Goede comeback. Dat kun jij niet weten, want ik vermoed zo maar even dat jij niet naar Cambuur keek vorig seizoen. Dus dat nemen we je niet kwalijk en vergeven we je bij dezen.quote:
Dat baseer je puur op zijn ongelukkige AZ-periode, denk ik. Vorig jaar heeft hij een prima indruk gemaakt.quote:
We zullen zien wat hij er vanmiddag van bakt. Ik voorspel minstens 1 cruciale fout.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goede comeback. Dat kun jij niet weten, want ik vermoed zo maar even dat jij niet naar Cambuur keek vorig seizoen. Dus dat nemen we je niet kwalijk en vergeven we je bij dezen.
Jammer dan dat Groningen hem 1 week te vroeg koopt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goede comeback. Dat kun jij niet weten, want ik vermoed zo maar even dat jij niet naar Cambuur keek vorig seizoen. Dus dat nemen we je niet kwalijk en vergeven we je bij dezen.
Als hij vanmiddag slecht speelt heb je weer materiaal om te zeggen dat hij er ''heel weinig van kan''. Zo kortzichtig ben je ook wel. Om niet verder te kijken dan één wedstrijd, waarin hij voor het eerst met zijn nieuwe ploeggenoten speelt met hooguit één training in de benen. Want je baseert je eerdere uitspraak ook alleen op PSV-AZquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We zullen zien wat hij er vanmiddag van bakt. Ik voorspel minstens 1 cruciale fout.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:26 schreef Zorro het volgende:
Mario Been vindt dat Groningen voorin een fantastische aanval heeft.
Toch mooi, je zal dat maar achterin hebben zeg.
Misschien zit Blind daar wel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco van Basten gaat lekker genieten van de landskampioen in plaats van het kampioenschapwaardige voetbal van Feyenoord te aanschouwen in Leeuwarden. Nobel.
Marco is gewoon te lui om naar Leeuwarden te rijden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco van Basten gaat lekker genieten van de landskampioen in plaats van het kampioenschapwaardige voetbal van Feyenoord te aanschouwen in Leeuwarden. Nobel.
Mee eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hiariej is een walgelijke non-voetballer. Hopelijk wordt hij snel door Drost vervangen.
Ben je een groningen-fan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de Looi kennende duurt dat nog wel even. Die heeft een non-voetballerfetisj.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |