LOL ik zag hetquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:47 schreef drakin het volgende:
Ik zie Fann 3 keer, Chufi uiteraard ook een keer,maar wie Bondage is? Even in zijn fobo kijken hoor...
Hmm lekker
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:47 schreef drakin het volgende:
Ik zie Fann 3 keer, Chufi uiteraard ook een keer,maar wie Bondage is? Even in zijn fobo kijken hoor...
Hmm lekker
Chufi is niet anoniem, jij welquote:
Ja zag ik, en noemde ik ook.quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet dat allemaal in de gaten houden weet je..
Vervelend he? Anoniempjequote:
Dingetje?quote:
Maar goed je weet het nu. Foto is weg zoals je dat zelf al had gezien. Je mag lurken in mijn Fobo hoor geen probleem.quote:
Nieuws over bootjes aan het lezen?quote:
Die ADHDer?quote:
Ik heb dat niet gezien, want ik heb niet gekeken, zoals ik al 10x eerder zei, en je krijgt me niet zoverquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar goed je weet het nu. Foto is weg zoals je dat zelf al had gezien. Je mag lurken in mijn Fobo hoor geen probleem.
Tuurlijk en nu oprotten met je gequote, ik heb het drukquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien, want ik heb niet gekeken, zoals ik al 10x eerder zei, en je krijgt me niet zover
dat ik nu wel ga kijken
Ik zie je niet als anoniem, maar gewoon als FANNquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien, want ik heb niet gekeken, zoals ik al 10x eerder zei, en je krijgt me niet zover
dat ik nu wel ga kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |