oh sorryquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey pax ik ging nog op je wachten bij de rits. Je kwam niet en toen had ik maar een meisje aan het haakje geslagen. Ze zijn makkelijk daar.
Ik moest ooit een paar maanden elke ochtend wel kotsen of bijna kotsen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kotsen doe ik zelden.
Laatste paar keer was alleen door drank. Verder maar 1x in mijn leven moeten kotsen door buikgriep oid
Het schijnt daar erg gezellig te zijn als ik de verhalen mag gelovenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh sorry
Maar dit klinkt als een tent waar ik ook eens heen moet gaan
Hoe kwam dat?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest ooit een paar maanden elke ochtend wel kotsen of bijna kotsen.
Ik ben na wat onderzoek wel tot de conclusie gekomen dat de minimumleeftijd van bezoekers daar 30 isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt daar erg gezellig te zijn als ik de verhalen mag geloven
Wowow rustig of ik haal die knappe dames uit m'n foboquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei op naar Groningen, niet op naar de Rits
Daar houden Opso en ik van, veel ervaringquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben na wat onderzoek wel tot de conclusie gekomen dat de minimumleeftijd van bezoekers daar 30 is
Doe maar nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowow rustig of ik haal die knappe dames uit m'n fobo
Hoe is dat verholpen dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Te traag werkende poortspier van de maag bleek achteraf.
Ik ga NU kijken naar je foboquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowow rustig of ik haal die knappe dames uit m'n fobo
Stijn houdt ook van veel ervaringquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar houden Opso en ik van, veel ervaring
Medicijnen die hielpen tegen chronische hik en migraine met als bijwerking stimulatie van die spier.quote:
Misschien kunnen jij en Opso iets anders doen wat ook met een Rits te maken heeftquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar houden Opso en ik van, veel ervaring
Gaan jullie twee maar iets doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kunnen jij en Opso iets anders doen wat ook met een Rits te maken heeft
Die blijft sowiesoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb genoten van de Rusnak foto, hopelijk blijft die
Ik heb nu ook even weer genotenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb genoten van de Rusnak foto, hopelijk blijft die
Ik dacht ooit al eens gelezen te hebben dat hij dat wel een prima handeling vond.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
Vorige toppa stond open en ik zag inso over beffen praten
Ja blijkbaarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht ooit al eens gelezen te hebben dat hij dat wel een prima handeling vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |