Ik zie wel potentie in de huidige verdediging van Ajax. Zeker in Riedewald en Tete.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:40 schreef OllieWilliams het volgende:
Wie niet in ziet dat Riedewald de beste Nederlandse linksbenige CV is snapt er niks van.
Sorry.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:40 schreef OllieWilliams het volgende:
Wie niet in ziet dat Riedewald de beste Nederlandse linksbenige CV is snapt er niks van.
Ach zo gaat het elk jaar. Je had eerst van der Wiel als 'het' talent. Die bakte er vervolgens geen kut van en toen mocht van Rhijn opdraven. Vervolgens bakt hij er geen kut meer van en nu is Tete de nieuwe jezus christus. Die jongen begint goed, lekker fris krijgt straks ongetwijfeld ook weer een terugval en dan staat er weer een nieuwe speler.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie wel potentie in de huidige verdediging van Ajax. Zeker in Riedewald en Tete.
Was dat een goed seizoen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat Ajax met 12 uit 4 startte, is het seizoen 2003/04.
Laatste keer dat Ajax kampioen werd voor de revolutiequote:
Tete is verdedigend veel sterker dan zijn voorgangers. Die maakten vooral indruk met hun aanvallende acties.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ach zo gaat het elk jaar. Je had eerst van der Wiel als 'het' talent. Die bakte er vervolgens geen kut van en toen mocht van Rhijn opdraven. Vervolgens bakt hij er geen kut meer van en nu is Tete de nieuwe jezus christus. Die jongen begint goed, lekker fris krijgt straks ongetwijfeld ook weer een terugval en dan staat er weer een nieuwe speler.
En werden ze kampioen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat Ajax met 12 uit 4 startte, is het seizoen 2003/04.
rtquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Assist voor Gudelj.
Nog steeds vind ik het een kutspeler.
Zouden ze al zenuwachtig worden in Eindhoven?quote:
Nee joh, die zijn vorig jaar kampioen geworden. Dat is voor zo'n clubje als PSV genoeg om je 5 jaar verder te helpen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zouden ze al zenuwachtig worden in Eindhoven?
Ook niet echt geweldig verderquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:47 schreef Seam het volgende:
viergever speelt trouwens niet als een krant
Riep dat jij dat ook niet bij 0-2 de tegen Rapid?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zouden ze al zenuwachtig worden in Eindhoven?
Wie speelt er wel geweldig dan?quote:
gunstig voor ons als ze er nog wat bij prikkenquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax even de 4-0 maakt, loopt het weer mooi op schema voor 102-0 als doelsaldo.
Wieso?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
gunstig voor ons als ze er nog wat bij prikken
Kan gebeuren, Jablonek hebben we daarna alle hoeken van het veld laten zien.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Riep dat jij dat ook niet bij 0-2 de tegen Rapid?
Of wie was dat?
Ik vind het ook gewoon een degelijke speler voor erbij.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:47 schreef Seam het volgende:
viergever speelt trouwens niet als een krant
Lekker voor de breedte, gewoon lekker breed.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon een degelijke speler voor erbij.
Zo goed spelen ze helemaal niet manquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:51 schreef Gutanoth het volgende:
Als ajax in Europa nou ook zo speelt, zijn joden misschien toch nog ooit nuttig voor Nederland
Beter dan ADO iigquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zo goed spelen ze helemaal niet man
Ik vind het tempo nog wel 2 a 3 versnellingen te laag. Ik zit zondagvoetbal te kijken en ADO is kinderlijk slechtquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor het eerst in tijden geen hemeltergend saaie wedstrijd van Ajax. Al is dat ook een beetje te danken aan ADO.
Dat wel inderdaadquote:
Goede wedstrijd om iemand even tevreden te houden.quote:
Vooral om Tete even rust te geven ook, lijkt me.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede wedstrijd om iemand even tevreden te houden.
Henao vandaag.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaan we genieten van Chavito.
Linksbuiten is ook niet zijn positie, Hansie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Sinkgraven loopt weer even tegen spelers op.
Dat zou hij op het middenveld inderdaad nooit doen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Linksbuiten is ook niet zijn positie, Hansie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |