Tja die ploegen weten het goed dicht te gooien. Als je dit verdedigend ziet, dan snap je wel waarom Ajax het makkelijk heeft in de eredivisie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:50 schreef Stringer het volgende:
Bizar dat Rapid Wien, Jablonec het Ajax gigantisch moeilijk maken en in de Eredivisie kan niemand een deuk in een pakje boter schieten tegen ze
[..]
Eens.
En ik werd uitgelachen omdat ik zei dat die niet meer dan een goede back voor ADO is..quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:52 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Meijers allemaal aan het doen? Wat een gefaal
Denk niet dat PSV gaat winnen nee.quote:
Neuh. Maar ik hoef niet naar een simpele overwinning van Ajax te kijken. Kan ik beter iets nuttigs doen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
HAHAHA MAD JELLY HET ZIT DIEP?!??
2 doelpunten tegen Den Haag en praten over genieten. Wat moet jij het zwaar hebben gehad.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:51 schreef Kopsterk het volgende:
IK GENIET WEER EENS VAN AJAX. WAT IS DIT?!!?
Hij bedoelt waarschijnlijk dat hij geniet van het spel van Ajaxquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2 doelpunten tegen Den Haag en praten over genieten. Wat moet jij het zwaar hebben gehad.
Heb je Ajax wel zien spelen de laatste, pak 'em beet 18 maanden?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2 doelpunten tegen Den Haag en praten over genieten. Wat moet jij het zwaar hebben gehad.
Bedankt voor dit compleet oninteressante verhaalquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:54 schreef Stringer het volgende:
Klaassen is mijn naamgenoot. Jammer genoeg heb ik nog geen 10% van zijn talent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |