De foto's waarin wij naakt aan het worstelen zijn besmeurd met satésaus houden we graag privé.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer ga jij lewde pics van Paxcon en Johannes voor mij regelen?
Ik leg daar nu het grondwerk voor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer ga jij lewde pics van Paxcon en Johannes voor mij regelen?
Zij is wel de alpha, ja.quote:
Ik kijk uit naar die dag.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe ik zeker het broekje uit.
quote:
Omgquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je Peter Dinklage niet knap dan?
Wat heb ik zojuist gelezenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De foto's waarin wij naakt aan het worstelen zijn besmeurd met satésaus houden we graag privé.
Ik heb er alle begrip voor dat jullie sommige zaken liever in besloten kringen houden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De foto's waarin wij naakt aan het worstelen zijn besmeurd met satésaus houden we graag privé.
zou ik ook niet doen, die zijn echt viesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga dus nooit weer met een tatta
Soms zegt een mental image meer dan duizend echte images.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er alle begrip voor dat jullie sommige zaken liever in besloten kringen houden.
Maar mentaal zie ik dit natuurlijk al voor me nu.
Ze staat ook in mijn foboquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Who dat who dat.
Maar jij keurde die deen af leek het
Ik keek vandaag naar een lijstje met de knapste actrices van de wereld en Emilia stond daar niet bij en Jessica pas 17e.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hossel mijn latina Amerikaanse filmster.
Ik zie tigmiljoen chicks in je fobo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze staat ook in mijn fobo
Ja je moet gewoon voor johannes gaan, die is veel leuker dan die Deen
Ik heb het er zelfs nog bijgezet Opsohansiequote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie tigmiljoen chicks in je fobo.
Ik ga niet meer met tatta's toch
Het is nog vroeg mkay ben net wakkerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het er zelfs nog bijgezet Opsohansie
Luiwammesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is nog vroeg mkay ben net wakker
Je kan beter vragen wat DP is.quote:
Huehuequote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luiwammes
[..]
Je kan beter vragen wat DP is.
Maar dat weet jij dondersgoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |