begrijpelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee die had er gewoon geen zin meer in
wat volwassen zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Zipportal het volgende:
Marsman moet nog in de gaybar werken.
Die eet nu een snicker, want die is niet helemaal zichzelf als ie blundert...quote:
Hij gaat maar lekker naar Barca... ik hoef hem niet bij Realquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi op vier goals na twee wedstrijden.
Op naar Real Madrid.
Anwar > Memphisquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi op vier goals na twee wedstrijden.
Op naar Real Madrid.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:34 schreef Adames het volgende:
[..]
het geeft niet als je er niks van snapt.
en de boer heeft nooit gezegd beste ooit. wel beter dan de spelers die ze nog niet zo lang geleden aantrokken, 28 jarige mislukkelingen als Wielaert en Atouba
quote:"Ik durf het wel aan om deze selectie weer in potentie de beste ooit te noemen", aldus De Boer, die verder vooruitblikt op komende zondag.
Altijd grappig die Nederlanders die doen alsof ze een buitenlandse club aanhangen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij gaat maar lekker naar Barca... ik hoef hem niet bij Real
Ik zat me net af te vragen waar die faalhaas heeft leren keepen. Deze bal had ie gewoon moeten hebben en zo heeft ie wel wat meer grote fouten gemaakt deze match.quote:
Mij interesseert het stiekem geen kut naar welke club hij gaat. Doen alsof je een binding met een buitenlandse ploeg hebt, vind ik altijd wat knullig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij gaat maar lekker naar Barca... ik hoef hem niet bij Real
Dat kan je ook zeggen voor niet Amsterdammers die voor Ajax zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd grappig die Nederlanders die doen alsof ze een buitenlandse club aanhangen.
Duplan >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Van Duinen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helden![]()
![]()
Missen wij van Duinen????
Missen wij Kramer????
Juistquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan je ook zeggen voor niet Amsterdammers die voor Ajax zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |