SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind WhatsApp nog even wat belangrijker, ook omdat je daar pics van bier naartoe kan sturen.
Wat jij ooit gedaan hebt
Had gisteren een gesprek bij een bedrijf en net ook eentje. Nu moet ik kiezen tussen de beide bedrijvenquote:
Ik weet niet eens meer wat ik naast de karmelietjes heb gedronkenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja
Ik had zondag alweer een karmeliet geklapt
toen kreeg ik even een flashback naar de zondag ervoor
Grote, staat beter op je cvquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had gisteren een gesprek bij een bedrijf en net ook eentje. Nu moet ik kiezen tussen de beide bedrijven
Dus of een klein bedrijf of een groot bedrijf
Dat bier was nog doder dan het bier van Jack Spijkerman bij Kopspijkersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ik naast de karmelietjes heb gedronken
Dat glas bier wat daar nog de hele tijd dood sloeg
Troubadour Blond, dat was er eentje.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bier was nog doder dan het bier van Jack Spijkerman bij Kopspijkers
Misschien nog een Troubadour Blond? Of een La Chouffe
Zoals je zegt, misschien.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bij het kleinere bedrijf krijg ik misschien betere hulp om mezelf te ontwikkelen
Bij kargamel moet ik denken aan Gargamelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet bij karmeliet vooral denken aan kargamel
Veel #genot die dagquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Troubadour Blond, dat was er eentje.
En ook Skuumkoppe bij het Arendsnest. Dat was ook puik spul
Kargamel is turkse variant.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij kargamel moet ik denken aan Gargamel
Bij Azraël moest ik altijd denken aan Israël.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij kargamel moet ik denken aan Gargamel
Ja en dan ook nog lekkere kip bij de KFCquote:
Toen heb je het uitgekotst op je school?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog lekkere kip bij de KFC![]()
Helaas was ik daar de dag erna wat minder blij mee
Nee echt? Dacht dat je turks was opgevoed wat is dit voor onzinquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, ik heb de Turkse variant gemist als kind denk ik
Kotsen doe ik zelden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen heb je het uitgekotst op je school?
In plaats van brood turks brood in mijn lunchtrommeltje op de basisschool, klein verschil maarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee echt? Dacht dat je turks was opgevoed wat is dit voor onzin
Op naar Groningenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey pax ik ging nog op je wachten bij de rits. Je kwam niet en toen had ik maar een meisje aan het haakje geslagen. Ze zijn makkelijk daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |