Helemaal geen gek idee, kun je middels navigatie ook de looplijnen aangeven.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met zo'n smartwatch zou het kunnen.
Dat weten ze bij PSV ook nog maar al te goedquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Na een ingooi iemand zo vrijlaten is niet zo goed
Natuurlijk, want dan staan er nog vijf eigen jeugd talenten klaar voor zijn plaats. Netto beleidquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:48 schreef Stringer het volgende:
El Ghazi wordt morgen nog even weggekocht, vindt Marc Netto vast niet erg.
wees blij met het feit dat je mooier voetbal speelt dan de andere huidige koplopers.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:48 schreef hafcfan het volgende:
Kut nu kunnen we de 1e plek wel vergeten
Enlighten me.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat weten ze bij PSV ook nog maar al te goed
Eens.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:48 schreef Kopsterk het volgende:
Klaassen en El Ghazi zijn de Ajax-bazen.
Je kan veel zeggen, maar op lange termijn een prima beleid.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:49 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Natuurlijk, want dan staan er nog vijf eigen jeugd talenten klaar voor zijn plaats. Netto beleid
Tja die ploegen weten het goed dicht te gooien. Als je dit verdedigend ziet, dan snap je wel waarom Ajax het makkelijk heeft in de eredivisie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:50 schreef Stringer het volgende:
Bizar dat Rapid Wien, Jablonec het Ajax gigantisch moeilijk maken en in de Eredivisie kan niemand een deuk in een pakje boter schieten tegen ze
[..]
Eens.
En ik werd uitgelachen omdat ik zei dat die niet meer dan een goede back voor ADO is..quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:52 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Meijers allemaal aan het doen? Wat een gefaal
Denk niet dat PSV gaat winnen nee.quote:
Neuh. Maar ik hoef niet naar een simpele overwinning van Ajax te kijken. Kan ik beter iets nuttigs doen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
HAHAHA MAD JELLY HET ZIT DIEP?!??
2 doelpunten tegen Den Haag en praten over genieten. Wat moet jij het zwaar hebben gehad.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:51 schreef Kopsterk het volgende:
IK GENIET WEER EENS VAN AJAX. WAT IS DIT?!!?
Hij bedoelt waarschijnlijk dat hij geniet van het spel van Ajaxquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2 doelpunten tegen Den Haag en praten over genieten. Wat moet jij het zwaar hebben gehad.
Heb je Ajax wel zien spelen de laatste, pak 'em beet 18 maanden?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2 doelpunten tegen Den Haag en praten over genieten. Wat moet jij het zwaar hebben gehad.
Bedankt voor dit compleet oninteressante verhaalquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:54 schreef Stringer het volgende:
Klaassen is mijn naamgenoot. Jammer genoeg heb ik nog geen 10% van zijn talent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |