De foto's waarin wij naakt aan het worstelen zijn besmeurd met satésaus houden we graag privé.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer ga jij lewde pics van Paxcon en Johannes voor mij regelen?
Ik leg daar nu het grondwerk voor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer ga jij lewde pics van Paxcon en Johannes voor mij regelen?
Zij is wel de alpha, ja.quote:
Ik kijk uit naar die dag.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe ik zeker het broekje uit.
quote:
Omgquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je Peter Dinklage niet knap dan?
Wat heb ik zojuist gelezenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De foto's waarin wij naakt aan het worstelen zijn besmeurd met satésaus houden we graag privé.
Ik heb er alle begrip voor dat jullie sommige zaken liever in besloten kringen houden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De foto's waarin wij naakt aan het worstelen zijn besmeurd met satésaus houden we graag privé.
zou ik ook niet doen, die zijn echt viesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga dus nooit weer met een tatta
Soms zegt een mental image meer dan duizend echte images.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er alle begrip voor dat jullie sommige zaken liever in besloten kringen houden.
Maar mentaal zie ik dit natuurlijk al voor me nu.
Ze staat ook in mijn foboquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Who dat who dat.
Maar jij keurde die deen af leek het
Ik keek vandaag naar een lijstje met de knapste actrices van de wereld en Emilia stond daar niet bij en Jessica pas 17e.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hossel mijn latina Amerikaanse filmster.
Ik zie tigmiljoen chicks in je fobo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze staat ook in mijn fobo
Ja je moet gewoon voor johannes gaan, die is veel leuker dan die Deen
Ik heb het er zelfs nog bijgezet Opsohansiequote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie tigmiljoen chicks in je fobo.
Ik ga niet meer met tatta's toch
Het is nog vroeg mkay ben net wakkerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het er zelfs nog bijgezet Opsohansie
Luiwammesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is nog vroeg mkay ben net wakker
Je kan beter vragen wat DP is.quote:
Huehuequote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luiwammes
[..]
Je kan beter vragen wat DP is.
Maar dat weet jij dondersgoed
Ik volg het niet meer. Wat is dpquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luiwammes
[..]
Je kan beter vragen wat DP is.
Maar dat weet jij dondersgoed
Ik trap hier niet inquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer. Wat is dp
Denk je nou echt dat Opso weet dat DP is?quote:
Dat weet elk 18-jarig meisje toch wel :squote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Opso weet dat DP is?
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet elk 18-jarig meisje toch wel :s
Ga het maar niet opzoeken als je safe filter op google uitstaatquote:
Misselijkmakende corruptie waar Blatter nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek vandaag naar een lijstje met de knapste actrices van de wereld en Emilia stond daar niet bij en Jessica pas 17e.
Meteen een klachtmail eruit gegooid.
69% introvert ben ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:23 schreef Fera het volgende:
R&P / Wat is jouw persoonlijkheid? Myers-Briggs Type Indicator!
Interessant topic.
Wat is jouwe?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:23 schreef Fera het volgende:
Interessant topic.
doublepainquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Opso weet dat DP is?
Staat in de laatste post.quote:
En klopt het?quote:
quote:
Fylax heeft continu een andere flow dus je weet het maar nooitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat dit niet over mij gaat
Wat is dat laatste achter het streepje dat heb ik nog nooit gezienquote:
Geen idee, zag dat ik dat daar had geplaatst.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is dat laatste achter het streepje dat heb ik nog nooit gezien
Dat kan best kloppen denk ik ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij lijken ook best op elkaar heb ik het idee
Hoe we alles beleven
ENFPquote:
ENFPs will spend a lot of time exploring social relationships, feelings and ideas before they find something that really rings true. But when they finally do find their place in the world, their imagination, empathy and courage are likely to produce incredible resultsquote:
Ik ga die eerste doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:23 schreef Fera het volgende:
Interessant topic.
Ietsje pietsje meer extravertquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat overwegend extravert of introvert?
feels bad man.quote:An ENFP who has "gone wrong" may be quite manipulative - and very good it.
Gewoon lekker in het midden dusquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ietsje pietsje meer extravertMaar niet extreem
quote:The gift of gab which they are blessed with makes it naturally easy for them to get what they want.
Zo`n periode heb ik wel gehad in m`n puberteit jaquote:
Ligt eraan of sociale gebeurtenissen je heel vermoeid maken of heel energiekquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:29 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat ligt ook maar aan momenten. In situaties kan ik ook introverter zijn
Ik vind hem best wel erg kloppen. Ben misschien niet totaal altruïstisch, supersociaal met collega's en voel me ook niet voorbestemd om moeder te worden. Maar dat hangt ook af van de sfeer, mijn eigen onzekerheid etc.quote:
quote:ENFP
Enthousiast, stoutmoedig, vindingrijk en verbeeldingrijk. Zijn in staat om alles te doen wat hen interesseert. Snel bij het vinden van oplossingen voor om het even welk probleem en bereid om iedereen die een probleem heeft, te helpen. Steunen vaak op hun vaardigheid om te improviseren in plaats van alles goed voor te bereiden. Voor de zaken die zij willen, vinden zij vaak overtuigende redenen. Ze zijn scherpzinnig en volhardend, enthousiast, spontaan en veelzijdig. Het zijn personen die anderen bevestigen maar zelf ook bevestiging zoeken. Ze kunnen zich moeilijk concentreren. Ze gedragen zich non-conformistisch en soms zelfs rebellerend. Ze leggen procedures en tijdsplanningen naast zich neer. Zij zijn in veel zaken geïnteresseerd en geven pit aan het leven zodat anderen zich aangetrokken voelen tot hen. Tegelijkertijd waarderen zij diepgang en authenticiteit in hun nauwe relaties en besteden zij veel energie aan het creëren en ondersteunen van een open en eerlijke communicatie. Gewoonlijk zijn het vlotte praters maar wanneer zij hun diepste gevoelens moeten delen kunnen zij zich onhandig uitdrukken.
Ze schenken weinig aandacht aan de functie: Observatie en Reflectie. Dit betekent dat ze routine en details uit het oog verliezen die nodig zijn om hun ideeën uit te voeren. Ze overschatten zichzelf en hebben problemen bij het afwijzen van mogelijkheden en mensen. Ze slagen er niet in logica toe te passen op hun oordelen over mensen en hun ideeën.
In stresssituaties kunnen ENFP's worden overspoeld door details en kunnen hun normaal zicht en gevoel voor mogelijkheden verliezen. Ze hebben dan de neiging zich te concentreren op een onbelangrijk en verkeerd detail en laten dit het centrum van het universum worden.
Je wijkt toch overal wel iets vanaf dat is altidj zoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind hem best wel erg kloppen. Ben misschien niet totaal altruïstisch, supersociaal met collega's en voel me ook niet voorbestemd om moeder te worden. Maar dat hangt ook af van de sfeer, mijn eigen onzekerheid etc.
Halloquote:
Ja, precies. Er staat bijvoorbeeld bij dat ISFJ's echte familiemensen zijn. Dat herken ik niet zo in mezelf. Hoewel dat ook ligt aan hoe je familie interpreteert.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wijkt toch overal wel iets vanaf dat is altidj zo
Ik moet zeggen dat het echt best wel accuraat overeenkomt met hoe ik mezelf zie.quote:INTP’s sterke punten:
Goede analisten
Abstracte denkers
Eerlijk en direct
Objectief
Fantasierijk
Origineel
Creatief, ideeën persoon
Open-minded
Enthousiast
Kan tegen kritiek
Flexibel
INTP’s zwakke punten:
Afwezige geest
Moeite met snel keuzes maken
Sceptisch
Ongevoelig
Terughoudend
Houden niet van regels
Vermijden van conflicten
Moeite met het uiten van emoties
Precies. Als je een hechtere familie hahd gehad had je het misschien wel gehadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Er staat bijvoorbeeld bij dat ISFJ's echte familiemensen zijn. Dat herken ik niet zo in mezelf. Hoewel dat ook ligt aan hoe je familie interpreteert.
Prima. Daar ook?quote:
Was het eerst niet stabiel dan?quote:
Mijn openingszin gaat vanaf nu zijn: hey, ben jij een INFJ?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
The most compatible partners tend to be INFJs (introverted, intuitive, feeling, judging)
WOW.
Nee, huisje gekregenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Soms wel en soms niet![]()
Ben je nog op vakantie geweest dit jaar?
Ik voel me ook niet echt in mijn familie passen. Maar als ik me omring met goede vrienden, waar ik me thuis voel, voelen zij als familie voor mij en zal ik ook alles voor ze doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Als je een hechtere familie hahd gehad had je het misschien wel gehad
Ah tofquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, huisje gekregenDUs ook leuk.
Hopelijk aan het eind van het jaar nog.
Of anders volgend jaar.
Jij dan? je ging ook naar Thailand toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |