QFT.. Check die Ella Bandita.. 30 jaar, en lelijk genoeg om je hond vanaf te trekken als die op het punt staat om er op te schijten...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 03:26 schreef neggix het volgende:
Tis wel weer een aardig D garnituurtje. Ben benieuwd, meestal zitten er genoeg debielen in die het allemaal weer een leuk seizoen maken
Voor de lekkere chicks hoeft het dit jaar ook niet
Ah, dan mag ik weer aan de slag met paint straks, hehequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:52 schreef ZaZoe het volgende:
Vorig jaar waren er 18 deelnemers volgens Wikipedia.
Zouden er dus zomaar ook 3 bij kunnen komen.
Stond op de lijst van Klaasquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anna Drijver Speller ging toch mee doen?
Klopt.quote:
Dat is nog meer vieze spelletjes en gekronkel toch?quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:17 schreef truedestiny het volgende:
Wanneer stoppen ze nou eens met die 4e rangs BN'ers. Laat ze is wat ideeën opdoen bij de US versie.
inderdaad, maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is nog meer vieze spelletjes en gekronkel toch?
Zou liever zien dat ze echt op rijst en water moeten.
Ja!quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:17 schreef truedestiny het volgende:
Laat ze is wat ideeën opdoen bij de US versie.
Hahaha. Ik vond hem écht heel tof in ERquote:Op maandag 17 augustus 2015 00:19 schreef Oliver23 het volgende:
Eem van de mooiste momenten van vorig seizoen:
quote:Zeven handjes rijst
De expeditie begint volgens Robinson-presentator Dennis Weening 'back to basic' met zeven handjes rijst en meel voor de kandidaten. Het spel begint voor iedereen met een individuele strijd, zonder kampen, tot de samensmelting.
De namen van Campinglife-presentator Sander Janson, zangeres Sharon Doorson, presentator Kees van der Spek, acteur Oscar Aerts, zanger Tim Douwsma, weervrouw Amara Onwuka, rockzangers Elle Bandita, blogster Teske de Schepper, schrijfster en actrice Marian Mudder, rapper Ronnie Flex, hockeyster Kim Lammers, tv-presentator Klaas van der Eerden en Q-music-dj Wietze de Jager zijn eerder bekendgemaakt. Daar kwam maandag via het AD de naam van zangeres Anna Speller bij.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:01 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ditie-Robinson.dhtml
Dit vind ik met afstand de tofste deelnemer dit jaar. Jaap is toch een legendarische presentator!
Individueel overleven dus, best leuk idee.quote:De expeditie begint volgens Robinson-presentator Dennis Weening 'back to basic' met zeven handjes rijst en meel voor de kandidaten. Het spel begint voor iedereen met een individuele strijd, zonder kampen, tot de samensmelting.
Die Elle Bandita lijkt me juist een tough cookie, geen jenkerd.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:35 schreef 44rdbei het volgende:
Poll: Eerste afvaller?
• Ronnie Flex
• Sharon Doorson
• Tim Douwsma
• Marian Mulder
• Teske de Schepper
• Oscar Aerts
• Sander Janson
• Amara Onwuka
• Elle Bandita
• Kim Lammers
• Kees van der Spek
• Wietze de Jager
• Klaas van der Eerden
• Danny Ghosen
• Sandra van Nieuwland
• Anna Speller
• Jaap Jongbloed
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Elle Bandita lijkt me juist een tough cookie, geen jenkerd.
Mudder ipv Mulderquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:35 schreef 44rdbei het volgende:
Poll: Eerste afvaller?
• Ronnie Flex
• Sharon Doorson
• Tim Douwsma
• Marian Mulder
• Teske de Schepper
• Oscar Aerts
• Sander Janson
• Amara Onwuka
• Elle Bandita
• Kim Lammers
• Kees van der Spek
• Wietze de Jager
• Klaas van der Eerden
• Danny Ghosen
• Sandra van Nieuwland
• Anna Speller
• Jaap Jongbloed
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat is niet mijn schuld, ik heb enkel de namen uit de OP gekopieerd.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:45 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Mudder ipv Mulder![]()
En die gaat als eerste huilen.
held van vroeger, al zolang op tv.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:27 schreef 44rdbei het volgende:
Jaap is blijkbaar populair, ik vraag me waarom... Ik heb hem weleens op tv gezien maar is voor mij geen held ofzo...
Ken er 10, maar weet nauwelijks wat van ze.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:05 schreef Aszley het volgende:
Nou ik ken er welgeteld 3, maar goed word sowieso wel weer tof!
Eh ja, dat is het hele spel toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:26 schreef Sked het volgende:
Ik geef het maar weer eens een poging dit jaar, laatste jaren elke keer na de samensmelting afgehaakt omdat ze vooral druk waren met de sterkste eruit stemmen
Ja, ik begrijp dat het spel zo gespeeld wordt maar volgens mij was het doel van de programmamakers ooit dat de sterkste speler zou winnenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eh ja, dat is het hele spel toch?
Als je tactisch bent, ben je ook sterk, me dunkt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat het spel zo gespeeld wordt maar volgens mij was het doel van de programmamakers ooit dat de sterkste speler zou winnen
Dat is best wat jaren heel aardig gegaan tot mensen serieus tactisch bezig gingen
Nee vroeger was de expeditie een stuk zwaarder. Hierdoor werden de zwakste eruit gestemd omdat je de sterke krachten echt nodig had.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eh ja, dat is het hele spel toch?
Eerste aflevering kun je beter ook maar overslaan. Alleen langdradige voorstel rondjes, waarschijnlijk niks op het eiland.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef 44rdbei het volgende:
Kom er net achter dat ik de eerste aflevering niet live kan kijken. Niet dat ik zo'n druk leven heb maar echt precies die avond.
Nee, gewoon kijken. als het saai wordt heb je altijd dit topic.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eerste aflevering kun je beter ook maar overslaan. Alleen langdradige voorstel rondjes, waarschijnlijk niks op het eiland.
En je kunt de namen dan beter onthoudenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, gewoon kijken. als het saai wordt heb je altijd dit topic.
De eerste aflevering kijk ik altijd voor wie ik ben en aan wie eruit moet.
Sport is ook spannender als je weet wie wie is en je voor een bepaalde sporter bent.
niks mis met een tripje naar de bewoonde wereld om zich vol te vreten. maar dan wel eenmalig en na een serieus zware proef (of reeks van proeven).quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:01 schreef Roguee het volgende:
Zin in! Ik hoop van harte dat het weer wat meer gaat draaien om het echte overleven, dus geen tripjes naar de bewoonde wereld om een plaatselijke maaltijd weg te kunnen werken
en de slaapproef!quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:38 schreef Oliver23 het volgende:
Laat a.u.b. ook weer de evenwichtsbalk terugkeren als proef
#TeamKees
'Al die wijven zijn allemaal lekker zo in bikinietjes en dan met tieten en knappe koppies.'quote:
na de samensmeltingquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vooral mooi als ze een paar uur daarvoor flink aan de drank hebben gezeten.
JAAPquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:51 schreef Odaiba het volgende:
Wie is jullie favoriet voordat het van start gaat?
Jaap is wel een BAAS inderdaad.quote:
Ja, denk het.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:54 schreef DKUp het volgende:
Is het deze week weer een kennismakingsaflevering?
Voice-over van Geer en Goor is datquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:48 schreef Matip het volgende:
Ik irriteer me nu al aan die voice-over.
Dat zit er dik in inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat een groot kamp als spannende verandering doen ze ook maar een aflevering of drie denk ik dan krijg je als nog kampen.
Dat doen ze al jaren eigenlijkquote:Op woensdag 2 september 2015 11:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat zit er dik in inderdaad.
Dit jaar gaan we wat anders doen maar toch stiekem hetzelfde.
Eh, wat is het nut van de samensmelting dan nog?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het spel begint voor iedereen met een individuele strijd, zonder kampen, tot de samensmelting.
Vorig jaar begon het ook met een individuele strijd he.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Eh, wat is het nut van de samensmelting dan nog?
Maar er staat toch "individuele strijd tot de samensmelting", of lees ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 2 september 2015 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorig jaar begon het ook met een individuele strijd he.
Al werden vrij snel daarna de kampen gevormd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoef met niemand kennis te maken, ik ken ze allemaal al
SOONY
quote:Op donderdag 3 september 2015 09:17 schreef DKUp het volgende:
In de voorstukjes zie je al iemand met een amulet.Ik ook niet, heb van iedereen de Wikipedia pagina al gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoef met niemand kennis te maken, ik ken ze allemaal al![]()
Zou er niet teveel van verwachten. Ik vermoed dat ze de eerste 2 dagen allemaal op een ander strand zitten ofzo.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:57 schreef Coritchando het volgende:
'de vreemdste start' hoor ik in de reclame. zou deze de start met 100 mensen of directe vrijstelling tot de samensmelting doen vergeten?
dat is toch niet zo bijzonder? dat is toch al eens eerder gedaan als ik het juist heb?quote:Op donderdag 3 september 2015 09:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zou er niet teveel van verwachten. Ik vermoed dat ze de eerste 2 dagen allemaal op een ander strand zitten ofzo.
Dat was geniaal, maar dat was nog met onbekende Nederlanders. Denk dat bekende Nederlanders dat niet zullen accepteren, ging ook best ver.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze hebben ooit ook al alle deelnemers vast geketend aan elkaar als begin. Denk dat je het moet zien als de vreemdste start ooit sinds ze het met bekende mensen doen.
Nee is het ook niet, Daarom zeg ik ook verwacht er niet teveel van.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:14 schreef Coritchando het volgende:
[..]
dat is toch niet zo bijzonder? dat is toch al eens eerder gedaan als ik het juist heb?
hopelijk gaan we back to basic dit jaar, dat is vooral wat het programma nodig heeft. en geen bn'ers meer, maar dat is al redelijk geluktquote:Op donderdag 3 september 2015 10:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, Daarom zeg ik ook verwacht er niet teveel van.
Ik wil niet negatief zijn maar elk jaar zeggen "ow dit jaar zul je wat beleven". komt meestal niet veel van terecht.
Wie deze proef wint, zit direct in de finalequote:Op woensdag 2 september 2015 21:57 schreef Coritchando het volgende:
'de vreemdste start' hoor ik in de reclame. zou deze de start met 100 mensen of directe vrijstelling tot de samensmelting doen vergeten?
ik zat te twijfelen of dat zo was, ik dacht dat het jan was en die ging er voor de finale uit. maar ik kan abuis zijn.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:31 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wie deze proef wint, zit direct in de finale
Dat was, wie deze proef wint is verzekerd van de samensmelting. En na die samensmelting werd hij dankzij Pauline Huizinga eruit gestemdquote:Op donderdag 3 september 2015 12:32 schreef Coritchando het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen of dat zo was, ik dacht dat het jan was en die ging er voor de finale uit. maar ik kan abuis zijn.
ja, dat zei ik toch?quote:Op donderdag 3 september 2015 12:36 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat was, wie deze proef wint is verzekerd van de samensmelting. En na die samensmelting werd hij dankzij Pauline Huizinga eruit gestemd
De eerste uitzending zal niet boeiend zijn met het jaarlijkse voorstelrondje.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:49 schreef Rickertman96 het volgende:
Damn moet de eerste aflevering terug kijken, op dat tijdstip moet Oranje spelen
Heb ik wel nodig, ken 75% nietquote:Op donderdag 3 september 2015 15:07 schreef avotar het volgende:
[..]
De eerste uitzending zal niet boeiend zijn met het jaarlijkse voorstelrondje.
Vind ik juist wel leuk! Eindelijk weer ER met niet-BN'ersquote:Op donderdag 3 september 2015 15:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Heb ik wel nodig, ken 75% niet
Alsof we willen weten wie de afvallers zijn...quote:Op donderdag 3 september 2015 17:39 schreef Burdie het volgende:
Hebben jullie dit gelezen? (Spoiler-alert)
http://www.marketingfacts(...)&utm_medium=wallpost
Goed speurwerk!quote:Op donderdag 3 september 2015 17:39 schreef Burdie het volgende:
Ik dacht dat alle afvallers ergens naar een of andere luxe locatie werden gestuurd tot het einde van het programma.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:39 schreef Burdie het volgende:
Was dat niet in het verleden zo? Dan bleken de afvallers ineens ook nog een stem te hebben in de finale. Of was dat een ander programma?quote:Op donderdag 3 september 2015 19:59 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle afvallers ergens naar een of andere luxe locatie werden gestuurd tot het einde van het programma.
En dan met z'n alle tegelijk terug. xD
Ik weet niet waarom ik dat dacht..
Hij was wel de beste mol ooitquote:Op donderdag 3 september 2015 20:36 schreef zoem het volgende:
De grootste faalhaas is ook weer van de partij: Dennis Weening.
Ik vind nicolette nog slechtere presentatrice voor dit programmaquote:Op donderdag 3 september 2015 20:36 schreef zoem het volgende:
Dit programma heeft een autoritair persoon nodig als presentator. Ernst-Paulquote:Op donderdag 3 september 2015 20:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik vind nicolette nog slechtere presentatrice voor dit programma
Haha moet ik ook altijd aan denken.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:36 schreef zoem het volgende:
Ja, jammer is dat....quote:Op donderdag 3 september 2015 20:36 schreef zoem het volgende:
eddy was een waardige opvolger, vond ikquote:Op donderdag 3 september 2015 20:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit programma heeft een autoritair persoon nodig als presentator. Ernst-Paul
Die is ook al iets te jolig.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
eddy was een waardige opvolger, vond ik
Hij deed het absoluut niet slecht inderdaad. Helaas presenteert het C-garnituur nu het tropenreisje van de C-categorie BN'ers. Want een zware beproeving is het ook niet meer.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
eddy was een waardige opvolger, vond ik
Een van de beste spitsen die de vrouwen hockeyrs ooit hebben gehadquote:Op donderdag 3 september 2015 20:43 schreef Rucola het volgende:
Zo gek dat die Jongbloed meedoet.
Kim ken ik niet
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:44 schreef zoem het volgende:
Waar blijft de enige echte Expeditie Robinson openingstune...
Leuk meisje. Of vrouw.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Een van de beste spitsen die de vrouwen hockeyrs ooit hebben gehad
Ook schuldigquote:
Wie?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is niet eens zo dun als ik had verwacht.
Tot nu toe best wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:47 schreef Roguee het volgende:
Wat een leuke, sympathieke mensen allemaal zeg.
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:47 schreef DjinN het volgende:
Ik ben benieuwdZitten wel mensen in die ik interessant vind
Om rimboenegerinnen te hosselen?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat een vreemd kereltje
Waarom doet hij eigenlijk mee
Echt heel leuk en interessant!quote:Op donderdag 3 september 2015 20:53 schreef zoem het volgende:
Inderdaad wel veel leuke kandidaten. Hopelijk dit keer niet van die vriendenkliekjes, zoals een Sef & Geza in 2013 of het Fatima pokertrio in 2012.
Is gewoon een vrouw hoorquote:
Bij jouw vrouw mijn vrouw was ze ook zo leukquote:Op donderdag 3 september 2015 21:04 schreef DjinN het volgende:
Rianne![]()
Ik vond haar eerst maar viezig, met dr okselhaar.
Maar toen ik haar in een interview had gezien draaide mn mening bijWat een leuk en gezellig mens
Jaaaa!quote:Op donderdag 3 september 2015 21:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Bij jouw vrouw mijn vrouw was ze ook zo leuk
Ja! Zij is leukquote:Op donderdag 3 september 2015 21:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Bij jouw vrouw mijn vrouw was ze ook zo leuk
ik nog niet, lijkt me lief maar we gaan t zienquote:Op donderdag 3 september 2015 21:11 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja! Zij is leuk![]()
Ik irriteerde me ook meteen al aan Jaap
Danny via de ik sowieso al een walgelijk persoonquote:Op donderdag 3 september 2015 21:13 schreef roos94 het volgende:
Dat borsthaar van Danny is echt walgelijk
Ja bah!quote:Op donderdag 3 september 2015 21:13 schreef roos94 het volgende:
Dat borsthaar van Danny is echt walgelijk
Ja, hij lijkt een beetje jongensachtig met die pet achterstevoren.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:16 schreef Rucola het volgende:
[..]
Vind hem wel meevallen bij nader inzien.
Mooi tis nu wat tamquote:Op donderdag 3 september 2015 21:19 schreef zoem het volgende:
Zo'n grote groep zal geheid wrijving opleveren binnen korte tijd.
Dat kan niet lang duren neequote:Op donderdag 3 september 2015 21:19 schreef zoem het volgende:
Zo'n grote groep zal geheid wrijving opleveren binnen korte tijd.
Daar heb je gelijk in, maar misschien als je alleen op dat ene eiland zit. Hoe heet dat eiland ook alweer? Voor afvallers. Dus dan is t wel slim.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:23 schreef Chai het volgende:
Vraag me af of je iets hebt aan voedsel achter houden. Je bent toch nooit in de gelegenheid sneaky een vuurtje te maken en een pannetje op het vuur te zetten?
Ik denk eigenlijk dat de anderen er achter komen en dan willen uitzoeken wie het waren.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:25 schreef Rucola het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar misschien als je alleen op dat ene eiland zit. Hoe heet dat eiland ook alweer? Voor afvallers. Dus dan is t wel slim.
Klopt, ik had het er zelf wel ingedaan puur omdat ik denk dat anderen er wel achter gaan komen. Maar kan ook van niet natuurlijk.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de anderen er achter komen en dan willen uitzoeken wie het waren.
Dat geloof ik ook niet heulenaal.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:30 schreef Revanches het volgende:
De bekendste blogster van Nederland.![]()
Is een beetje een zeur volgens mij maar wel lief denk ikquote:Op donderdag 3 september 2015 21:32 schreef Roguee het volgende:
Leuk Teske! Benieuwd hoe ze t doet als vegetarier!
quote:
Ik verstond ook 15 hoor.. Tering. 3 maanden...quote:
Ja 5 is het zeker niet iigquote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik verstond ook 15 hoor.. Tering. 3 maanden...
Ik 5. Maar dacht: dat kan ook niet dus dan 15. Dat zijn veel, leuk!quote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik verstond ook 15 hoor.. Tering. 3 maanden...
Best wel. Was dus een verkapte voorbeschouwing.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:42 schreef F1gamer het volgende:
deze aflevering is gewoon pure tijdsverspilling
Wel beter dan vorig jaar. Was de eerste X dat ik keek en echt super saaie eerste aflevering. Met alleen maar voorstel filmpjes.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Best wel. Was dus een verkapte voorbeschouwing.
Welke zeikreacties, was overwegend positiefquote:Op donderdag 3 september 2015 22:05 schreef Odaiba het volgende:
Even al die zeik reacties overgeslagen.
Deelnemers vallen me nog wel mee, ga me er wel weer mee vermaken de komende weken.
Ronnie is ook geen gangster, hij houdt van Japanse anime, kijkt veel Dragonball Z enzo. Echt een schattig jochiequote:Op donderdag 3 september 2015 22:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Die Ronnie Flex valt me tegen zeg! Wat een mietje
Godver ik lag wel even dubbel ja, dat kwam ook helemaal uit het niks.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:14 schreef Revanches het volgende:
Ach de opmerking van Elle is wel t hoogepunt van de uitzending.
Wie?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:56 schreef Rickertman96 het volgende:
Even teruggekeken, die emo mag er weer uit van mij
twitter:svnieuwland twitterde op donderdag 03-09-2015 om 21:47:10Mijn jongens vragen wat dat is @ellebandita vingeren in de bosjes.. 😅 reageer retweet
Op 45,5 minuut.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:36 schreef MaJo het volgende:
Huh die opmerking over vingeren helemaal gemistWanneer zei ze dat dan
ik vind haar wel tof
Schattig jochie? Mwa... Hij komt eerder een beetje sneu over... Maar, laat maar eens zien wat je kanquote:Op donderdag 3 september 2015 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ronnie is ook geen gangster, hij houdt van Japanse anime, kijkt veel Dragonball Z enzo. Echt een schattig jochie
http://www.dumpert.nl/med(...)t_na_zandhappen.htmlquote:Op donderdag 3 september 2015 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ronnie is ook geen gangster, hij houdt van Japanse anime, kijkt veel Dragonball Z enzo. Echt een schattig jochie
Ik ga het eens terugkijkenquote:
Ja die was ook wel tofquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:22 schreef DonnaRush het volgende:
Ik moest lachen om Elle met die opmerking over homeopathische hoestsiroop.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:51 schreef Cyan9 het volgende:
twitter:svnieuwland twitterde op donderdag 03-09-2015 om 21:47:10Mijn jongens vragen wat dat is @ellebandita vingeren in de bosjes.. 😅 reageer retweet
Journaalpresentator.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:36 schreef MaJo het volgende:
En haar voorstelrondje ook, wie zei ze nou dat ze was?
Oww je was erbij dat je weet dat het op de manier gegaan is door geld?quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:39 schreef 44rdbei het volgende:
Wel leuke deelnemers zo op het eerste gezicht. Ik snap nog niet waarom Jaap zo populair is maar hij lijkt me niet onsympathiek.
Ryanne is wel grappig maar zal er denk ik niet heel lang in blijven. En Ronnie is een sukkeltje en mag er van mij gelijk uit.
Wat me wel op viel is dat ze net doen alsof het expres zo gepland hebben. De deelnemers in groepjes op het eiland afzetten voor extra verwarring. In werkelijkheid waren ze gewoon te krenterig om 4 helicopters te huren dus zijn ze vier keer heen en weer gevlogen.
Ja, ik was daarbij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:59 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Oww je was erbij dat je weet dat het op de manier gegaan is door geld?
Het was pas slim als hij er niemand over had verteld. Nu is het juist dom.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat Danny ver gaat komen. Mag dat soort types wel die slimmer zijn dan de rest door niet gelijk die rijst af te staan.
Kees is sowieso wel prima bezig, niet te opzichtig maar wel gewoon een beetje praten met iedereen. Dan vind ik Danny weer te opzichtig en ik denk dat hij zich te snel uit de tent laat lokken. In ieder geval vind ik het een leuke club mensen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:22 schreef Vance het volgende:
Goedendag Fokkers,
Ik stel me even voor mijn nieuwe nick is Vance (nav Jack) Ik ben ooit begonnen op Fok tijdens BB1 maar na een fikse ruzie met Flugeltje online jaren geleden ben ik afgehaakt.
Nu jaren later en net expeditie R gezien te hebben wil ik toch graag weer meedoen met jullie.
Mijn gevoel geeft me aan dat Kim en Kees heel ver gaan komen en ook een flinke goede vriendschap met elkaar gaan opbouwen.
kleine motivatie daarop: Kees is eigenlijk nergens bang voor en ik heb het idee dat het hem ook allemaal geen R**t uitmaakt waar je hem ook neerzet hij gaat het wel redden denk ik. Bovendien is hij enorm ervaren en alert op *spelletjes*.
Kim is een Bikkel denk ik die tot het uiterste gaat.. Kim WIL WINNEN. maar ik denk dat ze ook een heel goed sociaal gevoel heeft.
Ik denk niet dat Kim over lijken gaat..... Kees ook niet denk ik.
Die 2 heb ik heel hoog en het zou mij zeer verbazen als die 2 niet bij de uiteindelijke winnaars gaan behoren.
De rest van het deelnemers veld.... Ik weet het niet maar ik laat me uiteraard verrassen
Het begin van de expeditie (net gezien) sprak me wel aan behalve dan die domme (achterbakse) grijns van ......samengevoegd met Dennis de opgever.. tsja....
Ernst Paul wat zonde dat je bent doodgegaan want dit was jouw programma.
Eddy Z deed het heel goed ik nadat jij weg was! (tenminste dat vond ik )
Ik ben benieuwd naar dit seizoen!
Ikke vind het in ieder geval erg leuk om de komende weken expeditie robinson weer te gaan volgen.!
(alle afleveringen en seizoenen gezien).
En Danny! keep on walking!!! (niet Danny van ER maar Danny de Fokbaas bedoel ik)
Take Care.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |