SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind WhatsApp nog even wat belangrijker, ook omdat je daar pics van bier naartoe kan sturen.
Wat jij ooit gedaan hebt
Had gisteren een gesprek bij een bedrijf en net ook eentje. Nu moet ik kiezen tussen de beide bedrijvenquote:
Ik weet niet eens meer wat ik naast de karmelietjes heb gedronkenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja
Ik had zondag alweer een karmeliet geklapt
toen kreeg ik even een flashback naar de zondag ervoor
Grote, staat beter op je cvquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had gisteren een gesprek bij een bedrijf en net ook eentje. Nu moet ik kiezen tussen de beide bedrijven
Dus of een klein bedrijf of een groot bedrijf
Dat bier was nog doder dan het bier van Jack Spijkerman bij Kopspijkersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ik naast de karmelietjes heb gedronken
Dat glas bier wat daar nog de hele tijd dood sloeg
Troubadour Blond, dat was er eentje.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bier was nog doder dan het bier van Jack Spijkerman bij Kopspijkers
Misschien nog een Troubadour Blond? Of een La Chouffe
Zoals je zegt, misschien.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bij het kleinere bedrijf krijg ik misschien betere hulp om mezelf te ontwikkelen
Bij kargamel moet ik denken aan Gargamelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet bij karmeliet vooral denken aan kargamel
Veel #genot die dagquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Troubadour Blond, dat was er eentje.
En ook Skuumkoppe bij het Arendsnest. Dat was ook puik spul
Kargamel is turkse variant.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij kargamel moet ik denken aan Gargamel
Bij Azraël moest ik altijd denken aan Israël.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij kargamel moet ik denken aan Gargamel
Ja en dan ook nog lekkere kip bij de KFCquote:
Toen heb je het uitgekotst op je school?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog lekkere kip bij de KFC![]()
Helaas was ik daar de dag erna wat minder blij mee
Nee echt? Dacht dat je turks was opgevoed wat is dit voor onzinquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, ik heb de Turkse variant gemist als kind denk ik
Kotsen doe ik zelden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen heb je het uitgekotst op je school?
In plaats van brood turks brood in mijn lunchtrommeltje op de basisschool, klein verschil maarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee echt? Dacht dat je turks was opgevoed wat is dit voor onzin
Op naar Groningenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey pax ik ging nog op je wachten bij de rits. Je kwam niet en toen had ik maar een meisje aan het haakje geslagen. Ze zijn makkelijk daar.
oh sorryquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey pax ik ging nog op je wachten bij de rits. Je kwam niet en toen had ik maar een meisje aan het haakje geslagen. Ze zijn makkelijk daar.
Ik moest ooit een paar maanden elke ochtend wel kotsen of bijna kotsen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kotsen doe ik zelden.
Laatste paar keer was alleen door drank. Verder maar 1x in mijn leven moeten kotsen door buikgriep oid
Het schijnt daar erg gezellig te zijn als ik de verhalen mag gelovenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh sorry
Maar dit klinkt als een tent waar ik ook eens heen moet gaan
Hoe kwam dat?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest ooit een paar maanden elke ochtend wel kotsen of bijna kotsen.
Ik ben na wat onderzoek wel tot de conclusie gekomen dat de minimumleeftijd van bezoekers daar 30 isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt daar erg gezellig te zijn als ik de verhalen mag geloven
Wowow rustig of ik haal die knappe dames uit m'n foboquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei op naar Groningen, niet op naar de Rits
Daar houden Opso en ik van, veel ervaringquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben na wat onderzoek wel tot de conclusie gekomen dat de minimumleeftijd van bezoekers daar 30 is
Doe maar nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowow rustig of ik haal die knappe dames uit m'n fobo
Hoe is dat verholpen dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Te traag werkende poortspier van de maag bleek achteraf.
Ik ga NU kijken naar je foboquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowow rustig of ik haal die knappe dames uit m'n fobo
Stijn houdt ook van veel ervaringquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar houden Opso en ik van, veel ervaring
Medicijnen die hielpen tegen chronische hik en migraine met als bijwerking stimulatie van die spier.quote:
Misschien kunnen jij en Opso iets anders doen wat ook met een Rits te maken heeftquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar houden Opso en ik van, veel ervaring
Gaan jullie twee maar iets doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kunnen jij en Opso iets anders doen wat ook met een Rits te maken heeft
Die blijft sowiesoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb genoten van de Rusnak foto, hopelijk blijft die
Ik heb nu ook even weer genotenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb genoten van de Rusnak foto, hopelijk blijft die
Ik dacht ooit al eens gelezen te hebben dat hij dat wel een prima handeling vond.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
Vorige toppa stond open en ik zag inso over beffen praten
Ja blijkbaarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht ooit al eens gelezen te hebben dat hij dat wel een prima handeling vond.
Pfffquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Marc bartra is ietsjes mooier
En ik hallo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jij anders niet wat Rusnak foto's doen in je fobo?
[ afbeelding ]
Dat zouden Tjacka en ik erg leuk vinden
Eigenlijk vind ik het fobo een beetje nutteloosquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jij anders niet wat Rusnak foto's doen in je fobo?
[ afbeelding ]
Dat zouden Tjacka en ik erg leuk vinden
Madame_Paon, hakuna, mapima?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal even al mijn goede vrienden benoemen in de 85.000e
Jij zou braddie noemen zeker.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Madame_Paon, hakuna, mapima?
Ik zie nu jouw fobo voor het eerst, jij hebt gewoon waarheidsgetrouwe gegevens en foto's van jezelf! (en je favoriete hamer)quote:
wat zijn dat voor rare snuitersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Madame_Paon, hakuna, mapima?
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal even al mijn goede vrienden benoemen in de 85.000e
Dat hoeft niet hoor, hij is enkel voor hard gesteente.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben een beetje bang na die foto met die hamer
Ik wilde nu heel even iets ordinairs zeggen over Pax maar ik hou me in om dit subforum nog enigszins smaakvol te houden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, hij is enkel voor hard gesteente.
Het heeft zo z'n pieken en dalen, dus zeg het eens.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde nu heel even iets ordinairs zeggen over Pax maar ik hou me in om dit subforum nog enigszins smaakvol te houden.
Ik ben een zachte gevoelige jongenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde nu heel even iets ordinairs zeggen over Pax maar ik hou me in om dit subforum nog enigszins smaakvol te houden.
Oh jeetje. Ik had de dubbele laag in die opmerking van mij niet bewust geplaatst.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mij welbekendquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben een zachte gevoelige jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOEIIII.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mij welbekend
Met groot kooktalent
zoals ik gisteren kon proeven
vaker wil ik nu bij jou vertoeven
Voor jou beginnen zulke dubbele lagen misschien al de normaalste zaak van de wereld te worden, wij stervelingen vinden dat toch opvallend.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh jeetje. Ik had de dubbele laag in die opmerking van mij niet bewust geplaatst.
Vind je Peter Dinklage niet knap dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eem lurken en dan ga ik echt.
Edit: afgekeurd, ik eis knappe man
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eem lurken en dan ga ik echt.
Edit: afgekeurd, ik eis knappe man
jammer opsoquote:Welkom in mijn fotoboek (geen foto's van mij want dan glijden jullie van je stoeltje)
Hey kaneeltjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo Johannes en Paxje, knappe kerels.
Aangepastquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lachwekkend dat die VI tekening er niet in staat
Hey lekker dingquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo Johannes en Paxje, knappe kerels.
Daar is onvoldoende aanleiding toe. Ik las hier van de week iets over jouw dickpics maar waar die dan te vinden zijn bleef me een beetje onduidelijk.quote:
Ik kom wel naar Groningen, mag je ze zelf makenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar is onvoldoende aanleiding toe. Ik las hier van de week iets over jouw dickpics maar waar die dan te vinden zijn bleef me een beetje onduidelijk.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom wel naar Groningen, mag je ze zelf maken
Stiekem zit ik onder de plak bij Loka en hosselt zij lewde pics van knappe meisjes voor me.quote:
Wanneer ga jij lewde pics van Paxcon en Johannes voor mij regelen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem zit ik onder de plak bij Loka en hosselt zij lewde pics van knappe meisjes voor me.
Haal dat stiekem maar wegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem zit ik onder de plak bij Loka en hosselt zij lewde pics van knappe meisjes voor me.
Dan doe ik zeker het broekje uit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom wel naar Groningen, mag je ze zelf maken
Hea ruuuuustûhg!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe ik zeker het broekje uit.
De foto's waarin wij naakt aan het worstelen zijn besmeurd met satésaus houden we graag privé.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer ga jij lewde pics van Paxcon en Johannes voor mij regelen?
Ik leg daar nu het grondwerk voor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer ga jij lewde pics van Paxcon en Johannes voor mij regelen?
Zij is wel de alpha, ja.quote:
Ik kijk uit naar die dag.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe ik zeker het broekje uit.
quote:
Omgquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je Peter Dinklage niet knap dan?
Wat heb ik zojuist gelezenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De foto's waarin wij naakt aan het worstelen zijn besmeurd met satésaus houden we graag privé.
Ik heb er alle begrip voor dat jullie sommige zaken liever in besloten kringen houden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De foto's waarin wij naakt aan het worstelen zijn besmeurd met satésaus houden we graag privé.
zou ik ook niet doen, die zijn echt viesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga dus nooit weer met een tatta
Soms zegt een mental image meer dan duizend echte images.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er alle begrip voor dat jullie sommige zaken liever in besloten kringen houden.
Maar mentaal zie ik dit natuurlijk al voor me nu.
Ze staat ook in mijn foboquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Who dat who dat.
Maar jij keurde die deen af leek het
Ik keek vandaag naar een lijstje met de knapste actrices van de wereld en Emilia stond daar niet bij en Jessica pas 17e.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hossel mijn latina Amerikaanse filmster.
Ik zie tigmiljoen chicks in je fobo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze staat ook in mijn fobo
Ja je moet gewoon voor johannes gaan, die is veel leuker dan die Deen
Ik heb het er zelfs nog bijgezet Opsohansiequote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie tigmiljoen chicks in je fobo.
Ik ga niet meer met tatta's toch
Het is nog vroeg mkay ben net wakkerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het er zelfs nog bijgezet Opsohansie
Luiwammesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is nog vroeg mkay ben net wakker
Je kan beter vragen wat DP is.quote:
Huehuequote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luiwammes
[..]
Je kan beter vragen wat DP is.
Maar dat weet jij dondersgoed
Ik volg het niet meer. Wat is dpquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luiwammes
[..]
Je kan beter vragen wat DP is.
Maar dat weet jij dondersgoed
Ik trap hier niet inquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer. Wat is dp
Denk je nou echt dat Opso weet dat DP is?quote:
Dat weet elk 18-jarig meisje toch wel :squote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Opso weet dat DP is?
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet elk 18-jarig meisje toch wel :s
Ga het maar niet opzoeken als je safe filter op google uitstaatquote:
Misselijkmakende corruptie waar Blatter nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek vandaag naar een lijstje met de knapste actrices van de wereld en Emilia stond daar niet bij en Jessica pas 17e.
Meteen een klachtmail eruit gegooid.
69% introvert ben ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:23 schreef Fera het volgende:
R&P / Wat is jouw persoonlijkheid? Myers-Briggs Type Indicator!
Interessant topic.
Wat is jouwe?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:23 schreef Fera het volgende:
Interessant topic.
doublepainquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Opso weet dat DP is?
Staat in de laatste post.quote:
En klopt het?quote:
quote:
Fylax heeft continu een andere flow dus je weet het maar nooitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat dit niet over mij gaat
Wat is dat laatste achter het streepje dat heb ik nog nooit gezienquote:
Geen idee, zag dat ik dat daar had geplaatst.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is dat laatste achter het streepje dat heb ik nog nooit gezien
Dat kan best kloppen denk ik ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij lijken ook best op elkaar heb ik het idee
Hoe we alles beleven
ENFPquote:
ENFPs will spend a lot of time exploring social relationships, feelings and ideas before they find something that really rings true. But when they finally do find their place in the world, their imagination, empathy and courage are likely to produce incredible resultsquote:
Ik ga die eerste doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:23 schreef Fera het volgende:
Interessant topic.
Ietsje pietsje meer extravertquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat overwegend extravert of introvert?
feels bad man.quote:An ENFP who has "gone wrong" may be quite manipulative - and very good it.
Gewoon lekker in het midden dusquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ietsje pietsje meer extravertMaar niet extreem
quote:The gift of gab which they are blessed with makes it naturally easy for them to get what they want.
Zo`n periode heb ik wel gehad in m`n puberteit jaquote:
Ligt eraan of sociale gebeurtenissen je heel vermoeid maken of heel energiekquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:29 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat ligt ook maar aan momenten. In situaties kan ik ook introverter zijn
Ik vind hem best wel erg kloppen. Ben misschien niet totaal altruïstisch, supersociaal met collega's en voel me ook niet voorbestemd om moeder te worden. Maar dat hangt ook af van de sfeer, mijn eigen onzekerheid etc.quote:
quote:ENFP
Enthousiast, stoutmoedig, vindingrijk en verbeeldingrijk. Zijn in staat om alles te doen wat hen interesseert. Snel bij het vinden van oplossingen voor om het even welk probleem en bereid om iedereen die een probleem heeft, te helpen. Steunen vaak op hun vaardigheid om te improviseren in plaats van alles goed voor te bereiden. Voor de zaken die zij willen, vinden zij vaak overtuigende redenen. Ze zijn scherpzinnig en volhardend, enthousiast, spontaan en veelzijdig. Het zijn personen die anderen bevestigen maar zelf ook bevestiging zoeken. Ze kunnen zich moeilijk concentreren. Ze gedragen zich non-conformistisch en soms zelfs rebellerend. Ze leggen procedures en tijdsplanningen naast zich neer. Zij zijn in veel zaken geïnteresseerd en geven pit aan het leven zodat anderen zich aangetrokken voelen tot hen. Tegelijkertijd waarderen zij diepgang en authenticiteit in hun nauwe relaties en besteden zij veel energie aan het creëren en ondersteunen van een open en eerlijke communicatie. Gewoonlijk zijn het vlotte praters maar wanneer zij hun diepste gevoelens moeten delen kunnen zij zich onhandig uitdrukken.
Ze schenken weinig aandacht aan de functie: Observatie en Reflectie. Dit betekent dat ze routine en details uit het oog verliezen die nodig zijn om hun ideeën uit te voeren. Ze overschatten zichzelf en hebben problemen bij het afwijzen van mogelijkheden en mensen. Ze slagen er niet in logica toe te passen op hun oordelen over mensen en hun ideeën.
In stresssituaties kunnen ENFP's worden overspoeld door details en kunnen hun normaal zicht en gevoel voor mogelijkheden verliezen. Ze hebben dan de neiging zich te concentreren op een onbelangrijk en verkeerd detail en laten dit het centrum van het universum worden.
Je wijkt toch overal wel iets vanaf dat is altidj zoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind hem best wel erg kloppen. Ben misschien niet totaal altruïstisch, supersociaal met collega's en voel me ook niet voorbestemd om moeder te worden. Maar dat hangt ook af van de sfeer, mijn eigen onzekerheid etc.
Halloquote:
Ja, precies. Er staat bijvoorbeeld bij dat ISFJ's echte familiemensen zijn. Dat herken ik niet zo in mezelf. Hoewel dat ook ligt aan hoe je familie interpreteert.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wijkt toch overal wel iets vanaf dat is altidj zo
Ik moet zeggen dat het echt best wel accuraat overeenkomt met hoe ik mezelf zie.quote:INTP’s sterke punten:
Goede analisten
Abstracte denkers
Eerlijk en direct
Objectief
Fantasierijk
Origineel
Creatief, ideeën persoon
Open-minded
Enthousiast
Kan tegen kritiek
Flexibel
INTP’s zwakke punten:
Afwezige geest
Moeite met snel keuzes maken
Sceptisch
Ongevoelig
Terughoudend
Houden niet van regels
Vermijden van conflicten
Moeite met het uiten van emoties
Precies. Als je een hechtere familie hahd gehad had je het misschien wel gehadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Er staat bijvoorbeeld bij dat ISFJ's echte familiemensen zijn. Dat herken ik niet zo in mezelf. Hoewel dat ook ligt aan hoe je familie interpreteert.
Prima. Daar ook?quote:
Was het eerst niet stabiel dan?quote:
Mijn openingszin gaat vanaf nu zijn: hey, ben jij een INFJ?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
The most compatible partners tend to be INFJs (introverted, intuitive, feeling, judging)
WOW.
Nee, huisje gekregenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Soms wel en soms niet![]()
Ben je nog op vakantie geweest dit jaar?
Ik voel me ook niet echt in mijn familie passen. Maar als ik me omring met goede vrienden, waar ik me thuis voel, voelen zij als familie voor mij en zal ik ook alles voor ze doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Als je een hechtere familie hahd gehad had je het misschien wel gehad
Ah tofquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, huisje gekregenDUs ook leuk.
Hopelijk aan het eind van het jaar nog.
Of anders volgend jaar.
Jij dan? je ging ook naar Thailand toch?
Spanje als in Zuip-Spanje of cultuur gesnoven?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ah tof
Ik heb vorig jaar mijn huis gekregendit jaar naar Spanje geweest.
Volgend jaar weer een verre reis ja. Thailand was super leuk maar nu eens wat anders.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
Een echt extraverte en sociaal erg actieve partner hebben is niets voor mij. Te veel onbegrip van beide kanten.
Geen van beide, gewoon lekker ontspannen in een hotel gezeten met mijn partner en genoten van het weerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spanje als in Zuip-Spanje of cultuur gesnoven?
Ja, ik las van wel daar. Maar het is niet mijn ervaring dat ik dat prettig vind.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja.
En toch word het als perfecte partner gezien toch?
Oh je hebt een partner?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geen van beide, gewoon lekker ontspannen in een hotel gezeten met mijn partner en genoten van het weer
Kan ik me voorstellen. Denk dat je je dan beide erg ongemakkelijk voelt en telkens elkaar aftest en je afvraagt ben ik niet te extravert, ben ik niet te stilquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik las van wel daar. Maar het is niet mijn ervaring dat ik dat prettig vind.
Ligt eraan of je extrovert als extreem sociaal actief ziet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik las van wel daar. Maar het is niet mijn ervaring dat ik dat prettig vind.
Vorig jaar een huis gekocht en nu samenwonendquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je hebt een partner?Wist ik niet. Niks mis mee dan
Dit kwam uit bij de tweede testquote:INTP
Introvert(47%) iNtuitive(16%) Thinking(31%) Perceiving(6%)
You have moderate preference of Introversion over Extraversion (47%)
You have slight preference of Intuition over Sensing (16%)
You have moderate preference of Thinking over Feeling (31%)
You have slight preference of Perceiving over Judging (6%)
Lekker toch. Ben je al lang samen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Vorig jaar een huis gekocht en nu samenwonend![]()
Veel gedaan in huis en meegemaakt, hadden even ontspanning nodig
Dit klopt heel erg inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het echt best wel accuraat overeenkomt met hoe ik mezelf zie.
Ja dat zei ik gister nog. Je kan super extravert zijn maar wel verlegenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Want introvert/extravert word ook te vaak met verlegenheid of wat dan ook vermengt. Zelfs door psychologen.
En super extravert zijn en het prima vinden om niet elke dag iets te ondernemenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zei ik gister nog. Je kan super extravert zijn maar wel verlegen
Valt mee, 1,5 jaar ongeveerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker toch. Ben je al lang samen?
Ik zou een extravert meisje opzich wel leuk vinden hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat sommige introverte mensen dat ook juist nodig hebben. Om een beetje geleefd te wordenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou een extravert meisje opzich wel leuk vinden hoor
Mijn vriendin is ook vrij introvert, vind het elkaar wel goed aanvullenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat sommige introverte mensen dat ook juist nodig hebben. Om een beetje geleefd te worden
High five.quote:
Zou ik wel nodig hebben misschien. Denk dat ik me juist ga ergeren als mijn vriendin dan heel erg op mij lijkt. Confronterendquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat sommige introverte mensen dat ook juist nodig hebben. Om een beetje geleefd te worden
wow 100 procent observant gewoonquote:
thanks ik doe de 1stequote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat juist vies veelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben niet imaginative
nu weet ik waarom ik fantasy HAAT
En je bent denk ik dan ook een behoorlijke kat uit de boom kijkert of niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben niet imaginative
nu weet ik waarom ik fantasy HAAT
Moest zo lachen laatst dat jij in de ochtend al hele discussies gaat houden met je vriendinquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
ENTPs don't do this because they are trying to achieve some deeper purpose or strategic goal, but for the simple reason that it's fun.
Over ENTP's die discussieren.
Daar herken ik mezelf zo in he
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
if they've spent more time "winning" arguments than they have building consensus, many ENTPs will find they simply don't have the support necessary to be successful.
klopt wel denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je bent denk ik dan ook een behoorlijke kat uit de boom kijkert of niet?
Daar gaat het niet om. Het is wat het beste bij jou past. Er is geen goed of slecht. Iedereen is anders, maar daardoor niet meer of minder dan een ander.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
tering dat schema
Is links nou positief of negatief ?
Ben ik ook altijdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je bent denk ik dan ook een behoorlijke kat uit de boom kijkert of niet?
Is soms ook niks mis mee verdercquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb nog 120 euro om voor de hele maand boodschappen te doen. Ik denk niet dat er iets af kan voor een aanbieding daarquote:
In een nieuwe klas altijd wel stil en eerst iedereen observeren, wat iedereen zijn persoonlijkheid is. Daarna wel contacten makenquote:
zet het in een spoilerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:47 schreef Fera het volgende:
The ISFJ personality type is quite unique, as many of their qualities defy the definition of their individual traits. Though possessing the Feeling (F) trait, ISFJs have excellent analytical abilities; though Introverted (I), they have well-developed people skills and robust social relationships; and though they are a Judging (J) type, ISFJs are often receptive to change and new ideas. As with so many things, people with the ISFJ personality type are more than the sum of their parts, and it is the way they use these strengths that defines who they are.
ISFJs are true altruists, meeting kindness with kindness-in-excess and engaging the work and people they believe in with enthusiasm and generosity.
ISFJ personalityThere's hardly a better type to make up such a large proportion of the population, nearly 13%. Combining the best of tradition and the desire to do good, ISFJs are found in lines of work with a sense of history behind them, such as medicine, academics and charitable social work.
ISFJ personalities (especially Turbulent ones) are often meticulous to the point of perfectionism, and though they procrastinate, they can always be relied on to get the job done on time. ISFJs take their responsibilities personally, consistently going above and beyond, doing everything they can to exceed expectations and delight others, at work and at home.
We Must Be Seen to Be Believed
The challenge for ISFJs is ensuring that what they do is noticed. They have a tendency to underplay their accomplishments, and while their kindness is often respected, more cynical and selfish people are likely to take advantage of ISFJs' dedication and humbleness by pushing work onto them and then taking the credit. ISFJs need to know when to say no and stand up for themselves if they are to maintain their confidence and enthusiasm.
Naturally social, an odd quality for Introverts, ISFJs utilize excellent memories not to retain data and trivia, but to remember people, and details about their lives. When it comes to gift-giving, ISFJs have no equal, using their imagination and natural sensitivity to express their generosity in ways that touch the hearts of their recipients. While this is certainly true of their coworkers, whom people with the ISFJ personality type often consider their personal friends, it is in family that their expressions of affection fully bloom.
If I Can Protect You, I Will
ISFJ personalities are a wonderful group, rarely sitting idle while a worthy cause remains unfinished. ISFJs' ability to connect with others on an intimate level is unrivaled among Introverts, and the joy they experience in using those connections to maintain a supportive, happy family is a gift for everyone involved. They may never be truly comfortable in the spotlight, and may feel guilty taking due credit for team efforts, but if they can ensure that their efforts are recognized, ISFJs are likely to feel a level of satisfaction in what they do that many other personality types can only dream of.
De maand is al bijna om hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog 120 euro om voor de hele maand boodschappen te doen. Ik denk niet dat er iets af kan voor een aanbieding daar
De maand duurt nog maar een paar dagenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog 120 euro om voor de hele maand boodschappen te doen. Ik denk niet dat er iets af kan voor een aanbieding daar
Gewoon vragen of iedereen eerst deze test wil maken tochquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een nieuwe klas altijd wel stil en eerst iedereen observeren, wat iedereen zijn persoonlijkheid is. Daarna wel contacten maken
Ja de maand september hansquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De maand is al bijna om hoor
Heeft toch geen zin als je het al gequote hebt.quote:
Nee bij de 1ste had je agree en not agreequote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het is wat het beste bij jou past. Er is geen goed of slecht. Iedereen is anders, maar daardoor niet meer of minder dan een ander.
Zou wel willen weten wat er uitkomt bij mijn oudersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon vragen of iedereen eerst deze test wil maken toch
Dat weet ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Unless people are able to back up their ideas in a round of mental sparring, ENTPs are likely to dismiss not just the ideas but the people themselves. Either a suggestion can stand up to rational scrutiny or it's not worth bothering with.
Dit heb ik vaak bij mensen gedaan op FOK!
Het komt allemaal wel best narcistisch overquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Hardop gelachen om deze beschrijving
Wow inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Unless people are able to back up their ideas in a round of mental sparring, ENTPs are likely to dismiss not just the ideas but the people themselves. Either a suggestion can stand up to rational scrutiny or it's not worth bothering with.
Dit heb ik vaak bij mensen gedaan op FOK!
Valt wel mee. Gewoon mensen die overtuigt zijn van hun eigen gelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het komt allemaal wel best narcistisch over
Ik ben wel een tegenpool van jou.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
En het vinden dat als mensen een andere mening hebben dat ze die moeten onderbouwen anders is het een waardeloze mening.
Maar dat hoeft niet ten koste gaan van hoe je op een ander neerkijktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon mensen die overtuigt zijn van hun eigen gelijk.
Een groot goed, me dunkt.
Respecteren als een mening onderbouwt wordt. Maakt niet uit of het een mening is die ik wel of niet deel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben wel een tegenpool van jou.Juist iedereens mening respecteren en even waardevol achten.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht al even dat je kaviaar at.
Dat lijkt me logisch.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet ten koste gaan van hoe je op een ander neerkijkt
Oh ik maak me er zelf soms ook wel schuldig aan hoor. Daar niet vanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch.
Dat gebeurt zeker in deze SC verder ook continue.
Ik snap gewoon niet waarom ik mensen die uit onderbuik of op niets redeneren als gelijke discussiepartners zouden moeten worden gezienquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik maak me er zelf soms ook wel schuldig aan hoor. Daar niet van
Het is deel van vis, dus ik eet het niet uit principe.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Nog nooit kaviaar op
Je kan het hier op een terrasje ergens in Arnhem als snack bestellenBest wel benieuwd naar
Het is niet echt lekker ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is deel van vis, dus ik eet het niet uit principe.
#fishlivesmatter
Hm ja, je hebt wel een punt hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom ik mensen die uit onderbuik of op niets redeneren als gelijke discussiepartners zouden moeten worden gezien
Klopt. Maar dat maakt een mening wel vrij waardeloos.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:55 schreef Fok-it het volgende:
Maar soms heb je ook gewoon niet echt een onderbouwing en is het puur onderbuik. Kan je dan ook niet echt wat aan doen ofzo
Lijkt me soiweso kut over de telefoon. Dan zou ik nog eerder zeggen. kom ff avondje hier om erover te pratenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net 40 minuten met ex gebeld, heeft ineens relatiestruggles.
Weet dan nooit echt wat ik moet zeggen.
"Bedankt, Hans"quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ik het wel met je eens, maar ik heb vaak ook de neiging om te baseren op gevoelens en ervaringen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Respecteren als een mening onderbouwt wordt. Maakt niet uit of het een mening is die ik wel of niet deel.
Een mening op niets basseren is gewoon waardeloos.
Ja doeiquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja. Erg welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:56 schreef Xeor het volgende:
Inso en Fok-it zijn wel echte die-hards in deze reeks
Ervaringen is niets mis mee. Ervaringen zijn de belangrijkste bron voor je mening.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik het wel met je eens, maar ik heb vaak ook de neiging om te baseren op gevoelens en ervaringen.
Ja volgens mij ook, alleen de OP is wel slechtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Erg wel
Ik sta met kop en schouder op 1 geloof ik
Waarom belt ze jou daarover dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan ben je wel echt een apaat eerste klas als je dat doetquote:
Ik sta ook al vrij hoog en ben pas veel later actief gaan posten hierquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Erg wel
Ik sta met kop en schouder op 1 geloof ik
Huehuehuequote:
Ja, is niet handig. Maar ik heb vanavond en morgenavond geen tijd. Zou eventueel vrijdagavond kunnen, maar het is niet handig om er dan pas iets aan te doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me soiweso kut over de telefoon. Dan zou ik nog eerder zeggen. kom ff avondje hier om erover te praten
Gewoon doen om inwendig te lachenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een apaat eerste klas als je dat doet
Maar ervaringen zijn soms moeilijk te onderbouwen omdat ze persoonlijk zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ervaringen is niets mis mee. Ervaringen zijn de belangrijkste bron voor je mening.
Maar dan kun je dat vaak al beargumenteren
Jarenlange vertrouwensband en verstand van de specifieke struggle, een waarmee ze haar familie niet wil belasten voor als het nog goed komt.quote:
er is een site voorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar kan je de cijfers zien van GRTD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |