twitter:tilburgtenmiles twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 19:08:33De Amerikaanse wereldtopper @ShalaneFlanagan sluit aan bij het startveld van de 10km, op jacht naar het Amerikaans record (31.06 uit 1990)! reageer retweet
Oehhh nicequote:Op dinsdag 1 september 2015 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Heerlijkste en vlotste loopje in tijden
O. Mijn. Hemel. wat was het heerlijk lopen![]()
5km met 5.43min/km
Je staat erbijquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:13 schreef SEMTEX het volgende:
Hi Nanook, mag deze erbij in de OP?
[ code verwijderd ]
Oh en mag ik bij de Venloop?
[ code verwijderd ]
moet kunnenquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Iedereen is goed bezig zo te zien.![]()
Ik heb vanmorgen voordat ik naar werk ging een slechte 8.5km, gisteravond een paar glazen wijn gedronken en wat laat naar bed gegaan, heeft blijkbaar echt heel veel invloed op je hardloopprestaties.Echt 5/6 minuten trager dan normaal en een paar keer een minuutje gelopen.
Je hoeft ook niet elke keer dat je rent hetzelfde tempo te lopen, laat staan voluit!quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Iedereen is goed bezig zo te zien.![]()
Ik heb vanmorgen voordat ik naar werk ging een slechte 8.5km, gisteravond een paar glazen wijn gedronken en wat laat naar bed gegaan, heeft blijkbaar echt heel veel invloed op je hardloopprestaties.Echt 5/6 minuten trager dan normaal en een paar keer een minuutje gelopen.
Bij de club of voor jezelf?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Iedereen is goed bezig. Ik niet... Gisteren één training gemist en meteen slaat de slacker-modus toe... Morgen moet ik echt weer gaan.
Ik loop alleen met mezelfquote:
Oi!quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik loop alleen met mezelfmaar maandag ben ik geskipt, en dan is het zo makkelijk om de volgende ook te skippen
Nee ik weet het... Maar ik ben echt moe! Ik weet zeker dat als ik nu op bed ga liggen, ik meteen slaapquote:
Oh ik wou net zeggen van ga nu dan.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee ik weet het... Maar ik ben echt moe! Ik weet zeker dat als ik nu op bed ga liggen, ik meteen slaap
Ga dan maar extra lekker slapen als je weer thuis bent van lopenquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee ik weet het... Maar ik ben echt moe! Ik weet zeker dat als ik nu op bed ga liggen, ik meteen slaap
quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh ik wou net zeggen van ga nu dan.
Morgen! Beloofd!quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Ga dan maar extra lekker slapen als je weer thuis bent van lopen
herkenbaarquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Iedereen is goed bezig. Ik niet... Gisteren één training gemist en meteen slaat de slacker-modus toe... Morgen moet ik echt weer gaan.
Boooo lopen joh! Dan slaap je zo veel lekkerder daarnaquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nice, lekker bezig!!quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Boooo lopen joh! Dan slaap je zo veel lekkerder daarna![]()
Lekker loopje Mo!
Ik heb ook lekker gelopen. Zelfde intervalherstelloopje als paar weken geleden, alleen kwam ik nu een halve km verder. Nice
Morgen krijg je anders een paar virtuele trapjes onder de bips hequote:Op dinsdag 1 september 2015 20:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nice, lekker bezig!!
Morgen ga ik er ook voor!
Het is hier al morgen.... just sayingquote:
En dat willen de virtuele bevallige billetjes niet!quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Morgen krijg je anders een paar virtuele trapjes onder de bips he
quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Het is hier al morgen.... just saying
En als het op hardlopen aankomt, sleep is overrated!
Ik ook zoiets, 19km, het plan is om het meteen morgenvroeg voor het echte ontbijt te doenquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik morgen ook weer. 100 minuten. 20 om 20. Rustig, normaal.
Dat zal bij mij zon 16 of 17 km zijn. Daarvoor ga ik wel even ontbijten denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, 19km, het plan is om het meteen morgenvroeg voor het echte ontbijt te doen
1 2 | [b]4 Oktober 2015 [url=http://www.sportsground.co.nz/stpaulsathletics/81470/] Sandy Piont Classic (Invercargill)[/url][/b] [*] rechtsedirecte - HM |
daar kun je voor 7 euro geen buil aan vallen!quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:21 schreef Skweezer het volgende:
Bij de AH hardloopaccesoires voor 6,99
[ afbeelding ]
Dat hesje lijkt wel handig en niet zo lomp
Dat hesje lijkt op m'n Nathan-vestje! Zit prima hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:21 schreef Skweezer het volgende:
Bij de AH hardloopaccesoires voor 6,99
[ afbeelding ]
Dat hesje lijkt wel handig en niet zo lomp
Zit die strak om het lichaam?quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat hesje lijkt op m'n Nathan-vestje! Zit prima hoor!
Neu niet echt. Maar je kunt 'm met de klittenbandjes wel iets strakker zetten denk ik? Heb ik alleen nooit de moeite voor genomen.quote:
Dan laat ik 't bij m'n huidige vestje denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Neu niet echt. Maar je kunt 'm met de klittenbandjes wel iets strakker zetten denk ik? Heb ik alleen nooit de moeite voor genomen.
1) Intervallen van 200/300/500 zijn kort en daardoor zowel fysiek als mentaal makkelijker vol te houden. Een afstand van 5 of 10 is een ander verhaal. Dan moet je echt een drempel over om door te kunnen zetten. Die drempel ben jij nog nooit over geweest. Is ook moeilijk, hier spreekt de ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:35 schreef Quoi het volgende:
Ik kreeg de vraag: "Als jij nu naast mij loopt en ik loop de 5 km in 25 min, hoe kun jij dan 27 min lopen?" Ik heb diegene doorgestuurd naar Zwabber voor het antwoord.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
1) Intervallen van 200/300/500 zijn kort en daardoor zowel fysiek als mentaal makkelijker vol te houden. Een afstand van 5 of 10 is een ander verhaal. Dan moet je echt een drempel over om door te kunnen zetten. Die drempel ben jij nog nooit over geweest. Is ook moeilijk, hier spreekt de ervaringsdeskundige.
2) Trainingen zijn gevrijwaard van prestatiedruk.
3) Jij bent vermoedelijk een avondloper, maar wedstrijden zijn meestal 's ochtends/'s middags.
4) Jouw clubgenoot presteert juist goed onder druk.
5) Jij moet beter naar mij luisteren.
6) Topsnelheid op korte intervallen komt meer aan op looptechniek en kracht en een 5km meer op inhoud/anaeroob vermogen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
1) Intervallen van 200/300/500 zijn kort en daardoor zowel fysiek als mentaal makkelijker vol te houden. Een afstand van 5 of 10 is een ander verhaal. Dan moet je echt een drempel over om door te kunnen zetten. Die drempel ben jij nog nooit over geweest. Is ook moeilijk, hier spreekt de ervaringsdeskundige.
2) Trainingen zijn gevrijwaard van prestatiedruk.
3) Jij bent vermoedelijk een avondloper, maar wedstrijden zijn meestal 's ochtends/'s middags.
4) Jouw clubgenoot presteert juist goed onder druk.
5) Jij moet beter naar mij luisteren.
Dat zijn joggersquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:32 schreef Quoi het volgende:
Dat er toch mensen zijn die hardlopen zónder de kennis en ondersteuning van dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |