Ik snap gewoon niet waarom ik mensen die uit onderbuik of op niets redeneren als gelijke discussiepartners zouden moeten worden gezienquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik maak me er zelf soms ook wel schuldig aan hoor. Daar niet van
Het is deel van vis, dus ik eet het niet uit principe.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Nog nooit kaviaar op
Je kan het hier op een terrasje ergens in Arnhem als snack bestellenBest wel benieuwd naar
Het is niet echt lekker ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is deel van vis, dus ik eet het niet uit principe.
#fishlivesmatter
Hm ja, je hebt wel een punt hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom ik mensen die uit onderbuik of op niets redeneren als gelijke discussiepartners zouden moeten worden gezien
Klopt. Maar dat maakt een mening wel vrij waardeloos.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:55 schreef Fok-it het volgende:
Maar soms heb je ook gewoon niet echt een onderbouwing en is het puur onderbuik. Kan je dan ook niet echt wat aan doen ofzo
Lijkt me soiweso kut over de telefoon. Dan zou ik nog eerder zeggen. kom ff avondje hier om erover te pratenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net 40 minuten met ex gebeld, heeft ineens relatiestruggles.
Weet dan nooit echt wat ik moet zeggen.
"Bedankt, Hans"quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ik het wel met je eens, maar ik heb vaak ook de neiging om te baseren op gevoelens en ervaringen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Respecteren als een mening onderbouwt wordt. Maakt niet uit of het een mening is die ik wel of niet deel.
Een mening op niets basseren is gewoon waardeloos.
Ja doeiquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja. Erg welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:56 schreef Xeor het volgende:
Inso en Fok-it zijn wel echte die-hards in deze reeks
Ervaringen is niets mis mee. Ervaringen zijn de belangrijkste bron voor je mening.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik het wel met je eens, maar ik heb vaak ook de neiging om te baseren op gevoelens en ervaringen.
Ja volgens mij ook, alleen de OP is wel slechtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Erg wel
Ik sta met kop en schouder op 1 geloof ik
Waarom belt ze jou daarover dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan ben je wel echt een apaat eerste klas als je dat doetquote:
Ik sta ook al vrij hoog en ben pas veel later actief gaan posten hierquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Erg wel
Ik sta met kop en schouder op 1 geloof ik
Huehuehuequote:
Ja, is niet handig. Maar ik heb vanavond en morgenavond geen tijd. Zou eventueel vrijdagavond kunnen, maar het is niet handig om er dan pas iets aan te doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me soiweso kut over de telefoon. Dan zou ik nog eerder zeggen. kom ff avondje hier om erover te praten
Gewoon doen om inwendig te lachenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een apaat eerste klas als je dat doet
Maar ervaringen zijn soms moeilijk te onderbouwen omdat ze persoonlijk zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ervaringen is niets mis mee. Ervaringen zijn de belangrijkste bron voor je mening.
Maar dan kun je dat vaak al beargumenteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |