begrijpelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee die had er gewoon geen zin meer in
wat volwassen zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Zipportal het volgende:
Marsman moet nog in de gaybar werken.
Die eet nu een snicker, want die is niet helemaal zichzelf als ie blundert...quote:
Hij gaat maar lekker naar Barca... ik hoef hem niet bij Realquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi op vier goals na twee wedstrijden.
Op naar Real Madrid.
Anwar > Memphisquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi op vier goals na twee wedstrijden.
Op naar Real Madrid.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:34 schreef Adames het volgende:
[..]
het geeft niet als je er niks van snapt.
en de boer heeft nooit gezegd beste ooit. wel beter dan de spelers die ze nog niet zo lang geleden aantrokken, 28 jarige mislukkelingen als Wielaert en Atouba
quote:"Ik durf het wel aan om deze selectie weer in potentie de beste ooit te noemen", aldus De Boer, die verder vooruitblikt op komende zondag.
Altijd grappig die Nederlanders die doen alsof ze een buitenlandse club aanhangen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij gaat maar lekker naar Barca... ik hoef hem niet bij Real
Ik zat me net af te vragen waar die faalhaas heeft leren keepen. Deze bal had ie gewoon moeten hebben en zo heeft ie wel wat meer grote fouten gemaakt deze match.quote:
Mij interesseert het stiekem geen kut naar welke club hij gaat. Doen alsof je een binding met een buitenlandse ploeg hebt, vind ik altijd wat knullig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij gaat maar lekker naar Barca... ik hoef hem niet bij Real
Dat kan je ook zeggen voor niet Amsterdammers die voor Ajax zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd grappig die Nederlanders die doen alsof ze een buitenlandse club aanhangen.
Duplan >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Van Duinen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helden![]()
![]()
Missen wij van Duinen????
Missen wij Kramer????
Juistquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan je ook zeggen voor niet Amsterdammers die voor Ajax zijn
Betekend dit dat het spel tegen PSV geen toeval was?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helden![]()
![]()
Missen wij Kramer????
Misschien komt mijn familie uit Madrid...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij interesseert het stiekem geen kut naar welke club hij gaat. Doen alsof je een binding met een buitenlandse ploeg hebt, vind ik altijd wat knullig.
Binnenlands een club aanhangen buiten je woonplaats vind ik minder raar dan een vrij willekeurige buitenlandse club uitzoeken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan hebben we nog Kenjiquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duplan >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Van Duinen.
uitermate goede overwinning van ADO moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helden![]()
![]()
Missen wij Kramer????
Dat zei ik vorige week alquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Betekend dit dat het spel tegen PSV geen toeval was?
Misschien heeft Ajacied422 wel een ziekte waardoor hij niet kan oordelen met details...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien komt mijn familie uit Madrid...
Niet dat dat zo is, maar oordelen zonder details is ook wat knullig...
Ja want er bestaat een verbod op een buitenlandse club leuk vindenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Binnenlands een club aanhangen buiten je woonplaats vind ik minder raar dan een vrij willekeurige buitenlandse club uitzoeken.
Gaat dit over basketbal?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga zo genieten van de nieuwe Robben.
Ok.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien komt mijn familie uit Madrid...
Niet dat dat zo is, maar oordelen zonder details is ook wat knullig...
Volgens mij zit Bergwijn niet bij de selectie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
Maar als je nu geen bvo in je woonplaats hebt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
25 juli.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit de grootste thuis nederlaag van Twente sinds ????
Wie weet hier het antwoord op ?
Bedankt voor je steun.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien heeft Ajacied422 wel een ziekte waardoor hij niet kan oordelen met details...
Niet dat dat zo is, maar oordelen zonder details is ook wat knullig.
Geniet ze!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
Je hebt hier toch ook zo'n gast die opeens voor Juventus is?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd grappig die Nederlanders die doen alsof ze een buitenlandse club aanhangen.
Dan ga je naar de amateurs!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar als je nu geen bvo in je woonplaats hebt?
Vier april.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eredivisie gerelateerd bitte
Die zit al bij PSV.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opvolger van Depay? Komt hij naar PSV?
Guus Hupperts gaat al naar Ajaxquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opvolger van Depay? Komt hij naar PSV?
Hij heeft dankzij de Ajax School pas echt leren voetballen.quote:
Dan moet je de dichtsbijzijnde bvo supporteren natuurlijk. Hoe kut die ook is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar als je nu geen bvo in je woonplaats hebt?
ik ben van de huidige versie al geen fanquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
dat zou ik toejuichenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guus Hupperts gaat al naar Ajax
Jaarlijkse AZ-aankoop in juni '16.
Feyenoord werd tweede in 2013/2014, na drie speelronden hadden ze nog nul punten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:41 schreef iRemco het volgende:
AZ virtueel ook nog zonder punten. Vorig jaar 3e
Leuke feitjes.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord werd tweede in 2013/2014, na drie speelronden hadden ze nog nul punten.
Lijkt totaal niet op de echte Robben. Daarom kijkt Cavaliers nu naar de nieuwe versie van Robben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben van de huidige versie al geen fan
2002-2003 ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit de grootste thuis nederlaag van Twente sinds ????
Wie weet hier het antwoord op ?
Wat heerst er een onbeschofte cultuur bij Arsenal.twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 15-08-2015 om 21:39:29Bij Arsenal doen ze niet aan een ereronde en daarom zit Sanogo al in de kleedkamer, terwijl de rest een rondje Arena doet. #ajawil reageer retweet
Nee, vier april dit jaar. Toen won PSV met 0-5.quote:
racistquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heerst er een onbeschofte cultuur bij Arsenal.twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 15-08-2015 om 21:39:29Bij Arsenal doen ze niet aan een ereronde en daarom zit Sanogo al in de kleedkamer, terwijl de rest een rondje Arena doet. #ajawil reageer retweet
GGMM en ik snappen er niets van.
Ik zag het net ook inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, vier april dit jaar. Toen won PSV met 0-5.
Zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gun Alfons Groenendijk degradatie.
Hoe zit dat met u?
Samen met PEC en NECquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zit dat met u?
Ja dat is waar ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, vier april dit jaar. Toen won PSV met 0-5.
Ik gun Alfons degradatie wat een pisvent. Excelsior daarintegen gun ik geen degradatie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zit dat met u?
Nu is het wel klaar toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zullen van die simpele mensen zijn die zien straks de uitslag 1-4 staan en denken dan, dat is 1 april. Die help ik meteen uit hun droom, want het is echt waar
Het subforum Europese Wedstrijdenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:50 schreef onlogisch het volgende:
http://www.fctwente.net/
Even genieten
Je bent er maar druk mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey, het is Klaassen![]()
[ afbeelding ]
hij is wel blij, en terecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |