Zoeterminder ...quote:
Goeie pluim welquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.regio15.nl/ind(...)bedrijf-edisonstraat
Dat heeft hier geen nut meer.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hebben ze dat speciale blusding al ingezet?
Hoe staat de wind eigenlijk?quote:
Dat is het ook. Ben je er nog nooit geweest? Ik wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof het een soort Almere is.
Over een paar jaar is het gewoon een wijk van Den haagquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ben je er nog nooit geweest? Ik wel.
Zoetermeer is van oorsprong een dorp. Je hebt er zelfs - in het oude gedeelte uiteraard - een heuse Dorpsstraat.
Het probleem is alleen dat er een stuk of 8 gedrochten van nieuwbouwwijken omheen zijn gebouwd. Gezien het aantal inwoners moet het doorgaan voor stad, maar het is zielloos en deprimerend. Het is echt geen plek waar je gezellig een dagje uitgaat of zo. Meer zo'n oord waar al het noodzakelijke voorhanden is, meer niet.
Niet gelijk zo hequote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
ZO, kan je zien op de FP heh paardenkut.
Dat zou ik normaal geen enkele plaats toewensen, maar in het geval van Zoetermeer kan het alleen maar een vooruitgang betekenen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over een paar jaar is het gewoon een wijk van Den haag
Bedankt Gerrit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:15 schreef YokiKater het volgende:
Maar de wind is dus gewoon Noord Noord Oost.
Supercity Roffaggaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou ik normaal geen enkele plaats toewensen, maar in het geval van Zoetermeer kan het alleen maar een vooruitgang betekenen.
Volgens mij ligt het trouwens net zo dicht bij Rotterdam als bij Den Haag.
Jammer dat Webschip hier niet is om iets te zeggen over het vierkante hoofd van de weerman.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Graag gedaan Henk, ik wist dat je er op zat te wachten. Gr Gr.
Ik dacht dat jij een trouwe kijker was.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:20 schreef YokiKater het volgende:
Wow.. deze had ik helemaal niet gezien
En niemand van die VI fuckers hier die dat even zegt ook.
Nee joh, boeit mij echt niets en voetbal vind ik alleen bij een WK en EK leuk en zelfs dan nog niet zo fanatiek als de meeste mensen. Sowieso geef ik niet veel om sport kijken, volgde vroeger wel veel autosport maar dat is ook al veel minder geworden, MotoGP heb ik ook nog een tijd gevolgd in mijn tienerjaren maar verder .. neuh.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een trouwe kijker was.
Dit had zo een post van Elfletterig kunnen zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, boeit mij echt niets en voetbal vind ik alleen bij een WK en EK leuk en zelfs dan nog niet zo fanatiek als de meeste mensen. Sowieso geef ik niet veel om sport kijken, volgde vroeger wel veel autosport maar dat is ook al veel minder geworden, MotoGP heb ik ook nog een tijd gevolgd in mijn tienerjaren maar verder .. neuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |