quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heeft Henk dus zo'n hekel aan die groepjes, dan kan hij niet in zijn jurk rondlopen
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heeft - denk ik - niemand beweerd.
Jaja, rustig aan liefquote:
Daar gaat het helemaal niet om. Uiteindelijk loopt ieder meisje erlangs. Gaat er bij mij om of je je ongemakkelijk voelt omdat je weet dat blote huid bij hen in principe ongeoorloofd is. Voelt dat niet onaangenaam? Kan je je voorstellen dat er meisjes zijn die zich hierdoor ongemakkelijk voelen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:19 schreef Yasmin23 het volgende: [..] Nee niet meer. Wat willen ze doen :p Oeeeh ze zeggen wat tegen me oeeeeeeh :p
Maar jij straalt denk ik ook wel een soort van 'niet fucken met mij' uit, als je een blonde tata doos was geweest dan had je vast wel meer en vaker last gehad. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.quote:
Natuurlijk kan ik mij dat voorstellen.Maar je vroeg wat ik zou doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Uiteindelijk loopt ieder meisje erlangs. Gaat er bij mij om of je je ongemakkelijk voelt omdat je weet dat blote huid bij hen in principe ongeoorloofd is. Voelt dat niet onaangenaam? Kan je je voorstellen dat er meisjes zijn die zich hierdoor ongemakkelijk voelen?
Nee, ik vroeg hoe jij je zou voelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik mij dat voorstellen.Maar je vroeg wat ik zou doen.
Dat weet ik niet. Ik ben gewoon open naar iedereen. En ga niet met cijfertjes in mijn hoofd het contact aan met mensen. Boeit mij geen flikker wat de statistieken zeggen als ik iemand leer kennen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar jij straalt denk ik ook wel een soort van 'niet fucken met mij' uit, als je een blonde tata doos was geweest dan had je vast wel meer en vaker last gehad. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
Komt Arno weer met existentiële vragen aanzetten hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg hoe jij je zou voelen.
Ja niet zo boeiend. Vroeger wel nu loop ik er gewoon langs zonder angst.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg hoe jij je zou voelen.
Dat was een goeie grap.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt Arno weer met existentiële vragen aanzetten hoor
Nope, als je van eigen bloed bent en je doet het niet goed dan krijg je dat ook te horen van zequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ben gewoon open naar iedereen. En ga niet met cijfertjes in mijn hoofd het contact aan met mensen. Boeit mij geen flikker wat de statistieken zeggen als ik iemand leer kennen.
En ik weiger te geloven dat je standaard de lul bent bij Marokkanen omdat je een zogenaamde tatta bent.
Ik heb geen jurk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat was een goeie grap.
Van Henk en zijn jurk.
Inderdaad, als je gewoon je snor laat staan heb je nergens last vanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Sowieso heeft het ook te maken over hoe zeker je zelf bent over jezelf. Als je als een bang musje over straat loopt heb je een grotere kans om het haasje te zijn ja.
Dat werkt ook mee ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, als je gewoon je snor laat staan heb je nergens last van.
Ja, dus is het goed om dan maar meisjes lastig te vallenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Sowieso heeft het ook te maken over hoe zeker je zelf bent over jezelf. Als je als een bang musje over straat loopt heb je een grotere kans om het haasje te zijn ja.
Waar zeg k dat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dus is het goed om dan maar meisjes lastig te vallen
Niet elk meisje is zo stoer als jij bent.
Nee dat het ook te maken heeft met hoe jezelf in het leven staat. Geld ook voor mannen. En dit merk je in bijna alles terug. Wat voor soort mensen in je leven komen, hoe ze je behandelen, hoe je relaties gaan etc.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je je als vrouw dan maar anders op moet stellen.
Ik ken een meid waar jij voor zou wegrennen, en die schopt je de hele straat door.. Maar als er zo'n opgefokte mafkees staat met een mes dan is het een heel ander verhaal heh.. Dan moeten de boys komen, maar dan zijn die jochies inene weg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh, dat was de jeugd van Henk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet als onzeker meisje ook gewoon over straat kunnen, dat kon 40 jaar geleden ook gewoon.
ja zeg toch nergens dat dat niet zo moet zijn. Het was meer een reactie op Yoki zijn post.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet als onzeker meisje ook gewoon over straat kunnen, dat kon 40 jaar geleden ook gewoon.
Ik snap deze niet:pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ken een meid waar jij voor zou wegrennen, en die schopt je de hele straat door.. Maar als er zo'n opgefokte mafkees staat met een mes dan is het een heel ander verhaal heh.. Dan moeten de boys komen, maar dan zijn die jochies inene weg.
Ja die moet zich nu ook gewoon gedragen, anders gooien ze hem van een flat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, dat was de jeugd van Henk.
Toen kon hij nog zonder zorgen in zijn jurk over straat.
Dat zijn dingen die we hier meemaken in "da hood" en dan zeggen ze "haal je kankervriendje maar" en al de bekende termen... dus .. ze pakt telefoon en hoppa, weg zijn ze heh. Maar daar laten we het niet bij zitten.. nee, nee.. want dag mag niet allemaalquote:
40 jaar geleden waren mijn ouders nog niet getrouwd. Dit najaar pas. En pas daarna kwamen ze op het idee om mij te verwekken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben ze dat echt met voorbedachte rade gedaan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
40 jaar geleden waren mijn ouders nog niet getrouwd. Dit najaar pas. En pas daarna kwamen ze op het idee om mij te verwekken.
Dan gaat ze er achter aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die we hier meemaken in "da hood" en dan zeggen ze "haal je kankervriendje maar" en al de bekende termen... dus .. ze pakt telefoon en hoppa, weg zijn ze heh. Maar daar laten we het niet bij zitten.. nee, nee.. want dag mag niet allemaal
Ik dus wel, en mijn broertje ook .. ze mogen het proberen. En zo zijn er meer. Nee ik ben geen superheld maar zo'n fucked up kutjochie moet gewoon optiefen, zeker als je vrouwen of meisjes gaat lastig vallen want ik schop je de touwtering ... niet te zuinig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja ik weet niet hoor maar ik ga ook geen ruzie zoeken met iemand met een mes
Ik denk het wel. Jouw ouders vast ook. En ze hebben vast ook grootse plannen met jou voor ogen gehad. Anders hadden ze je geen "Fokker" genoemd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hebben ze dat echt met voorbedachte rade gedaan?
Wederom, daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh... Mja dat doe ik allemaal niet. Hou niet zo van mensen met messen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik dus wel, en mijn broertje ook .. ze mogen het proberen. En zo zijn er meer. Nee ik ben geen superheld maar zo'n fucked up kutjochie moet gewoon optiefen, zeker als je vrouwen of meisjes gaat lastig vallen want ik schop je de touwtering ... niet te zuinig.
TMI.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
40 jaar geleden waren mijn ouders nog niet getrouwd. Dit najaar pas. En pas daarna kwamen ze op het idee om mij te verwekken.
Lijkt mij logisch ja. Heb ik ergens iets anders gezegd dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wederom, daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat iemand relatief vrij is om zich te kleden zoals deze zich wil.
Het moet niet zo zijn dat mensen zich beperkt of onprettig voelen in deze vrijheid, vanwege andere mensen die het als minderwaardig beschouwen.
Wie al deze mensen ook mogen zijn.
Ik ook niet. En ben er niet bang voor ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh... Mja dat doe ik allemaal niet. Hou niet zo van mensen met messen.
Ik was gewoon een neukfout.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Jouw ouders vast ook. En ze hebben vast ook grootse plannen met jou voor ogen gehad. Anders hadden ze je geen "Fokker" genoemd.
Tegenwoordig steekt iedereen er maar op los. Zelfs collega's gehad die met een mes naar werk kwamen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ben er niet bang voor ook.
Ik had op de basisschool een keer een neger die in een jurk naar school kwam, geen grapquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wtf?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had op de basisschool een keer een neger die in een jurk naar school kwam, geen grap
Wel een zielig verhaal overigens, die jongen was met zijn familie gevlucht uit Zaïre, zijn zusje had ook allemaal littekens van granaatscherven. Hadden ook amper iets om van te leven en toen kwam de invaljuf met het leuke idee van 'je krijgt een zak chocolade als je in een jurk naar school komt'.
Pics van zijn zusje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had op de basisschool een keer een neger die in een jurk naar school kwam, geen grap
Wel een zielig verhaal overigens, die jongen was met zijn familie gevlucht uit Zaïre, zijn zusje had ook allemaal littekens van granaatscherven. Hadden ook amper iets om van te leven en toen kwam de invaljuf met het leuke idee van 'je krijgt een zak chocolade als je in een jurk naar school komt'.
Ja dat je geen bang musje moet zijn. Maar daar gaat het dus niet om.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch ja. Heb ik ergens iets anders gezegd dan?
Vind ik nog al sadistisch, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die juf is gelijk ontslagen neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger liep ik zelf ook met wapens op straat, heb ook wel mensen bedreigd. Maar tegenover die geflipte jochies is dat allemaal niet nodig. Ik ben inmiddels ook gewoon oud en wijs genoeg maar laat me niet intimideren door zo'n snotneus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tegenwoordig steekt iedereen er maar op los. Zelfs collega's gehad die met een mes naar werk kwamen.
Dan ben ik je hele punt kwijt. Ik zei dat als reactie op de post van Yoki. Nu vertel je mij dat vrouwen moeten kunnen dragen wat ze willen. No fucking shit. Heb toch nergens anders beweerd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja dat je geen bang musje moet zijn. Maar daar gaat het dus niet om.
Geen idee of die hier nog woont, die jongen nog wel volgens mij, alleen heb ik daar al jaren geen contact meer mee. Wel een van de meest memorabele verjaardagsfeestjes daar gehad, prachtig om te zien dat mensen die uit zoveel ellende komen zo gastvrij kunnen zijnquote:
Dat accent is er niet voor niets dus :pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vroeger liep ik zelf ook met wapens op straat, heb ook wel mensen bedreigd. Maar tegenover die geflipte jochies is dat allemaal niet nodig. Ik ben inmiddels ook gewoon oud en wijs genoeg maar laat me niet intimideren door zo'n snotneus.
Het zit in de familiequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat accent is er niet voor niets dus :p
Weet ik eigenlijk niet, maar was ook een naar mens. Was een pleegouder en dat pleegkind zat daar ook op school, ging ik wel eens thuis spelen. Knul is tegenwoordig volledig ontspoord van wat ik heb gehoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die juf is gelijk ontslagen neem ik aan?
Was ook gelijk de enige neger in het dorp natuurlijk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee of die hier nog woont, die jongen nog wel volgens mij, alleen heb ik daar al jaren geen contact meer mee. Wel een van de meest memorabele verjaardagsfeestjes daar gehad, prachtig om te zien dat mensen die uit zoveel ellende komen zo gastvrij kunnen zijn
Nou meer dat ze idd hun relatief vrije kleding overal in dit land moeten kunnen dragen, zonder zich ongemakkelijk of geïntimideerd te voelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan ben ik je hele punt kwijt. Ik zei dat als reactie op de post van Yoki. Nu vertel je mij dat vrouwen moeten kunnen dragen wat ze willen. No fucking shit. Heb toch nergens anders beweerd?
Nee waren toen een paar families die hier kwamen, was toen die burgeroorlog in Zaïre was, daarna werd het weer Congo overigens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was ook gelijk de enige neger in het dorp natuurlijk?
Herhaal je het weer, nogmaals daar ben ik het mee eens. het was een reactie op Yoki die zei dat ik andere reacties van hen krijg omdat ik geen blonde domme doos ben. Ook blonde domme dozen kunnen een bepaalde uitstraling hebben zodat ze minder snel worden lastig gevallen dan een andere blonde domme doos die nogal onzeker is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou meer dat ze idd in hun relatief vrije kleding overal in dit land moeten kunnen dragen, zonder zich ongemakkelijk of geïntimeerd te voelen.
Bang musje of niet.
1 meter 88, 120 kilo en ik sloop deuren omdat ik dat lekker vind, nee .. dan moet je bij mij wezen als je problemen zoektquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Niemand durft Yoki iets te flikken als hij zijn legerkisten aan heeft.
Jullie schrikken van die tsunami aan raarpratenden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee waren toen een paar families die hier kwamen, was toen die burgeroorlog in Zaïre was, daarna werd het weer Congo overigens.
Nee ik eigenlijk niet, ben niet zo bevooroordeeldquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jullie schrikken van die tsunami aan raarpratenden.
Ok. Rustig maar Yas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Herhaal je het weer, nogmaals daar ben ik het mee eens. het was een reactie op Yoki die zei dat ik andere reacties van hen krijg omdat ik geen blonde domme doos ben. Ook blonde domme dozen kunnen een bepaalde uitstraling hebben zodat ze minder snel worden lastig gevallen dan een andere blonde domme doos die nogal onzeker is.
Dat was mijn punt. Ik snap dat mensen gewoon moeten kunnen dragen wat ze willen. Helaas zijn er mensen die daar ander over denken.
Ik vind negeretten ook spannend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk niet, ben niet zo bevooroordeeld
Had wel een geadopteerd meisje uit Sri-Lanka in de klas, dat was best een schatje eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind negeretten ook spannend.
Ja dat was dus mijn punt. Weet jij het net te brengen dat ik niet zou vinden dat vrouwen gewoon in een jurkje over straat moeten kunnen lopen. Dat moest ff uit de wereld geholpen worden.quote:
Blondeer je haar anders eens om het te testenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat was dus mijn punt. Weet jij het net te brengen dat ik niet zou vinden dat vrouwen gewoon in een jurkje over straat moeten kunnen lopen. Dat moest ff uit de wereld geholpen worden.
Nah liever niet :pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blondeer je haar anders eens om het te testen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blondeer je haar anders eens om het te testen
Aan wie vraag je dit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:55 schreef YokiKater het volgende:
Zijn we eigenlijk ooit zo diep gegaan? Ik kan het mij niet herinneren.
Nee nu gaan we weer normaal doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:55 schreef YokiKater het volgende:
Nee normaal gaan we alleen die als het over de moe ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:55 schreef YokiKater het volgende:
Ja ben echt klaar met gekanker op Marokkanen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Allemaal, of oude garde van deze reeks. Vrij pittige discussie ineens zo, toch?
Niks mis mee, moeten we vaker doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, nee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Wat is Goedele toch een Goddelijke MILF.
Eindelijk een beetje kwaliteit in deze SC.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zag users in het Jinektopic zeggen dat dit onwaar is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik zeg ook niet dat het slecht is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee, moeten we vaker doen.
Leuk in bed, krijg je meteen allemaal regeltjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Dat timmmmm er even niet is, wil nog niet zeggen dat dit soort posts ineens door de beugel kunnen.quote:
Whehehe, ja.. raar mens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Leuk in bed, krijg je meteen allemaal regeltjes.
Daar gaat ook niks aan verloren. Een dorp met anonieme nieuwbouwwijken en een zielloos, spuuglelijk stadshart waar je nog niet dood wilt worden gevonden. Zelfs niet als je NWS-SC-user bent.quote:
Nee lul, ik probeer het gewoon te normaliseren, ging echt veel te lang door met een goede discussie hier.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat timmmmm er even niet is, wil nog niet zeggen dat dit soort posts ineens door de beugel kunnen.
Nice, dat is een beste.. gecontroleerd uit laten branden, niets aan de hand. En er zijn geen schadelijke stoffen vrijgekomen want rook is gezond.quote:
quote:Wat men vergeet te melden: Het waren 50 MAROKKANEN. (Of een afstammeling daarvan zoals turks) Ze staan al te springen als Heemskerk de kermis begint.
Oh leuk, dat is ook in de regio.. daar is het ook altijd gezellig ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
NWS / Tientallen jongeren slaan en schoppen meisje (15) op kermis
De opmerking was gewoon grappigquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die discussie wou ik ook graag weer op gang brengen
Ik moet donderdag naar Zoetermeer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Yoki
Super grote erge brand in zoetermeer
[ afbeelding ]
Komt wel erg dichtbij zo...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik moet donderdag naar Zoetermeer.
Er is geen Zoetermeer meerquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik moet donderdag naar Zoetermeer.
#goeietijdenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Zoetermeer ... dat noemden wij altijd Sweet Lake City.
Ja of Zoetka?:Pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Zoetermeer ... dat noemden wij altijd Sweet Lake City.
Nu doe je net alsof het een soort Almere is.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar gaat ook niks aan verloren. Een dorp met anonieme nieuwbouwwijken en een zielloos, spuuglelijk stadshart waar je nog niet dood wilt worden gevonden. Zelfs niet als je NWS-SC-user bent.
Pyromanium.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
Mooie vlammetjes, misschien kan ik daar een UI van maken.
Zoeterminder ...quote:
Goeie pluim welquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.regio15.nl/ind(...)bedrijf-edisonstraat
Dat heeft hier geen nut meer.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hebben ze dat speciale blusding al ingezet?
Hoe staat de wind eigenlijk?quote:
Dat is het ook. Ben je er nog nooit geweest? Ik wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof het een soort Almere is.
Over een paar jaar is het gewoon een wijk van Den haagquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ben je er nog nooit geweest? Ik wel.
Zoetermeer is van oorsprong een dorp. Je hebt er zelfs - in het oude gedeelte uiteraard - een heuse Dorpsstraat.
Het probleem is alleen dat er een stuk of 8 gedrochten van nieuwbouwwijken omheen zijn gebouwd. Gezien het aantal inwoners moet het doorgaan voor stad, maar het is zielloos en deprimerend. Het is echt geen plek waar je gezellig een dagje uitgaat of zo. Meer zo'n oord waar al het noodzakelijke voorhanden is, meer niet.
Niet gelijk zo hequote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
ZO, kan je zien op de FP heh paardenkut.
Dat zou ik normaal geen enkele plaats toewensen, maar in het geval van Zoetermeer kan het alleen maar een vooruitgang betekenen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over een paar jaar is het gewoon een wijk van Den haag
Bedankt Gerrit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:15 schreef YokiKater het volgende:
Maar de wind is dus gewoon Noord Noord Oost.
Supercity Roffaggaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou ik normaal geen enkele plaats toewensen, maar in het geval van Zoetermeer kan het alleen maar een vooruitgang betekenen.
Volgens mij ligt het trouwens net zo dicht bij Rotterdam als bij Den Haag.
Jammer dat Webschip hier niet is om iets te zeggen over het vierkante hoofd van de weerman.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Graag gedaan Henk, ik wist dat je er op zat te wachten. Gr Gr.
Ik dacht dat jij een trouwe kijker was.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:20 schreef YokiKater het volgende:
Wow.. deze had ik helemaal niet gezien
En niemand van die VI fuckers hier die dat even zegt ook.
Nee joh, boeit mij echt niets en voetbal vind ik alleen bij een WK en EK leuk en zelfs dan nog niet zo fanatiek als de meeste mensen. Sowieso geef ik niet veel om sport kijken, volgde vroeger wel veel autosport maar dat is ook al veel minder geworden, MotoGP heb ik ook nog een tijd gevolgd in mijn tienerjaren maar verder .. neuh.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een trouwe kijker was.
Dit had zo een post van Elfletterig kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, boeit mij echt niets en voetbal vind ik alleen bij een WK en EK leuk en zelfs dan nog niet zo fanatiek als de meeste mensen. Sowieso geef ik niet veel om sport kijken, volgde vroeger wel veel autosport maar dat is ook al veel minder geworden, MotoGP heb ik ook nog een tijd gevolgd in mijn tienerjaren maar verder .. neuh.
Behalve dat Elflettering op ballet zat.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit had zo een post van Elfletterig kunnen zijn.
Ik heb verder geen afkeer tegen sport of sportkijkers. En als jij hier in de buurt zou fietsen dan zou ik je ook gewoon op Strava toevoegen want dat soort dingen vind ik dan wel weer leuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit had zo een post van Elfletterig kunnen zijn.
Net zoveel als normaal.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:27 schreef Yasmin23 het volgende:
hoeveel procent belasting gaat er van je vakantie geld af?
Wat heeft dit met Marokkanen te maken?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:27 schreef Yasmin23 het volgende:
hoeveel procent belasting gaat er van je vakantie geld af?
Het wordt gewoon opgeteld bij je jaarloon en aan de hand daarvan draag je belasting af aan de hand van de belastingschalen.quote:
Helemaal niks.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Marokkanen te maken?
Die werken allemaal zwart en betalen geen belastingquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Marokkanen te maken?
Ja uhhh. Dus er is een kans dat ik volgend jaar bij de aangifte ineens moet gaan betalen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het wordt gewoon opgeteld bij je jaarloon en aan de hand daarvan draag je belasting af aan de hand van de belastingschalen.
Zit n de laagstequote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ligt aan welke schijf je zit heh. 36,5%, 42% of 52%.
Nee, wordt gewoon ingehouden op je loonbelasting.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja uhhh. Dus er is een kans dat ik volgend jaar bij de aangifte ineens moet gaan betalen?
Voeg me toe op Strava!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb verder geen afkeer tegen sport of sportkijkers. En als jij hier in de buurt zou fietsen dan zou ik je ook gewoon op Strava toevoegen want dat soort dingen vind ik dan wel weer leuk.
Iedereen zit in de laagste, zelfs als je miljoenen verdiendquote:
Dus Yoki heeft ongelijk... ?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iedereen zit in de laagste, zelfs als je miljoenen verdiend
En werkloze mocro'squote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaat allemaal naar die dobbernegers.
Of naar de politie, en dan gaan ze weer flitsen .. of in jouw geval zetten ze je scooter op de rollenbank, ghahahahahaha :pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar ondertussen hebben ze wel geld om een bootje te kopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zou helemaal kut zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Of naar de politie, en dan gaan ze weer flitsen .. of in jouw geval zetten ze je scooter op de rollenbank, ghahahahahaha :p
Neequote:
En dan gaat hij net iets te hard en dan krijg je een boete en moet je een prop in je uitlaat of een varioring en je scooter weer laten schouwen.. Ghahhahaha :p ACAB.quote:
Ohhh zo :pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee
Even simpel met wat random bedragen:
Stel je verdient 10 miljoen per jaar, dan betaal je over 25.000 36,5% belasting, over het bedrag tussen 25.000 en 60.000 42% en over alles boven die 60.000 52%
Even wat realistische in jouw geval, stel je krijgt dit jaar 26.000, dan betaal je over 25.000 36,5% en over 1.000 42%.
Ja hij gaat ook te hard. Maar wil hem niet terug laten zetten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En dan gaat hij net iets te hard en dan krijg je een boete en moet je een prop in je uitlaat of een varioring en je scooter weer laten schouwen.. Ghahhahaha :p ACAB.
Nee anders ontloop je die wouten niet op je 180cc.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hij gaat ook te hard. Maar wil hem niet terug laten zetten.
Ja dat wilde ik eigenlijk niet zeggen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee anders ontloop je die wouten niet op je 180cc.
Pakken nu gelijk je kenteken bewijs af.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:42 schreef YokiKater het volgende:
Vroeger kon dat gewoon allemaal... dikke malossi en polini shit.
En dan nog, wat willen ze doen dan, stelletje hommos.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pakken nu gelijk je kenteken bewijs af.
Nou dat afpakken. En zeggen dat ik niet meer mag rijden?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan nog, wat willen ze doen dan, stelletje hommos.
Ja, ik reed gewoon dik 110 op mijn opgefokte Aprillia SR Vale Rossiquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pakken nu gelijk je kenteken bewijs af.
Gewoon gelijk met een wheelie wegrijden, jatoch.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dat afpakken. En zeggen dat ik niet meer mag rijden?
0.6KWquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Yoki weet je toevallig wat de marge is voor op de rollerbank?
Je hebt een Zip toch? Die kan je gruwelijk opfokken... dan rij je ze er gewoon uit. Gewoon 70cc snel en alles erop en eraan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dat afpakken. En zeggen dat ik niet meer mag rijden?
Dat wil ik niet... Wil mezelf niet dood rijden ofzo...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt een Zip toch? Die kan je gruwelijk opfokken... dan rij je ze er gewoon uit. Gewoon 70cc snel en alles erop en eraan.
3 km? Had gehoord dat die op de bank max 29 mag.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:45 schreef Fokker89 het volgende:
Marge is maar 3 ofzo, heb je niet veel aan.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
3 km? Had gehoord dat die op de bank max 29 mag.
Snor natuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Wat heb je een bromscooter toch?
Of een snor ghahahahaa
Ik ben niet blond...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:48 schreef Specularium het volgende:
Dit is Yasmin gewoon.
[ afbeelding ]
Je moeder.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb enorme spierpijn in mijn bovenbenen, wie komt mij even masseren?
Lukt niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat donkere en die snor moet je erbij denken.
Hoe hard loopt die van jou op de teller dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik em terug laat zetten naar 35 op de roller ben ik safe
Dat weet ik niet. Maar denk dat die 38 zou doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoe hard loopt die van jou op de teller dan?
Wat is er aan gedaan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar denk dat die 38 zou doen.
Dan zit je wel safe denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niks, heb hem zo nieuw gekocht.
Tuig dat je ook bent hequote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Lees ook 90 euro boete voor het niet tonen van je verzekeringsbewijs. Heb k dus nooit bij me.
Tja .. gewoon bij je hebben net als ID.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Lees ook 90 euro boete voor het niet tonen van je verzekeringsbewijs. Heb k dus nooit bij me.
Ik heb alleen de polis zelf. Zon groen blad.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja .. gewoon bij je hebben net als ID.
Mwa, dat valt over het algemeen wel mee. Die schrijven ze niet zomaar, alleen bij grote gerichte acties.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Die groene kaart is je verzekeringsbewijs lieverdquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de polis zelf. Zon groen blad.
Ja dacht dat Yoki zon pasje bedoelde met het formaat van een id kaart. Las het verkeerdquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die groene kaart is je verzekeringsbewijs lieverd
Ja rollerbank bijeenkomsten dus :pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, dat valt over het algemeen wel mee. Die schrijven ze niet zomaar, alleen bij grote gerichte acties.
Of als je natuurlijk vervelend gaat doen,
Dan moet je ff laten testen of checken wat er gedaan is.. kan altijd een prop in die uitlaat of varioring terugzetten. Meestal dat laatste. Je kan ook nog gaan kutten met rolletjes en veertjes en zelfs nog met de vertanding. Maar zoals ik het lees is jouw scooter gewoon helemaal standaard zonder grappen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee toch? Hij gaat sowieso te hard. Het ik hem zo gekocht argument gaat volgens mij niet op.
Ja en die hoef je in NL niet bij je te hebben. Niet verplicht.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die groene kaart is je verzekeringsbewijs lieverd
Verzekeringsbewijs:quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja en die hoef je in NL niet bij je te hebben. Niet verplicht.
Waarom niet.. alsof ze elke dag gaan staan.. en het kost ook allemaal wat hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Iemand zei mij dat het korps van Den Haag maar twee rollerbanken heeft. Dat kan toch niet kloppen?
Ja die met 38 dus te hard gaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan moet je ff laten testen of checken wat er gedaan is.. kan altijd een prop in die uitlaat of varioring terugzetten. Meestal dat laatste. Je kan ook nog gaan kutten met rolletjes en veertjes en zelfs nog met de vertanding. Maar zoals ik het lees is jouw scooter gewoon helemaal standaard zonder grappen.
Verplicht niet nee, maar wel erg handig mocht je een keer een ongeluk hebben. En je bent sneller van de politie af omdat ze je niet hoeven na te trekken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja en die hoef je in NL niet bij je te hebben. Niet verplicht.
Nou maar twee. Den Haag heeft veel scootertuig :pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom niet.. alsof ze elke dag gaan staan.. en het kost ook allemaal wat hoor.
Dat is op je teller heh.. doe daar maar even 10 tot 15% vanaf.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die met 38 dus te hard gaat.
Is het verschil tussen de teller en de werkelijke snelheid zo groot?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is op je teller heh.. doe daar maar even 10 tot 15% vanaf.
Ik lees het nu ook. Volgens mij is hij voor auto's niet verplicht?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Verzekeringsbewijs:
Niet kunnen tonen: ¤90
Rijden zonder verzekeringsbewijs: ¤370
Ook relschoppers.. en toen moesten ze ook van ver komenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou maar twee. Den Haag heeft veel scootertuig :p
Klopt. Groen is bij auto's voor in het buitenland.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook. Volgens mij is hij voor auto's niet verplicht?
Ja das waar jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ook relschoppers.. en toen moesten ze ook van ver komen
Kan best groot zijn ja, ligt ook aan de dikte van de banden en de grootte van de velgen. Weet niet hoe erg dat bij scooters is maar bij auto's kan dat verschil best groot zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is het verschil tussen de teller en de werkelijke snelheid zo groot?
Op zijn minst. Verschilt ook per merk.. bij jou hou ik het op zeker 10%.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is het verschil tussen de teller en de werkelijke snelheid zo groot?
Volgens mij zelfs niet eens in alle landen. Maar zoals ik al zei, het scheelt wel een hele hoop gedoe bij de afwikkeling van een ongeluk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Klopt. Groen is bij auto's voor in het buitenland.
Dus ik denk dat k met 38 door de stad scheur en ga eigenlijk niet zo hardquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op zijn minst. Verschilt ook per merk.. bij jou hou ik het op zeker 10%.
Ik heb sowieso altijd alles bij me, keurig mapje voor, alles.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs niet eens in alle landen. Maar zoals ik al zei, het scheelt wel een hele hoop gedoe bij de afwikkeling van een ongeluk.
Daarom staan ze ook altijd zo te lachenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus ik denk dat k met 38 door de stad scheur en ga eigenlijk niet zo hard
Ja, stiekem rij je net aan 35.. erg heh?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus ik denk dat k met 38 door de stad scheur en ga eigenlijk niet zo hard
Ja ik ook, gelukkig pas 1 keer nodig gehad.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd alles bij me, keurig mapje voor, alles.
Jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, stiekem rij je net aan 35.. erg heh?
Ik had zo'n super duke.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Had je ook een opgefokte brommert, Wibi?
Dat rijd relaxt hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:14 schreef Yasmin23 het volgende:
deze
[ afbeelding ]
En ze vinden het maar wat stoer dat ze op zon ding zitten
Polini 70cc, 21mm Del'orto carb, uitlaatje naar keuze (wel passend bij die cillinder en flow natuurlijk) 85mm sproeier, primaire en secundaire vertanding aanpassen (12-44 ofzo) Polini koppeling en Vario, 4 gram rolletjs en rode veertjes. 40% drukveer. Dan ben je helemaal de het vrouwtjequote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja![]()
Nja anders binnenkort wel langs bij garage om te kijken.
Kun je tenminste gewoon blijven zitten bij het stoplicht.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:14 schreef Yasmin23 het volgende:
deze
[ afbeelding ]
Ja ik zie ze allemaal met helm.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:15 schreef Fokker89 het volgende:
Hoef je volgens mij ook geen helm op.
Zegt mij allemaal niksquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Polini 70cc, 21mm Del'orto carb, uitlaatje naar keuze (wel passend bij die cillinder en flow natuurlijk) 85mm sproeier, primaire en secundaire vertanding aanpassen (12-44 ofzo) Polini koppeling en Vario, 4 gram rolletjs en rode veertjes. 40% drukveer. Dan ben je helemaal de het vrouwtje(zo allemaal even snel uit mijn hoofd)
Ja, met die wel. Je hebt ze ook gewoon met gordel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik zie ze allemaal met helm.
Die heeft Holleeder ookquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:14 schreef Yasmin23 het volgende:
deze
[ afbeelding ]
Ja en dan rijdt ze zich kapot op een tatta die midden op de weg stil blijft staanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Polini 70cc, 21mm Del'orto carb, uitlaatje naar keuze (wel passend bij die cillinder en flow natuurlijk) 85mm sproeier, primaire en secundaire vertanding aanpassen (12-44 ofzo) Polini koppeling en Vario, 4 gram rolletjs en rode veertjes. 40% drukveer. Dan ben je helemaal de het vrouwtje(zo allemaal even snel uit mijn hoofd)
Nee joh, wheelies poppen!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan rijdt ze zich kapot op een tatta die midden op de weg stil blijft staanSlecht advies dit Yoki
Jij hebt gewoon niet genoeg swag voor een trikequote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:17 schreef Yasmin23 het volgende:
10.500 euro![]()
en die jongens zijn jonger dan mij
Gelukkig niet zeg. Zien er niet uit :pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon niet genoeg swag voor een trike
SWA.. ga dit geen trike noemen.. blanke jongen alsjeblieft ...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon niet genoeg swag voor een trike
Hoe noem je het dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
SWA.. ga dit geen trike noemen.. blanke jongen alsjeblieft ...
Hoe moet ik het anders noemen dan mijn blanke broeder?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
SWA.. ga dit geen trike noemen.. blanke jongen alsjeblieft ...
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:21 schreef Fokker89 het volgende:
Dit vind ik wel stoer
[ afbeelding ]
Nee kan ik niet johquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:22 schreef anonymoussie het volgende:
Doe jij ook wheelie op je scooter Yas?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:21 schreef LTVDK het volgende:
Gemotoriseerde driewieler vind ik nogal langdradig namelijk
Een trike is een motor, niet zo'n tuigbrommer met 3 wielen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe moet ik het anders noemen dan mijn blanke broeder?
[..]
Dat is een stoppie Arno.quote:
Net als een scooter dus?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:23 schreef Specularium het volgende:
Ik zie ze ook steeds vaker rijden, maar die dingen gaan hard en maken een teringherrie.
Driewieler.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat is de dan naam voor zon tuigbrommer?
Een trikequote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat is de dan naam voor zon tuigbrommer?
Erger dan een tokkie/mocro die zo nodig met een lekke uitlaat moet rijden?quote:
Jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Erger dan een tokkie/mocro die zo nodig met een lekke uitlaat moet rijden?
Zijn motorscooters zie ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Erger dan een tokkie/mocro die zo nodig met een lekke uitlaat moet rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |