quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de badmeester van RKC
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:05 schreef Wicky15 het volgende:
JA ALS JE 'M ZELF NIET MAAKT DAN DOET DE TEGENSTANDER HET
Zo raar vind ik dat altijd, zo'n post editten met -nee-quote:
Je vindt dit wel erg grappig he?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey, het is Klaassen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een keer een mod gevraagd waarom ze soms verwijderen en soms leegmaken. Werd me niet in dank afgenomen. Heb jij een antwoord?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo raar vind ik dat altijd, zo'n post editten met -nee-
Verwijder hem dan gewoon en stuur evt een DM.
Nee, maar ik stelde geen vraag. Ik uitte mijn gevoel gewoon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een keer een mod gevraagd waarom ze soms verwijderen en soms leegmaken. Werd me niet in dank afgenomen. Heb jij een antwoord?
Je oprechte mening.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar ik stelde geen vraag. Ik uitte mijn gevoel gewoon.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:08 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zojuist een DM ontvangen van iemand.
Hij ging over 2 fok-users.
Ga anders eens gezellig samen naar de bioscoop of zo.quote:
GGMM en Stijn komen dan allebei niet opdagenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ga anders eens gezellig samen naar de bioscoop of zo.
Ik ga niet met FOK-users naar de bioscoop.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ga anders eens gezellig samen naar de bioscoop of zo.
quote:Hup Twente. Op 81e min met tranen in de ogen weg gelopen. Geen pressie meer tegen t waterhoofd en mensen die trots uit hun smoel krijgen bij het verlaten van stadion. Club is officieel kapot, zal m'n doel volgende thuiswedstrijd bijstellen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:12 schreef Tchock het volgende:
Haha die reacties op fctwente.net
[..]
Voel je je nu niet een beetje schuldig?quote:
Totaal nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voel je je nu niet een beetje schuldig?
Harrie is volgens mij alleen maar euforisch, en terecht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voel je je nu niet een beetje schuldig?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Harrie is volgens mij alleen maar euforisch, en terecht.
Ik snap het wel een beetje. AL is het winnen van dit Twente niet héél bijzonder.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Eerste overwinning bij Twente sinds 1967 man. Ik dacht dat er nooit een einde zou komen aan die statistiek. Vanavond is geschiedenis geschreven. EN HOE?!
Wat denk je van PEC - Twente volgend weekend?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje. AL is het winnen van dit Twente niet héél bijzonder.
Dat zullen nog velen clubs gaan doen dit seizoen.
De meest laffe coach ooit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje. AL is het winnen van dit Twente niet héél bijzonder.
Dat zullen nog velen clubs gaan doen dit seizoen.
PEC gaat slopen in eigen huisquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat denk je van PEC - Twente volgend weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |