Uhhmmmquote:
Je was een marsquote:
Echt niet? Zou toch een eer zijnquote:
quote:
Je hebt al gekeken zag ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Zelfs mijn naam mag niet in je Fobo.
quote:
Iets doet me vermoeden dat jullie het niet altijd met elkaar eens kunnen zijn,quote:
Denk het ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:32 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Iets doet me vermoeden dat jullie het niet altijd met elkaar eens kunnen zijn,
Je vergeet dat ik iets slimmer ben en zelfs anonieme lurkers kan achterhalenquote:
Maar jij bent het best vaak met mij eensquote:
Ik ben niet anoniem.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik iets slimmer ben en zelfs anonieme lurkers kan achterhalen
Best een leuk tooltjequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:34 schreef FANN het volgende:
Ze is ergens blijven steken.... net een vastgelopen plaat.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben niet anoniem.
Ik zal in Drakin's fobo kijken dan kan je het zien.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
2x gekeken in fobo van Drakin, ga maar kijken... je zat weer te liegen
Daar staan nog steeds dezelfde foto's in hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
2x gekeken in fobo van Drakin, ga maar kijken... je zat weer te liegen
Nee Fann keek, niet iemand die muts heetquote:
Doe het nog ééns dan weet ik het zekerquote:
Ik heb daar niet eens naar gekekenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar staan nog steeds dezelfde foto's in hoor
die foto met die pinguin, ben jij dat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar staan nog steeds dezelfde foto's in hoor
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe het nog ééns dan weet ik het zeker
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb daar niet eens naar gekekenga ik nu effe doen dan
Wat moet ik nog een keer doen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe het nog ééns dan weet ik het zeker
Ja dan kan ik het zienquote:
voor de 4e keerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je effe in het fobo van Drakin kijken.
Gedaan en ik zie jou daar 4 keerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je effe in het fobo van Drakin kijken.
Nou ga ik ook kijkenquote:
Nopequote:
Nopequote:
Een biertje en een rokertje erbij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima, Mo op de speakers en een bitchfight wat wil een man nog meer.
Dit is geen bitchfight hoor...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een biertje en een rokertje erbij.
Ohh drie keer sorryquote:
Wat een goed planquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een biertje en een rokertje erbij.
Ja duhh ik ga niet lopen tellen thank youquote:
LOL ik zag hetquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:47 schreef drakin het volgende:
Ik zie Fann 3 keer, Chufi uiteraard ook een keer,maar wie Bondage is? Even in zijn fobo kijken hoor...
Hmm lekker
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:47 schreef drakin het volgende:
Ik zie Fann 3 keer, Chufi uiteraard ook een keer,maar wie Bondage is? Even in zijn fobo kijken hoor...
Hmm lekker
Chufi is niet anoniem, jij welquote:
Ja zag ik, en noemde ik ook.quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet dat allemaal in de gaten houden weet je..
Vervelend he? Anoniempjequote:
Dingetje?quote:
Maar goed je weet het nu. Foto is weg zoals je dat zelf al had gezien. Je mag lurken in mijn Fobo hoor geen probleem.quote:
Nieuws over bootjes aan het lezen?quote:
Die ADHDer?quote:
Ik heb dat niet gezien, want ik heb niet gekeken, zoals ik al 10x eerder zei, en je krijgt me niet zoverquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar goed je weet het nu. Foto is weg zoals je dat zelf al had gezien. Je mag lurken in mijn Fobo hoor geen probleem.
Tuurlijk en nu oprotten met je gequote, ik heb het drukquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien, want ik heb niet gekeken, zoals ik al 10x eerder zei, en je krijgt me niet zover
dat ik nu wel ga kijken
Ik zie je niet als anoniem, maar gewoon als FANNquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien, want ik heb niet gekeken, zoals ik al 10x eerder zei, en je krijgt me niet zover
dat ik nu wel ga kijken
3 keer, net als bij mijquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ik nu wel ga kijken
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk en nu oprotten met je gequote, ik heb het druk
Klopt, vandaar dat ze zit te liegen, maar gaat ze niet toegevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie je niet als anoniem, maar gewoon als FANN
Bekentenisquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... ik hoef dat hoofd niet meer te zien
quote:
quote:
Mijn fobo is open voor jequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik ken je hoofd toch? ik zat er fucking tegenover...
Ach kon nog wel even tussendoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:01 schreef FANN het volgende:
Trouwens nu zit jij mij te quoten... ik dacht dat je het druk had...
Kan je straks een samenvatting maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet dat allemaal in de gaten houden weet je..
Mijn fobo is een mars legerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je straks een samenvatting maken.
Haha ik heb mijn lolletje wel gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |