Pfffquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Marc bartra is ietsjes mooier
En ik hallo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jij anders niet wat Rusnak foto's doen in je fobo?
[ afbeelding ]
Dat zouden Tjacka en ik erg leuk vinden
Eigenlijk vind ik het fobo een beetje nutteloosquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jij anders niet wat Rusnak foto's doen in je fobo?
[ afbeelding ]
Dat zouden Tjacka en ik erg leuk vinden
Madame_Paon, hakuna, mapima?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal even al mijn goede vrienden benoemen in de 85.000e
Jij zou braddie noemen zeker.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Madame_Paon, hakuna, mapima?
Ik zie nu jouw fobo voor het eerst, jij hebt gewoon waarheidsgetrouwe gegevens en foto's van jezelf! (en je favoriete hamer)quote:
wat zijn dat voor rare snuitersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Madame_Paon, hakuna, mapima?
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal even al mijn goede vrienden benoemen in de 85.000e
Dat hoeft niet hoor, hij is enkel voor hard gesteente.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben een beetje bang na die foto met die hamer
Ik wilde nu heel even iets ordinairs zeggen over Pax maar ik hou me in om dit subforum nog enigszins smaakvol te houden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, hij is enkel voor hard gesteente.
Het heeft zo z'n pieken en dalen, dus zeg het eens.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde nu heel even iets ordinairs zeggen over Pax maar ik hou me in om dit subforum nog enigszins smaakvol te houden.
Ik ben een zachte gevoelige jongenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde nu heel even iets ordinairs zeggen over Pax maar ik hou me in om dit subforum nog enigszins smaakvol te houden.
Oh jeetje. Ik had de dubbele laag in die opmerking van mij niet bewust geplaatst.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mij welbekendquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben een zachte gevoelige jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOEIIII.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mij welbekend
Met groot kooktalent
zoals ik gisteren kon proeven
vaker wil ik nu bij jou vertoeven
Voor jou beginnen zulke dubbele lagen misschien al de normaalste zaak van de wereld te worden, wij stervelingen vinden dat toch opvallend.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh jeetje. Ik had de dubbele laag in die opmerking van mij niet bewust geplaatst.
Vind je Peter Dinklage niet knap dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eem lurken en dan ga ik echt.
Edit: afgekeurd, ik eis knappe man
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eem lurken en dan ga ik echt.
Edit: afgekeurd, ik eis knappe man
jammer opsoquote:Welkom in mijn fotoboek (geen foto's van mij want dan glijden jullie van je stoeltje)
Hey kaneeltjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo Johannes en Paxje, knappe kerels.
Aangepastquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lachwekkend dat die VI tekening er niet in staat
Hey lekker dingquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo Johannes en Paxje, knappe kerels.
Daar is onvoldoende aanleiding toe. Ik las hier van de week iets over jouw dickpics maar waar die dan te vinden zijn bleef me een beetje onduidelijk.quote:
Ik kom wel naar Groningen, mag je ze zelf makenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar is onvoldoende aanleiding toe. Ik las hier van de week iets over jouw dickpics maar waar die dan te vinden zijn bleef me een beetje onduidelijk.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom wel naar Groningen, mag je ze zelf maken
Stiekem zit ik onder de plak bij Loka en hosselt zij lewde pics van knappe meisjes voor me.quote:
Wanneer ga jij lewde pics van Paxcon en Johannes voor mij regelen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem zit ik onder de plak bij Loka en hosselt zij lewde pics van knappe meisjes voor me.
Haal dat stiekem maar wegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem zit ik onder de plak bij Loka en hosselt zij lewde pics van knappe meisjes voor me.
Dan doe ik zeker het broekje uit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom wel naar Groningen, mag je ze zelf maken
Hea ruuuuustûhg!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe ik zeker het broekje uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |