Helemaal geen gek idee, kun je middels navigatie ook de looplijnen aangeven.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met zo'n smartwatch zou het kunnen.
Dat weten ze bij PSV ook nog maar al te goedquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Na een ingooi iemand zo vrijlaten is niet zo goed
Natuurlijk, want dan staan er nog vijf eigen jeugd talenten klaar voor zijn plaats. Netto beleidquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:48 schreef Stringer het volgende:
El Ghazi wordt morgen nog even weggekocht, vindt Marc Netto vast niet erg.
wees blij met het feit dat je mooier voetbal speelt dan de andere huidige koplopers.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:48 schreef hafcfan het volgende:
Kut nu kunnen we de 1e plek wel vergeten
Enlighten me.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat weten ze bij PSV ook nog maar al te goed
Eens.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:48 schreef Kopsterk het volgende:
Klaassen en El Ghazi zijn de Ajax-bazen.
Je kan veel zeggen, maar op lange termijn een prima beleid.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:49 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Natuurlijk, want dan staan er nog vijf eigen jeugd talenten klaar voor zijn plaats. Netto beleid
Tja die ploegen weten het goed dicht te gooien. Als je dit verdedigend ziet, dan snap je wel waarom Ajax het makkelijk heeft in de eredivisie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:50 schreef Stringer het volgende:
Bizar dat Rapid Wien, Jablonec het Ajax gigantisch moeilijk maken en in de Eredivisie kan niemand een deuk in een pakje boter schieten tegen ze
[..]
Eens.
En ik werd uitgelachen omdat ik zei dat die niet meer dan een goede back voor ADO is..quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:52 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Meijers allemaal aan het doen? Wat een gefaal
Denk niet dat PSV gaat winnen nee.quote:
Neuh. Maar ik hoef niet naar een simpele overwinning van Ajax te kijken. Kan ik beter iets nuttigs doen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
HAHAHA MAD JELLY HET ZIT DIEP?!??
2 doelpunten tegen Den Haag en praten over genieten. Wat moet jij het zwaar hebben gehad.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:51 schreef Kopsterk het volgende:
IK GENIET WEER EENS VAN AJAX. WAT IS DIT?!!?
Hij bedoelt waarschijnlijk dat hij geniet van het spel van Ajaxquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2 doelpunten tegen Den Haag en praten over genieten. Wat moet jij het zwaar hebben gehad.
Heb je Ajax wel zien spelen de laatste, pak 'em beet 18 maanden?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2 doelpunten tegen Den Haag en praten over genieten. Wat moet jij het zwaar hebben gehad.
Bedankt voor dit compleet oninteressante verhaalquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:54 schreef Stringer het volgende:
Klaassen is mijn naamgenoot. Jammer genoeg heb ik nog geen 10% van zijn talent.
Graag gedaan vriend.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Bedankt voor dit compleet oninteressante verhaal
Jawel. Was niet goed, maar dit is toch ook niet geweldig? Of ben je opgelucht omdat he dacht dat het tegen ADO heel moeilijk zou gaan worden?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb je Ajax wel zien spelen de laatste, pak 'em beet 18 maanden?
watquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:56 schreef Kopsterk het volgende:
Dit ADO verloor Twente dus met 1-4 van.
Twente heeft een groot probleem.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:56 schreef Kopsterk het volgende:
Dit ADO verloor Twente dus met 1-4 van.
Hoe is dit goed? Los van de doelpunten wordt er totaal niks gecreėerd. Ik vond Den Haag voor de 1-0 eigenlijk zelfs iets gevaarlijkerquote:
Ik dacht dat het weer zo'n enorme kutpot zou worden, waarbij Ajax rond de 70e minuut de 1-0 scoort, ja. Dit baseer ik op 90% van de wedstrijden van de laatste 18 maanden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel. Was niet goed, maar dit is toch ook niet geweldig? Of ben je opgelucht omdat he dacht dat het tegen ADO heel moeilijk zou gaan worden?
16/22quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:59 schreef Makamba_ het volgende:
Wel veel Nederlanders op het veld vandaag trouwens
Haha ja.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:00 schreef Sked het volgende:
ADO speelt zo slecht dat het net lijkt of Ajax goed speelt
Rustuuuuuuuuug.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:00 schreef Sked het volgende:
ADO speelt zo slecht dat het net lijkt of Ajax goed speelt
Wat een nutteloze discussie. Vanmiddag zullen we het weten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:01 schreef GGMM het volgende:
Overigens waren er nog best wat mensen die gisteren serieus reageerde toen ik zei dat Feyenoord beter was dan PSV.
Opvallend hoe dom mensen toch zijn.
Ze gaan winnen als teamquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:01 schreef GGMM het volgende:
Overigens waren er nog best wat mensen die gisteren serieus reageerde toen ik zei dat Feyenoord beter was dan PSV.
*Reageerden. Maar inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:01 schreef GGMM het volgende:
1/10quote:
Begon prima hoor, nu is het even wat minder.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:06 schreef Merkie het volgende:
Eigenlijk speelt Ajax ook matig. Alleen twee goede aanvallen vlak achter elkaar.
Ajax speelt reactievoetbal.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:06 schreef Pleun2011 het volgende:
ADO begint wat beter te spelen.. of laat Ajax hen komen
Haha nee. Werdeldredding.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:06 schreef Cavaliers het volgende:
Hij krijgt de bal gewoon tegen zich aangekopt.
@Drizzt_Dourdenquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:08 schreef hafcfan het volgende:
Voor de liefhebbers op fox3 Heracles-Twente
Je moet er maar staanquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:06 schreef Cavaliers het volgende:
Hij krijgt de bal gewoon tegen zich aangekopt.
Rustaaagquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Wormgoor - Beugelsdijk moet het meest statische centrum zijn wat ik ken.
Heeft een beter schot dan de Jong.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Milik heb je ook niet veel aan als die niet scoortIs geen Luuk de Jong.
Klopt, een nieuwe spits zou bij Ajax zeer welkom zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Net als de gemiddelde Nederlander.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zijn mensen die types als Beugelsdijk en Kazim mooie figuren vinden.. zo authentiek enzo.. terwijl die gasten gewoon niet bijster snugger zijn en daarom van alles eruit flappen
Precies, ik ga ook niet mee in die hype.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zijn mensen die types als Beugelsdijk en Kazim mooie figuren vinden.. zo authentiek enzo.. terwijl die gasten gewoon niet bijster snugger zijn en daarom van alles eruit flappen
Nee.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, een nieuwe spits zou bij Ajax zeer welkom zijn.
Rechtsbuiten mag ook, want Sinkgraven is toch een stuk minder dan verwacht.
En een verdediger mag er ook nog wel bij
gewoon heel de selectie ontslaan en overnieuw beginnenquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Cil heb je ook niet veel aan als hij geen ballen tegen houdt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rechtsbuiten? Daar staat El Ghazi toch. Sinkgraven staat op links.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan je wachten tot je een ons weegtquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:16 schreef Kopsterk het volgende:
Wordt tijd dat Gudelj eens wat gaat laten zien.
Ik verwacht meer van een spits dan 11 goals in een seizoen en verder niks.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Cil heb je ook niet veel aan als hij geen ballen tegen houdt.
Wat verwacht je dan? Heeft al 2 goals gemaakt dit seizoenquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:16 schreef Kopsterk het volgende:
Als je een nieuwe rechtsbuiten haalt kan El Ghazi in de spits gaan spelenquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Rechtsbuiten? Daar staat El Ghazi toch. Sinkgraven staat op links.
Ik zou idd nog een spits halen. Aan die Sanogo heb je helemaal niks.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik verwacht meer van een spits dan 11 goals in een seizoen en verder niks.
Seizoen is inderdaad al afglopen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik verwacht meer van een spits dan 11 goals in een seizoen en verder niks.
Je kan moeilijk achteraf een nieuwe spits kopen he vriend.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Seizoen is inderdaad al afglopen.
Heb meer vertrouwen in z'n broertje.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:16 schreef Kopsterk het volgende:
Been speelt voor de camera altijd de rol van serieuze trainer die het wiel heeft uitgevonden.. Dat is jammer, als hij gewoon zichzelf is dan is hij veel boeienderquote:
Die kan er echt geen klote vanquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb meer vertrouwen in z'n broertje.
Moet je nagaanquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kan er echt geen klote van
quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kan er echt geen klote van
Wonderkinderen niet herkennenquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:30 schreef GGMM het volgende:
Oh ja Nathan. Weer een "supertalent" van Vitesse.
Nou leuk jezelf laten behandelen als hoerquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wonderkinderen niet herkennen
quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou leuk jezelf laten behandelen als hoer
Hey, je mag inmiddels weer een andere UI.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:30 schreef GGMM het volgende:
Oh ja Nathan. Weer een "supertalent" van Vitesse.
Je hebt duidelijk niet naar Linda's Zomerweek gekeken om kennis te maken met de echte Louis.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat is van Gaal toch een enge vent
Zeg dat nou nietquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey, je mag inmiddels weer een andere UI.
Oh ja helemaal vergeten bedanktquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey, je mag inmiddels weer een andere UI.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:35 schreef nickhguitar het volgende:
Op dit soort middagen dringt het pas echt tot me door in welke staat van verloedering het Nederlands voetbal is. Man man man.
Als dat nu pas tot je door dringt heb je de afgelopen 4-5 jaar onder een steen geleefdquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:35 schreef nickhguitar het volgende:
Op dit soort middagen dringt het pas echt tot me door in welke staat van verloedering het Nederlands voetbal is. Man man man.
Shreyas, wist jij dat Ajax al 944 dagen ongeslagen is in wedstrijden die om 12:30 beginnen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als dat nu pas tot je door dringt heb je de afgelopen 4-5 jaar onder een steen geleefd
Dat was toch vorig seizoen wel te zien? PSV wint met twee talenten en wat spelers die het bij lange na niet redden in de grote competities moeiteloos de eredivisie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:35 schreef nickhguitar het volgende:
Hoezo? Als ik nu ga ben ik er om kwart voor 2quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd om naar de voetbaltempel van Gelderland te vluchen?
Soms denk ik dat het niet zo erg is, maar dan kijk je eerst een goede pot (uit een willekeurige andere competitie) dan schakel je over naar de 'top(b)clubs)' in Nederland en dan kruip je automatisch in de Foetushouding met je duim in je mond.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als dat nu pas tot je door dringt heb je de afgelopen 4-5 jaar onder een steen geleefd
Het gaat me niet om ongeslagen zijn maar om puntverlies lijden. Het gaat er dus om hoeveel wedstrijden op rij we al geen puntverlies meer hebben geleden in wedstrijden die om 12:30 begonnen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shreyas, wist jij dat Ajax al 944 dagen ongeslagen is in wedstrijden die om 12:30 beginnen?
Ben je voor Chelsea B?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik nu ga ben ik er om kwart voor 2
Woon je zo dichtbij?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik nu ga ben ik er om kwart voor 2
Lekker man. Het grootste luchtkasteel van Nederland. Alle net niet talentjes van Chelsea huren om vervolgens het jaar erop te blijven zitten met Achenteh, Kruijswijk en meer van zulks. Lekker beleid.quote:
Ik zie wel potentie in de huidige verdediging van Ajax. Zeker in Riedewald en Tete.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:40 schreef OllieWilliams het volgende:
Wie niet in ziet dat Riedewald de beste Nederlandse linksbenige CV is snapt er niks van.
Sorry.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:40 schreef OllieWilliams het volgende:
Wie niet in ziet dat Riedewald de beste Nederlandse linksbenige CV is snapt er niks van.
Ach zo gaat het elk jaar. Je had eerst van der Wiel als 'het' talent. Die bakte er vervolgens geen kut van en toen mocht van Rhijn opdraven. Vervolgens bakt hij er geen kut meer van en nu is Tete de nieuwe jezus christus. Die jongen begint goed, lekker fris krijgt straks ongetwijfeld ook weer een terugval en dan staat er weer een nieuwe speler.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie wel potentie in de huidige verdediging van Ajax. Zeker in Riedewald en Tete.
Was dat een goed seizoen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat Ajax met 12 uit 4 startte, is het seizoen 2003/04.
Laatste keer dat Ajax kampioen werd voor de revolutiequote:
Tete is verdedigend veel sterker dan zijn voorgangers. Die maakten vooral indruk met hun aanvallende acties.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ach zo gaat het elk jaar. Je had eerst van der Wiel als 'het' talent. Die bakte er vervolgens geen kut van en toen mocht van Rhijn opdraven. Vervolgens bakt hij er geen kut meer van en nu is Tete de nieuwe jezus christus. Die jongen begint goed, lekker fris krijgt straks ongetwijfeld ook weer een terugval en dan staat er weer een nieuwe speler.
En werden ze kampioen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat Ajax met 12 uit 4 startte, is het seizoen 2003/04.
rtquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Assist voor Gudelj.
Nog steeds vind ik het een kutspeler.
Zouden ze al zenuwachtig worden in Eindhoven?quote:
Nee joh, die zijn vorig jaar kampioen geworden. Dat is voor zo'n clubje als PSV genoeg om je 5 jaar verder te helpen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zouden ze al zenuwachtig worden in Eindhoven?
Ook niet echt geweldig verderquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:47 schreef Seam het volgende:
viergever speelt trouwens niet als een krant
Riep dat jij dat ook niet bij 0-2 de tegen Rapid?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zouden ze al zenuwachtig worden in Eindhoven?
Wie speelt er wel geweldig dan?quote:
gunstig voor ons als ze er nog wat bij prikkenquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax even de 4-0 maakt, loopt het weer mooi op schema voor 102-0 als doelsaldo.
Wieso?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
gunstig voor ons als ze er nog wat bij prikken
Kan gebeuren, Jablonek hebben we daarna alle hoeken van het veld laten zien.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Riep dat jij dat ook niet bij 0-2 de tegen Rapid?
Of wie was dat?
Ik vind het ook gewoon een degelijke speler voor erbij.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:47 schreef Seam het volgende:
viergever speelt trouwens niet als een krant
Lekker voor de breedte, gewoon lekker breed.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon een degelijke speler voor erbij.
Zo goed spelen ze helemaal niet manquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:51 schreef Gutanoth het volgende:
Als ajax in Europa nou ook zo speelt, zijn joden misschien toch nog ooit nuttig voor Nederland
Beter dan ADO iigquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zo goed spelen ze helemaal niet man
Ik vind het tempo nog wel 2 a 3 versnellingen te laag. Ik zit zondagvoetbal te kijken en ADO is kinderlijk slechtquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor het eerst in tijden geen hemeltergend saaie wedstrijd van Ajax. Al is dat ook een beetje te danken aan ADO.
Dat wel inderdaadquote:
Goede wedstrijd om iemand even tevreden te houden.quote:
Vooral om Tete even rust te geven ook, lijkt me.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede wedstrijd om iemand even tevreden te houden.
Henao vandaag.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaan we genieten van Chavito.
Linksbuiten is ook niet zijn positie, Hansie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Sinkgraven loopt weer even tegen spelers op.
Dat zou hij op het middenveld inderdaad nooit doen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Linksbuiten is ook niet zijn positie, Hansie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |