begrijpelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee die had er gewoon geen zin meer in
wat volwassen zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Zipportal het volgende:
Marsman moet nog in de gaybar werken.
Die eet nu een snicker, want die is niet helemaal zichzelf als ie blundert...quote:
Hij gaat maar lekker naar Barca... ik hoef hem niet bij Realquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi op vier goals na twee wedstrijden.
Op naar Real Madrid.
Anwar > Memphisquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi op vier goals na twee wedstrijden.
Op naar Real Madrid.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:34 schreef Adames het volgende:
[..]
het geeft niet als je er niks van snapt.
en de boer heeft nooit gezegd beste ooit. wel beter dan de spelers die ze nog niet zo lang geleden aantrokken, 28 jarige mislukkelingen als Wielaert en Atouba
quote:"Ik durf het wel aan om deze selectie weer in potentie de beste ooit te noemen", aldus De Boer, die verder vooruitblikt op komende zondag.
Altijd grappig die Nederlanders die doen alsof ze een buitenlandse club aanhangen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij gaat maar lekker naar Barca... ik hoef hem niet bij Real
Ik zat me net af te vragen waar die faalhaas heeft leren keepen. Deze bal had ie gewoon moeten hebben en zo heeft ie wel wat meer grote fouten gemaakt deze match.quote:
Mij interesseert het stiekem geen kut naar welke club hij gaat. Doen alsof je een binding met een buitenlandse ploeg hebt, vind ik altijd wat knullig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij gaat maar lekker naar Barca... ik hoef hem niet bij Real
Dat kan je ook zeggen voor niet Amsterdammers die voor Ajax zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd grappig die Nederlanders die doen alsof ze een buitenlandse club aanhangen.
Duplan >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Van Duinen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helden![]()
![]()
Missen wij van Duinen????
Missen wij Kramer????
Juistquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan je ook zeggen voor niet Amsterdammers die voor Ajax zijn
Betekend dit dat het spel tegen PSV geen toeval was?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helden![]()
![]()
Missen wij Kramer????
Misschien komt mijn familie uit Madrid...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij interesseert het stiekem geen kut naar welke club hij gaat. Doen alsof je een binding met een buitenlandse ploeg hebt, vind ik altijd wat knullig.
Binnenlands een club aanhangen buiten je woonplaats vind ik minder raar dan een vrij willekeurige buitenlandse club uitzoeken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan hebben we nog Kenjiquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duplan >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Van Duinen.
uitermate goede overwinning van ADO moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helden![]()
![]()
Missen wij Kramer????
Dat zei ik vorige week alquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Betekend dit dat het spel tegen PSV geen toeval was?
Misschien heeft Ajacied422 wel een ziekte waardoor hij niet kan oordelen met details...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien komt mijn familie uit Madrid...
Niet dat dat zo is, maar oordelen zonder details is ook wat knullig...
Ja want er bestaat een verbod op een buitenlandse club leuk vindenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Binnenlands een club aanhangen buiten je woonplaats vind ik minder raar dan een vrij willekeurige buitenlandse club uitzoeken.
Gaat dit over basketbal?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga zo genieten van de nieuwe Robben.
Ok.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien komt mijn familie uit Madrid...
Niet dat dat zo is, maar oordelen zonder details is ook wat knullig...
Volgens mij zit Bergwijn niet bij de selectie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga zo genieten van de nieuwe Robben.
Maar als je nu geen bvo in je woonplaats hebt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
25 juli.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit de grootste thuis nederlaag van Twente sinds ????
Wie weet hier het antwoord op ?
Bedankt voor je steun.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien heeft Ajacied422 wel een ziekte waardoor hij niet kan oordelen met details...
Niet dat dat zo is, maar oordelen zonder details is ook wat knullig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |