Je hoeft het niet te schatten, je kan het omrekenenquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:17 schreef xMissi het volgende:
[..]
Jaa die had ik zeker om, kijk maar naar het linkje. Maar ik ben lastig met zulke afstanden inschatten. Maar hij zei dus we doen even alsof het een atl.baan is. Dus ik denk idd 400/500 meter ofzo. En hard gerend ... Ehh ja voor jou misschien langzaam maar ik was kapot na het laatste rondje van 2:03Hartslag 195 ofzo. Die trouwens steeds sneller zakt
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:05 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
ik loop ze ook niet op de hiel maar op de onderkant voeten, dat deel tussen de bal en de hiel maar ook op mijn tenen zowel de onderkant als de zijkant. Volgens mijn huisarts heb ik andrews barber, ik denk dat hij verder als de a moet komen in de medische encyclopedie....
Vandaar dat ik mijn schoenen anders ben gaan strikken, waardoor ik minder glij. En dat werkt aardig maar beter werkt het om op te letten hoe ik loop.Heb ook zo iets gehad goede sokken zijn net zo belangrijk, dacht een keer omdat al mijn "hardloop sokken" in de was zaten normale sport sokken aan te trekken, enorme blaren gehad. Ook fietssokken zijn geen hardloop sokken, daar heb ik dan ook meer last van. Vind de juiste sok en koop daar meer van inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen zondag 4u28m. Verzin maar.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:25 schreef Quoi het volgende:
Ook leuk. We posten hier voortaan onze tijden en dan verzint iedereen de afstand er wel bij
Gokje?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:27 schreef Frsh het volgende:
[..]
Afgelopen zondag 4u28m. Verzin maar.
Had gekund, maar Nee.quote:
Hoe doe ik dat dan? Want ik druk alleen op start en eindig hem weer als ik klaar ben. Gewoon op rennen zegmaar. Ik stel hem niet in ofzo. Oké sorry, ik ben nog een beetje dom met het horlogequote:
Sorry, geen idee. Lees eens een gebruiksaanwijzing.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:36 schreef xMissi het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat dan? Want ik druk alleen op start en eindig hem weer als ik klaar ben. Gewoon op rennen zegmaar. Ik stel hem niet in ofzo. Oké sorry, ik ben nog een beetje dom met het horloge![]()
Matterhorntje gepakt?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:27 schreef Frsh het volgende:
[..]
Afgelopen zondag 4u28m. Verzin maar.
Een klein Matterhorntje dan. Maddalene Mountain Race. 25km met 1100m stijgen en 1500m dalen.www.maddaleneskymarathon.itquote:
Very coolquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:43 schreef Frsh het volgende:
[..]
Een klein Matterhorntje dan. Maddalene Mountain Race. 25km met 1100m stijgen en 1500m dalen.www.maddaleneskymarathon.it
Nee t was heel stom. Fecking 4,5u over 25km. Das wandelen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Very cool
Was het zo leuk als ik denk?
Is veel beter voor je dan al dat hardgeloop johquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:46 schreef Frsh het volgende:
[..]
Nee t was heel stom. Fecking 4,5u over 25km. Das wandelen.
Daar was ik niet opgekomenquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:43 schreef Frsh het volgende:
[..]
Een klein Matterhorntje dan. Maddalene Mountain Race. 25km met 1100m stijgen en 1500m dalen.www.maddaleneskymarathon.it
Zal ik even langs komen met m'n desert eagle?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:28 schreef Corniel het volgende:
K#K, ik liep (sprintte) vanmiddag even naar de oto (regen, ik ben van suiker) en toen schoot het in mijn linker knie. Het is er nog niet uitgeschoten...
Doe nou niet!!!!quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:28 schreef Corniel het volgende:
K#K, ik liep (sprintte) vanmiddag even naar de oto (regen, ik ben van suiker) en toen schoot het in mijn linker knie. Het is er nog niet uitgeschoten...
Kijk je wel uit!quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:28 schreef Corniel het volgende:
Hebben ze weer 'n artikel over me geschreven?quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Kijk je wel uit!Even goed herstellen na die 50 he... Hoop dat het niets ernstigs is.
Wel interessant artikel vind ik:
http://www.prorun.nl/trai(...)tappen-of-toch-niet/
Al is het ook wel een beetje logisch. Dat Mo trouwens zulke snelheden haalt met een relatief lage frequentie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |