Heb je iets positiefs gezegd over Griekenland?quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ja. Ik heb me gisteren ondergedompeld in de Macedonische keuken.
Eten dat verkeerd valt of een buikgriep hebben is wel een wezenlijk verschil....quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ja. Ik heb me gisteren ondergedompeld in de Macedonische keuken.
Ik zou niet durven.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je iets positiefs gezegd over Griekenland?
Betweter. Ik ben al 5 keer gaan ontlasten en ga nu voor dquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eten dat verkeerd valt of een buikgriep hebben is wel een wezenlijk verschil....
Jij begrijpt het.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar 90 minuten herrie in de Galgenwaard straks.
Pics!quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Betweter. Ik ben al 5 keer gaan ontlasten en ga nu voor d
Dat kan niet. Dan zie je mijn lans.quote:
Paarsgepunte lans?quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dan zie je mijn lans.
Dat waren dan veel kleurloze wedstrijden.twitter:PSV twitterde op zondag 16-08-2015 om 12:46:13Voor het duel ontving Jürgen Locadia uit handen van Willy van der Kuijlen een geschenk. Vorig jaar speelde Locadia zijn honderdste PSV-duel. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |