live erediviseverslagen doet qua niveau er niet veel van onder.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doet me goed. Ik besef me inmiddels ook dat ik niet in de SC zit.
Beleid waar Marc Netto op klaarkomtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat voor beleid wordt daar gevoerd? Moneyball natuurlijk. Het viel me in.
Heb je al vrede met de nederlaag van Willem II?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
live erediviseverslagen doet qua niveau er niet veel van onder.
Mja. Ik ben een heerlijke skopsko pilsener aan het drinken met een Bombay Sapphire on the Side.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
live erediviseverslagen doet qua niveau er niet veel van onder.
Dat ball heeft in deze context niets met testikels te maken he.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beleid waar Marc Netto op klaarkomt
Bedankt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
12:30 PSV - FC Groningen
14:30 SC Cambuur - Feyenoord // FC Utrecht - sc Heerenveen
16:45 Heracles Almelo - NEC
Had niet anders verwacht hoor. Laatste keer dat we hebben gewonnen in de arena is nooit ofzo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al vrede met de nederlaag van Willem II?
Tom collins drink ik nuquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mja. Ik ben een heerlijke skopsko pilsener aan het drinken met een Bombay Sapphire on the Side.
Jes, al verdiende Willem II nog wel een of twee doelpuntjes imo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht hoor. Laatste keer dat we hebben gewonnen in de arena is nooit ofzo?
[..]
Tom collins drink ik nu
Poulsen basis. Kwam net naast een cafe waar ze Ajax uitzonden. Even gevraagd of ze morgen ook PSV doen, maar ze doen zelfs het complete programma. Top man.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
12:30 PSV - FC Groningen
14:30 SC Cambuur - Feyenoord // FC Utrecht - sc Heerenveen
16:45 Heracles Almelo - NEC
heb het niet gezien, had een familie bijeenkomst aka zuipfeestquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jes, al verdiende Willem II nog wel een of twee doelpuntjes imo.
Je bent al in dat zwemfestijn van je?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Poulsen basis. Kwam net naast een cafe waar ze Ajax uitzonden. Even gevraagd of ze morgen ook PSV doen, maar ze doen zelfs het complete programma. Top man.
Lekker man. Ik neem dadelijk ook een cocktailtje. Mojito denk ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht hoor. Laatste keer dat we hebben gewonnen in de arena is nooit ofzo?
[..]
Tom collins drink ik nu
PSV zie ik het wel winnen, maar misschien kan FC Groningen het nog lang tegenhouden. SC Cambuur - Feyenoord zal gewoon 0-2 worden oid.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Poulsen basis. Kwam net naast een cafe waar ze Ajax uitzonden. Even gevraagd of ze morgen ook PSV doen, maar ze doen zelfs het complete programma. Top man.
Kopballetje op de lat van S. Wuytens net voor rust. 3-0 was een blunder van Lamprou. Tot de 2-0 verdiende Willem II meer. Ben fan van het middenveld. Tegen AZ liggen er genoeg kansen volgende week voor Streppel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb het niet gezien, had een familie bijeenkomst aka zuipfeest. Gelukkig hoef ik de kroeg niet in.
Yes yes. Helaas stelt het culinair weinig voor waardoor ik na de vakantie op retraite moet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent al in dat zwemfestijn van je?
Speelt die ajacied al?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopballetje op de lat van S. Wuytens net voor rust. 3-0 was een blunder van Lamprou. Tot de 2-0 verdiende Willem II meer. Ben fan van het middenveld. Tegen AZ liggen er genoeg kansen volgende week voor Streppel.
Genieten man. zit je qua eten all-in?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Yes yes. Helaas stelt het culinair weinig voor waardoor ik na de vakantie op retraite moet.Drank is goedkoop. Ernstig goedkoop.
Van der Looi kennende timmert hij het, na de JC Schasl pandoering, helemaal dicht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV zie ik het wel winnen, maar misschien kan FC Groningen het nog lang tegenhouden. SC Cambuur - Feyenoord zal gewoon 0-2 worden oid.
gelukkig niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:44 schreef napoleonfour het volgende
[..]
Genieten man. zit je qua eten all-in?
Reijnen ipv Botteghin, maar ik zie Groningen wel weer hetzelfde als in de JCS doen, maar dan minder fel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van der Looi kennende timmert hij het, na de JC Schasl pandoering, helemaal dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |