Haha ja.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:00 schreef Sked het volgende:
ADO speelt zo slecht dat het net lijkt of Ajax goed speelt
Rustuuuuuuuuug.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:00 schreef Sked het volgende:
ADO speelt zo slecht dat het net lijkt of Ajax goed speelt
Wat een nutteloze discussie. Vanmiddag zullen we het weten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:01 schreef GGMM het volgende:
Overigens waren er nog best wat mensen die gisteren serieus reageerde toen ik zei dat Feyenoord beter was dan PSV.
Opvallend hoe dom mensen toch zijn.
Ze gaan winnen als teamquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:01 schreef GGMM het volgende:
Overigens waren er nog best wat mensen die gisteren serieus reageerde toen ik zei dat Feyenoord beter was dan PSV.
*Reageerden. Maar inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:01 schreef GGMM het volgende:
1/10quote:
Begon prima hoor, nu is het even wat minder.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:06 schreef Merkie het volgende:
Eigenlijk speelt Ajax ook matig. Alleen twee goede aanvallen vlak achter elkaar.
Ajax speelt reactievoetbal.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:06 schreef Pleun2011 het volgende:
ADO begint wat beter te spelen.. of laat Ajax hen komen
Haha nee. Werdeldredding.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:06 schreef Cavaliers het volgende:
Hij krijgt de bal gewoon tegen zich aangekopt.
@Drizzt_Dourdenquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:08 schreef hafcfan het volgende:
Voor de liefhebbers op fox3 Heracles-Twente
Je moet er maar staanquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:06 schreef Cavaliers het volgende:
Hij krijgt de bal gewoon tegen zich aangekopt.
Rustaaagquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Wormgoor - Beugelsdijk moet het meest statische centrum zijn wat ik ken.
Heeft een beter schot dan de Jong.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Milik heb je ook niet veel aan als die niet scoortIs geen Luuk de Jong.
Klopt, een nieuwe spits zou bij Ajax zeer welkom zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Net als de gemiddelde Nederlander.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zijn mensen die types als Beugelsdijk en Kazim mooie figuren vinden.. zo authentiek enzo.. terwijl die gasten gewoon niet bijster snugger zijn en daarom van alles eruit flappen
Precies, ik ga ook niet mee in die hype.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zijn mensen die types als Beugelsdijk en Kazim mooie figuren vinden.. zo authentiek enzo.. terwijl die gasten gewoon niet bijster snugger zijn en daarom van alles eruit flappen
Nee.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, een nieuwe spits zou bij Ajax zeer welkom zijn.
Rechtsbuiten mag ook, want Sinkgraven is toch een stuk minder dan verwacht.
En een verdediger mag er ook nog wel bij
gewoon heel de selectie ontslaan en overnieuw beginnenquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Cil heb je ook niet veel aan als hij geen ballen tegen houdt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rechtsbuiten? Daar staat El Ghazi toch. Sinkgraven staat op links.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan je wachten tot je een ons weegtquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:16 schreef Kopsterk het volgende:
Wordt tijd dat Gudelj eens wat gaat laten zien.
Ik verwacht meer van een spits dan 11 goals in een seizoen en verder niks.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Cil heb je ook niet veel aan als hij geen ballen tegen houdt.
Wat verwacht je dan? Heeft al 2 goals gemaakt dit seizoenquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:16 schreef Kopsterk het volgende:
Wordt tijd dat Gudelj eens wat gaat laten zien.
Als je een nieuwe rechtsbuiten haalt kan El Ghazi in de spits gaan spelenquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Rechtsbuiten? Daar staat El Ghazi toch. Sinkgraven staat op links.
Ik zou idd nog een spits halen. Aan die Sanogo heb je helemaal niks.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik verwacht meer van een spits dan 11 goals in een seizoen en verder niks.
Seizoen is inderdaad al afglopen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik verwacht meer van een spits dan 11 goals in een seizoen en verder niks.
Je kan moeilijk achteraf een nieuwe spits kopen he vriend.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Seizoen is inderdaad al afglopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |