Dat was toch vorig seizoen wel te zien? PSV wint met twee talenten en wat spelers die het bij lange na niet redden in de grote competities moeiteloos de eredivisie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:35 schreef nickhguitar het volgende:
Op dit soort middagen dringt het pas echt tot me door in welke staat van verloedering het Nederlands voetbal is. Man man man.
Hoezo? Als ik nu ga ben ik er om kwart voor 2quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd om naar de voetbaltempel van Gelderland te vluchen?
Soms denk ik dat het niet zo erg is, maar dan kijk je eerst een goede pot (uit een willekeurige andere competitie) dan schakel je over naar de 'top(b)clubs)' in Nederland en dan kruip je automatisch in de Foetushouding met je duim in je mond.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als dat nu pas tot je door dringt heb je de afgelopen 4-5 jaar onder een steen geleefd
Het gaat me niet om ongeslagen zijn maar om puntverlies lijden. Het gaat er dus om hoeveel wedstrijden op rij we al geen puntverlies meer hebben geleden in wedstrijden die om 12:30 begonnen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shreyas, wist jij dat Ajax al 944 dagen ongeslagen is in wedstrijden die om 12:30 beginnen?
Ben je voor Chelsea B?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik nu ga ben ik er om kwart voor 2
Woon je zo dichtbij?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik nu ga ben ik er om kwart voor 2
Lekker man. Het grootste luchtkasteel van Nederland. Alle net niet talentjes van Chelsea huren om vervolgens het jaar erop te blijven zitten met Achenteh, Kruijswijk en meer van zulks. Lekker beleid.quote:
Ik zie wel potentie in de huidige verdediging van Ajax. Zeker in Riedewald en Tete.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:40 schreef OllieWilliams het volgende:
Wie niet in ziet dat Riedewald de beste Nederlandse linksbenige CV is snapt er niks van.
Sorry.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:40 schreef OllieWilliams het volgende:
Wie niet in ziet dat Riedewald de beste Nederlandse linksbenige CV is snapt er niks van.
Ach zo gaat het elk jaar. Je had eerst van der Wiel als 'het' talent. Die bakte er vervolgens geen kut van en toen mocht van Rhijn opdraven. Vervolgens bakt hij er geen kut meer van en nu is Tete de nieuwe jezus christus. Die jongen begint goed, lekker fris krijgt straks ongetwijfeld ook weer een terugval en dan staat er weer een nieuwe speler.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie wel potentie in de huidige verdediging van Ajax. Zeker in Riedewald en Tete.
Was dat een goed seizoen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat Ajax met 12 uit 4 startte, is het seizoen 2003/04.
Laatste keer dat Ajax kampioen werd voor de revolutiequote:
Tete is verdedigend veel sterker dan zijn voorgangers. Die maakten vooral indruk met hun aanvallende acties.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ach zo gaat het elk jaar. Je had eerst van der Wiel als 'het' talent. Die bakte er vervolgens geen kut van en toen mocht van Rhijn opdraven. Vervolgens bakt hij er geen kut meer van en nu is Tete de nieuwe jezus christus. Die jongen begint goed, lekker fris krijgt straks ongetwijfeld ook weer een terugval en dan staat er weer een nieuwe speler.
En werden ze kampioen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste keer dat Ajax met 12 uit 4 startte, is het seizoen 2003/04.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |