quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de badmeester van RKC
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:05 schreef Wicky15 het volgende:
JA ALS JE 'M ZELF NIET MAAKT DAN DOET DE TEGENSTANDER HET
Zo raar vind ik dat altijd, zo'n post editten met -nee-quote:
Je vindt dit wel erg grappig he?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey, het is Klaassen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een keer een mod gevraagd waarom ze soms verwijderen en soms leegmaken. Werd me niet in dank afgenomen. Heb jij een antwoord?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo raar vind ik dat altijd, zo'n post editten met -nee-
Verwijder hem dan gewoon en stuur evt een DM.
Nee, maar ik stelde geen vraag. Ik uitte mijn gevoel gewoon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een keer een mod gevraagd waarom ze soms verwijderen en soms leegmaken. Werd me niet in dank afgenomen. Heb jij een antwoord?
Je oprechte mening.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar ik stelde geen vraag. Ik uitte mijn gevoel gewoon.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:08 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zojuist een DM ontvangen van iemand.
Hij ging over 2 fok-users.
Ga anders eens gezellig samen naar de bioscoop of zo.quote:
GGMM en Stijn komen dan allebei niet opdagenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ga anders eens gezellig samen naar de bioscoop of zo.
Ik ga niet met FOK-users naar de bioscoop.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ga anders eens gezellig samen naar de bioscoop of zo.
quote:Hup Twente. Op 81e min met tranen in de ogen weg gelopen. Geen pressie meer tegen t waterhoofd en mensen die trots uit hun smoel krijgen bij het verlaten van stadion. Club is officieel kapot, zal m'n doel volgende thuiswedstrijd bijstellen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:12 schreef Tchock het volgende:
Haha die reacties op fctwente.net
[..]
Voel je je nu niet een beetje schuldig?quote:
Totaal nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voel je je nu niet een beetje schuldig?
Harrie is volgens mij alleen maar euforisch, en terecht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voel je je nu niet een beetje schuldig?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Harrie is volgens mij alleen maar euforisch, en terecht.
Ik snap het wel een beetje. AL is het winnen van dit Twente niet héél bijzonder.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Eerste overwinning bij Twente sinds 1967 man. Ik dacht dat er nooit een einde zou komen aan die statistiek. Vanavond is geschiedenis geschreven. EN HOE?!
Wat denk je van PEC - Twente volgend weekend?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje. AL is het winnen van dit Twente niet héél bijzonder.
Dat zullen nog velen clubs gaan doen dit seizoen.
De meest laffe coach ooit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje. AL is het winnen van dit Twente niet héél bijzonder.
Dat zullen nog velen clubs gaan doen dit seizoen.
PEC gaat slopen in eigen huisquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat denk je van PEC - Twente volgend weekend?
Vorige week ook al.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Eerste overwinning bij Twente sinds 1967 man. Ik dacht dat er nooit een einde zou komen aan die statistiek. Vanavond is geschiedenis geschreven. EN HOE?!
Dat wordt een makkie voor PECquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat denk je van PEC - Twente volgend weekend?
De ergste Twentecoach sinds Coolen en Vandereycken.quote:
Omdat daar domme mensen hun mening mogen gevenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze bij Voetbal Inside en de Telegraaf pro-Schreuder zijn.
Misschien omdat die trieste supporters hem op een laffe wijze hebben willen wegjagen heb wat sympathie heeft opgeleverd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze bij Voetbal Inside en de Telegraaf pro-Schreuder zijn.
Ik gniffelde. Maar toen zag ik dat Davy hem postte en toen ik schaamde ik me wat. Het is overigens al een oud plaatje uit 2010.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:07 schreef GGMM het volgende:
Arme davy, er moest wéér niemand lachen.
twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
Meteen verbieden die hap.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
#socialmediainhetverledentwitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
Toen hadden ze een aardige ploeg .quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer een jaartje zoals 2007/08 of 2012/13.
Eens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen hadden ze een aardige ploeg .
Wat er nu staat is om heel verdrietig van te worden
Ik ook. Piet Wiet bij ons uit het dorp is onder een auto gekomen onderwijl hij een dikke pater aan het roken was. True story.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
#socialmediainhetverledentwitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
verhalen uit jouw kant geloof ik altijd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Piet Wiet bij ons uit het dorp is onder een auto gekomen onderwijl hij een dikke pater aan het roken was. True story.
Wat voor beleid wordt daar gevoerd? Moneyball natuurlijk. Het viel me in.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen hadden ze een aardige ploeg .
Wat er nu staat is om heel verdrietig van te worden
Een dikke paterquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Piet Wiet bij ons uit het dorp is onder een auto gekomen onderwijl hij een dikke pater aan het roken was. True story.
Doet me goed. Ik besef me inmiddels ook dat ik niet in de SC zit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
verhalen uit jouw kant geloof ik altijd.
live erediviseverslagen doet qua niveau er niet veel van onder.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doet me goed. Ik besef me inmiddels ook dat ik niet in de SC zit.
Beleid waar Marc Netto op klaarkomtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat voor beleid wordt daar gevoerd? Moneyball natuurlijk. Het viel me in.
Heb je al vrede met de nederlaag van Willem II?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
live erediviseverslagen doet qua niveau er niet veel van onder.
Mja. Ik ben een heerlijke skopsko pilsener aan het drinken met een Bombay Sapphire on the Side.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
live erediviseverslagen doet qua niveau er niet veel van onder.
Dat ball heeft in deze context niets met testikels te maken he.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beleid waar Marc Netto op klaarkomt
Bedankt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
12:30 PSV - FC Groningen
14:30 SC Cambuur - Feyenoord // FC Utrecht - sc Heerenveen
16:45 Heracles Almelo - NEC
Had niet anders verwacht hoor. Laatste keer dat we hebben gewonnen in de arena is nooit ofzo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al vrede met de nederlaag van Willem II?
Tom collins drink ik nuquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mja. Ik ben een heerlijke skopsko pilsener aan het drinken met een Bombay Sapphire on the Side.
Jes, al verdiende Willem II nog wel een of twee doelpuntjes imo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht hoor. Laatste keer dat we hebben gewonnen in de arena is nooit ofzo?
[..]
Tom collins drink ik nu
Poulsen basis. Kwam net naast een cafe waar ze Ajax uitzonden. Even gevraagd of ze morgen ook PSV doen, maar ze doen zelfs het complete programma. Top man.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
12:30 PSV - FC Groningen
14:30 SC Cambuur - Feyenoord // FC Utrecht - sc Heerenveen
16:45 Heracles Almelo - NEC
heb het niet gezien, had een familie bijeenkomst aka zuipfeestquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jes, al verdiende Willem II nog wel een of twee doelpuntjes imo.
Je bent al in dat zwemfestijn van je?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Poulsen basis. Kwam net naast een cafe waar ze Ajax uitzonden. Even gevraagd of ze morgen ook PSV doen, maar ze doen zelfs het complete programma. Top man.
Lekker man. Ik neem dadelijk ook een cocktailtje. Mojito denk ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht hoor. Laatste keer dat we hebben gewonnen in de arena is nooit ofzo?
[..]
Tom collins drink ik nu
PSV zie ik het wel winnen, maar misschien kan FC Groningen het nog lang tegenhouden. SC Cambuur - Feyenoord zal gewoon 0-2 worden oid.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Poulsen basis. Kwam net naast een cafe waar ze Ajax uitzonden. Even gevraagd of ze morgen ook PSV doen, maar ze doen zelfs het complete programma. Top man.
Kopballetje op de lat van S. Wuytens net voor rust. 3-0 was een blunder van Lamprou. Tot de 2-0 verdiende Willem II meer. Ben fan van het middenveld. Tegen AZ liggen er genoeg kansen volgende week voor Streppel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb het niet gezien, had een familie bijeenkomst aka zuipfeest. Gelukkig hoef ik de kroeg niet in.
Yes yes. Helaas stelt het culinair weinig voor waardoor ik na de vakantie op retraite moet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent al in dat zwemfestijn van je?
Speelt die ajacied al?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopballetje op de lat van S. Wuytens net voor rust. 3-0 was een blunder van Lamprou. Tot de 2-0 verdiende Willem II meer. Ben fan van het middenveld. Tegen AZ liggen er genoeg kansen volgende week voor Streppel.
Genieten man. zit je qua eten all-in?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Yes yes. Helaas stelt het culinair weinig voor waardoor ik na de vakantie op retraite moet.Drank is goedkoop. Ernstig goedkoop.
Van der Looi kennende timmert hij het, na de JC Schasl pandoering, helemaal dicht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV zie ik het wel winnen, maar misschien kan FC Groningen het nog lang tegenhouden. SC Cambuur - Feyenoord zal gewoon 0-2 worden oid.
gelukkig niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:44 schreef napoleonfour het volgende
[..]
Genieten man. zit je qua eten all-in?
Reijnen ipv Botteghin, maar ik zie Groningen wel weer hetzelfde als in de JCS doen, maar dan minder fel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van der Looi kennende timmert hij het, na de JC Schasl pandoering, helemaal dicht.
GEEN THEO REITSMA MEERtwitter:markvanrijswijk twitterde op woensdag 12-08-2015 om 21:31:36@Kjelll17 Nee, Theo is gestopt bij ons. reageer retweet
Wat was er grappig dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:07 schreef GGMM het volgende:
Arme davy, er moest wéér niemand lachen.
niet echt knap ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Helene "programmaboekje" Hendriks zit er alleen maar om de agenda door te nemen.
Jan Jood kan dat makkelijk zelf. Wordt het ook minder druk aan tafel.
Burnet viel afgelopen woensdag geblesseerd uit. Kappelhof vervangt aanvoerde Lindgren die een liesblessure heeft en Reijnen maakt zijn debuut als vervanger van Botteghin.quote:PSV
Zoet
Arias, Bruma, Isimat, Brenet
Pröpper, Guardado, Maher
Narsingh, De Jong, Lestienne
FC Groningen
Linssen - De Leeuw - Antonia
Tibbling - Rusnak - Hiariej
Burnet - Kappelhof - Reijnen - Hateboer
Padt
Hoe kom je daar nou zo bij?quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou Feyenoord vanmiddag toevallig moeten spelen?
Hoe dúrf je deze vraag te stellen. Ik ben zwaar teleurgesteld in je.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou Feyenoord vanmiddag toevallig moeten spelen?
quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Behoorde vorig jaar tot een van de betere centrale verdedigers van Nederland.
Goede comeback. Dat kun jij niet weten, want ik vermoed zo maar even dat jij niet naar Cambuur keek vorig seizoen. Dus dat nemen we je niet kwalijk en vergeven we je bij dezen.quote:
Dat baseer je puur op zijn ongelukkige AZ-periode, denk ik. Vorig jaar heeft hij een prima indruk gemaakt.quote:
We zullen zien wat hij er vanmiddag van bakt. Ik voorspel minstens 1 cruciale fout.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goede comeback. Dat kun jij niet weten, want ik vermoed zo maar even dat jij niet naar Cambuur keek vorig seizoen. Dus dat nemen we je niet kwalijk en vergeven we je bij dezen.
Jammer dan dat Groningen hem 1 week te vroeg koopt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goede comeback. Dat kun jij niet weten, want ik vermoed zo maar even dat jij niet naar Cambuur keek vorig seizoen. Dus dat nemen we je niet kwalijk en vergeven we je bij dezen.
Als hij vanmiddag slecht speelt heb je weer materiaal om te zeggen dat hij er ''heel weinig van kan''. Zo kortzichtig ben je ook wel. Om niet verder te kijken dan één wedstrijd, waarin hij voor het eerst met zijn nieuwe ploeggenoten speelt met hooguit één training in de benen. Want je baseert je eerdere uitspraak ook alleen op PSV-AZquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We zullen zien wat hij er vanmiddag van bakt. Ik voorspel minstens 1 cruciale fout.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:26 schreef Zorro het volgende:
Mario Been vindt dat Groningen voorin een fantastische aanval heeft.
Toch mooi, je zal dat maar achterin hebben zeg.
Misschien zit Blind daar wel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco van Basten gaat lekker genieten van de landskampioen in plaats van het kampioenschapwaardige voetbal van Feyenoord te aanschouwen in Leeuwarden. Nobel.
Marco is gewoon te lui om naar Leeuwarden te rijden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco van Basten gaat lekker genieten van de landskampioen in plaats van het kampioenschapwaardige voetbal van Feyenoord te aanschouwen in Leeuwarden. Nobel.
Mee eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hiariej is een walgelijke non-voetballer. Hopelijk wordt hij snel door Drost vervangen.
Ben je een groningen-fan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Looi kennende duurt dat nog wel even. Die heeft een non-voetballerfetisj.
Nee, ik vind slechts dat ze een leuke selectie hebben waar Van de Looi veel te weinig uithaalt.quote:
Van de Looi heb ik nooit geweldig gevonden overigens... altijd verkeerde beslissingen wat jij ook al zegt waarom geen Drost ipv hiariejquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ben vind slechts dat ze een leuke selectie hebben waar Van de Looi veel te weinig uithaalt.
Zou best een leuke post zijn als je geen Ajax UI hebtquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:32 schreef over_hedge het volgende:
Wat is het stil in het stadion. En dat na 1 min al.
Veel lege plekken ookquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:32 schreef over_hedge het volgende:
Wat is het stil in het stadion. En dat na 1 min al.
In het jaar van de overwinning in de play-offs duurde het ook een tijdje voordat Erwin snapte dat Kostic - Zivkovic - Van der Velden de juiste aanval was.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Van de Looi heb ik nooit geweldig gevonden overigens... altijd verkeerde beslissingen wat jij ook al zegt waarom geen Drost ipv hiariej
Wat heeft Ajax er nou weer mee te maken dat het zo stil bij psv isquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou best een leuke post zijn als je geen Ajax UI hebt
Klopt..quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het jaar van de overwinning in de play-offs duurde het ook een tijdje voordat Erwin snapte dat Kostic - Zivkovic - Van der Velden de juiste aanval was.
quote:
Ik zag hem al naast gaan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:36 schreef Zorro het volgende:
Dat was Narsingh, dan kan die bal er helemaal niet in toch
Dag van de titelstrijd dit. Als psv verliest is het over en uit en is ajax vrijwel zeker kampioen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:36 schreef Mani89 het volgende:
PSV nu virtueel op 2 punten achterstand van Ajax.
ik dacht nog die gaat ver over ofzo.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:36 schreef Zorro het volgende:
Dat was Narsingh, dan kan die bal er helemaal niet in toch
En gestoorder.quote:
Niet mee eens, prachtige assistquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat voor compleet idiote actie van Lestienne weer.
Mooie pass inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit niet uit dat hij binnenkort door het lint gaat en rood incasseert met bijbehorende vier duels schorsing.quote:
beet hij ?quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
wie?quote:
Ronaldoquote:
Mestiennequote:Op zondag 16 augustus 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag hem met een mes over het veld rennen.
quote:
Ja. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij heeft wel een aardige vriendin.
Dat gaat Van de Looi vast downplayen door te stellen dat het logisch is dat je met zo'n vernieuwde defensie moeite hebt.quote:
zal wel een rookgordijn zijn dan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij heeft wel een aardige vriendin.
Beetje zoals bij Ronaldo.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
zal wel een rookgordijn zijn dan.
Door Michel Wuyts.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cancellara een grotere twijfelaar dan Boonen.
Stijn, de meeste mannen kijken alleen plaatjesquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cancellara een grotere twijfelaar dan Boonen.
Nee. Lig met maagproblemen op bedje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zit je klaar voor de eerste driepunter van het seizoen?
Ohjee, buikgriep?quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Lig met maagproblemen op bedje.
ADO 2de?quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat PSV op basis van de eerste 15 minuten wel weer kampioen gaat worden dit seizoen.
De plaatselijke kroeg zal wel haar dagomzet fors zien sliken.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beterschap, hopelijk kunnen Brenet en de zijnen je een beetje opbeuren.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ja. Ik heb me gisteren ondergedompeld in de Macedonische keuken.quote:
Ze hebben al gebeld waar ik bleef.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De plaatselijke kroeg zal wel haar dagomzet fors zien sliken.
Heb je iets positiefs gezegd over Griekenland?quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ja. Ik heb me gisteren ondergedompeld in de Macedonische keuken.
Eten dat verkeerd valt of een buikgriep hebben is wel een wezenlijk verschil....quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ja. Ik heb me gisteren ondergedompeld in de Macedonische keuken.
Ik zou niet durven.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je iets positiefs gezegd over Griekenland?
Betweter. Ik ben al 5 keer gaan ontlasten en ga nu voor dquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eten dat verkeerd valt of een buikgriep hebben is wel een wezenlijk verschil....
Jij begrijpt het.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar 90 minuten herrie in de Galgenwaard straks.
Pics!quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Betweter. Ik ben al 5 keer gaan ontlasten en ga nu voor d
Dat kan niet. Dan zie je mijn lans.quote:
Paarsgepunte lans?quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dan zie je mijn lans.
Dat waren dan veel kleurloze wedstrijden.twitter:PSV twitterde op zondag 16-08-2015 om 12:46:13Voor het duel ontving Jürgen Locadia uit handen van Willy van der Kuijlen een geschenk. Vorig jaar speelde Locadia zijn honderdste PSV-duel. reageer retweet
3 golazo's in de Koel. Als het ooit 8-1 wordt neemt hij er 7 voor zijn rekening en 1 assist.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat waren dan veel kleurloze wedstrijden.twitter:PSV twitterde op zondag 16-08-2015 om 12:46:13Voor het duel ontving Jürgen Locadia uit handen van Willy van der Kuijlen een geschenk. Vorig jaar speelde Locadia zijn honderdste PSV-duel. reageer retweet
Als we straks met Moreno, Pereiro én Willems spelen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is ondertussen wel tijd voor de 2-0
Dan dek je die maar even af.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dan zie je mijn lans.
Nee, Lange_.quote:
174 punten johquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als we straks met Moreno, Pereiro én Willems spelen.![]()
102 punten.
Dat kan maximaal 100 worden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als we straks met Moreno én Willems spelen.![]()
102 punten.
3 golazo's in de halve finale tegen PEC Zwolle.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
3 golazo's in de Koel. Als het ooit 8-1 wordt neemt hij er 7 voor zijn rekening en 1 assist.
Staat ook veel mooier.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat kan maximaal 100 worden.
Nee man, bij winst met dubbele cijfers wordt het puntenaantal verdubbeld, das nieuw.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat kan maximaal 100 worden.
Mijn bits heeft de badhandoeken mee, dus we hebben hier alleen nog maar normale en daarmee lukt het niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan dek je die maar even af.
Aha, en binnenkort tegen Feyenoord, dus dat ziet er goed uit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nee man, bij winst met dubbele cijfers wordt het puntenaantal verdubbeld, das nieuw.
Hiariej..quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een non-voetballers achterin bij FC Groningen. Zo weinig voetbalinzicht.
Gewoon 6 wc rollen is toch wel genoeg?quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn bits heeft de badhandoeken mee, dus we hebben hier alleen nog maar normale en daarmee lukt het niet.
I know maar hij verpest we lalles.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die speelt als rechtsmid, maar ik reken hem goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |