quote:
Ja maar HET MAG NIETquote:
Ja redelijk... Twas wel een hoop geloop, maar ik heb het gered... Ga jij nog met de kleine kijken zondag?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je alweer bijgekomen van het boten kijken?
Weet ik veel ?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet dan en van wie mag het niet?
Heb je nog een tip waar het rustig is en niet te ver lopen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja redelijk... Twas wel een hoop geloop, maar ik heb het gered... Ga jij nog met de kleine kijken zondag?
Jij bent ook niet zo interessantquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wanneer ik zuip...
Ik hoorde van iemand dat de noordzijde rustige is, maar waar precies weet ik dan ook niet en hoe het dan met parkeren zit geen idee...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je nog een tip waar het rustig is en niet te ver lopen?
De TT ging over Fann.quote:
A'dam Noord ken ik wel beetje, da's de tokkie kant toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat de noordzijde rustige is, maar waar precies weet ik dan ook niet en hoe het dan met parkeren zit geen idee...
Nee de tokkies woonden bij mij om de hoekquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
A'dam Noord ken ik wel beetje, da's de tokkie kant toch?
Is het nou écht zo moeilijk?quote:
Misschien is het gewoon grappig voor jou, kan ook..quote:Beperk alcoholinname. Alcohol tast je lever, je nieren, je hart en je spieren aan en daarnaast werkt het niet goed met je medicijnen.
Tsja west is ook niet best.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de tokkies woonden bij mij om de hoek
Proostquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het nou écht zo moeilijk?
[..]
Misschien is het gewoon grappig voor jou, kan ook..
Hikquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik nu zou schrijven wat ik denk heb ik een permban
Ben je wel voor de rest van je leven van dr gezeik af ...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik nu zou schrijven wat ik denk heb ik een permban
Dat is waar, maar ik gun het haar niet...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je wel voor de rest van je leven van dr gezeik af ...
Dan moet je het niet doen .. Gewoon loslaten, tot 10 tellen en even diep inademen...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik gun het haar niet...
oh... is al gebeurd... niet de moeite heb ik de laatste dagen al vaker gezegd.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen .. Gewoon loslaten, tot 10 tellen en even diep inademen...
Dames.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... is al gebeurd... niet de moeite heb ik de laatste dagen al vaker gezegd.
Wat is dat dan?quote:
Dat doen we al jaren, aangezien jij hier slechts af en toe post kunnen we niet op jou gaan zitten wachten...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:54 schreef drakin het volgende:
Wat is er hier aan de hand? Sinds wanneer posten jullie een topic vol als ik even weg ben?
Die zijn opgegravenquote:
Soms valt ie wel een dagdeeltje stil.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doen we al jaren, aangezien jij hier slechts af en toe post kunnen we niet op jou gaan zitten wachten...
Sinds 9 april niet meer, en jij verteld alleen als er een boot langs vaart iets.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doen we al jaren, aangezien jij hier slechts af en toe post kunnen we niet op jou gaan zitten wachten...
Je kunt er geen touw optrekken, dat is iig een ding dat zeker isquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soms valt ie wel een dagdeeltje stil.
Bij mij heb ik dit jaar slechts 1 keer een boot langs zien varenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Sinds 9 april niet meer, en jij verteld alleen als er een boot langs vaart iets.
Met dik roomboter voor bij de koffie (met likeurtje indien gewenst)quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:58 schreef Soury het volgende:
Ziet er wel lekker uit, een likeurtje erbij denk ik [ afbeelding ]
O schip dan, ook goedquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij heb ik dit jaar slechts 1 keer een boot langs zien varen
Je was toch op sail of niet somsquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Schepen gaat hier niet lukken... Bruggen gaan hier niet open
200 bootjes heb ik ook geen behoefte aan om te zien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat ja ... Ik ga echt niet alle 200 fotos hier posten
Gezonken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:02 schreef drakin het volgende:
[..]
200 bootjes heb ik ook geen behoefte aan om te zien.
Er is een boot gebotst vandaag trouwens, groot nieuws!
Geen idee, ik volg het nieuws immers niet, kwam alleen de headline tegen ergens en heb er verder niet naar gekeken.quote:
Ik zat er niet op... Dat durf ik hier wel te meldenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg het nieuws immers niet, kwam alleen de headline tegen ergens en heb er verder niet naar gekeken.
Je zat hier op Fok?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat er niet op... Dat durf ik hier wel te melden
Gaan toch meerdere van die pondjes? Zullen ook meerdere stuurmannen zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Respect voor de veerboot stuurman die dwars door dat hele zootje onverstoorbaar op en neer gaat.
Met een grote boot gaan ze maar uit de weg, maar wat een zootje op het Ijquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Respect voor de veerboot stuurman die dwars door dat hele zootje onverstoorbaar op en neer gaat.
Ja giga pontjes zijn het.. Max 800 personen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaan toch meerdere van die pondjes? Zullen ook meerdere stuurmannen zijn
Heel wat minder als ze er met bakfietsen op gaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja giga pontjes zijn het.. Max 800 personen...
Zuip je maar een delirium van mij part.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:58 schreef Soury het volgende:
Ziet er wel lekker uit, een likeurtje erbij denk ik [ afbeelding ]
Niet of nauwelijks gezien vandaag, maar dit waren ook speciale veren...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel wat minder als ze er met bakfietsen op gaan
Het heeft wel wat en ach een botsing of iemand die van de mast valt dat hoort erbij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een grote boot gaan ze maar uit de weg, maar wat een zootje op het Ij
Is er iets Fann?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Zuip je maar een delirium van mij part.
Wat doen die domme marsen trouwens nog in je fobo, die je zo kunstig had geknutseld?
Die Griek heeft hem allang opgevreten, dat schilderijtje mag er ook wel uit trouwens.
Je doet meteen zo aanvallend naar zuur muisje, dat ben ik niet gewend van je. Normaal bouw je zoiets een beetje op.quote:
Ik doe niet zuur ik ze wat ik denk, soms doe ik dat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Je doet meteen zo aanvallend naar zuur muisje, dat ben ik niet gewend van je. Normaal bouw je zoiets een beetje op.
Meteen? Je komt pas laat binnenkakken...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Je doet meteen zo aanvallend naar zuur muisje, dat ben ik niet gewend van je. Normaal bouw je zoiets een beetje op.
Ik zei zuur muisje, niet dat jij zuur doetquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur ik ze wat ik denk, soms doe ik dat.
Ik ben hier de hele dag al hoor, alleen ziggo liet me hier nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Meteen? Je komt pas laat binnenkakken...
owquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei zuur muisje, niet dat jij zuur doet
Flikker op uit mijn foboquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur ik ze wat ik denk, soms doe ik dat.
Ja tis laat en de bodem is in het zicht zeker?quote:
Ze zijn al 2 dagen bezig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Denk ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja tis laat en de bodem is in het zicht zeker?
donderdag en vrijdagquote:
Wat heb jij vandaag dan Soury?quote:
Bij mij nog lang niet , maar ik kan ook zuigen als ik daar zin in hebquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja tis laat en de bodem is in het zicht zeker?
2 jaarquote:
Een fobo enzoquote:
Hoe is het met de Griek hoef ik dan niet meer te vragen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mij nog lang niet , maar ik kan ook zuigen als ik daar zin in heb
Met marsenquote:
en? heb ik gelijk? foto's staan er nog in toch... en kijk maar ik heb niet gekeken, want ik ben niet anoniem..quote:
Dat zou ik jou nou nooit vragen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mij nog lang niet , maar ik kan ook zuigen als ik daar zin in heb
is dat zo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij bent de vermoorde onschuld.
Is wegquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
en? heb ik gelijk? foto's staan er nog in toch... en kijk maar ik heb niet gekeken, want ik ben niet anoniem..
Ik zuig en Fann hapt. Dat is soms wel grappigquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wedstrijd zuigen tussen Soury en Fann zou ik geen winnaar kunnen aanwijzen
Klopt dus ook niet helemaal, ik zag je loerenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar ik weet dat ze er staan
Er is een bijzondere wisselwerking.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zuig en Fann hapt. Dat is soms wel grappig
Maar goed die foto is weg, die ze niet had gezienquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is een bijzondere wisselwerking.
Zal ik een foto posten dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar goed die foto is weg, die ze niet had gezien
Dat lieg je...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt dus ook niet helemaal, ik zag je loeren
Niet meer spieken dan he? want ik zet ze er weer op vandaag of morgenquote:
Waarom moest het dan perse weg?quote:
Uhhmmmquote:
Je was een marsquote:
Echt niet? Zou toch een eer zijnquote:
quote:
Je hebt al gekeken zag ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Zelfs mijn naam mag niet in je Fobo.
quote:
Iets doet me vermoeden dat jullie het niet altijd met elkaar eens kunnen zijn,quote:
Denk het ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:32 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Iets doet me vermoeden dat jullie het niet altijd met elkaar eens kunnen zijn,
Je vergeet dat ik iets slimmer ben en zelfs anonieme lurkers kan achterhalenquote:
Maar jij bent het best vaak met mij eensquote:
Ik ben niet anoniem.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik iets slimmer ben en zelfs anonieme lurkers kan achterhalen
Best een leuk tooltjequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:34 schreef FANN het volgende:
Ze is ergens blijven steken.... net een vastgelopen plaat.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben niet anoniem.
Ik zal in Drakin's fobo kijken dan kan je het zien.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
2x gekeken in fobo van Drakin, ga maar kijken... je zat weer te liegen
Daar staan nog steeds dezelfde foto's in hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
2x gekeken in fobo van Drakin, ga maar kijken... je zat weer te liegen
Nee Fann keek, niet iemand die muts heetquote:
Doe het nog ééns dan weet ik het zekerquote:
Ik heb daar niet eens naar gekekenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar staan nog steeds dezelfde foto's in hoor
die foto met die pinguin, ben jij dat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar staan nog steeds dezelfde foto's in hoor
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe het nog ééns dan weet ik het zeker
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb daar niet eens naar gekekenga ik nu effe doen dan
Wat moet ik nog een keer doen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe het nog ééns dan weet ik het zeker
Ja dan kan ik het zienquote:
voor de 4e keerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je effe in het fobo van Drakin kijken.
Gedaan en ik zie jou daar 4 keerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je effe in het fobo van Drakin kijken.
Nou ga ik ook kijkenquote:
Nopequote:
Nopequote:
Een biertje en een rokertje erbij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima, Mo op de speakers en een bitchfight wat wil een man nog meer.
Dit is geen bitchfight hoor...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een biertje en een rokertje erbij.
Ohh drie keer sorryquote:
Wat een goed planquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een biertje en een rokertje erbij.
Ja duhh ik ga niet lopen tellen thank youquote:
LOL ik zag hetquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:47 schreef drakin het volgende:
Ik zie Fann 3 keer, Chufi uiteraard ook een keer,maar wie Bondage is? Even in zijn fobo kijken hoor...
Hmm lekker
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:47 schreef drakin het volgende:
Ik zie Fann 3 keer, Chufi uiteraard ook een keer,maar wie Bondage is? Even in zijn fobo kijken hoor...
Hmm lekker
Chufi is niet anoniem, jij welquote:
Ja zag ik, en noemde ik ook.quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet dat allemaal in de gaten houden weet je..
Vervelend he? Anoniempjequote:
Dingetje?quote:
Maar goed je weet het nu. Foto is weg zoals je dat zelf al had gezien. Je mag lurken in mijn Fobo hoor geen probleem.quote:
Nieuws over bootjes aan het lezen?quote:
Die ADHDer?quote:
Ik heb dat niet gezien, want ik heb niet gekeken, zoals ik al 10x eerder zei, en je krijgt me niet zoverquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar goed je weet het nu. Foto is weg zoals je dat zelf al had gezien. Je mag lurken in mijn Fobo hoor geen probleem.
Tuurlijk en nu oprotten met je gequote, ik heb het drukquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien, want ik heb niet gekeken, zoals ik al 10x eerder zei, en je krijgt me niet zover
dat ik nu wel ga kijken
Ik zie je niet als anoniem, maar gewoon als FANNquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien, want ik heb niet gekeken, zoals ik al 10x eerder zei, en je krijgt me niet zover
dat ik nu wel ga kijken
3 keer, net als bij mijquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ik nu wel ga kijken
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk en nu oprotten met je gequote, ik heb het druk
Klopt, vandaar dat ze zit te liegen, maar gaat ze niet toegevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie je niet als anoniem, maar gewoon als FANN
Bekentenisquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... ik hoef dat hoofd niet meer te zien
quote:
quote:
Mijn fobo is open voor jequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik ken je hoofd toch? ik zat er fucking tegenover...
Ach kon nog wel even tussendoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:01 schreef FANN het volgende:
Trouwens nu zit jij mij te quoten... ik dacht dat je het druk had...
Kan je straks een samenvatting maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet dat allemaal in de gaten houden weet je..
Mijn fobo is een mars legerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je straks een samenvatting maken.
Haha ik heb mijn lolletje wel gehadquote:
quote:Een 79-jarige Duitser is overleden na het eten van een zelfgekweekte courgette. In de groente zat waarschijnlijk een, door de plant zelf aangemaakt, gif. Dat komt normaal gesproken niet meer voor, maar duikt in heel zeldzame gevallen nog eens op.
Ach 79 is mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 04:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Leuk, lekker gezond willen doen met een eigen moestuintje, krijg je dit.
[..]
Ik durf geen courgette meer te eten zo, is toch al geen lekkere groente.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 04:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Leuk, lekker gezond willen doen met een eigen moestuintje, krijg je dit.
[..]
Ik kijk wel even hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ik heb mijn lolletje wel gehad
Sommige bootjes wel, maar de meesten liggen aan de kade, waar sommige te bezichtigen zijn... Zondagmiddag vanaf 16:00 is de grote uittocht richting IJmuidenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Of varen die steeds rondjes met genodigden?
Ik ga mooie plek zoeken aan de noordkant. met kleine Piet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige bootjes wel, maar de meesten liggen aan de kade, waar sommige te bezichtigen zijn... Zondagmiddag vanaf 16:00 is de grote uittocht richting IJmuiden
Moet lukkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga mooie plek zoeken aan de noordkant. met kleine Piet.
Moet wel opletten dat ie niet zo het water inspringt daar issie dol op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet lukken
Nu is het nog rustig trouwens.. http://sail2015.live.netcamviewer.nl/cam3.html
Gaat zn moeder of oma niet mee?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet wel opletten dat ie niet zo het water inspringt daar issie dol op.
Deze vrouw kijkt soms urenlang naar bepaalde Vikingbootjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zie je 2 vrouwen al urenlang naar boten kijken?
Ok, ik ben op zondag ergens aan de noordkant.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze vrouw kijkt soms urenlang naar bepaalde Vikingbootjes
Ik ben zondag naar Vikingen zonder bootjes, ze zitten bij Sas in zijn achtertuin dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, ik ben op zondag ergens aan de noordkant.
Knappe paarden houden ook niet zo van bootjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb lange blonde lokken, het witte paard laat ik thuis.
Heeft die Noorse familie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben zondag naar Vikingen zonder bootjes, ze zitten bij Sas in zijn achtertuin dan.
Nee maar wel een mooie achtertuin.quote:
Mijn zus heeft een boot, ik vond het maar eng op de Rijn met dat ding.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Knappe paarden houden ook niet zo van bootjes.
Wel van water en dan vergeten ze de ruiter wel eens.
Toch een aardige dezequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn zus heeft een boot, ik vond het maar eng op de Rijn met dat ding.
Veel schuiner moet ie niet gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Toch een aardige deze
[ afbeelding ]
Kan nog wel wat hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel schuiner moet ie niet gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan nog wel wat hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk moet ik wat nuttigs gaan doen maar heb geen zin.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:44 schreef drakin het volgende:
Nu aan het werk in mijn bedrijf, tot later
ik luister even naar de radio, kijken wat Piet zoal draaitquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, net terug van een rondje fietsen....
Piet draait allesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik luister even naar de radio, kijken wat Piet zoal draait
Ik vind het engquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is pas cool zeg.
Leuk, maar is het wel praktisch... Op de foto lijkt het onverwarmd en koud.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is pas cool zeg.
Jij bent van het type 'schijtlijster'?quote:
Maar ratten zijn doorgaans vrij klein, ze kunnen gelukkig wel goed zwemmen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:06 schreef chufi het volgende:
Echt diep lijkt me dat badje ook weer niet...
Best maf gedaan.quote:Het 25 meter lange zwembad op de tiende verdieping van twee flats in de Londense wijk Nine Elms is volledig gemaakt van glasplaten van 20 centimeter dik.
Ze hebben stiekem ok al een gewone brug tussen de 2 flatsquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ratten zijn doorgaans vrij klein, ze kunnen gelukkig wel goed zwemmen.
[..]
Best maf gedaan.
Ben niet bang aangelegd, maar voor ik daar zou gaan zwemmen zou ik flink moeten slikkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is pas cool zeg.
Kan je zeggen dat je even naar de buren zwemt....![]()
London is duur wonen, en duur London is fucking duur wonenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:12 schreef chufi het volgende:
Denk niet dat het een goedkoop apartementje is..
Heb je watervrees of hoogtevrees?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben niet bang aangelegd, maar voor ik daar zou gaan zwemmen zou ik flink moeten slikken
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben niet bang aangelegd, maar voor ik daar zou gaan zwemmen zou ik flink moeten slikken
Duur London heeft altijd wel iets om te slikken , snuifen etc ...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
London is duur wonen, en duur London is fucking duur wonen
Geen van beidequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je watervrees of hoogtevrees?
Dan kun je er toch in zwemmen, het is best een mooi badje.quote:
Gespiest door een 20 cm dik stuk glas...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan kun je er toch in zwemmen, het is best een mooi badje.
Mocht dat ding het begeven sterf je wel een spectaculaire dood.
Ik vind zwembaden op een dak ook vreselijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had nergens last van in Valencia op 14 hoogquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind zwembaden op een dak ook vreselijk![]()
Doe het lekker in het gras
Dit is ook zo'n leuke. No wayquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Met geen 10 paarden krijgen ze mij in dat zwembadbruggeval
Ja nee ik bedank ...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n leuke. No way [ afbeelding ]
Dat zou voor mij ook totale paniek zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij een 'wijf' met ballen was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan ook die filmpjes van die gasten die in kranen/bruggen klimmen niet echt zienquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee ik bedank ...
Ik geef toe dat ik hoogtevrees heb
Helaasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij een 'wijf' met ballen was.
Vroeger nergens last van, maar vanaf een bepaalt moment sta ik te trillen bij grote hoogtes onder me...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan ook die filmpjes van die gasten die in kranen/bruggen klimmen niet echt zien
Misschien komt het van mijn gewaagde poging. Maar dan moet je in mijn fobo kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger nergens last van, maar vanaf een bepaalt moment sta ik te trillen bij grote hoogtes onder me...
Heb jij weleens geparaglied?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien komt het van mijn gewaagde poging. Maar dan moet je in mijn fobo kijken
Ik weet waar het van komt, maar dat ga ik niet nog eens een keer hier uitleggen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien komt het van mijn gewaagde poging. Maar dan moet je in mijn fobo kijken
Ik woon op 4 hoog en mijn ramen klappen naar binnen, en toch sta ik te shaken. Mijn balkon ramen gaan erg rapquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Mijn man was laatst de buitenboel op de eerste verdieping aan het schilderen, als ik dan onderaan zijn ladder sta en hij erop heb ik nergens last van, maar toen ik naar boven liep en voor het raam ging staan en hem daar op die ladder zag met die diepte achter hem moest ik bijna kotsen.
Jaquote:
Ik heb ook het idee dat het erger wordt naarmate ik ouder word, mijn dochter woont 3 hoog en heeft aan de voorkant een klein balkonnetje, weet je wel, zo'n uitstekend betonnen dingetje, waar net 1 stoeltje past. Ik wilde even de ramen buiten zemen, maar durfde maar met 1 voet op het balkonquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woon op 4 hoog en mijn ramen klappen naar binnen, en toch sta ik te shaken. Mijn balkon ramen gaan erg rap
Wel stoer dat je dat gedaan hebtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
JaMet een gebroken bovenarm als resultaat.
Frans balkon. Echt ik schijt peulenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat het erger wordt naarmate ik ouder word, mijn dochter woont 3 hoog en heeft aan de voorkant een klein balkonnetje, weet je wel, zo'n uitstekend betonnen dingetje, waar net 1 stoeltje past. Ik wilde even de ramen buiten zemen, maar durfde maar met 1 voet op het balkon
Vandaar ook je angst of staat het er los van?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
JaMet een gebroken bovenarm als resultaat.
Mijn ex vond het leuker dan ikquote:
Nee ik had dat al, het was een soort van overwinnen en drang van mijn partner. Ik moest niet zo zeiken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaar ook je angst of staat het er los van?
Ik geef toe dat ik ook vind dat een balkon zich binnen de buitenmuren van het gebouw moet bevinden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Frans balkon. Echt ik schijt peulen
Ja dat doet de mijn gedeeltelijk.. Onbewust speelt dat denk ik wel mee...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik ook vind dat een balkon zich binnen de buitenmuren van het gebouw moet bevinden.
Zo'n aanhang ding is eng.
Max. 30 cm boven de grond dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb jij wel eens op een koord gedanst?
Die van mij steekt gelukkig niet uit. Maar ik heb geen 'dak' boven mijn balkon omdat ik op de bovenste verdieping zit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat doet de mijn gedeeltelijk.. Onbewust speelt dat denk ik wel mee...
Dit soort balkonnetjes zijn echt niet mn ding
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook als ik werk en dit soort shit tegenkom. Ik blijf altijd half binnen als ik een peuk rook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat doet de mijn gedeeltelijk.. Onbewust speelt dat denk ik wel mee...
Dit soort balkonnetjes zijn echt niet mn ding
[ afbeelding ]
Een gallerij steekt toch niet uit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik werk en dit soort shit tegenkom. Ik blijf altijd half binnen als ik een peuk rook.
Ook 8 hoog of hoger is echt kut voor me ik loop dan echt tegen de muur (bij een galerij flat)
Geen ruimte en ik ben domweg bang, ik heb ooit naar een appartement gekeken en dat was 13 hoog. Sorry maar dat gaat niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een gallerij steekt toch niet uit?
Nee meestal niet..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een gallerij steekt toch niet uit?
Gallerijen zijn doorgaans niet erg breed, maar zolang ze niet uitsteken is er weinig aan de hand, ik zit op 5 hoog en dat is te hoog om zonder kleerscheuren vanaf te vallen of springen. Maar de balustrade is dusdanig hoog dat je er niet zomaar vanaf kan donderen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen ruimte en ik ben domweg bang, ik heb ooit naar een appartement gekeken en dat was 13 hoog. Sorry maar dat gaat niet.
Ik weet het maar ik krijg toch de bibbers als ik daar loop. Eenmaal binnen is het weg. Maar ik zou nooit zo hoog willen wonenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gallerijen zijn doorgaans niet erg breed, maar zolang ze niet uitsteken is er weinig aan de hand, ik zit op 5 hoog en dat is te hoog om zonder kleerscheuren vanaf te vallen of springen. Maar de balustrade is dusdanig hoog dat je er niet zomaar vanaf kan donderen.
Ik denk dat ik het vanaff 4 hoog vanaf mijn balkon kan overleven... In het water springen dus... Van de week zag ik op discovery dat een luchtbed mee nemen niet handig is..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gallerijen zijn doorgaans niet erg breed, maar zolang ze niet uitsteken is er weinig aan de hand, ik zit op 5 hoog en dat is te hoog om zonder kleerscheuren vanaf te vallen of springen. Maar de balustrade is dusdanig hoog dat je er niet zomaar vanaf kan donderen.
5 hoog op de bovenste verdieping is tof, niemand boven je en lekker uitzicht op het parkje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik krijg toch de bibbers als ik daar loop. Eenmaal binnen is het weg. Maar ik zou nooit zo hoog willen wonen
5 hoog heb ik ook geen problemen mee. Bij 8 of 9 gaat het niet zo goed meer met mequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
5 hoog op de bovenste verdieping is tof, niemand boven je en lekker uitzicht op het parkje.
Op 'mijn' gallerijtje' zijn maar 4 woningen, en ik heb de tweede deur, dat is maar een paar meter tot aan de voordeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |