Ik heb het alvast even ingevuld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:57 schreef myShizzle het volgende:
Tsjah. Lees de comments maar voor wat je bij de stipjes in de TT dient in te vullen.
Thx, maar...waar is nu het spelelement gebleven?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het alvast even ingevuld.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn dat de Marokkaanse cultuurverrijkers in dit land weer goede "reclame" voor zichzelf en hun bevolkingsgroep hebben gemaakt. Daar zijn alle goedwillende Marokkanen, alle "betrokken" buurtvaders en super-bekwame moeders vast erg blij mee.![]()
+1quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
Eerder vanavond al dit nieuws:
Jan Roos belaagd door 12 Marokkanen
Mijn reactie kan ik zo kopiëren:
[..]
Waar kan ik lezen dat het om Marokkanen of Berbers gaat?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
Eerder vanavond al dit nieuws:
Jan Roos belaagd door 12 Marokkanen
Mijn reactie kan ik zo kopiëren:
[..]
Stond in de comments bij het artikel maar dat werd heel sneu weggehaald. Sowieso is het gewoon dieptriest dat de media bewust dit soort details weglaten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen dat het om Marokkanen of Berbers gaat?
Wat stond er dan precies? Waren dat reacties van ooggetuigen, want iedereen kan natuurlijk wel wat roepen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Stond in de comments bij het artikel maar dat werd heel sneu weggehaald. Sowieso is het gewoon dieptriest dat de media bewust dit soort details weglaten.
Het stond op de genoemde Facebook-pagina en ook in de commentaren bij RTV-NH. Maar het wordt daar weer weggemod, met dit soort argumenten:quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen dat het om Marokkanen of Berbers gaat?
Poco-gedrag, dus. Bij RTV-NH staat een artikel over Jan Roos, die door Marokkaanse jongens is belaagd en aangevallen. In de reacties daaronder lees je:quote:al verwijderd. .we zitten niet te wachten op het noemen van rassen of standen..dat heeft totaal geen nieuwswaarde en zin
Dus omdat RTV-NH schrijft waar het op staat - en gewoon feiten benoemt - laat het zich voor het karretje van GeenStijl spannen?quote:En hier ontbreken nou juist weer alle aanhalingstekens. Maar RTVNH laat zich graag voor het karretje van GeenStijl spannen; de gewenste reacties gegarandeerd!
Inderdaad. Het wekt alleen maar meer ergernis bij mensen. Het komt de objectiviteit en geloofwaardigheid van die media trouwens ook niet ten goede.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Stond in de comments bij het artikel maar dat werd heel sneu weggehaald. Sowieso is het gewoon dieptriest dat de media bewust dit soort details weglaten.
Een "complot" is misschien wat overdreven, maar het is inderdaad wel weer de linkse policor volop in actie. De waarheid wegmoffelen achter bedekte, generieke termen en vooral niet zeggen waar het écht op staat.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is een complot van de linkse policor, ik zeg het je.
Ik snap wel dat als de enige bron iemand op FB is, dat het dan niet wordt vermeld. Ik kan het overigens niet vinden op die FB-pagina, is het verwijderd?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het stond op de genoemde Facebook-pagina en ook in de commentaren bij RTV-NH. Maar het wordt daar weer weggemod, met dit soort argumenten:
Zou kunnen, dat mag ieder voor zichzelf beoordelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt geen punt, dat is nou juist het punt. Maar zelfs dat zie je niet in.
JA. Het maakt wél uit wat de achtergrond van de daders is. Niet omdat de straf daar anders van wordt, maar om problemen in een breder perspectief te kunnen zien. Want deze gebeurtenis in Beverwijk staat niet bepaald op zichzelf.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zou kunnen, dat mag ieder voor zichzelf beoordelen.
Feit: er heeft een mishandeling plaatsgevonden door een groep jongeren waar een andere jongere het slachtoffer van is.
Is dat strafbaar? Ja.
Moet dat bestraft worden? Ja.
Hoe dan? Volgens het in ons land geldende strafrecht.
Maakt het daarvoor ene fuck uit of de daders autochtoon, allochton, Limburgs of alien zijn? Nee.
Maakt het mij persoonlijk wat uit of een medium wel of niet vermeldt wat de afkomst van de dader(s) is? Nee, moeten ze vooral zelf weten. Het zijn vooral 'anderen' die zich heel erg druk maken over of dat wel of niet gebeurt.
Hoewel ik jou niet ken durf ik toch de bewering te maken dat het jou eigenlijk wel uitmaakt of de afkomst van daders wordt vermeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Feit: er heeft een mishandeling plaatsgevonden door een groep jongeren waar een andere jongere het slachtoffer van is.
Is dat strafbaar? Ja.
Maakt het daarvoor ene fuck uit of de daders autochtoon, allochton, Limburgs of alien zijn? Nee.
Maakt het mij persoonlijk wat uit of een medium wel of niet vermeldt wat de afkomst van de dader(s) is? Nee, moeten ze vooral zelf weten. Het zijn vooral 'anderen' die zich heel erg druk maken over of dat wel of niet gebeurt.
Goed, voor deze daders heeft het feit dat ze allochtoon zijn dus geen invloed op de strafmaat. Maar op wie, wat of wanneer heeft het dan wel invloed? Wat moet het gevolg zijn van deze gebeurtenis?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
JA. Het maakt wél uit wat de achtergrond van de daders is. Niet omdat de straf daar anders van wordt, maar om problemen in een breder perspectief te kunnen zien. Want deze gebeurtenis in Beverwijk staat niet bepaald op zichzelf.
Het is vooral jouw riedeltje dat je consequent op anderen blijft projecteren.quote:Maar ja, dat past uiteraard niet in je riedeltje. "Gewoon doorlopen mensen, niks aan de hand".
Structurele problemen dienen gericht aangepakt te worden. De problemen met Marokkanen zijn schrikbarend groot, ze zijn oververtegenwoordigd in veel van de negatieve lijstjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is dat strafbaar? Ja.
Klopt. Dus?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Structurele problemen dienen gericht aangepakt te worden. De problemen met Marokkanen zijn schrikbarend groot, ze zijn oververtegenwoordigd in veel van de negatieve lijstjes.
Dit. Scheelt mij weer wat typwerk. Maar ik vrees dat je tegen dovemansoren praat.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Structurele problemen dienen gericht aangepakt te worden. De problemen met Marokkanen zijn schrikbarend groot, ze zijn oververtegenwoordigd in veel van de negatieve lijstjes.
Dus doen we niks, dankzij mensen als jij met het soort poco-praat dat je hierboven ook weer hebt getoond. Want zo blijf je steeds in hetzelfde cirkeltje draaien.quote:
Dus als professionals gaan onderzoeken waarom zwarte scholen zo slecht presteren dan moeten ze hun hoofd gaan breken hoe dat komt zonder naar de afkomst te kijken? De conclusie zal dan zijn dat het onverklaarbaar is waarom ze slechter presteren. Maakt niet uit hoeveel ellende we zo veroorzaken als we maar politiek correct blijven hè.quote:
Dus niet de generieke PvdA aanpak die de afgelopen decennia totaal ineffectief is gebleken maar een aanpak die beter aansluit op de culturele achtergrond van deze groep. In die cultuur wordt een sterke autoriteit gerespecteerd dus je zou kunnen denken aan opvoedingskampen met een strikt regime.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |