Spanje als in Zuip-Spanje of cultuur gesnoven?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ah tof
Ik heb vorig jaar mijn huis gekregendit jaar naar Spanje geweest.
Volgend jaar weer een verre reis ja. Thailand was super leuk maar nu eens wat anders.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
Een echt extraverte en sociaal erg actieve partner hebben is niets voor mij. Te veel onbegrip van beide kanten.
Geen van beide, gewoon lekker ontspannen in een hotel gezeten met mijn partner en genoten van het weerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spanje als in Zuip-Spanje of cultuur gesnoven?
Ja, ik las van wel daar. Maar het is niet mijn ervaring dat ik dat prettig vind.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja.
En toch word het als perfecte partner gezien toch?
Oh je hebt een partner?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geen van beide, gewoon lekker ontspannen in een hotel gezeten met mijn partner en genoten van het weer
Kan ik me voorstellen. Denk dat je je dan beide erg ongemakkelijk voelt en telkens elkaar aftest en je afvraagt ben ik niet te extravert, ben ik niet te stilquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik las van wel daar. Maar het is niet mijn ervaring dat ik dat prettig vind.
Ligt eraan of je extrovert als extreem sociaal actief ziet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik las van wel daar. Maar het is niet mijn ervaring dat ik dat prettig vind.
Vorig jaar een huis gekocht en nu samenwonendquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je hebt een partner?Wist ik niet. Niks mis mee dan
Dit kwam uit bij de tweede testquote:INTP
Introvert(47%) iNtuitive(16%) Thinking(31%) Perceiving(6%)
You have moderate preference of Introversion over Extraversion (47%)
You have slight preference of Intuition over Sensing (16%)
You have moderate preference of Thinking over Feeling (31%)
You have slight preference of Perceiving over Judging (6%)
Lekker toch. Ben je al lang samen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Vorig jaar een huis gekocht en nu samenwonend![]()
Veel gedaan in huis en meegemaakt, hadden even ontspanning nodig
Dit klopt heel erg inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het echt best wel accuraat overeenkomt met hoe ik mezelf zie.
Ja dat zei ik gister nog. Je kan super extravert zijn maar wel verlegenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Want introvert/extravert word ook te vaak met verlegenheid of wat dan ook vermengt. Zelfs door psychologen.
En super extravert zijn en het prima vinden om niet elke dag iets te ondernemenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zei ik gister nog. Je kan super extravert zijn maar wel verlegen
Valt mee, 1,5 jaar ongeveerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker toch. Ben je al lang samen?
Ik zou een extravert meisje opzich wel leuk vinden hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat sommige introverte mensen dat ook juist nodig hebben. Om een beetje geleefd te wordenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou een extravert meisje opzich wel leuk vinden hoor
Mijn vriendin is ook vrij introvert, vind het elkaar wel goed aanvullenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat sommige introverte mensen dat ook juist nodig hebben. Om een beetje geleefd te worden
High five.quote:
Zou ik wel nodig hebben misschien. Denk dat ik me juist ga ergeren als mijn vriendin dan heel erg op mij lijkt. Confronterendquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat sommige introverte mensen dat ook juist nodig hebben. Om een beetje geleefd te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |