quote:Op zondag 6 juli 2014 10:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb een kleine impressie geschreven over gisteren.
TL;DR (en dat is het zeker): saaie kutdag.En zo kom je er ineens achter dat je getrouwd bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
TL;DR (en dat is het zeker): saaie kutdag.Tof verhaal over scharrelfokkers.. Briljant stukje tekst dit zwabber!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat ie ook in de auto?quote:Op zondag 6 juli 2014 10:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
En zo kom je er ineens achter dat je getrouwd bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TL;DR (en dat is het zeker): saaie kutdag.Wat een verschrikkelijk lang kutverslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Wat hij zegtquote:Op zondag 6 juli 2014 10:39 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Tof verhaal over scharrelfokkers.. Briljant stukje tekst dit zwabber!
TL;DR (en dat is het zeker): saaie kutdag.een Zwabber-stukje pur sang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
TL;DR (en dat is het zeker): saaie kutdag.De opmerking van mossel heb ik gemist. Zou u die nog even kunnen herhalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het aantal FB-vriendjes wordt door dit soort evenementen inderdaad onhoudbaar. Ik zal een aantal mensen moeten ontvrienden. Niet-hardlopers, natuurlijk, die verdienen het.
quote:Op zondag 6 juli 2014 10:55 schreef Hinder het volgende:
De beruchte startvideo, ditmaal editie 2014:
Ik viel midden in een gesprek tussen jou en Corniel. Toen werd de opmerking gemaakt dat de man naast jou jouw echtgenoot was. Misschien ben je dat vergeten. Het is triest dat je al zo jong in de sleur van een huwelijk gezogen bent, maar dat is jouw eigen keuze geweest. Als je maar lol hebt.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
En zo kom je er ineens achter dat je getrouwd bent!
Dan stuurt mossel auteursrechtorganisaties op mij af, dus dat mag hij zelf doen.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:49 schreef pijll het volgende:
[..]
De opmerking van mossel heb ik gemist. Zou u die nog even kunnen herhalen?
TL;DR (en dat is het zeker): saaie kutdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk stuk! Ik gaf jouw als eerste een hand toen ik aan kwam lopen volgens mij, heel gek zonder de nickname te noemen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Ik denk dat het me een permaban oplevert voor volgende edities van Ekidens, Puinduinmeets en andere aanverwanten...quote:Op zondag 6 juli 2014 10:49 schreef pijll het volgende:
[..]
De opmerking van mossel heb ik gemist. Zou u die nog even kunnen herhalen?
Het aantal FB-vriendjes wordt door dit soort evenementen inderdaad onhoudbaar. Ik zal een aantal mensen moeten ontvrienden. Niet-hardlopers, natuurlijk, die verdienen het.
Van mij? Dat zou een unicum zijn, want ik hou per definitie slecht op foto'squote:Op zondag 6 juli 2014 10:09 schreef hatsaflats het volgende:
Verderop staat nog een onwijs coole foto van Swets.
TL;DR (en dat is het zeker): saaie kutdag.Dit verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mogge trouwens. Terwijl meneer sinds 9:00u aan 25 km bezig is![]()
Sowieso, want je bent een afhaker en moet de rest van je leven op de bank herstellen van blessures.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik denk dat het me een permaban oplevert voor volgende edities van Ekidens, Puinduinmeets en andere aanverwanten...
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van mij? Dat zou een unicum zijn, want ik hou per definitie slecht op foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 10km van gister stelde natuurlijk niks voor, voor jouw meneerquote:Op zondag 6 juli 2014 11:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dit verslag![]()
Mogge trouwens. Terwijl meneer sinds 9:00u aan 25 km bezig is
TL;DR (en dat is het zeker): saaie kutdag.Deze man en dit verslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben blij dat je niet bent overleden aan die rare burgers!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |