Dit is een hele lieve, maar ook onwijs gave foto. Bonobo naar de klootjes, Swets die heel zacht zijn hand streelt.quote:
Heb ik daar nou mijn eerste zweef te pakken??quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dit is een hele lieve, maar ook onwijs gave foto. Bonobo naar de klootjes, Swets die heel zacht zijn hand streelt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
co.uk heeft een g-e-w-e-l-d-i-g-e HM in het Lake District gelopen. Pittig, prachtig, 2.29.30 ofzo. Lekker samen gehobbeld, genoten en nu aan de bbq op de camping!
Liefdequote:Op zondag 6 juli 2014 19:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dit is een hele lieve, maar ook onwijs gave foto. Bonobo naar de klootjes, Swets die heel zacht zijn hand streelt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
co.uk heeft een g-e-w-e-l-d-i-g-e HM in het Lake District gelopen. Pittig, prachtig, 2.29.30 ofzo. Lekker samen gehobbeld, genoten en nu aan de bbq op de camping!
Even in een badje met biotex weken vanavond voor de zekerheid anders?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:19 schreef Guard het volgende:
Op een of andere manier een fikse snee in mijn grote teen gekregen (schelp?).
Dus hopen dat het niet gaat ontsteken of zo.
Ik las iets van be-achte-nis…quote:Op zondag 6 juli 2014 20:19 schreef Guard het volgende:
Terug van een dagje beachtennis in Scheveningen.
Ben nu wel kapot, blij dat ik morgen weer mag gaan werken, das meer ontspannend dan zo'n sportief weekend
Morgen ook maar eens kijken naar de foto's.
Heb je het stukje gelezen over een vergeten oranje paraplu?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:19 schreef Guard het volgende:
Terug van een dagje beachtennis in Scheveningen.
Ben nu wel kapot, blij dat ik morgen weer mag gaan werken, das meer ontspannend dan zo'n sportief weekend
Morgen ook maar eens kijken naar de foto's.
En anders gewoon er af er mee...!quote:Op zondag 6 juli 2014 20:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik las iets van be-achte-nis…![]()
![]()
Balen van de snee in je voet. Zorgen dat het goed schoon blijft, dan zal het met de ontstekingen wel meevallen
Nee die was niet vergeten. Dat ding had zijn beste tijd gehad.. Stak mezelf bijna een oog uit met een loshangende balein.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Heb je het stukje gelezen over een vergeten oranje paraplu?
Ik ookquote:Op zondag 6 juli 2014 20:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
![]()
Balen van de snee in je voet. Zorgen dat het goed schoon blijft, dan zal het met de ontstekingen wel meevallen
Haha ik ook. Nu ik het door je post nogmaals lees snap ik 'm dat het beach-tennis is.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:04 schreef Yuki het volgende:
Ha! De finish van Fok! wat snel gevonden en daarmee ook eindelijk een foto waar Jero hardlopend op staatIk word zorgvuldig geblokkeerd waardoor het lijkt alsof iemand anders namens Fok! wat snel finisht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gisteren ook m'n paraplu laten staan realiseerde ik mij toen ik op de bus stond te wachten, nou ja, jammer.
Jack does it in real time...
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:04 schreef Yuki het volgende:
Ha! De finish van Fok! wat snel gevonden en daarmee ook eindelijk een foto waar Jero hardlopend op staatHej, die heb ik helemaal niet gezien nee, dankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CO.UK!Waar blijven die lange verslagen met foto's!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |