quote:
Ja maar HET MAG NIETquote:
Ja redelijk... Twas wel een hoop geloop, maar ik heb het gered... Ga jij nog met de kleine kijken zondag?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je alweer bijgekomen van het boten kijken?
Weet ik veel ?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet dan en van wie mag het niet?
Heb je nog een tip waar het rustig is en niet te ver lopen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja redelijk... Twas wel een hoop geloop, maar ik heb het gered... Ga jij nog met de kleine kijken zondag?
Jij bent ook niet zo interessantquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wanneer ik zuip...
Ik hoorde van iemand dat de noordzijde rustige is, maar waar precies weet ik dan ook niet en hoe het dan met parkeren zit geen idee...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je nog een tip waar het rustig is en niet te ver lopen?
De TT ging over Fann.quote:
A'dam Noord ken ik wel beetje, da's de tokkie kant toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat de noordzijde rustige is, maar waar precies weet ik dan ook niet en hoe het dan met parkeren zit geen idee...
Nee de tokkies woonden bij mij om de hoekquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
A'dam Noord ken ik wel beetje, da's de tokkie kant toch?
Is het nou écht zo moeilijk?quote:
Misschien is het gewoon grappig voor jou, kan ook..quote:Beperk alcoholinname. Alcohol tast je lever, je nieren, je hart en je spieren aan en daarnaast werkt het niet goed met je medicijnen.
Tsja west is ook niet best.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de tokkies woonden bij mij om de hoek
Proostquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het nou écht zo moeilijk?
[..]
Misschien is het gewoon grappig voor jou, kan ook..
Hikquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik nu zou schrijven wat ik denk heb ik een permban
Ben je wel voor de rest van je leven van dr gezeik af ...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik nu zou schrijven wat ik denk heb ik een permban
Dat is waar, maar ik gun het haar niet...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je wel voor de rest van je leven van dr gezeik af ...
Dan moet je het niet doen .. Gewoon loslaten, tot 10 tellen en even diep inademen...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik gun het haar niet...
oh... is al gebeurd... niet de moeite heb ik de laatste dagen al vaker gezegd.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen .. Gewoon loslaten, tot 10 tellen en even diep inademen...
Dames.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... is al gebeurd... niet de moeite heb ik de laatste dagen al vaker gezegd.
Wat is dat dan?quote:
Dat doen we al jaren, aangezien jij hier slechts af en toe post kunnen we niet op jou gaan zitten wachten...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:54 schreef drakin het volgende:
Wat is er hier aan de hand? Sinds wanneer posten jullie een topic vol als ik even weg ben?
Die zijn opgegravenquote:
Soms valt ie wel een dagdeeltje stil.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doen we al jaren, aangezien jij hier slechts af en toe post kunnen we niet op jou gaan zitten wachten...
Sinds 9 april niet meer, en jij verteld alleen als er een boot langs vaart iets.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doen we al jaren, aangezien jij hier slechts af en toe post kunnen we niet op jou gaan zitten wachten...
Je kunt er geen touw optrekken, dat is iig een ding dat zeker isquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soms valt ie wel een dagdeeltje stil.
Bij mij heb ik dit jaar slechts 1 keer een boot langs zien varenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Sinds 9 april niet meer, en jij verteld alleen als er een boot langs vaart iets.
Met dik roomboter voor bij de koffie (met likeurtje indien gewenst)quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:58 schreef Soury het volgende:
Ziet er wel lekker uit, een likeurtje erbij denk ik [ afbeelding ]
O schip dan, ook goedquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij heb ik dit jaar slechts 1 keer een boot langs zien varen
Je was toch op sail of niet somsquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Schepen gaat hier niet lukken... Bruggen gaan hier niet open
200 bootjes heb ik ook geen behoefte aan om te zien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat ja ... Ik ga echt niet alle 200 fotos hier posten
Gezonken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:02 schreef drakin het volgende:
[..]
200 bootjes heb ik ook geen behoefte aan om te zien.
Er is een boot gebotst vandaag trouwens, groot nieuws!
Geen idee, ik volg het nieuws immers niet, kwam alleen de headline tegen ergens en heb er verder niet naar gekeken.quote:
Ik zat er niet op... Dat durf ik hier wel te meldenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg het nieuws immers niet, kwam alleen de headline tegen ergens en heb er verder niet naar gekeken.
Je zat hier op Fok?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat er niet op... Dat durf ik hier wel te melden
Gaan toch meerdere van die pondjes? Zullen ook meerdere stuurmannen zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Respect voor de veerboot stuurman die dwars door dat hele zootje onverstoorbaar op en neer gaat.
Met een grote boot gaan ze maar uit de weg, maar wat een zootje op het Ijquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Respect voor de veerboot stuurman die dwars door dat hele zootje onverstoorbaar op en neer gaat.
Ja giga pontjes zijn het.. Max 800 personen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaan toch meerdere van die pondjes? Zullen ook meerdere stuurmannen zijn
Heel wat minder als ze er met bakfietsen op gaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja giga pontjes zijn het.. Max 800 personen...
Zuip je maar een delirium van mij part.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:58 schreef Soury het volgende:
Ziet er wel lekker uit, een likeurtje erbij denk ik [ afbeelding ]
Niet of nauwelijks gezien vandaag, maar dit waren ook speciale veren...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel wat minder als ze er met bakfietsen op gaan
Het heeft wel wat en ach een botsing of iemand die van de mast valt dat hoort erbij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een grote boot gaan ze maar uit de weg, maar wat een zootje op het Ij
Is er iets Fann?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Zuip je maar een delirium van mij part.
Wat doen die domme marsen trouwens nog in je fobo, die je zo kunstig had geknutseld?
Die Griek heeft hem allang opgevreten, dat schilderijtje mag er ook wel uit trouwens.
Je doet meteen zo aanvallend naar zuur muisje, dat ben ik niet gewend van je. Normaal bouw je zoiets een beetje op.quote:
Ik doe niet zuur ik ze wat ik denk, soms doe ik dat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Je doet meteen zo aanvallend naar zuur muisje, dat ben ik niet gewend van je. Normaal bouw je zoiets een beetje op.
Meteen? Je komt pas laat binnenkakken...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Je doet meteen zo aanvallend naar zuur muisje, dat ben ik niet gewend van je. Normaal bouw je zoiets een beetje op.
Ik zei zuur muisje, niet dat jij zuur doetquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur ik ze wat ik denk, soms doe ik dat.
Ik ben hier de hele dag al hoor, alleen ziggo liet me hier nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Meteen? Je komt pas laat binnenkakken...
owquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei zuur muisje, niet dat jij zuur doet
Flikker op uit mijn foboquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur ik ze wat ik denk, soms doe ik dat.
Ja tis laat en de bodem is in het zicht zeker?quote:
Ze zijn al 2 dagen bezig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Denk ik ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja tis laat en de bodem is in het zicht zeker?
donderdag en vrijdagquote:
Wat heb jij vandaag dan Soury?quote:
Bij mij nog lang niet , maar ik kan ook zuigen als ik daar zin in hebquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja tis laat en de bodem is in het zicht zeker?
2 jaarquote:
Een fobo enzoquote:
Hoe is het met de Griek hoef ik dan niet meer te vragen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mij nog lang niet , maar ik kan ook zuigen als ik daar zin in heb
Met marsenquote:
en? heb ik gelijk? foto's staan er nog in toch... en kijk maar ik heb niet gekeken, want ik ben niet anoniem..quote:
Dat zou ik jou nou nooit vragen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mij nog lang niet , maar ik kan ook zuigen als ik daar zin in heb
is dat zo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij bent de vermoorde onschuld.
Is wegquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
en? heb ik gelijk? foto's staan er nog in toch... en kijk maar ik heb niet gekeken, want ik ben niet anoniem..
Ik zuig en Fann hapt. Dat is soms wel grappigquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wedstrijd zuigen tussen Soury en Fann zou ik geen winnaar kunnen aanwijzen
Klopt dus ook niet helemaal, ik zag je loerenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar ik weet dat ze er staan
Er is een bijzondere wisselwerking.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zuig en Fann hapt. Dat is soms wel grappig
Maar goed die foto is weg, die ze niet had gezienquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is een bijzondere wisselwerking.
Zal ik een foto posten dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar goed die foto is weg, die ze niet had gezien
Dat lieg je...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt dus ook niet helemaal, ik zag je loeren
Niet meer spieken dan he? want ik zet ze er weer op vandaag of morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |