarquote:Op donderdag 3 september 2015 11:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
En al die wilde verhalen die ik hier altijd lees over barbecues enzo dan?
Het is ook wel een beetje over met de zomer in Nederland.. Maar je bent nu al in Nederland toch flipsen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lang niets gepost hier, las nog wel af en toe mee uiteraard. Ook ik mag zondag op komen draven voor de TTM. Heb niet super getraind de afgelopen tijd, motivatie is in de vakantieperiode niet al te best geweest. Maar die 16km gaat me wel lukken. Erger is het dat ik over 2 weken de St.Pieters Beartrail moet gaan doen, 20km. Ik ga daar maar eens kijken hoever je zoiets op karakter kan doen. Moet nog wel ff snel een paar kilometers maken op de nieuwe trailschoentjes, ze staan nog erg maagdelijk in de doos op te me te wachten namelijk. Na de TTM maar snel de bossen gaan opzoeken om ze een beetje vies te maken.![]()
Jup, ik vlieg maandag terug. Ja, direct na de TTM, goeie planningquote:Op donderdag 3 september 2015 12:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is ook wel een beetje over met de zomer in Nederland.. Maar je bent nu al in Nederland toch flipsen?
De app is gestart. Nog wel een beetje leeg, dus steffelonio, CRX_Master, mossel, Gogo, laat maar weten als jullie er ook in willen. Tot niets verplichtend, natuurlijk, maar het zou leuk zijn om jullie ook te meeten!quote:Op donderdag 3 september 2015 06:37 schreef Guard het volgende:
[..]
start jij de app? Ben niet veel op Fok om dm's te checken![]()
Morgen een 5km lopen hier tijdens de Oranjeloop. 80% kans op regen
Och, waarom niet? Ik zat ook 6 uur in het vliegtuig na mijn 33km duurloop en ik sliep die nacht niet en had nergens last vanquote:Op donderdag 3 september 2015 12:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jup, ik vlieg maandag terug. Ja, direct na de TTM, goeie planningRegen tijdens het lopen kan juist heel fijn zijn vind ik! Vooral bij wedstrijdjes.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:22 schreef DeLuna het volgende:
Morgen een 5km lopen hier tijdens de Oranjeloop. 80% kans op regenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Binnenkort is het weer tijd voor een Gerard-Coxloopje.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is ook wel een beetje over met de zomer in Nederland.. Maar je bent nu al in Nederland toch flipsen?![]()
Zwabber, ik wacht nog steeds op mijn eindtijdopdracht voor zondag.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Die TTM gaat echt jouw ergste nachtmerrie worden. Niet alleen zal je veel te hard van start gaan en het gevoel krijgen te ontploffen, je krijgt ook een dramatische aanval van YURkak en zal druipend van de spuitpoep bij de tassenafgifte erachter komen dat al je waardevolle spullen gejat zijn.
10 km tijdens de 30 van Noord, hoef je dat niet meer op te zoeken.![]()
Ik voorspelde het vorig jaar al:quote:Op donderdag 3 september 2015 12:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ekiden only... En dit gaat niet door dit jaarquote:Op zondag 6 juli 2014 22:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Volgend jaar moet er in ieder geval een team Fok!ing afhakers komen. Misschien wel twee.4:15/km over 3 kilometer? Dan moet 46 minuten over 10 km mogelijk zijn.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:27 schreef McTwente het volgende:
[..]
Zwabber, ik wacht nog steeds op mijn eindtijdopdracht voor zondag.![]()
10 km tijdens de 30 van Noord, hoef je dat niet meer op te zoeken.![]()
@Lt nee het is niet echt een beweging van schaatsen. Ik denk idd dat ie side lunge heet dan. Zal het vanavond opzoeken!![]()
Jij wist natuurlijk al ééuwen van die hittegolf des doodsquote:Op donderdag 3 september 2015 12:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik voorspelde het vorig jaar al:
[..]
Flipsen, bij de Tilburg 5 mijl, afgelopen mei, was de tassen inname perfect geregeld. Nu zelfde organisatie, dus ik verwacht dat het ook weer prima zal zijn. Toen werd je tas in een plastic tas opgeborgen waarop je startnummer werd geschreven. Na afloop kon je je tas ophalen, alles bewaakt. Ik zou dan in een (afgesloten) tas echt wel mijn mobiel durven achterlaten.
[ Bericht 0% gewijzigd door steffelonio op 03-09-2015 13:36:20 (Typo) ]![]()
Ik mik mijn auto in een parkeergarage daar in de buurt en laat een paar spulletjes daar in liggen. Ben binnen 5-10 minuutjes weer bij de auto vanaf de start/finish mocht het nodig zijn. Parkeergarage "De Knegsel" meen ik dat die heet, is vrij dicht bij het station en gewoon goed bereikbaar tijdens het evenement ook. Spibelt om met de telefoon en wat geld er in en lopen maar!![]()
![]()
Zwabber, durf je nog een gokje aan voor mijn 5000m van morgen? En die van MrB?
Er is ook nog iemand van mijn groep die misschien wilde hazen. Alhoewel ik me afvraag in hoeverre ik daar veel aan heb tijdens zo'n baanwedstrijd, op je eigen tempogevoel lopen is ook wel fijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben benieuwd. Het zou leuk zijn als ik onder de 27 minuten zou kunnen lopen maar dat verwacht ik niet. We zien wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Och, waarom niet? Ik zat ook 6 uur in het vliegtuig na mijn 33km duurloop en ik sliep die nacht niet en had nergens last van
[..]
Regen tijdens het lopen kan juist heel fijn zijn vind ik! Vooral bij wedstrijdjes.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Nog maar een wedstrijdje dan. Even mijn PR op de 8 mijl verbeteren:
1
2[b]12 september 2015 - [url=http://www.fishpotatorun.nl/]Fish Potato Run (Urk-Emmeloord)[/url][/b]
[*] pijll - 8EM![]()
Mr B loopt 16-hoog, jij loopt je eerste 19-hoog.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Er is ook nog iemand van mijn groep die misschien wilde hazen. Alhoewel ik me afvraag in hoeverre ik daar veel aan heb tijdens zo'n baanwedstrijd, op je eigen tempogevoel lopen is ook wel fijn.![]()
Quoi, een tijdje terug had jij het over een geheim TomTom-project dat aanstaande was. Vandaag kondigt dat bedrijf de TomTom Spark aan. Feitelijk hetzelfde als de TomTom Cardio met een ingebouwde mp3-speler. Was dat het?![]()
Ken ik je potentiële haas?quote:Op donderdag 3 september 2015 13:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Er is ook nog iemand van mijn groep die misschien wilde hazen. Alhoewel ik me afvraag in hoeverre ik daar veel aan heb tijdens zo'n baanwedstrijd, op je eigen tempogevoel lopen is ook wel fijn.
Op zich vind ik het tijdens een baanwedstrijd erg fijn om me vast te kunnen klampen aan iemand die ongeveer hetzelfde tempo loopt. Vorig jaar liep ik 4900m lang alleen op kop om de laatste 100m voorbij gesprint te worden.Ik heb toen niet echt goed mijn eigen tempo kunnen halen
Sub 17 is inderdaad het doel, zou ook mogelijk kunnen zijn gezien mijn vorige 3000m, maar of het lukt.... Ik vind 5000m echt een rotafstand![]()
Hehe, denk dat je hem misschien wel kent, maar niet degene die jij bedoelt, die had nog last van kuiten. Ik ga het vanavond even vragen in ieder geval. Hoop wel dat mijn bovenbenen na de massage weer normaal voelen anders wordt het sowieso niksquote:Op donderdag 3 september 2015 14:47 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ken ik je potentiële haas?
Op zich vind ik het tijdens een baanwedstrijd erg fijn om me vast te kunnen klampen aan iemand die ongeveer hetzelfde tempo loopt. Vorig jaar liep ik 4900m lang alleen op kop om de laatste 100m voorbij gesprint te worden.Ik heb toen niet echt goed mijn eigen tempo kunnen halen
Sub 17 is inderdaad het doel, zou ook mogelijk kunnen zijn gezien mijn vorige 3000m, maar of het lukt.... Ik vind 5000m echt een rotafstandSnap niet zo goed waarom ze zo stijf zijn na een normale duurloop, misschien was het toch te lang voor nuchter lopen of heb ik gisteren te weinig gedronken of zo.
Maar het plan is om rondjes 94 te gaan rennen, dan komt er idd een mooie 19 hoog uit. Op de 3000m kon ik wel redelijk machinaal mijn eigen rondetijden lopen, maar op 5000 is dat misschien wel lastiger. Ach we zien wel. Het zal sowieso wel weer middernacht wordenIk hoop toch op maximaal 3 series..
Na een lange periode met benauwd en warm weer zijn de omstandigheden nu ineens ideaal. Zo'n scherpe overgang maakt dat het ineens allemaal een stuk makkelijker lijkt te gaan.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:47 schreef Mr.B. het volgende:
Sub 17 is inderdaad het doel, zou ook mogelijk kunnen zijn gezien mijn vorige 3000m, maar of het lukt.... Ik vind 5000m echt een rotafstand
Maar goed, je kunt een slechte dag hebben die onverklaarbaar is.![]()
Las het ook vind het alleen niet zo,n denderend aanbod. De batterij zal wel sterker moeten zijn want in mijn cardio is die soms ook verdomd snel leeg. De meerwaarde van muziek door dat ding is voor mij niet groot, wil ik muziek dan stop ik mijn telefoon in de spibelt. Toch loop ik vaak trouwens lekkerder zonder muziek.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Quoi, een tijdje terug had jij het over een geheim TomTom-project dat aanstaande was. Vandaag kondigt dat bedrijf de TomTom Spark aan. Feitelijk hetzelfde als de TomTom Cardio met een ingebouwde mp3-speler. Was dat het?![]()
Lopen met muziek in training vind ik wel lekker, maar dan zet ik wel Spotify aan op de telefoon. Prop dat ding in de Spibelt (telefoons moeten trouwens niet groter meer worden, dan moet ik ook een grotere Spibelt) en lopen maar. Toch wel een prettig idee dat ik de telefoon bij heb, mocht er wat gebeuren.
![]()
45:41 => http://www.corniel.nl/runs/quote:Op donderdag 3 september 2015 12:44 schreef Zwabberhark het volgende:
4:15/km over 3 kilometer? Dan moet 46 minuten over 10 km mogelijk zijn.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ja die lagere temperatuur is nu wel lekker ja. Als het verder niet al te hard gaat regenen en/of waaien zouden de omstandigheden wel goed moeten zijn. Dan kan ik het alleen mezelf verwijten als ik niet goed zou lopen...quote:Op donderdag 3 september 2015 14:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Na een lange periode met benauwd en warm weer zijn de omstandigheden nu ineens ideaal. Zo'n scherpe overgang maakt dat het ineens allemaal een stuk makkelijker lijkt te gaan.
Maar goed, je kunt een slechte dag hebben die onverklaarbaar is.Volgens mij zat ik vorig jaar in de derde en laatste serie, die startte om kwart voor elf of zo.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Het zal sowieso wel weer middernacht wordenIk hoop toch op maximaal 3 series..
![]()
Aangezien je 3 s sneller was dan jero op de 7HL, is een tijd van 1 s onder zijn PR op de 5 km niet meer dan logisch. Of dat aan jezelf ligt als het niet lukt is de vraag, soms lukt het gewoon niet zonder dat daar een reden voor is.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:19 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ja die lagere temperatuur is nu wel lekker ja. Als het verder niet al te hard gaat regenen en/of waaien zouden de omstandigheden wel goed moeten zijn. Dan kan ik het alleen mezelf verwijten als ik niet goed zou lopen...![]()
Dat is zeker logisch, maar volgens mij heeft Jero 16:45 staan. En 16:44 ga ik toch echt niet redden. Dan zou ik de hele tijd wind in de rug moeten hebben of een stuk moeten afsnijden en dat is op de baan toch lastigquote:Op donderdag 3 september 2015 15:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Aangezien je 3 s sneller was dan jero op de 7HL, is een tijd van 1 s onder zijn PR op de 5 km niet meer dan logisch. Of dat aan jezelf ligt als het niet lukt is de vraag, soms lukt het gewoon niet zonder dat daar een reden voor is.![]()
Ik ben wel geïnteresseerd in die Foodpodquote:Op woensdag 2 september 2015 19:40 schreef YUR het volgende:
Laatste poging hier, alles gaat op marktplaats:
Iemand interesse in:
• Garmin FR220 incl hartslagband
• Garmin Footpod
• Raidlight Olmo 12L hardlooprugzak
• Mizuno Wave Creation 15 schoenen maat 42 (US9), slechts 4 keer op hardgelopen (Camokleuren)
![]()
![]()
Even heel random tussendoor; ik zag dat er (neppe) spibelt achtige dingen bij de Action lagen voor ¤1,99.![]()
Werd ik daarnet tijdens het hardlopen staande gehouden door een oudere dame op een fiets.
"Meneer, ik moet u toch even een advies geven."
O boy, dacht ik. Die gaat zeggen dat ik als een mongool loop.
"U loopt te veel op uw tenen. Daar krijgt u onherroepelijk last van aan uw achillespezen".
Ok. Bedankt mevrouw.
Juist aan mijn achillespezen heb ik dus zelden of nooit een pijntje gehad, maar ja, ze bedoelde het goed. Verder ging het lekker kut, maar beter dan eergisteren.![]()
Dan had je moeten zeggen "Ja, ze mogen me ook niet horen.. shhhh"quote:Op donderdag 3 september 2015 16:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Werd ik daarnet tijdens het hardlopen staande gehouden door een oudere dame op een fiets.
"U loopt te veel op uw tenen. Daar krijgt u onherroepelijk last van aan uw achillespezen".
Ok. Bedankt mevrouw.
Juist aan mijn achillespezen heb ik dus zelden of nooit een pijntje gehad, maar ja, ze bedoelde het goed. Verder ging het lekker kut, maar beter dan eergisteren.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Schattig dametjequote:Op donderdag 3 september 2015 16:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Ok. Bedankt mevrouw.
Juist aan mijn achillespezen heb ik dus zelden of nooit een pijntje gehad, maar ja, ze bedoelde het goed. Verder ging het lekker kut, maar beter dan eergisteren.
Ja, zo is de tijd die ik tegen een loopmaatje zei (47-48 minuten) natuurlijk niet meer te verdedigen.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:16 schreef Corniel het volgende:
[..]
45:41 => http://www.corniel.nl/runs/
Ik houd het er maar op dat ik die 3 km niet heel exact heb gemeten. Het zal wel iets langzamer zijn geweest.![]()
![]()
Of.. shhhhhh i'm hunting wabbits!quote:Op donderdag 3 september 2015 17:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan had je moeten zeggen "Ja, ze mogen me ook niet horen.. shhhh"
Dit moest een edit zijn.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 17:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Of.. shhhhhh i'm hunting wabbits!
Dit moest een edit zijn.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Pech gehad jongen. 45/46 of je gaat hier weggehoond worden.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:38 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ja, zo is de tijd die ik tegen een loopmaatje zei (47-48 minuten) natuurlijk niet meer te verdedigen.
Ik houd het er maar op dat ik die 3 km niet heel exact heb gemeten. Het zal wel iets langzamer zijn geweest.![]()
Potver. De redactie van de krant zit dus op 8 hoog. 160 fucking treetjes. Maar goed, vandaag dus weer 320 omhoog en 320 omlaag gedaan. Gisteren heb ik de eerste keer nog gesmokkeld, toen dus 160 omhoog en 320 omlaag. Maar da's best een eind!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Rug getest met een kort loopje. Conclusie: Ik ga zondag gewoon de 32km bij de Wisenttrail doen
quote:Op donderdag 3 september 2015 18:47 schreef YUR het volgende:
Rug getest met een kort loopje. Conclusie: Ik ga zondag gewoon de 32km bij de Wisenttrail doen
Met het oog op zondag ga ik zo lekker een rondje fietsen ipv lopen. Hopelijk is het zondag net zulk lekker loopweer als vandaag!![]()
Zondag 15 graden en bewolkt, ideaal loopweerquote:Op donderdag 3 september 2015 18:56 schreef Gogo83 het volgende:
Met het oog op zondag ga ik zo lekker een rondje fietsen ipv lopen. Hopelijk is het zondag net zulk lekker loopweer als vandaag!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: