Haha, zijn team is 2e geworden in het overall klassement he..quote:Op zondag 6 juli 2014 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jero....heb je al de persoonlijke felicitaties van Ronnie mogen ontvangen overhet feit dat je hem voor gebleven bent?
Nice DW! Gratz met een mooie mijlpaal, wanneer komt voor jou de eerste M?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn eerste derrrrrtigarrrr!
http://www.endomondo.com/workouts/368724220/7102294
Het ging niet vanzelf.. man man man..
Eerst 5 km richting maatje, die heeft 8 km meegelopen, toen weer door, maar op een gegeven moment liep ik een bospad door die ellendig lang vals plat was en door de combinatie met de zachte ondergrond zoog het de energie uit de benen, waardoor de laatste 10 in een soort interval zijn gegaan. Maar 30 = 30!
blijkbaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wut? Heb ik jou nou gewoon helemaal niet gezien??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik viel midden in een gesprek tussen jou en Corniel. Toen werd de opmerking gemaakt dat de man naast jou jouw echtgenoot was. Misschien ben je dat vergeten. Het is triest dat je al zo jong in de sleur van een huwelijk gezogen bent, maar dat is jouw eigen keuze geweest. Als je maar lol hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:17 schreef Quoi het volgende:
Mooie dag gisteren. Eindelijk zit ik even op mijn kont en kan ik even terugblikken. Ik ging een verslagje tikken, maar de ervaring van het laatste loopje moest er toch nog even uit, zeg maar. Is dus een beetje lang geworden
Hierbij past maar één smiley:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Nu weet ik wie je bentquote:Op zondag 6 juli 2014 18:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nog even een klein verslagje vanaf mijn kant. Sinds een tijdje last van mijn achillespees wat steeds iets erger leek te worden. Na wat rust ging het weg maar kwam het net zo makkelijk weer terug. Twee weken voor de ekiden tijdens een loopje was het weer behoorlijk terug. Tot aan de dag voor de ekiden niet meer gelopen. Vrijdag een klein stukje gelopen en dat ging goed. 10 km op niet al te hard moest wel gaan lukken zonder de boel weer te forceren.
Ik had al een conservatieve tijd opgegeven van 50:00 wat normaal gesproken wel harder zou moeten kunnen, om de boel niet te forceren had ik een tijd opgegeven van 55 ongeveer aan silk die het lintje van mij over zou nemen. De kluizenaar waar ik het lintje van mocht overnemen was makkelijk te herkennen door zijn lengte en witte pet. Op het eind heeft hij er nog een eindsprintje uitgegooid om nog even iemand in te halen om de wissel makkelijker te maken.
Ik kon beginnen aan een inhaalrace. Alles voelde goed aan de meesten vlak voor mij liepen een stuk langzamer. Dit was wel leuk om te doen. Mijn garmin gaf op het fietspad de meest vreemde waardes aan en kon geen pijl op de snelheid trekken. Dan maar op gevoel redelijk doorlopen maar niet te hard om de boel te forceren. Nog wat medefokkers zien lopen in tegenovergestelde richting ze waren allemaal zeer geconcentreerd bezig.
Een paar honderd meter voor het eerste keerpunt zag ik te-brengla mij tegemoet komen, als motivatie besloten om te kijken of ik die kon gaan inhalen. Vlak voordat ik de baan op ga komt zij er af. Ik lig dus zo'n 400 meter achter en was al wat ingelopen. Het tweede rondje haalde ik al bijna niemand meer in. Er liep een meisje voor mij in ongeveer hetzelfde tempo. Er heel even achter gezeten om mijzelf te pacen om niet te hard te gaan, toch maar besloten om er lang te gaan als ik te-brengla wou inhalen. Dat kon zij blijkbaar niet hebben en kwam mij weer voorbij. Nou als we dat spelletje gaan spelen prima jij gaat het niet winnen van mij bij de finish.
Iets meer dan 100 meter voor het keerpunt kom ik te-brengla weer tegen. Het moet kunnen als ik de laatste km's nog even aanzet. Bij km 8 was ik mijn voorgangster zat en ging er langs, niet veel harder dan dat we gingen. Ze klampte aan. Dus het wordt ook van haar kant een spelletje. Mooi tempo gaat nog iets hoger, en ze moet lossen. Niet veel later haal ik te-brengla in. Tik haar even aan en op dat moment zat ze er even doorheen. Toch lopen we een stukje samen op in een redelijk tempo al babbelend. PR tijd zou er toch niet in inzitten .
Totdat dat bewuste meisje weer langs kwam en ik ging weer in de achtervolging. Snel had ik haar al weer te pakken. Bij het wisselpunt probeerde ik silk te spotten. Het was aardig druk en ze is niet de grootste. Die zal wel als laatste dacht ik. Dat was ook niet zo, ze was er niet. Voor de blauwe mat vol in de remmen. Op het moment dat ik een stukje terugloop springt ze uit de drukte en kunnen we alsnog over de start/finish.
Uiteindelijk nog net onder de 50 gefinished wat ik totaal niet verwacht had en bovenal tot nu toe pijnvrij.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:17 schreef Quoi het volgende:
Mooie dag gisteren. Eindelijk zit ik even op mijn kont en kan ik even terugblikken. Ik ging een verslagje tikken, maar de ervaring van het laatste loopje moest er toch nog even uit, zeg maar. Is dus een beetje lang geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dat je het lopen ook weer lekker kon oppakken na die minder fijne 5k. Erg knap gedaan!
Dat brandertje met die worstjes was wel geniaal geregeld trouwens! Doen jullie goed
.
de man is niet van deze aarde!!quote:Op zondag 6 juli 2014 21:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb nog wel gezellig met hem lopen babbelen over zijn WK Skyrunning een weekje eerder, het viel me nog mee dat hij überhaupt kon lopen![]()
grote klasse! mooi vlak gelopen imo...quote:Op zondag 6 juli 2014 21:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn eerste derrrrrtigarrrr!
http://www.endomondo.com/workouts/368724220/7102294
Het ging niet vanzelf.. man man man..
Eerst 5 km richting maatje, die heeft 8 km meegelopen, toen weer door, maar op een gegeven moment liep ik een bospad door die ellendig lang vals plat was en door de combinatie met de zachte ondergrond zoog het de energie uit de benen, waardoor de laatste 10 in een soort interval zijn gegaan. Maar 30 = 30!
Volgens mij vond ik het leukquote:
Ja, nogmaals sorry daarvoor. Baalde daar echt ernstig voor, ben wel blij dat ik in ieder geval geen PR van je heb verkloot ofzo. Volgens jaar anders aanpakken en ook 5 min. van te voren al lekker aso vooraan gaan staan denk ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Totdat dat bewuste meisje weer langs kwam en ik ging weer in de achtervolging. Snel had ik haar al weer te pakken. Bij het wisselpunt probeerde ik silk te spotten. Het was aardig druk en ze is niet de grootste. Die zal wel als laatste dacht ik. Dat was ook niet zo, ze was er niet. Voor de blauwe mat vol in de remmen. Op het moment dat ik een stukje terugloop springt ze uit de drukte en kunnen we alsnog over de start/finish.
Nee, moet dat?quote:
Ja mijn idee was om mijn eerste M in Enschede te doen... maar stiekem duurt dat wel lang en zou ik er wel eerder 1 willen doen. Dus wellicht die wat eerder in het topic werd aangehaald waar jij ook met potlood een kruisje hebt staan in December.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nice DW! Gratz met een mooie mijlpaal, wanneer komt voor jou de eerste M?
met mij goed, maar lopen zit er tot het eind van het jaar niet in. blijf last houden van die achillespees.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Winterstorm! Hoe is het?!
Rd: ja! En ze hebber er nog veel meer van Lakeland Trails! Misschien de marathon volgend jaar
Volgend jaar ook een Fok!ing vrijgezel-team? ;-)quote:Op zondag 6 juli 2014 21:21 schreef SiIk het volgende:
Zo, ik ben eindelijk weer thuis!
Hoop nieuwe vriendjes erbij op Endomondo meteen, leuk
Ik heb gisteren wel goed m'n best gedaan, rondslenteren in de dierentuin vandaag was vooral heuvelop niet altijd even fijn voor de benen en billen.
[..]
Ik kan me dit moment ongeveer herinneren denk ik, maar het ging in ieder geval niet zo
Ik geniet ernstig van het vrijgezellenleven
Ja, hoe gaat het tussen jou en Hatsie?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja mijn idee was om mijn eerste M in Enschede te doen... maar stiekem duurt dat wel lang en zou ik er wel eerder 1 willen doen. Dus wellicht die wat eerder in het topic werd aangehaald waar jij ook met potlood een kruisje hebt staan in December.
@Silk... Pas maar op hoor met je vrijgezellenleven.. Als de ene fokker er niet een man bijbedenkt, dan droom Jero-nimo je er wel een echtgenoot bij![]()
Volgend jaar moet er in ieder geval een team Fok!ing afhakers komen. Misschien wel twee.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:01 schreef McTwente het volgende:
[..]
Volgend jaar ook een Fok!ing vrijgezel-team? ;-)
Volgens mij kunnen we die met gemak vullen.
Blauwe plu, gele letters?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik word zorgvuldig geblokkeerd waardoor het lijkt alsof iemand anders namens Fok! wat snel finisht.
Ik heb gisteren ook m'n paraplu laten staan realiseerde ik mij toen ik op de bus stond te wachten, nou ja, jammer.
You're welcomequote:Op zondag 6 juli 2014 21:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hej, die heb ik helemaal niet gezien nee, dankje!![]()
CO.UK!Waar blijven die lange verslagen met foto's!!!
Haha, dat zal het zijn idd.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
You're welcome
Echt jammer dat er niet meer foto's van je gemaakt zijn. Maar ja, die fotografen zijn niet zo snel he...
Dat kan heel kort die foto's, voor jou tenminstequote:Op zondag 6 juli 2014 20:19 schreef Guard het volgende:
Terug van een dagje beachtennis in Scheveningen.
Op een of andere manier een fikse snee in mijn grote teen gekregen (schelp?).
Dus hopen dat het niet gaat ontsteken of zo.
Ben nu wel kapot, blij dat ik morgen weer mag gaan werken, das meer ontspannend dan zo'n sportief weekend
Morgen ook maar eens kijken naar de foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |