Speelt die ajacied al?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopballetje op de lat van S. Wuytens net voor rust. 3-0 was een blunder van Lamprou. Tot de 2-0 verdiende Willem II meer. Ben fan van het middenveld. Tegen AZ liggen er genoeg kansen volgende week voor Streppel.
Genieten man. zit je qua eten all-in?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Yes yes. Helaas stelt het culinair weinig voor waardoor ik na de vakantie op retraite moet.Drank is goedkoop. Ernstig goedkoop.
Van der Looi kennende timmert hij het, na de JC Schasl pandoering, helemaal dicht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV zie ik het wel winnen, maar misschien kan FC Groningen het nog lang tegenhouden. SC Cambuur - Feyenoord zal gewoon 0-2 worden oid.
gelukkig niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:44 schreef napoleonfour het volgende
[..]
Genieten man. zit je qua eten all-in?
Reijnen ipv Botteghin, maar ik zie Groningen wel weer hetzelfde als in de JCS doen, maar dan minder fel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van der Looi kennende timmert hij het, na de JC Schasl pandoering, helemaal dicht.
GEEN THEO REITSMA MEERtwitter:markvanrijswijk twitterde op woensdag 12-08-2015 om 21:31:36@Kjelll17 Nee, Theo is gestopt bij ons. reageer retweet
Wat was er grappig dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:07 schreef GGMM het volgende:
Arme davy, er moest wéér niemand lachen.
niet echt knap ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Helene "programmaboekje" Hendriks zit er alleen maar om de agenda door te nemen.
Jan Jood kan dat makkelijk zelf. Wordt het ook minder druk aan tafel.
Burnet viel afgelopen woensdag geblesseerd uit. Kappelhof vervangt aanvoerde Lindgren die een liesblessure heeft en Reijnen maakt zijn debuut als vervanger van Botteghin.quote:PSV
Zoet
Arias, Bruma, Isimat, Brenet
Pröpper, Guardado, Maher
Narsingh, De Jong, Lestienne
FC Groningen
Linssen - De Leeuw - Antonia
Tibbling - Rusnak - Hiariej
Burnet - Kappelhof - Reijnen - Hateboer
Padt
Hoe kom je daar nou zo bij?quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou Feyenoord vanmiddag toevallig moeten spelen?
Hoe dúrf je deze vraag te stellen. Ik ben zwaar teleurgesteld in je.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou Feyenoord vanmiddag toevallig moeten spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |